Caramba

Lindengracht 342 1015 KN Amsterdam Nederland Kaart
31-206271188

Over het restaurant Caramba

De Mexicaanse keuken brengt vele culturen samen. Met culinaire tradities van de Azteken, Maya’s en natuurlijk de Spanjaarden zijn de maaltijden uitgebreid en heel gevarieerd. Ben je nieuwsgierig naar de volle smaken en kleurige gerechten? Kom dan naar restaurant Caramba in Amsterdam. Er zijn drie verschillende ruimtes die je kunt huren voor besloten gelegenheden. Voor een intiem diner of een gezellige maaltijd met de hele familie.

Meer informatie over restaurant Caramba

7,2
7,2
mardeb M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het is jaren geleden dat we hier voor het laatst waren dus het was een beetje nostalgie voor ons.
Bij binnenkomst bestelden we twee mocht Ito's en nadat we de kaart bestudeerd hadden werd ons gevraagd om zowel voor als hoofdgerecht meteen te bestellen.
Het voorgerecht waren tortillachips met kwakken mol en een pittige dip heerlijk was het daarna willen wij graag dat Sander proberen en een cocktail om te bepalen wat hij bij het hoofdgerecht wilde drinken. Maar eigenlijk voorDat het voorgerecht helemaal op was was het hoofdgerecht al geserveerd.
Daarna moesten we best een lange tijd wachten op onze drankjes. Wat erg jammer was want dit hadden we eigenlijk tussendoor willen drinken en daarna een grote hoeveelheid bij het hoofdgerecht willen bestellen. Op deze manier heeft de zaak toch geld verloren doordat wij niet de tijd krijgen om tussendoor dus toch een Frank je te drinken.
Als toetje hadden we de chocoladetaart cappuccino en mijn man de irish coffee.
Al met al heerlijk gegeten.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
De bediening was heel vriendelijk en het eten was heerlijk. Zeker aan te bevelen bij vrienden.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Heerlijk eten voor een aangename prijs. Vooral de enchilasas zijn perfect maar ook de lamskoteletten zijn super! De stoelen zitten niet lekker en het bedienend personeel komt ook niet professioneel over, hoewel niet onvriendelijk. In twee weken hebben we er drie keer gegeten. Vooral de laatste keer stond de muziek erg hard
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Gisteren bij caramba gegeten met een collega het eten was heerlijk vooral the lamb racks op een hot plate
Inrichting was redelijk service viel wel mee
Ik kom wel zeker terug voor het eten
Joeri B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Sinds tijden weer gegeten. Menu van de dag was een Argentijnse T-Bone steak. Perfect medium rare zoals ik hem wilde hebben met een erg lekkere salade. De Mojito en Caipirinha waren vers bereid met oog voor detail. Bediening was erg vriendelijk en wist een hoop te vertellen over de herkomst van het vlees. Blijft toch mijn favoriete Mexicaan van Amsterdam.
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Kende ik al van heel lang geleden en af en toe nog wel eens geweest, maar eigenlijk al weer een lange tijd niet.
Maar weer eens langs geweest. Eten, prima gewoon lekker, een pepertje wordt niet geschuwd, lekker. Niet al te grote kaart maar keuze genoeg. Cocktails zijn erg lekker, niet te onderschatten ook.
Bediening is goed, niet op af te dingen, vlot en niet opdringerig. inrichting is eenvoudig, boeit me ook niet echt, niet te licht niet te donker, geen irriterende muziek en een gezellige kat. ik km er om te eten en te kletsen met mijn tafelgenoot, gaat uitstekend, wel goed dat de muren tussen de ruimtes zijn voorzien van grote gaten zodat je niet het gevoel hebt achterin een hoekje te zitten. Dat vonden de kleine kinderen aan de andere kant ook die konden leuk kiekeboe spelen. ;-)

En inderdaad direct een flesje water en een bakje chips met salsa en dat groene spul wat erg lekker is maar wat ik op moet zoeken hoe je het ook weer schrijft.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Na heel veel jaar samen met vriendin zin in Mexicaans. Ik ben geen kenner van die keuken en heb Mexico nooit bezocht. Daardoor vraag ik me af wat de echte Mexicaanse smaak zal zijn maar wat doet dat er nog toe als je hier heerlijk gevulde enchilada's (ik had eentje gevuld met kipfilet en de ander met rundvlees) kunt eten? De smakelijke en gezonde opmaak laten je smullen. De bediening valt niks op aan te merken hoewel ik persoonlijk, voor iemand die nooit moeilijk doet over kleding, m'n twijfels had over ... nee, laat ook maar. De grote kan sangria tussen de happen door ging erin als koek. Terugkomertje, zeker weten!
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
voor een vegetariër en vleeseter heerlijke gerechten met verschillende opties. Er loopt ook een lieve kat rond wat voor het nodige vermaak zorgt. Druk restaurant dus niet altijd even snelle service en soms fouten op de bon. We komen hier vaker!
Johnn J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Kom al meer dan 30 jaar bij Caramba. Natuurlijk is de beoordeling altijd een moment opname. Door de jaren heen heeft de eigenaar ervoor gezorgd dat de kwaliteit ver boven het gemiddelde is gebleven. Met de komst van een zoon in de bediening die op verzoek de heerlijkste cocktails kan maken is eten bij Caramba meer dan een genot. Doe niet moeilijk en geef aan wat je wel en niet wil. Niet alleen de gerechten zijn om van te smullen ook de prijs is om Caramba binnen te stappen.
Rafra1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Super heerlijk Mexicaans eten. Erg gezellig en goede bediening.
Prijs kwaliteit is goed in verhouding. Onze favoriete Mexicaan in Amsterdam.
julian L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
heerlijk gegeten echte lekker ARGENTIJNSE rip-eye goede bediening echt zo als het hoort ook voor de kinderen een echt leuk plekje kleurplaten en belleblaas was top
freek H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Beef ranchero medium done een goed stukje vlees, de Caramba combo ook daar heeft men verstand van. Maar de sla wel even goed wassen vol met zandkorrels bederft de eetlust. Flesje rosé maar die was toch echt al wel open geweest dus op tijd aangeven een verbaasde blik maar wel omgeruild en terecht. De ambiance beetje cavemen look.
Vicci .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Lekker gegeten en heerlijke cocktails gedronken. De margerhita's zijn super, lekker sterk en met echte citroensap en voor €6,- is dit eigenlijk goedkoop.
Vlees is lekker mals en grote portie. De nachos en Mex. combo echt goed met zure room, boontjes rijst en sla . Kom hier al jaren met enige regelmaat en vind het elke keer weer leuk. Lekker eten en vooral doordeweeks is er een plezierige, vlotte bediening.
danny G.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
alweer een jaar geleden dat we hier gegeten hadden
toen was het geweldig
nu op maandag erheen ,niets bleek nog wat het was
voorgerecht tortilla en guacamole was prima maar daarna de caramba combo was helemaal niet lekker geen kaart voor nagerechten geen wijnkaart ..warme rooie wijn
de bediening was onder de maat op de achtergrond oude top 40 hits (voor de keuken?)
beetje raar omdat vorige keer geweldige live muziek werd afgewisseld met prachtige zuidelijke muziekjes op de achtergrond en een warme bediening
misschien toch alleen maar in het weekend gaan maar voor ons hoeft het niet meer
Alm L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Heerlijke chlaquiles met kip en een verse salade met goed rijpe avocado. Aardige bediening die adviseert 1 salade voor 2 personen te nemen ipv 2 salades en dat blijkt een uitstekend advies te zijn. Een fles water zonder kosten en zonder erom gevraagd te hebben. Dat noem ik service! Kort en goed: een aanrader waar wij op de bonnefooi zijn binnengelopen en vast nog wel eens terugkomen.
Ulas .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Het ziet er wel gezellig uit in dit restaurant, al vinden wij het meer een eetcafe, wat studentikoos. Het eten was een teleurstelling: ik had de vegetarische combo welke bestond uit een wame wrap, dit was wel lekker en redelijk gevuld, maar deel twee van de combo was een koude taco met een schep ijskoude vettige guacamole erin. Wel heel makkelijk en bovendien vies. De vlees combo was niet veel beter helaas. De Marguerita was erg sterk en komt in een cola glas, hier geen echte cocktailglazen jammergenoeg. De bediening was verder prima maar jammer dat het eten zo'n teleurstelling was en zeker niet goedkoop. Niet voor herhaling vatbaar.
Einstico .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Heerlijk restaurantje! Heb hier laatst gegeten. We hadden taco's vooraf en verschillende burrito's. Je krijgt hier heerlijk grote porties dus het is al snel genoeg. Verder is het van binnen mooi ingericht. Als je lekker wil eten, maar niet te duur, dan is dit een goede aanrader.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Decor is erg leuk en gezellig. Bediening was snel en vriendelijk, met gratis tortilla chips, meen ik me te herinneren. De Nachos Ignacio en de Combo Vega waren gewoon goed en lekker. De salade die erbij zat deed meer Italiaans aan. Minpunt was de achtergrond muziek: geen "melodieen van Zuid Amerika, Argentijnse tangos en warme jazz" zoals hier staat, maar slechte dance hits uit de jaren '90. Draagt niet bepaald bij aan de sfeer van het restaurant. Jammer, daarom een wat minder cijfer voor de service.
TimmyF .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Onlangs gegeten, en was aangenaam verrast. Ten eerste vind ik het een leuk, gezellig restaurant. Het eten was prima. Wel moet ik zeggen dat de Nachos ignacio wat tegenviel, temeer omdat ik een paar dagen ervoor een elders nachos heb gehad, en de hele mikmak kreeg geserveerd. Deze nachos waren wat dat betreft wat aan de 'magere' kant. Wellicht wat meer kaas, tomaatje, uitje, en jalapeno erbij, idee'tje.

Als hoofdgerechten, hadden wij de Caramba combo, een taco en enchilada, en dat was prima. Sausje mwah, heb ze beter gehad in Mexico. Maar klapper van de avond was toch wel de Ribeye, dat was écht een verdomd lekker stukje vlees zeg. Mooi gepresenteerd, salade erbij, aardappel/friet, een topper!

De bediening was vlot, vader en dochters, vriendelijk en spontaan, en 'muy simpaticos'.

Wanneer ik in de buurt ben kom ik hier graag weer!

danny G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
gisteren bij caramba gegeten vooraf heerlijke margarita en tortilla en guacamole daarna caramba combo met geweldig stoofvlees erin en mooie salade daarbij , een heerlijke rioja en daarna caramba special. In de voorkamer was een geweldig gitarist aan het spelen de sfeer was heel aangenaam, als het om mexicaans gaat komen we hier zeker terug