Caribi

Broersvest 7 3111 EA Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Caribi

Pshani .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Ik kom zelf uit Rotterdam maar ik hoorde van kennissen dat de Moksie Mettie een van de beste is. En zo waar wat een heerlijk gerecht, echt aan te raden, goede porties, sappige vlees en goede smaak.
PlateaCibum V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Bij een caribische chinees, moet je altijd de moksi meti proberen.
Dat hebben we hier ondanks dat de zaak niet echt schoon oogt ook gedaan.
Wij hadden hem met witte nasi besteld.
Een zeer ruime portie, goede hoeveelheid vlees, alleen qua smaak veel en veel te zout.

Voor ons een keer nooit weer.
Eugene D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Ik heb hier al regelmatig afgehaald. Van roti naar moksi meti tot nasi met kip. Het is echt lekker spul hier. Caribi is een van mijn favorieten in Schiedam, zeker vanwege de prijs-kwaliteit verhouding. Voor 10 euro haal je hier een gerecht waar je met 2 a 3 man van kunt eten. Iets meer groente zou mooi zijn, maar ach het is wel fastfood..
Dekos .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Om af te halen is het echt goed, lekker eten, veel keus en grote porties! Ik haal meestal de tjau min met eend die echt heerlijk is. Personeel is zeer vriendelijk. De zaak zelf zou wel eens een likje verf kunnen gebruiken..