Caralis

Bruggestraat 20 3841 CP Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Caralis

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jami14 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk eerlijk genieten goede ,aardige bediening de keuken is een goede ,verse Italiaanse keuken een prachtige locatie in het centrum van Harderwijk en er hangt Een goede sfeer in het restaurant prijs-kwaliteitverhouding is erg goed en is het geld echt waard voor een heerlijke avond die ik heb gehad voor drie personen er was veel keus van het menu te lezen , wij komen zeker terug wij hebben genoten kortom heerlijk eerlijk genoten , wij hebben alles geproefd maar dan ik het klein .
Eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Goed restaurant om lekkere pizza te eten. Deze is prima gemaakt het heeft een lekkere bodem. De bediening is vriendelijk en het ziet er gezellig uit. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen hier zeker terug.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Lekker gegeten bij Caralis. De zaak is sfeervol en de bediening vriendelijk. Pizza's hadden niet veel beleg (misschien vanwege de aanbieding voor €6,50) maar dat hadden ze ook niet nodig want de bodem was erg goed. Vooraf een carpaccio van tonijn en de caprese salade, beide erg lekker. De huisgemaakte tiramisu ook prima.

Alban K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Heerlijke pizza voor een zeer goede prijs. Dun en krokant. Goede leuke bediening en het decor is vrij normaal. Ik was zeer tevreden, vooral over de prijs kwaliteit verhouding.
Bien S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Na een dagje uit heerlijk pizza gegeten. Deze was heel smaakvol. Niet zo'n dikke bodem maar lekker dun en niet vettig. Als we ooit weer in de buurt zijn gaan we zeker weer terug.
Doli .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het beste Italiaanse restaurant van Harderwijk. !!!!!! Heerlijk vers eten, leuke ambiance en perfecte bediening!!! Echt perfect
Egbert .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Een sfeervol restaurant, met een redelijke keuken en een belabberde bediening; dat was kort gezegd onze ervaring van vanavond. Vooraf bruschetta, die prima smaakte, maar nauwelijks vulling had. Dat kan ook niet voor € 4,-. Daarna caprese en ham met meloen. De caprese werd veel te koud gereserveerd en miste daardoor veel smaak. De ham was voortreffelijk, maar werd fantasieloos gepresenteerd. Een gemiste kans voor zo'n mooi gerecht. Daarna een vegetarische pizza en gebakken gamba's met courgettes, knoflook en dragonsaus. Niets mis mee. Het was een rustige avond. De meisjes in de bediening waren vriendelijk, maar leken geen enkele horeca ervaring te hebben. Rommelige opname van de drankjes, gevraagd om de wijnkaart, maar nooit meer iets gezien. Er werd uit alle hoeken van de tafel uitgeserveerd, hangend over de schouder van mijn tafelgenote. Of wij ter afsluiting nog "een koffietje" of "een theetje" wilden. Nee dank u, wij willen afrekenen.
Petrakruijt .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Tot nu toe nooit lekkerder pizza's gegeten, zelfs niet in Italië. Ook de bruchetta was heerlijk.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wat een heerlijke pizza,s hebben ze hier echt heel erg lekker, we hadden alle vier een andere pizza en iedereen vond hem lekker.
Klasse kok die in zijn eentje de hele keuken runt en super bediend personeel.
En door de nieuwe pui zit je er fantastisch!
Echt een aanrader.
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Wij hadden het maandmenu gekozen, een tweegangenmenu voor 22.50 euro.

Lekker voorgerecht en hoofdgerecht, heerlijke huiswijn.

Entourage ook goed, open keuken. Een beetje luidruchtig af en toe.

Aardige bediening, liep snel vol, dus goed teken. Maar als je niet had gereserveerd dan kon je niet aan een lege tafel gaan zitten. Ik had het idee dat 1 ronde genoeg was voor het personeel.
Foodlove27 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Misschien hadden we te hoge verwachtingen dankzij alle positieve recensies. Helaas nu geen 9-ens.. binnenkomst was goed. Redelijk klein maar leuk tentje. het was nog rustig. Werden netjes geholpen. Maar naarmate de avond vorderde en het dus steeds drukker werd. Werden we gewoon "vergeten". . Drankjes kwamen niet.. eten duurde lang. Voorgerechten waren goed. Lekkere carpaccio. Hoofdgerecht met lamsvlees en hun gorgonzola "saus" (plakken gorgonzola over het vlees) was lekker. Spaghetti agio olio erbij mocht wel iets meer smaak, was echt flauw (naar onze ervaringen in Italië) .. geen dessert genomen omdat we niet meer werden geholpen.. (ook niet na vragen en knikken) dus lekker een dessert gegeten in een ander leuk tentje in Harderwijk!
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Na alle jubelkritieken nu eentje die ietsje kritischer is. Goed restaurant, plezierige bediening, daar niet van, maar de akoestiek is belabberd. Je moet bijna schreeuwen om jezelf bij je tafelgenoten verstaanbaar te maken omdat het geluid van de andere gasten van alle kanten weergalmt. Recent een leuke upgrade van de aankleding: moderne kleurenfoto's geven Italiaanse sfeer. Eten is goed en wordt aardig opgediend. Misschien omdat het behoorlijk druk was, maar meer dan "aardig" ook niet, waardoor het al met al wat goedkoper oogde dan het was en wij het gevoel hadden dat de prijs-kwaliteits-verhouding niet helemaal deugde. Plezierige bediening maakte veel goed.
Happhapp .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Het beste Italiaanse restaurant van Harderwijk. Im eet er altijd met veel plezier en genot. Ook afhalen is heerlijk. Er wordt met veel zorg en liefde gekookt. Verse ingrediënten en zeer smaakvol. Echt waar voor je geld!
Francoise V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Het wordt echt tijd voor een beoordeling van Caralis nadat ik er al 1 week (of ietsje meer), iedere avond lekker heb gegeten. Afgelopen vrijdag een tafel gereserveerd voor 8 personen.
Het was super !!!! Zowel de gerechten van de chef Luigi :) als de bediening (Vin en dame :) heel hartelijk dank voor een top avond. Aanrader: de carpaccio, zo heerlijk krijg je het echt nergens !
Françoise
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Wat een topzaak! Heerlijk vers eten, leuke ambiance en perfecte bediening. Door de goede beoordelingen hier op iens werden we bij deze zaak naar binnen gelokt en dat was zeker geen vergissing! De zaak heeft een chique uitstraling, maar de prijzen zijn daar niet naar (die zijn zeer schappelijk!) Bij binnenkomst kregen we al een bruschetta van het huis, die zeer goed smaakte. Als voorgerecht hadden we een tomatensoepje en een mandje brood, waarbij vers kruidenboter werd geserveerd (heerlijk, met stukjes peterselie erin). Als hoofdgerecht hadden we een pizza en een lasagne, die beide duidelijk heerlijk vers gemaakt waren: heerlijke zachte pasta met duidelijke tomatensmaak in de saus en een lekkere knapperige pizza. Omdat we al redelijk vol zaten bestelden we samen één nagerecht: de tiramisu. Daar zit normaal één bolletje ijs bij, maar de ober zei daar meteen al bij dat hij er voor zou zorgen dat we er dan wel twee bolletjes bij zouden krijgen. De tiramisu was heerlijk en dergelijke service geeft voor mij ook echt een gevoel van luxe. Dat was ook ons hele bezoek zo: de ober was aanwezig wanneer dat nodig was, maar niet te vaak of vervelend aanwezig. Op alle mogelijke manieren was hij ons van dienst. Bij het afrekenen bleek ook nog eens dat op woensdag een 15% kortingactie was: een leuke verrassing!
Al met al: topzaak met heerlijk eten en goede service voor een hele goede prijs!
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
De gevel van de zaak roept je naar binnen en wanneer je daar gehoor aan geeft krijg je daar geen spijt van. De, van het huis, geserveerde bruschetta laat de smaakpapillen ontwaken
De lamskoteletten waren verrukkelijk, de pasta met vongole, de pasta met verse tonijn en de lasagne een streling op de tong. Het is een zeldzaamheid dat ik zeg dat ik echt lekker heb zitten eten, maar bij Cáralis heeft men dit voor elkaar gekregen. Deze mensen verdienen echt elke dag een volle zaak. Ook de inrichting ademt de smaak die het eten krijgt.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Gisteravond bij Caralis gegeten. Erg leuk ingerichte zaak, met lekker zittende stoelen. Ik bestelde een glaasje rosé en had keuze uit 2. Gekozen voor de prosecco variant. Erg lekker. Er kwam een bordje met kleine schijfjes bruschetta op tafel, die waren erg smaakvol.
Mijn tafelgenote had niet zoveel honger en vroeg of ze een voorgerecht als hoofdmaaltijd mocht, dat was geen enkel probleem. Of ze daar dan wat brood bij wilde? Dat was nog eens meedenken. Het begon al goed.
Ik had de kalfsentrecôte met gorgonzolasaus, pasta aglio e olio, rucola en twee gevulde champignons.
Het was een feestje op mijn bord, de entecôte was medium ( niet gevraagd, maar zou ik zelf ook zo besteld hebben), de gorgonzola heerlijk. Evenals de pasta. En de champignons? Alleen daarvoor zou ik al nog eens willen afreizen naar dit restaurant! Heerlijk gevuld met broodkruim, knoflook en wat kruiden. Echt zalig!
Ook aan de overkant van de tafel werd gesmuld van de garnalen met een lekkere lichte saus.
Daarna ( want tafelgenoot had nog wel plek voor dessert) een tiramisu van het huis genomen. Jammer genoeg met slagroom die uit spuitbus afkomstig leek en het ijs smaakte niet zelfgemaakt, maar toch zeer smakelijk.
Na een espresso en een limoncello van het huis, waren we zeer tevreden en voldaan.
Proefster99999 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Gisteren bij Caralis gegeten, we waren er al een paar keer geweest vanwege het heerlijke eten en daarmee de bijzonder goede prijs-kwaliteitsverhouding van het dagmenu. We namen om die reden de wat ongezellige aankleding/verlichting en niet altijd even geïnteresseerde bediening voor lief. Een leuke verrassing was het dan ook om bij binnenkomst een enorme upgrade van de inrichting en dus de sfeer aan te treffen, en aardig en kundig personeel in de bediening. Qua inrichting zou ik nog 1 tip willen toevoegen: door de tafels in het middengedeelte wat meer af te schermen creëer je wat meer intimiteit in de ruimte, vandaar het puntje ter verbetering. Verder: top!
SilverBullit .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Op het laatste moment gereserveerd bij Caralis, maar geen moment spijt van gehad. De bediening speelde heel goed in op de commentaren van de kinderen, de pizza's zijn er superlekker. Tip van de dag : bestel de spaghetti con Vongole. Deze heb ik nergens zo lekker gegeten als hier. De aankleding met bijgerechten was ook erg lekker, zoals ook de bruschetta's die we vooraf kregen. Top restaurant !!

De sfeer was prima, het was niet superdruk, maar dat was met vier kinderen eigenlijk wel ideaal. Mochten we in de buurt komen gaan we zeker eens terug.
Eefke92 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Ik heb een glutenvrij dieet en las op internet dat ze bij Caralis glutenvrije pizza's serveren. In de ochtend gebeld; ze hadden de ingrediënten in huis en maakten diezelfde ochtend een glutenvrije bodem. 's Avonds aangekomen in het restaurant de glutenvrije Quatro Stagioné besteld. Vooraf kreeg ik 2 glutenvrije geroosterde broodjes met stukjes tomaat, pesto... lekkere verassing! De pizza smaakte ook erg goed, knapperige bodem, iets dikker als de glutenpizza. 3 drankjes, 2 pizza's --> 24 euro. Bij reservering wel aangeven dat je een glutenvrij dieet hebt!