Carmil

6,7
6,8
Jans-Jannie .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Afgelopen zondag (eerste Paasdag) eten besteld, bij onze dochter en schoonzoon. We hadden bahmi en nassi bij de gerechten besteld. Bij het uitpakken zat er twee keer witte rijst bij. We hebben telefonisch contact opgenomen, om te vragen of het bestelde nog nagebracht kon worden. Ja, dat kon, maar dan moesten we wel zelf weer extra betalen. Carmil heeft een fout gemaakt met de bestelling iplv, dat er werd gezegd, bv u krijgt een tegoedbon, nee een grote mond, dit was hun beleid!! Nu ons advies : "Voor Carmil never en nooit meer een Deal!" Slechte service. En het eten kunnen we in Den Haag ook veel beter ergens anders bestellen. Wat een slechte behandeling. Nooit meer!!!
Bomapetite .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Vandaag na een lange dag werken, dichtbij huis lekker makkelijk chinees gehaald bij Carmil. Gewoon bami met sate, nou dat was een grote teleurstelling, de sate was hard met korstjes niet te eten. Bami was ook niet echt smakelijk, dit is niet de eerste keer dat mij dit overkomt bij Carmil, maar je denkt lekker dichtbij huis. Dit was voor de laatste keer dat wij daar gaan halen. Dan maar wat meer betalen en laten bezorgen. Een woord Bah
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Sja siew met witte rijst besteld.
Het eten was niet warm genoeg.
Bovendien was het vlees onvoldoende gemarineerd, niet zoals behoort krokant gebakken en te vet.
Wij hebben meer dan de helft weggegooid en bestellen hier dus nooit meer.