Cariña Tapas

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een leuke gezellige knusse tent met een fijne sfeer en goede service. Lekkere spaanse tapas die vers worden gemaakt en dat proef je!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was heerlijk!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen donderdagavond hier wezen eten, als afsluiting van ons teamuitje. Hier kom ik dus nooit meer terug! Na telefonisch informeren over een glutenvrije opties, en plaatsen van reservering, kregen we op de avond zelf te horen dat er geen glutenvrij brood was, omdat die niet was doorgegeven. En dat terwijl de eigenaresse wel toegaf mij gesproken te hebben hierover, alleen was de glutenallergie niet doorgekomen (natuurlijk mevrouw, ik informeer voor de lol naar de glutenvrije opties). Er kon geen excuses vanaf! Bij het bestellen kwam boven water, dat de gehele tafel onbeperkt tapas moest bestellen of a la carte (let op dit staat niet op de website of wordt al zodanig eerst gemeld door het personeel).10 man onbeperkt eten en twee collega's a la carte mocht niet. Stel je voor dat die twee personen toch nog mee zouden liften op de onbeperkte tapas bestellingen van de rest van de groep. Uitvoerig en meerdere keren proberen tot een compromis te komen met eigenaresse mocht niet baten. Uiteindelijk, omdat het laat werd, zijn we als groep hier blijven zitten, en hebben een gezellige avond gehad. Dit lag puur aan ons, en niet aan de buitengewoon slechte service die ons hier is gegeven. Op mij heeft dit in elk geval de indruk achter gelaten dat de eigenaresse haar klanten als kleuters ziet. Ik eet graag en vaak buiten de deur, maar zo'n klantonvriendelijke instelling heb ik nooit meegemaakt. Het eten was redelijk. Maar zeker niet de moeite en alle gedoe waard wat mij betreft. Een training omgaan met klanten beveel ik van harte aan.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We hebben vorige week in dit restaurant gegeten met een groep van 12. Om te beginnen hadden ze geen rekening gehouden met het glutenvrije dieet van één persoon. Terwijl dat duidelijk van te voren was aangegeven. Vervolgens ontstond er een hele discussie met het personeel over het wel of niet gebruik maken van ‘onbeperkt tapas’. Wij hadden gevraagd of dat verplicht was, we kregen namelijk geen menu want dat stond op de placemats. Maar daar stonden geen prijzen bij dus we hadden het idee dat je verplicht gebruik moest maken van de ‘onbeperkt tapas’ optie. Dat was in eerste instantie niet zo, maar uiteindelijk bleek het per tafel beslist te moeten worden. De discussie hierover liep zo hoog op dat het personeel eigenlijk liever had we zouden vertrekken. Maar zie op donderdagavond om half acht nog maar eens een reservering voor 12 personen te maken. Ik vind dit echt ronduit slecht en zeer klantonvriendelijk. Dit was voor mij absoluut de laatste keer dat ik hier ben geweest.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Tja je blijft zitten, maar allen omdat je met 13 man bent. Bij ontvangst blijkt dat melding 'glutenvrij' gast in gezelschap geen waarde heeft gehad. Vervolgens blijkt dat groep verplicht all-you-can-tapas moet nemen want 2x alacarte is niet mogelijk. Wantrouwen druipt van bediening af. Klantvijandige discussie wordt gevoerd. Na 1 uur eindelijk tapas op tafel. Wijn ok. Kippenvleugels ok. Pintxos (goed geschreven (:-)) ook goed. Overall een afrader, begrijp niets van hoge rating.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijke authentieke bediening. Prijs voordelig.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten. De tapas zijn voortreffelijk van smaak en een ruime keuze. De service is top. Een echte aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond
H T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met een groep tapas gegeten bij Carina. De tapas zijn zelf gemaakt en echt heel goed. Vooral de spinaziekroketjes zijn een aanrader.
Bediening is gewoon netjes.
De ruimte ziet er leuk uit, maar ik vind het niet echt sfeervol. de akoestiek is slecht. Er zat een lawaaierige groep naast ons en dat was storend.
Inez L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben hier 28 juli 2016 voor het laatst gegeten. Letterlijk voor het laatst want wat viel het tegen! Wij komen hier al sinds de opening en waren altijd tevreden. Prijs/kwaliteit was in verhouding en service was passend voor dit type restaurant.
Dit keer waren wij met 4 dames. Wij hadden het naar ons zin, maar werden halverwege door de eigenaresse/gastvrouw op een bitse wijze aangesproken of het minder luidruchtig kon. Wij waren met stomheid geslagen. Wij hadden plezier, hadden met 4 personen 1 fles wijn op en twee flessen water, waren aan het lachen maar andere gasten zeker niet tot last. Ook de groep achter ons was ook aan het lachen. Wij zijn zeker niet de groep om andere mensen lastig te vallen en willenh graag dat iedereen van zijn/haar avondje uit geniet. Op onze vraag of er klachten waren geweest, kregen wij het antwoord dat een paar gasten hadden omgekeken. Voor mijn gevoel niet echt een klacht, want het kon ook zijn dat mensen dachten: wat hebben zij het gezellig! Onze stemming was zeker gedaald. Daarnaast zijn de dames in de bediening aardig maar zeer amicaal. Dat past ook bij het type restaurant, maar daar hadden wij ook wat van kunnen zeggen. Wij hebben gelijk afgerekend. Jammer dat gezelligheid wordt verward met overlast. En helaas, wij komen, als toch terugkerende klanten, niet meer terug.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Lekker gegeten bij Carina tapas. Goede variatie en veel smaak. Vriendelijk bediening die niet opdringerig zijn. Was een fijne eet ervaring.
Jouke .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Jaren geleden heb ik hier ook gegeten en de menu kaart is erop vooruit gegaan. Er zijn minder tapas maar toch van alles wat. De tapas zijn net wat stijlvoller en wat meer aangedikt dan de gemiddelde tapas. Met name de zoete aardappels en gevulde champignons waren geweldig en origineel. De tafels zijn niet veranderd en dus nog wat klein maar de tapas wordt ook op klein servies gedaan dus dat past dan nog net. De service van enkele kelners is nog niet heel professioneel en wordt goed gemaakt met een lach. Spaanse stijl, relaxte sfeer en prima tapas.
Anette C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gerechtjes waren allemaal lauw! Iemand van de bediening had een schaaltje met olie over mijn jas laten vallen, ik kan mijn jas nu weggooien....
Geachte mevrouw Stijn
Graag wil ik persoonlijk contact met u opnemen, want ik heb afgelopen vrijdag niets gehoord over olie wat over een jas is gevallen , maar ik kan u niet vinden in mijn reserveringslijst van 18 maart . Heeft u misschien onder een andere naam gereserveerd? U kunt mij bereiken onder info@carinatapas.nl. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet, Cariña Tapas Restaurant
Dorien42 N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Zeer smakelijk gegeten bij Cariña tapas in het oude centrum van Rijswijk. Uitgebreide menukaart met betaalbare prijzen. Restaurant heeft een gezellige inrichting, maar doet ietwat krap aan. De bediening is erg vlot.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De tapa's waren duidelijk huisgemaakt, prima keuken. De amuse van het huis was geweldig zelfs. Service heel erg vriendelijk en attent, en snel ook want de tent zat vol maar niemand hoefde lag te wachten. Twee aandachtspunten; ik mistte wat meer fris en groen op de kaart, groenten van de plaat, een beetje courgette, gevulde aubergine, dat soort lekker dingen. Verder was het qua geluid een kakofonie waar ik knettergek van werd maar de zaak ziet er gezellig uit.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Telefonisch gereserveerd, en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik wilde graag op de bank zitten met kussens vanwege rugklachten. Geen enkel probleem, onze tafel was inderdaad daar ingedekt. We hebben heerlijk en ontspannen gegeten, het een was wat lekkerder dan het ander, maar het was een zeer geslaagde avond. Tijdens het bestellen dessert had de serveerster blijkbaar gehoord dat het dinertje ter ere van de verjaardag van mijn echtgenoot was ( wij hadden het niet gemeld bij reservering) ..... Toen zijn toetje kwam, had ze daar een vuurwerkfontijn in gezet, en zong ze luidkeels een verjaarslied! Wat een enorm leuke geste! Mijn echtgenoot zat wat beschaamd te kijken, wat wij dan weer vreselijk leuk vonden, dus al met al een geweldige avond. Tevreden gingen we naar huis, terugkijkend op een zeeg geslaagd etentje, hiervoor dank. En tot ziens, we komen zeker terug!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Met ons gezin hier tapas gegeten. Op dinsdag 2 uur onbeperkt voor €19.95 p.p.. Voor sommige tapas dan nog wel een toeslag van €0.50 of €1.-. We werden heel vriendelijk ontvangen met een klein glaasje Sangria. De tapas waren stuk voor stuk prima, maar de ossenhaaspuntjes staken echt boven gemiddelde uit. Persoonlijk mag voor ons de smaak iets meer uitgesproken, maar dit is veilig, voor niemand te scherp of zo. De bediening was gedurende de avond echt vriendelijk, er zit toch een risico in dat tapas zo neergezet worden op je tafel, bestellingsbriefje wordt meegenomen in voorbijkomen, maar ze houden aandacht voor de gast. De inrichting is best gezellig, maar de pui echt kil, een Gordijn ervoor of zoiets zou het afmaken, nu kijk je op achterkant van een tv scherm. Ook de toiletten waren netjes schoon. Kortom, zeker waar voor je geld, vriendelijk en lekker gegeten.
Imkedijk .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Ik heb hier al meerdere keren gegeten en vind het in één woord: geweldig!

Heerlijke, vers bereide tapas in een gezellige, knusse sfeer. De bediening is zeer vriendelijk, professioneel en netjes. De sfeer in het restaurant is altijd gezellig en je voelt je direct welkom wanneer je binnenkomt. Het glaasje sangria en de pintxos die al snel op tafel verschijnen, zorgen dat je gelijk in de stemming komt!

Er is veel variatie op de kaart, waardoor er voor ieder wat wils is. Ook zijn er regelmatig nieuwe tapas, waardoor je (ook als je vaker komt) altijd iets anders kunt proberen. Maar de ossenhaaspuntjes in cognacsaus zijn nog steeds mijn favoriet (tip: zorg dat je wat brood hebt voor de overgebleven saus in het bakje, of gebruik gewoon je vingers;-).

Voor mij is dit hèt restaurant voor als je iets te vieren hebt, maar ook zeer geschikt voor als je 'gewoon' eens heerlijk uit eten wilt in een gezellig restaurant!
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Voor € 19,95 pp hebben we hier onbeperkt tapas gegeten. Je hebt hier 2 uur de tijd voor. De tapas waren niet allemaal van even goede kwaliteit. Degene die in de smaak vielen: dadels met spek en chorizo, kroketjes met Spaanse ham. Degene die minder waren: kreeftbitterballen, hamburger van Iberisch varken en de gegrilde paprika. Ik vond de kwaliteit niet dusdanig goed dat ik hier nog een keer zou gaan eten. De bediening vond ik ook niet heel enthousiast.
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteren lekker gegeten met 2 personen enkel vond ik het erg aan de prijs 180 euro voor twee personen bij een tapas restaurant inclusief 2 flessen cava doet me denken aan lunch/diner prijs bij menig Michelin ster restaurant.

Alles wat we besteld hadden was lekker, enkel vonden wij persoonlijk de sausjes bij de twee ossenhaas gerechten niet bijzonder alsof het uit een pakje kwam was vrij melig van smaak, het vlees daarentegen botermals en maakte alles goed.
Lamsvlees stoofpotje was verrukkelijk net als de lams spiesjes.
Enkel jammer dat de mosselen gepaneerd waren het zou lekkerder zijn als ze vers gebakken worden in de knoflook en uitjes en peppertjes maar smaken verschillen.
Helaas wordt erbij de vis met diepvriesproducten gewerkt, het zou sieren dat voor deze prijs met versproducten wordt gewerkt. (inktvisringen, mosselen, kreeftenbitterbal, garnalen, gamba etc)
Ook had ik mijn twijfels of alle tapas wel zelf bereid werden, de keuken is namelijk piepklein en gaf mij meer de indruk dat alles door leverancier kant en klaar geleverd wordt en door hun enkel opgewarmd, gefrituurd of gegrild wordt, maar dan nog was het van goede kwaliteit en geef hun de voordeel van de twijfel, want in zo'n kleine keuken is het onmogelijk alla minute zoveel vers producten te bereiden en aan spiesjes te rijgen

Bediening was vriendelijk en goed net zoals het eten.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Met onze spaanse achtergrond op zoek gegaan naar een spaanse tappas bar/restaurant. Dit is echt een aanrader. In 1 woord fantastisch. Eten 12 x tappas en echt 12x super. Dessert walnoten met een suikerlaagje in honing op ijs was heerlijk. Koffie met spaanse brandy om alles af te maken grandioos. Bediening heel vriendelijk.We komen zeker terug. Gerard en Emilia.