Carmen's food Corner

31-207558470

Meer informatie over restaurant Carmen's food Corner

Rezo L.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Beste roti naar mijn mening in Amsterdam. Vriendelijke bediening. Porties zijn lekker en goed. Niks zo vervelend als met trek de tent verlaten. Dat zal je hier niet gebeuren. Gewoon lekker en goed eten voor een redelijke prijs.
Basdekoning .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
De beste broodjes pom in Amsterdam! Voor de rest hebben ze ook allemaal andere prima Surinaamse gerechten. Een geweldige tent voor een snelle hap of afhalen.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ja even in de pen, vele keren afgehaald en nu voor een snelle lunch even wat gegeten.
Heb genoten van de soto soep en de weekaanbieding wat bestond uit bami, kip,boontjes.
Prima smaken voor een fantastische prijs.
Voor de snelle hap opweeg naar huis of tussendoor een aanrader.
Thomas ..
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Ja, sorry hoor, het decor vind ik een beetje onder de maat. Maar betekent niet dat het eten niet goed is! En daar kom je tenslotte voor. Voor zo'n 7.50 heb ik een vega roti gehaald, heerlijk. Lekker met pompoen, aardappel, kouseband, tahoe, tempeh en noem maar op. De mensen achter de balie waren erg vriendelijk. Zo vriendelijk dat ze mij niet teveel madame jeanette-saus durfden mee te geven. Volgende keer zal ik resoluut zeggen dat ik dat wel lekker vind.