CARBON XPRESS

Zondag t/m Donderdag: 17.00 - 23.00
Vrijdag: 17.00 - 00.00
Zaterdag: 17.00 - 00.00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend

• Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Lekker eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten, leuk kleinschalig eetcafé met een gezellige sfeer. Vlees was heerlijk mals. Lekkere moscow mule. Service was top!
Willemien R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was echt heerlijk, alles was met zorg bereid, heel gezellig interieur, hartstikke aardige en bekwame bediening! Kan het werkelijk aan iedereen aanraden! En super goed geprijsd!
Ik had de ribs en mijn vriend de bavette. En met als toetje crème brûlée. Nogmaals, alles mooi verzorgd en gewoon echt heel erg lekker!
Gaetan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Wij eten normaliter altijd bij Carbon Zuid maar Xpress is dichterbij ons huis. We hebben heerlijk gegeten vooral de zalmcarpaccio was verrukkelijk. Met als afsluiter een heerlijke cheesecake! De service is top en het personeel heel vriendelijk!
Ramon K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Jammergenoeg stond het pand in de steigers en was de sfeer buiten daardoor minder leuk. Het eten is heel goed, echter vond ik dat we te lang moesten wachten op de gerechten, helemaal gezien het feit dat we de enige gasten waren. Jammer is ook de doorgaande route voor ambulances. Maar, aan de kwaliteit van het eten ligt het zeker niet. Misschien meer een plek voor in de winter wanneer je binnen zit.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig eetcafé
Met heerlijke spareribs en heerlijke eigen gemaakte friet en top dat je vanaf een plank je eigen eten opschept dikke pluim
Olivia L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Op een mooie lokatie in Oost heb je een klein feestje aan tafel. De heerlijk verse Chimichurri is uitstekend bij de gegrilde bavette en ribs die wij hadden. heerlijk verzorgd dankjulliewel! We komen zeker gezellig nog een keer buiten zitten met het mooie weer dat eraan komt!