Caribbean Senses

Brinklaan 64 1404 EZ Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Caribbean Senses

Karel S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zaterdag 15 sept met vrienden gegeten.
Meerdere gerechten werden achter elkaar geserveerd.
Allemaal verrassend en erg lekker.
De bediening is enthousiast en oprecht.
De inrichting is gezellig en kleurrijk.
Je gaat met een vrolijk gevoel weer naar huis.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vanavond lekker gegeten. Heerlijke gerechtjes. Eenvoudige uitziende gerechten met een formidabele smaak en een prettige bediening. Zo wil ik vaker eten.
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij lieve mensen. Een aanrader.
Bart D.
Wat de pot schaft.
Meerdere gerechten werden achter elkaar geserveerd.
Allemaal verrassend en erg lekker.
De bediening is enthousiast en oprecht.
De inrichting is gezellig en kleurrijk.
Je gaat met een vrolijk gevoel weer naar huis.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Aandacht voor de gasten,van zowel de bediening als de kok!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben van de AH zegelspaar aktie gebruik gemaakt. Met de AH kaart is het 2e 3 gangenmenu gratis. Je moet dan een "proeverij" nemen van Surinaamse gerechtjes (29€). Vriendelijke ontvangst en leuk dat de kok ook nog even gedag komt zeggen. Voldoende uitleg van de gerechtjes bij het serveren. We zaten voor in het restaurant en daar zit voor het raam een bank die te hoog is t.o.v. de tafels.
Samenvattend hebben we lekker en voldoende gegeten en heerste er een gezellige sfeer in het restaurant. E.a. moet nog wat groeien en Surinaams is niet iets wat we elke week zouden willen eten.
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Eenvoudige inrichting, geen poespas. Maar juist veel vriendelijkheid, eerlijkheid en persoonlijke benadering. Van allerlei gerechtjes gegeten die met veel liefde klaargemaakt waten. Ongelofelijk betrokken kok. Jammer dat in totaal er maar 2 tafels bezet waren, maar ja waarschijnlijk doordat het woensdagavond was.
Sara E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De kokkin heeft heerlijk voor ons gekookt. De bediening was vriendelijk en attent, bij ieder gerecht werd uit gelegd waaruit het gerecht bestond.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gebruikmakend van de AH-actie hebben we lekker gegeten bij Caribbean Senses. Waarom deze naam, het is gewoon Surinaams? Begonnen met lekker pinda soepje. Daarna verschillende kleine hapjes en als hoofdgerecht gestoofd rundvlees, kip, en bakkeljouw met fijne Surinaamse groenten. Niet slecht voor nog geen € 30,- De witte wijn was lekker, maar wat karig geschonken. De inrichting zou sfeervoller kunnen. Jos48
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk. Heel verrassend en vers! Ook voor de vegetariërs een echte aanrader!
Clo V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het was weer heerlijk????
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Werden gezellig ontvangen. Er kwam meteen een karaf water op tafel, top! Het menu (proeverij) was allemaal lekker. Ik vond het niet heel erg Surinaams (spicy, gekruid) had daat eigenlijk iets meer van verwacht. De dame in de bediening (vriendin van de eigenaresse/kok) was erg vriendelijk en gastvrij; we voelde ons bijna thuis, leuk! Het duurde wel allemaal wat lang, persoonlijk had ik daar geen moeite mee maar viel wel op. Ook vond ik het wat rumoerig, geen goede akoestiek. Maar de sfeer maakte alles goed ????
Gerdien R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
AH menu. We wisten niet wat we kregen.De smaak van het eten was goed, alleen bakeljau hapje minder.
Het duurde allemaal erg lang, terwijl wij de 2e gasten waren die binnenkwamen. 4 voorgerechtjes in 2 uur. Totale duur 3 uur. Er was verder geen visgerecht te krijgen ,hoewel mijn vriendin had aangegeven geen vlees te willen.
Heel weinig vlees .Frisse avond, toch de deur de hele avond open. Men stond matig open voor feedback over de kinderziektes.
Clo V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Echt heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Eerlijke keuken!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Wat geweldig eten kan je hier. Gewoon eten wat de pot schaft. Geen keuzes te maken, heel relaxt en alles is even lekker!! Een absolute aanrader.
De tafel van Paul L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Erg lekker en uitgebreid. Gezellige sfeer. Hele aardige mensen
Inger S.
Echt heel lekker gegeten! De bediening was ook uitstekend, hartelijk en professionele. Zelden zo tevreden over en avond uit.
D W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Het was niet goed, nee het was gewoon fantastisch, wat hebben wij heerlijk gegeten. Erg lekker, alles vers, heerlijke gevarieerde smaken en een verrassend menu via de AH restaurant actie , leuke kleine voorgerechtjes en met alle passie en liefde bereid. Olivia, wij komen snel terug!!
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wat een leuke ervaring samen met mijn dochter eten wat de pot schaft en wat was het heerlijk wij komen zeker terug ❤❤