Caricole

Koolsweg 2B 4506 AR Cadzand Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Caricole

• Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Voor de lunch tijdens een fietstocht over Zeeuws-Vlaanderen kozen we het terras van Caricole. Het duurde nogal voor we aangesproken werden en mensen die duidelijk later aankwamen werden eerder bediend. Na de slechte start ging de bediening verder probleemloos. Ik bestelde een broodje gezond met karnemelk. Het broodje was wel erg gezond vanwege de overweldigende hoeveelheid sla. Mijn echtgenote vond de hoeveelheid garnalen op haar broodje aan de magere kant. Veel werd goedgemaakt door het uitzicht over strand en Noordzee op een mooie zomerdag.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
In de enigszins ongezellige serre gegeten, want buiten was het “vol”. Prijs/kwaliteit zoals je dat van een gemiddelde strandtent mag verwachten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Plek op het strand is wel heel leuk. En met speelgelegenheid voor kinderen. Wel wat oubollige inrichting (we hebben buiten gezeten). Kaart is niet geweldig. Desserts op de kaart is met name ijs. Ik heb de de gebakken kabeljauwhaas met mosterdsaus geprobeerd met friet en sla. De salade was vers en vandaar het zesje, maar weinig fantasievol. Friet kan je weinig aan verknallen, dus dat was ook ok. Echter de mosterdsaus was dik en niet lekker en de kabeljauw taai. Ook de schnitzel die mijn vrouw had was aangebrand en droog.
Bediening moet ik zeggen was wel heel vriendelijk, daar heeft het niet aan gelegen.

Kortom ik vind het geen aanrader. Bewust dessert niet besteld, omdat ik het hoofdgerecht vond tegenvallen. Jammer. Hopelijk had de chef een slechte dag...