Carlina's

Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Catering
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Echt een aanrader als je een keer wat anders wilt eten. Heerlijk eten, vers, relaxed en super lieve mensen. Ze doen erg hun best om alles naar wens te maken. Ook de bediening is top! Ze hebben speciaal voor onze dochter een gerecht gemaakt. Erg attent.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Een restaurant met ups en downs. Volgens mijn tafelgenoten waren de spiesjes van ossehaas en de biologische wraps vooraf lekker. Ik had zelf het aardappeltaartje met kip en avocado. Dat was briljant. Als hoofdgerecht nam ik het traditionele indianengerecht. Dat was een mix van vlees, groenten en een maisdeeg gegaard in een bananenblad. Op zich orgineel en daar hou ik van. Echter was het portie summier en in verhouding was het een grote deegklomp met zo weinig vlees dat ik u het nauwelijks terug vond. Ik kreeg er alleen rijst bij geserveerd. Niets waarmee ik de rijst kon mengen. Een droge toestand en dus toch wat teleurgesteld na het hoofdgerecht. Als troost kreeg ik nog een stukje sparerib van mijn tafelgenoot. Ook niet bijzonder. Je kunt er wel gezellig zitten en ze hebben een aantal zuidamerikaans bieren.
Japiyoo .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Bandeja Paisa, de bonenschotel die fantastisch smaakt. Gereserveerd met rijst, een spiegelei en mals stoofvlees + smaakvol buikspek. Je proeft direct dat dit iets bijzonders is. Ik wou dat ik het zelf zo kon maken. Sfeer is prima, bediening beetje sloom maar dat vind ikzelf niet zo erg.
Daniellevanmarle .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Stoofvlees is onovertreffelijk. Eigenaresse en gasten spreken Spaans wat voor een zuid-Amerikaans sfeertje zorgt.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Een heerlijk knus restaurant in Zuid-Amerikaanse stijl. Het eten was weer heerlijk en de bediening erg hartelijk. Je merkt gewoon dat iedereen hier vol passie werkt, en dat proef je. Timing van gerechten kan wellicht nog wat beter. Ik voel me in ieder geval enorm welkom om nog eens langs te komen.
Nadja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Het eten bij Carlina's is een ervaring die ik in Nederland nog niet heb op kunnen doen. Het is knus, gezellig en alles van de kaart smaakt verrukkelijk. De service is vriendelijk. De wachttijden zijn soms iets langer, maar dat komt vanwege de authentieke en ambachtelijke keuken. Het is het wachten echt wel waard! Echt even weg in Nederland, en dat in Enschede: net buiten de oude markt!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Mevr. Sandra Vasquez Burbano haar droom van een eigen restaurant is voor haar uitgekomen, maar die van ons wat betreft de zuid Amerikaanse keuken en gastvrijheid is geëindigd bij uw restaurant. Bij de keuze van het menu werden we heel erg gestuurd richting het "hapjes menu" Een mix van populaire gerechten maar dan in het klein. Natuurlijk begrijpen wij dat het geen volledige porties zijn van het bestaande menu, zouden wij niet op kunnen, maar dat het gerecht zo klein was dat het bestond uit 6 mini schaaltje voor 5 personen waar een ieder 1 niet te volle eetlepel mocht scheppen, alleen om te proeven en niet om te eten, hadden wij niet verwacht en vonden we erg teleurstellend. Dit is typisch zo'n restaurant waar je na die tijd nog even een frietje moet halen om een voldaan (ik heb genoeg gegeten) te krijgen. Prijs is zeker niet in verhouding met de geleverde menu's, het bier te koud en het personeel zit niet op 1 lijn.
Henk-V .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
We hebben zeer lekker gegeten. Hartelijk onthaal en gemoedelijke sfeer. De gerechten werden duidelijk uitgelegd en smaken waren veelzijdig en verrukkelijk. We gaan zeker nog een keer terug, misschien met één van de live avonden.
Aquiletta .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Na hier een paar keer met tevredenheid gegeten te hebben, waren de twee laatste keren ronduit slecht.
Erg lange wachttijden, na een uur je voorgerecht krijgen, waarbij de garnalencocktail bestond uit drie garnalen die zwommen in de mayonaise en de om hun bekend staande empanada's die ook minder van kwaliteit zijn, kregen we het hoofdgerecht, waarbij even snel het voorgerecht nog afgeruimd moest worden. De spareribs droog, de entrecote was oké, maar de saus werd vergeten en aan het eind kregen we nog wat gegrilde groenten die dus ook vergeten waren. Wat begon als een nieuw leuk restaurant eindigt voor mij als een waardeloos restaurant. Bediening had het te druk, afrekenen met een grote groep studenten die stuk voor stuk willen betalen, waardoor ellenlange wachttijden ontstaan, al met al was dit de laatste keer.
Hannie T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Goed en apart restaurant, geweldig eten, vooral veel keus in vegetarisch; eindelijk eens wat anders en minder doorsnee. Een aanvulling voor Enschede. Komen zeker terug!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
heerlijke vissoep met cocos, en een visgerecht met rijst, allebei prima, de huiswijn smaakte ook uitstekend, wat moet je nog meer verwachten....
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Super gezellig restaurant waar je relaxed kunt zitten, heel vriendelijk wordt bediend en enorm lekker kunt eten. Gezelligheid en eten met mooie subtiele smaken dat ook nog eens mooi wordt gepresenteerd. Dit was inmiddels de vijfde keer dat ik hier heb gegeten. Niet voor niets dat ze in 2014 de gouden ducaat en in 2013 de hoogste onderscheiding tijdens de profeet van Enschede hebben behaald!
V20 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Na goede verhalen gehoord te hebben, zijn wij hier eind januari dan toch een keer gaan eten met de vriendengroep. We besloten allen om het hapjesmenu te nemen, en waren nieuwsgierig.
Na ongeveer 30 min kregen we het eerste hapje geserveerd. Iedereen heeft 1 hapje, en het smaakt prima. Vervolgens wachten we lange tijd maar krijgen nog steeds geen tweede hapje. We krijgen excuses van de bediening dat het wat langer duurt dan normaal. Na ruim 2 uur wachten, zonder een tweede hapje of iets dergelijks, krijgen wij dan eindelijk de schalen met de verschillende soorten vlees erop. Direct valt ons op dat het eten niet heel warm is. Ik geef dit direct door aan de dame in de bediening, maar hier wordt vervolgens niks mee gedaan. Erg jammer. Het vlees smaakte oké, het garnituur wat erbij geserveerd wordt is erg weinig en niet voldoende voor het aantal mensen aan tafel.
Ook al was het deze avond erg druk, ik vind niet dat dat de kwaliteit of service mag beïnvloeden. Alles bij elkaar is het mij en de rest erg tegengevallen en zal ik hier niet snel nog een keer terugkomen.
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Sfeervol ingericht restaurant op ook nog een sfeervolle locatie in het centrum van Enschede.
De bediening was erg vriendelijk, gaf toelichting op het menu en informeerde ons over de specialiteiten.
Wij kozen voor de daghap van 9,50. Dat was gepaneerde kip met huisgemaakte aardappelsalade.
We bestelden als voorgerecht de empanada's, maar die zijn helaas nooit gekomen. Die was men blijkbaar vergeten. Om niet vervelend te doen vergaten wij dat ook maar.
De daghap vond ik een beetje karig, alhoewel het wel lekker was. Heel zuid-amerikaans smaakte het dan weer niet en ik dacht te hebben gelezen dat er een frisse salade bij zou zitten; in dit geval een stukje tomaat.
Als nagerecht (mijn tafelgenoot had wel genoeg, ik zelf had nog wel trek) hadden we een prima creme brûlée. Dit was wel het nagerecht van de dag en stond niet op de kaart. De nagerechten die wel op de kaart stonden vond ik niet erg bijzonder klinken (de standaard ijsjes).
Een beetje een dubbel gevoel bij dit restaurant; lekker gegeten, maar wel net aan genoeg. Het mocht best ietsje uitgebreider, ook al kost het maar 9,50.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
gekozen voor een hapjesmenu. Heerlijk, lekker gekruid. Een verhaal wordt er bij verteld over de gerechten en de herkomst. Supervriendelijk bediening. Eigenares komt na het eten even een praatje maken. Heel gemoedelijk. 2 x geweest en niet voor het laatst