Cariña Tapas

Dinsdag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Cariña Tapas

Niek D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
De ontvangst was, zowel bij de voorbespreking als op de avond zelf bijzonder gastvrij. We maakten gebruik van de mogelijkheid om onbeperkt tapas te eten. We hadden iemand met een glutenallergie en twee kinderen van vier en zes. Daar werd heel goed op ingespeeld. De bediening was uitstekend, er werd keurig gewacht tot iedereen met een eetronde klaar was en pas daarna kon er opnieuw worden besteld. We zaten met onze familie achterin de zaal, alle andere gasten zaten voorin. Kortom: we waren heel tevreden!
Arthur Z.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een hele leuke en sfeervolle restaurant. We hebben lekker a la carte gegeten. Alles wat we genomen hebben was lekker...
Dus zeker een aanrader om weer langs te gaan om de rest van de kaart te proeven.
Daphne1978 D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Erg lekker gegeten. Wel erg hutje-mutje. Als de serveerster tussen de tafels staat met afruimen, heb je extra biefstuk op tafel ????
Monica J.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Geweldige personeel. Onwijs goed en lekker eten. Attent gereageerd op onze jubileum.
Voorschoten E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk gegeten, maar wil toch iets kwijt over de eigenaresse Carina. Ik had hier een tijd geleden ook gegeten en dacht dat ze toen niet lekker in haar vel zat door de manier waarop we werden behandeld. Maar ook dit keer werden we bij ontvangst weer door haar toegesproken als kleine kinderen. Je krijgt uitleg over de mogelijkheden en dan wordt er streng vermeld dat als we n tapa niet opeten, extra kosten in rekening gebracht krijgen. Had een stuk vriendelijker gekund. Verder waren er nog wat dingen voorgevallen waardoor we ons daar niet echt prettig voelden. Ook de tafel naast ons gaf aan dat ze dachten dat het aan hun lag dat ze zo onvriendelijk en streng was. Jammer, want het eten is heerlijk, maar wij gaan er niet meer terug. Klant is hier niet echt koning!
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Prima gegeten, sommige tapas waren echter iets te vettig naar mijn smaak. Prijs-kwaliteit staat prima in verhouding. Je kan hier voor een gunstige prijs jezelf letterlijk volproppen. Bediening was prima, vriendelijke mensen.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuk concept, all you can eat, maar ik denk dat in de praktijk geen enkele gast meer zal eten dan de kostprijs. Hoeft ook niet. Een gevarieerd aanbod, redelijk snelle bediening, maar op specifieke vragen wordt niet ingegaan. De hoge tafels en stoelen zijn niet voor iedereen geschikt. Voordeel van de twijfel.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk eten voor een prima prijs. Konden ruim zitten, werden vriendelijk geholpen en geen enkel gerechtje viel tegen. We komen zeker terug!
Angelique N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten zeer zeker gaan we hier vaker eten ????
Monica J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Vriendelijke en nette personeel. Ken de nummers nu wel uit het hoofd.
jenny K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Er was wel weinig privacy. Maar verder een geslaagde avond.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima tapas restaurantje in de buurt. De gebruikelijk tapas staan op de kaart en ook wat meer hijzondere gerechtjes. De tapas met vlees zijn lekker mals en goed gekruid. Vis tapas ook lekker maar wel veel frituur. Ik miste wel een ruimere keuze in groente tapas. Prima wijntje en goed concept verder. De bediening is vriendelijk maar letten niet heel goed op soms: veel lege bakjes laten staan dus je moet echt alles actief aangeven. Reservering was ook niet goed doorgekomen maar gelukkig kon er een stoel bijgezet worden. Al met al een leuke avond gehad!
truusfrans D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
het was een gezellig etentje leuke sfeer en heel vriendelijke bediening, prima
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gisteravond 13-09-2017 met een grote groep daar gegeten.
De gehele groep was het er mee eens dat het eten en de bediening echt heel goed was.
We hebben daarom een een super afscheid kunnen vieren dank zij dit alles.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We zijn heel netjes en vriendelijk behandeld. Over de service zijn we meer dan tevreden. Er hing een gemoedelijke, rumoerige sfeer, waar we van houden. Het eten was voortreffelijk! Absoluut een aanrader. Wij zullen er nog vaak komen.
yvon I.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten was vanavond weer prima, aardige, gezellige en snelle bediening.

Jammer dat die recensies over die "glutenvrije" recensies het cijfer omlaag halen, want ik heb nu hier voor de derde keer gegeten en nog steeds zeer tevreden. Als mensen niet begrijpen dat ze met een groep van 12/13 niet kunnen bestellen zoals een gezelschap van 4, zouden ze zelf eens in de horeca moeten gaan werken.
Tamara M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, leuke ambiance en goed geholpen door het personeel.
Toen ze onze drankjes waren vergeten en we ze hierop aanspraken, werd dit direct geregeld.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Het eten blijft hier uitstekend. Een glaasje sangria vooraf van het huis en bij het eten een karafje huiswijn. De tapas zijn stuk voor stuk van goede kwaliteit. De diverse kroketjes/spaanse vleeswaren/ warme vlees en kipgerechten allemaal even smakelijk. Je moet wel van knoflook houden want veel gerechten zitten vol met heerlijke stukje knoflook. Een aanrader deze Spaanse tapastent!
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Eten is uitstekend, net als de bediening. Tafels en stoelen helaas erg laag, de hoge tafels en stoelen zijn prima. Inrichting verder erg gezellig.