Carlton De Brug

7,2
7,2
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Over het diner niets te melden, over het ontbijt wel. Goede punten zijn dat er voldoende variatie is en dat alles steeds netjes wordt bijgevuld. Er waren wel wat opvallende zaken. Bijv. het "vers afgebakken brood" bleek warm van buiten en ijskoud van binnen, het ontbijtspek was erg vet en slap, en het roerei zag er niet alleen uit als gesneden rechthoekige stukken pudding, het voelde ook zo aan in de mond zonder enige smaak wat aan ei deed denken. Het is allemaal net een beetje te knullig om als goed of prima te bestempelen, kleine dingetjes die het totaal minder maken.
De ruimte is wel prima geschikt als ontbijtruimte, voor het diner zou ik er wat betreft sfeer niet willen gaan eten.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
we hadden het teamworkmenu. Het voorgerecht was uitbereid, met allerlei vleeswaren, heel veel salade, olijven, diverse dressings en vreemd genoeg een soort vissmeersel. Voor het hoofdgerecht hadden we vis gekozen. dat viel tegen: een ovenschaal met 3x2 stukjes vis: zalm, heek en roodbaars. De ober wist niet welke vis het was en moest dat navragen in de keuken. de garnalenkroketjes ontbraken en daar moesten we met nadruk om vragen.. onder de vis wat groenten. wel goede frites en een bakje sla dat na de 6-persoons sla uit het voorgerecht nergens op sloeg. Toetje heette grand desert maar was eigenlijk een eenpersoons toetje: één ijscoupe (wel lekker) die we moesten delen. Het decor? zelden zulke lelijke bloemstukken gezien: de plantjes op de tafels waren uitgebloeide bosjes stengels. we mochten niet zelf een tafeltje uitzoeken en kregen een 2 persoons: te klein. het restaurant was voor 1/6 gevuld
Jeanet S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We waren afgelopen 25 t/m 27 augustus 2015 in Carlton de Brug en hebben in het restaurant gegeten en het was formidabel! We hadden "teamwork" gekozen en dat gaat per tafel. je hebt dan de keuze uit vis of vlees en we hebben vlees gekozen. Voorgerecht was een overheerlijke salade met diverse soorten vleeswaren en een broodje en Aoli. Dat was al een maaltijd op zich.
We mochten ook het hoofdgerecht een half uur later komen. Het hoofdgerecht bestond uit kip, sukade lapje, varkenshaas en gehaktballetjes in tomatensaus te samen in een braadslee en op een bedje van diverse soorten knapperige groenten en een schaal friet. Nagerecht was coup ijs en vers fruit met een sausje. De bediening was ook perfect. We hebben genoten.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Ribeye was net rubber , risotto smaakte naar klei. Service incompetent. Iets thuis laten bezorgen was een betere optie geweest. Niet aan te raden dus.
Nicolienne .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Het arrangement bowlen en grillen is zeer slecht! het apparaat waar je op moet grillen is erg klein. de groentes vallen er door heen en het duurt bovendien erg lang voor je vlees gaar wordt. na dit gemeld te hebben werd onze grill naar de keuken gebracht en stond hij in eens heel hard. het vlees brandde meteen aan. drank zit inbegrepen, maar ze komen bijna geen drinken opnemen. na drie keer vragen kwam dan eindelijk ons drinken. bovendien laat de hygiëne ook te wensen over. alle borden waren vies. Het zelfde geld voor de schaaltjes en het bestek. Geen aanrader dus!
Smitties .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Bij binnenkomst duurde het erg lang voor dat we begroet werden en een tafel konden uitzoeken. Er liepen 3 serveerders langs ons heen zonder ons aan te spreken. De soep was koud, het ganzenvlees taai en niet gaar. De bediening duurde erg lang en kon niet omgaan met de klacht over het matige eten. Er werd onderling niet goed gecommuniceerd en we werden uiteindelijk door 5 verschillende mensen bediend. Het dessert was wel lekker alleen duurde dit weer erg lang. In mei 2013 was het beduidend beter. Uit navraag bij de receptie bleek dat er een personele wisseling in de keuken heeft plaats gevonden, helaas niet positief. Al met al jammer (zeker voor hotelgasten) en zeer matig! Dikke onvoldoende!