Cariña Tapas

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
MT H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima eten. Goede prijs. Lekkere tapas.
Flavia A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ruime keus aan tapas, goede prijs/ kwaliteit verhouding, vriendelijk servicegericht personeel, gemoedelijke en ontspannen sfeer.
Hamish S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ontzettend lekker gegeten. jammer

dat ik vol zat want alles was n engeltje op de tong. rapportcijfer n 11 ????We komen hier zeker terug
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Carina Tapas. Heerlijke verse tapas, een gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Uitstekende service en bediening. Een aanrader om naar toe te gaan!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Tapas goed van smaak en een ruime keuze. Service is top met een prima bediening. Een aanrader voor een gezellige avond met heerlijke tapas.
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Een leuke gezellige knusse tent met een fijne sfeer en goede service. Lekkere spaanse tapas die vers worden gemaakt en dat proef je!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was heerlijk!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Afgelopen donderdagavond hier wezen eten, als afsluiting van ons teamuitje. Hier kom ik dus nooit meer terug! Na telefonisch informeren over een glutenvrije opties, en plaatsen van reservering, kregen we op de avond zelf te horen dat er geen glutenvrij brood was, omdat die niet was doorgegeven. En dat terwijl de eigenaresse wel toegaf mij gesproken te hebben hierover, alleen was de glutenallergie niet doorgekomen (natuurlijk mevrouw, ik informeer voor de lol naar de glutenvrije opties). Er kon geen excuses vanaf! Bij het bestellen kwam boven water, dat de gehele tafel onbeperkt tapas moest bestellen of a la carte (let op dit staat niet op de website of wordt al zodanig eerst gemeld door het personeel).10 man onbeperkt eten en twee collega's a la carte mocht niet. Stel je voor dat die twee personen toch nog mee zouden liften op de onbeperkte tapas bestellingen van de rest van de groep. Uitvoerig en meerdere keren proberen tot een compromis te komen met eigenaresse mocht niet baten. Uiteindelijk, omdat het laat werd, zijn we als groep hier blijven zitten, en hebben een gezellige avond gehad. Dit lag puur aan ons, en niet aan de buitengewoon slechte service die ons hier is gegeven. Op mij heeft dit in elk geval de indruk achter gelaten dat de eigenaresse haar klanten als kleuters ziet. Ik eet graag en vaak buiten de deur, maar zo'n klantonvriendelijke instelling heb ik nooit meegemaakt. Het eten was redelijk. Maar zeker niet de moeite en alle gedoe waard wat mij betreft. Een training omgaan met klanten beveel ik van harte aan.
Merijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
We hebben vorige week in dit restaurant gegeten met een groep van 12. Om te beginnen hadden ze geen rekening gehouden met het glutenvrije dieet van één persoon. Terwijl dat duidelijk van te voren was aangegeven. Vervolgens ontstond er een hele discussie met het personeel over het wel of niet gebruik maken van ‘onbeperkt tapas’. Wij hadden gevraagd of dat verplicht was, we kregen namelijk geen menu want dat stond op de placemats. Maar daar stonden geen prijzen bij dus we hadden het idee dat je verplicht gebruik moest maken van de ‘onbeperkt tapas’ optie. Dat was in eerste instantie niet zo, maar uiteindelijk bleek het per tafel beslist te moeten worden. De discussie hierover liep zo hoog op dat het personeel eigenlijk liever had we zouden vertrekken. Maar zie op donderdagavond om half acht nog maar eens een reservering voor 12 personen te maken. Ik vind dit echt ronduit slecht en zeer klantonvriendelijk. Dit was voor mij absoluut de laatste keer dat ik hier ben geweest.
Ruurd W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Tja je blijft zitten, maar allen omdat je met 13 man bent. Bij ontvangst blijkt dat melding 'glutenvrij' gast in gezelschap geen waarde heeft gehad. Vervolgens blijkt dat groep verplicht all-you-can-tapas moet nemen want 2x alacarte is niet mogelijk. Wantrouwen druipt van bediening af. Klantvijandige discussie wordt gevoerd. Na 1 uur eindelijk tapas op tafel. Wijn ok. Kippenvleugels ok. Pintxos (goed geschreven (:-)) ook goed. Overall een afrader, begrijp niets van hoge rating.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijke authentieke bediening. Prijs voordelig.
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten. De tapas zijn voortreffelijk van smaak en een ruime keuze. De service is top. Een echte aanrader voor een gezellige en smaakvolle avond
H T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met een groep tapas gegeten bij Carina. De tapas zijn zelf gemaakt en echt heel goed. Vooral de spinaziekroketjes zijn een aanrader.
Bediening is gewoon netjes.
De ruimte ziet er leuk uit, maar ik vind het niet echt sfeervol. de akoestiek is slecht. Er zat een lawaaierige groep naast ons en dat was storend.
Inez L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben hier 28 juli 2016 voor het laatst gegeten. Letterlijk voor het laatst want wat viel het tegen! Wij komen hier al sinds de opening en waren altijd tevreden. Prijs/kwaliteit was in verhouding en service was passend voor dit type restaurant.
Dit keer waren wij met 4 dames. Wij hadden het naar ons zin, maar werden halverwege door de eigenaresse/gastvrouw op een bitse wijze aangesproken of het minder luidruchtig kon. Wij waren met stomheid geslagen. Wij hadden plezier, hadden met 4 personen 1 fles wijn op en twee flessen water, waren aan het lachen maar andere gasten zeker niet tot last. Ook de groep achter ons was ook aan het lachen. Wij zijn zeker niet de groep om andere mensen lastig te vallen en willenh graag dat iedereen van zijn/haar avondje uit geniet. Op onze vraag of er klachten waren geweest, kregen wij het antwoord dat een paar gasten hadden omgekeken. Voor mijn gevoel niet echt een klacht, want het kon ook zijn dat mensen dachten: wat hebben zij het gezellig! Onze stemming was zeker gedaald. Daarnaast zijn de dames in de bediening aardig maar zeer amicaal. Dat past ook bij het type restaurant, maar daar hadden wij ook wat van kunnen zeggen. Wij hebben gelijk afgerekend. Jammer dat gezelligheid wordt verward met overlast. En helaas, wij komen, als toch terugkerende klanten, niet meer terug.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Lekker gegeten bij Carina tapas. Goede variatie en veel smaak. Vriendelijk bediening die niet opdringerig zijn. Was een fijne eet ervaring.
Jouke .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Jaren geleden heb ik hier ook gegeten en de menu kaart is erop vooruit gegaan. Er zijn minder tapas maar toch van alles wat. De tapas zijn net wat stijlvoller en wat meer aangedikt dan de gemiddelde tapas. Met name de zoete aardappels en gevulde champignons waren geweldig en origineel. De tafels zijn niet veranderd en dus nog wat klein maar de tapas wordt ook op klein servies gedaan dus dat past dan nog net. De service van enkele kelners is nog niet heel professioneel en wordt goed gemaakt met een lach. Spaanse stijl, relaxte sfeer en prima tapas.
Anette C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gerechtjes waren allemaal lauw! Iemand van de bediening had een schaaltje met olie over mijn jas laten vallen, ik kan mijn jas nu weggooien....
Geachte mevrouw Stijn
Graag wil ik persoonlijk contact met u opnemen, want ik heb afgelopen vrijdag niets gehoord over olie wat over een jas is gevallen , maar ik kan u niet vinden in mijn reserveringslijst van 18 maart . Heeft u misschien onder een andere naam gereserveerd? U kunt mij bereiken onder info@carinatapas.nl. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet, Cariña Tapas Restaurant
Dorien42 N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Zeer smakelijk gegeten bij Cariña tapas in het oude centrum van Rijswijk. Uitgebreide menukaart met betaalbare prijzen. Restaurant heeft een gezellige inrichting, maar doet ietwat krap aan. De bediening is erg vlot.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
De tapa's waren duidelijk huisgemaakt, prima keuken. De amuse van het huis was geweldig zelfs. Service heel erg vriendelijk en attent, en snel ook want de tent zat vol maar niemand hoefde lag te wachten. Twee aandachtspunten; ik mistte wat meer fris en groen op de kaart, groenten van de plaat, een beetje courgette, gevulde aubergine, dat soort lekker dingen. Verder was het qua geluid een kakofonie waar ik knettergek van werd maar de zaak ziet er gezellig uit.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Telefonisch gereserveerd, en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik wilde graag op de bank zitten met kussens vanwege rugklachten. Geen enkel probleem, onze tafel was inderdaad daar ingedekt. We hebben heerlijk en ontspannen gegeten, het een was wat lekkerder dan het ander, maar het was een zeer geslaagde avond. Tijdens het bestellen dessert had de serveerster blijkbaar gehoord dat het dinertje ter ere van de verjaardag van mijn echtgenoot was ( wij hadden het niet gemeld bij reservering) ..... Toen zijn toetje kwam, had ze daar een vuurwerkfontijn in gezet, en zong ze luidkeels een verjaarslied! Wat een enorm leuke geste! Mijn echtgenoot zat wat beschaamd te kijken, wat wij dan weer vreselijk leuk vonden, dus al met al een geweldige avond. Tevreden gingen we naar huis, terugkijkend op een zeeg geslaagd etentje, hiervoor dank. En tot ziens, we komen zeker terug!