Carla's lunch & diner

Zondag 12:00 - 18:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Carla's lunch & diner

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekkere lunch kip saté. En verse salade.
Evert N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Ik kom hier regelmatig eten voordat ik begin met werken. Het is lekker eten en je krijgt voldoende eten op je bord. Personeel is zeer vriendelijk het is echt een aanrader om hier te lunchen .
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Een hele leuke locatie voor een feest, zeker met het overdekte terras aan het water! We hebben hier een surprise party gevierd en het was allemaal super goed geregeld. Ook in de voorbereiding werden er leuke ideeën aangedragen. Feestje was erg geslaagd en na afloop ook nog heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor een feestje!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Na een ochtend kerst inkopen, niet mijn favoriete ding, neer geploft bij Carla, een goede cappuccino hielp mij er weer boven op, en om de trek te stillen een huisgemaakte Burger, medium rare, er werd Gevraagd hoe Ik de hamburger wilde, dat is niet van alle dag, en als die dat ook nog van een goede kwaliteit rund vlees is zonder harde zeen stukjes, weet je dat het geen schenkel vlees is.
Bediening, leuke Jonge meiden , ook in de open keuken, vrouw en jong, de vrolijkheid straalt er van af.

Decor, een kaarsje en een blommetje op tafel doet de sfeer goed, jammer dat dat ontbrak.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Weer eens wat anders, hier kan men werkelijk van alles krijgen: tosti's, hamburgers, belegde broodjes, biefstuk, sterke drank, diverse koffies, etc en de kwaliteit is prima, de bediening is echt goed: behulpzaam, vriendelijk, oplettend. Dan is er nog een mooi terras aan de rijn, zondag helemaal vol. Voortreffelijke hamburger gegeten en mijn vrouw een broodje tartaar, niet zomaar een broodje, maar zeer uitgebreid. Wij waren zeer enthousiast, zeker voor herhaling vatbaar.