Caribbean Senses

Brinklaan 64 1404 EZ Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Caribbean Senses

Majorie M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Go K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk eten en ontzettend vriendelijke dame.
Pianova .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We kwamen op vrijdag 26 oktober voor een uitgebreide lunch. Wij konden aangeven wat we wilden hebben. Wij kozen voor pinda soep en Roti/ lamsvlees voor de tweede gang. Een heel aardige onderhoudende eigenaresse die goed contact houdt. Het eten was voortreffelijk. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Wij komen er graag terug.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuk persoonlijk welkom, de kokkin komt ook zelf uitleg geven. Eten wat de pot schaft, maar dat is wel erg lekker! Er wordt rekening gehouden met wat je niet lust. Diverse kleinere gerechtjes voordat we het hoofdgerecht kregen. Hartstikke leuk concept! Alleen de verlichting zou iets sfeervoller mogen.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wij hebben hier gegeten met onze kinderen van 8 en 11 met het AH menu. Obv de reviews wist ik ongeveer wat te verwachten. Het eten was lekker, ook de kinderen hebben het meeste gegeten. Het eten bestond uit 3 kleine gerechtjes, daarna hoofd gevolgd door dessert. We konden aangeven na het hoofdgerecht of we nog iets extra's wilde hebben, wat de kinderen ook hebben gedaan. De eigenaresse vertelde er vantevoren bij dat ze de borden niet heel groot opschepte, maar dat ze liever had dat je nog wat extra vroeg. Geen eten weggooien dus :-) We hebben er al met al 3,5 uur gezeten, wat vrij lang is als je met kinderen bent. Het was een dinsdag dus het was erg rustig.
Thearuyter R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
had beter verwacht
Y. G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Tafelgenoot en ik zijn absoluut fan geworden van deze aanwinst in het centrum van Bussum. Klein, knus, heerlijk Surinaams eten, een warme sfeer en een hartelijke ontvangst. Gasten worden aan tafel ook nog persoonlijk verwelkomd door chef-kok Olivia en in zo'n ambiance maakt het niet uit dat je lang op het eten moet wachten. Je bent 'uit eten' en daar neem je op deze manier de tijd voor.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk eten, Olivia en haar dochter zorgen ervoor dat er heerlijk gegeten wordt. Super vriendelijk, je moet wel zelf de tijd hebben om relaxed uit eten te gaan.
Johnny Y.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Echt Surinaams eten. Zeer gevarieerd lekker gegeten. Vriendelijk ontvangst.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De eigenares maakt van eten bij Caribbean Senses een mooi Surinaams feestje, kookt heerlijk, verrast je met “wat de pot schaft” en geeft bij elk gerecht uitleg.
De tafel van Ans Z.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Kok kookt voortreffelijk en is erg gastvrij.
Robin H.
Heerlijk ‘wat de pot schaft ‘ gegeten, met een zeer gastvrije keukenkoningin. Ongedwongen sfeer, een lekkere kenninsmaking met de caraïbische keuken.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lekker gegeten, persoonlijke ontvangst en aandacht.
Heleen L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en erg aardige bediening. Je voelt je welkom.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Zeer vriendelijke en huiselijke sfeer eten was zoals het moet zijn uitstekend van smaak huisgemaakt en vers..
Rudy S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Super lekker gegeten. Leuke en gezellige bediening. Aanrader!
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Met AH bon hier gegeten. Op advies van de kok, een samengesteld menu met heerlijke pindasoep vooraf, als tussengerecht een groenten pasteitje, als hoofdgerecht rijst met veel verschillende toebehoren zoals kip, rundvlees in saus, een soort gado gado, diverse groenten, met als vermelding: als het te weinig is, laat het weten, dan doen we er nog wat bij. Ijs met extra's toe. Aan elk gerecht was aandacht besteed, Hartelijke ontvangst in Surinaamse gemoedelijke sfeer en persoonlijke aandacht. Heerlijk gegeten, warm aanbevolen!
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het is de passie van de kokkin om wisselend, gevarieerd en bijzonder te koken - ook voor vegetariërs.
Vriendelijk, persoonlijk, wil overal wel rekening mee houden.
Op de website van Iens komt dat helemaal niet tot uiting: "eten wat de pot schaft " is voor mij geen aanbeveling - integendeel !