Carlitos Gardel

Meer informatie over restaurant Carlitos Gardel

7,1
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Een vutlose boel, de steak was in orde, patat, mayonaise, salade was weinig fanatasievol. Bediening was eerder bezig met Whatsapp dan met de klanten.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met een groupondeal hier gegeten. We mochten zelf een tafeltje uitkiezen. Als voorafje namen we samen een portie met twee verschillende empanadas. De empanada met maïs was wat vlak van smaak. De deal was een Argentijnse lendensteak (300 gram) of zalmmoot van de grill voor 2 personen. Wij kozen voor de lendensteak. Het vlees was goed gegrild en lekker van smaak. [rare en medium.] De bijgerechten waren gemengde salade , zeer goede knapperige frites met mayonaise en een gepofte aardappel met zure room. Thuis nog even op de computer gekeken naar de deal. De koffie hoorde bij de deal, maar hebben we uiteindelijk wel betaald! De bediening was enigszins aan de trage kant, maar dit is niet erg als je tijd hebt.
Gilyarden .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Lekker gegeten, royale schotels, goede Argentijnse lendensteak!
Prijs kwaliteit is perfect! we gaan daar zeker nog vaker eten, aanbevolen!
Hansvandewaard .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Super lekkere steak met een uitstekende wijn! Bediening heeft ons fantastich geholpen en de lekkere wijn aangeraden. Leuke zaak waar je knus en sfeervol kunt eten.
Adamadam .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Ik heb hier al meerdere malen gegeten met een Groupon actie. Het eten is altijd prima voor de prijs die je betaalt en de service is ok. Deze keer ging het echter helemaal mis. Nadat we onze bon hadden ingeleverd (voordat we hadden besteld) kwam de eigenaar briesend naar onze tafel gelopen met de mededeling dat de barcode op de bon niet goed was. We konden onze bon dus niet gebruiken en we moesten het volledige bedrag zelf betalen en terugvragen bij Groupon... Totaal belachelijk natuurlijk, we zijn toen maar weg gegaan en ik heb de bon geannuleerd en mn geld terug gekregen. Ik kom hier niet meer terug, jammer!
Daniël E.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Op zaterdagavond bij Carlitos Gardel gegeten. Het eten was heerlijk, de service had beter gekund. Het duurde lang voor we werden geholpen en er kon amper een lach vanaf.
Mariejanszen .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Dit gezellige en sfeervolle restaurant is een een echte aanrader! Het eten is prima, met een vriendelijke en professionele bediening en een leuke sfeer. Wij komen wel weer eens terug!
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
In dit slecht gesitueerde restaurant (ondanks Google Maps hebben we wel 3x moeten vragen waar het nu eigenlijk gevestigd was) met een Groupon-voucher een uitstekende steak gegeten. De medium gebakken steak was in elk geval prima voor mij. Mijn tafelpartner wilde 'm graag doorgebakken hebben, dat was iets minder goed gelukt. Als voorgerecht had ik de Argentijnse goulash-soep. Deze is zeker aan te bevelen. Goed van smaak en goed gevuld. De gevulde pasteitjes aan de overkant van de tafel waren volgens mijn tafelpartner aan de zoute kant, maar toch wel goed verteerbaar. De witte huiswijn (sauvignon blanc) is niet echt aan te bevelen. En als je dan bediend wordt door een stel vrij norse mannen in een vrijwel lege ruimte maakt het nou niet bepaald tot een bijzonder geslaagde avond.
Anita O.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Zondag weer geweest naar dit goede restaurant. De steak was weer super. Het is een gezellig restaurant, de bediening is goed. Je kan hier zeer goed eten.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Wij hebben hier zondag met een Groupon gegeten. Bediening erg vriendelijk en het eten top! Wij hadden een heerlijke steak die perfect gebakken was. Ook de frites en salade waren prima in orde. Als dessert hadden wij ijs met whiskey en walnoten,de whiskey was goed te proeven alleen de walnoten hebben we niet kunnen vinden.
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Voor de tweede keer hier gegeten met een Groupon-bon. Dit restaurant zit op loopafstand van het Concertgebouw en is een aanrader.
Het eten was wederom lekker. Dit keer alleen een hoofdgerecht met toebehoren, want we hadden al een paar hapjes op.
Heerlijke goed gebakken biefstuk, lekkere salade en frietjes, aardige bediening.
Hoe simpel en lekker kan het zijn! Daar kunnen wat ons betreft trendy-restaurants met hetzelfde op de kaart in een overvolle toko met een ander type personeel niet tegenop!
Wat wel meespeelt: het was nog lekker rustig in de zaak zo omstreeks 18.00 uur net na het middagconcert. Prima huiswijn voor een schappelijke prijs. Een volgende keer weer!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Uitstekend gegeten. De steak was voortreffelijk. Carlitos Gardol gevonden via Groupon. De service was ook prima. Voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
Steven Q.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Naar aanleiding van een Iens DinerDeal zijn we bij dit Argentijnse restaurant uitgekomen. De sfeer is gemoedelijk. Aandachtspunt zijn de kosten voor een flesje jus d’orange (3,50 euro voor 0,2L).

We kozen voor spareribs en tomatensoep als voorgerecht. Tijdens het wachten kregen we enkele stokbroodjes met kruidenboter voorgeschoteld. De voorgerechten werden netjes opgediend en smaakten prima.

Voor het hoofdgerecht kozen we voor biefstuk en zalm. De gerechten werden geserveerd met frietjes en een saladeschotel. De biefstuk was goed doorbakken. De zalm was ook prima alleen er zaten wel redelijk veel graatjes in. Dit hebben we ook doorgegeven aan de bediening.

Ten slotte genoten van een dame blanche. Dit bestond uit een grote coup vanille ijs met chocoladesaus en slagroom.

Alleen belangrijk kritiekpunt: een jus d'orange uit een flesje van 0,2 liter hoort geen 3,50 euro te zijn. Hierbij verwacht je minimaal versgeperste sap (zoals ook op de website staat).
Merwede .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Met een Groupon voucher hier een Argentijnse lende steak van 300 gram gegeten.Ik moet zeggen dat het vlees redelijk was.Goed gebakken met lekkere frietjes erbij.
Een beetje saaie zaak en slome bediening
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2014
Gisteren hier gegeten, met een Groupon, en ik moet zeggen, je krijgt met die Groupon ruim waar voor je geld. Het was inderdaad een grote en smaakvolle steak, prima gegrilled.

Het personeel zou wat enthousiaster kunnen zijn, ik denk dat het dan ook binnen wat gezelliger wordt. De salade en bijgerechten waren allemaal goed en smaakvol, zeker voor een steakhouse.

Gewoon naar binnen lopen als je in de buurt bent en trek hebt in steak, niet meer en niet minder.
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Rustige bediening, die wat in zichzelf gekeerd is, maar niet onaardig. De friet was vers en de gepofte aardappel goed. De salade erbij op tafel was ook lekker, ruim gevuld met komkommer, paprika, feta, olijven en tomaten. De sauzen waren minder, alles uit een potje. Maar dan het belangrijkste: de steaks! Goed vlees, zacht en mals, een mooi bitter grill smaakje, en perfect medium.
De ambiance is met de rode muren en donkere meubeltjes wat je van een klassiek steakhouse verwacht.
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Ondertussen meermaals hier gegeten met Groupon bon en zonder. Elke keer goed tot zeer goed gegeten, vlees is lekker mals, lekker verse salade en de gepofte aardappel lekker met creme fraiche, patat gewoon goed, spare ribs als voorgerecht erg lekker en best veel, de Argentijnse worstjes lekker maar niet voor mensen die aan de lijn zijn. Service prima in orde, dat was in het begin wat chaotisch. Op het bord buiten vaak speciale aanbiedingen, laatst nam ik daarvan een steak met saus,salade en gepofte aardappel voor maar €13,50!!!
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
We hebben hier voor de 2e keer de steak gegeten en weten ook waarom we die hier zo graag eten. De steak was weer helemaal top en we hebben de kok ook daarvoor onze complimenten gegeven. De patat en de salade als bijgerecht waren redelijk goed. We hebben van de rode huiswijn genoten alsmede van een heerlijke kop cappuccino. Voor ons een aanrader.
Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Hier gegeten met een gezelschap van totaal 2 personen. Wederom gebruik gemaakt van een Groupon voor een hoofgerecht met het Churrcasco van 300g, reserveren op dezelfde dag was geen probleem. Ik wilde mijn steak graag upgraden naar een rib eye, maar dat kon helaas niet. De friet was goed, de salade was iets te eenvoudig. De steak was goed. Hij was rood besteld en ook rood geserveerd. Ik vroeg me wel af of ze alebei daadwerkelijk 300 gram waren, maar hoe dan ook waren ze lekker groot (een van de twee was significant groter dan de andere). De patat was niet voldoende dus daarvan moesten we bijbestellen. De rode wijn (Malbec) was karakterloos, de smaak bleef totaal niet hangen, terwijl je dat bij deze druif wel zou verwachten. De service was kortaf en niet erg attent. Met een Groupon zou ik wellicht terugkomen, maar zonder Groupon denk ik niet.
X V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Afgelopen vrijdag eveneens met een groupon deal gegeten. De ontvangst was zeer aangenaam en zeer vriendelijk, er waren diverse tafeltjes bezet, volgens mij allemaal met groupon. Als voorgerecht hadden we de pasteitjes die erg smaakvol waren en de goulash soep welke goed was gevuld. Daarna natuurlijk de biefstuk, welke voortreffelijk was en een grote bak met patat en mayo en een lekker salade. Een heerlijke Chileense fles witte huiswijn erbij maakte het geheel compleet. De sfeer was heel goed, zeker een bezoek waard , wij gaan hier zeker terugkomen.