Caracol

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Caracol

Wads comfort

Proef het comfort en de smaak van het Wad. Het is heerlijk bijkomen op Terschelling. Je stapt uit de boot en je staat voor de poorten van Caracol. Het wellness-hotel en restaurant biedt de comfort die je zoekt als je het vaste land verlaten hebt voor rust. De gerechten bestaan uit de verste Wadse streekproducten.

Meer informatie over restaurant Caracol

ja, vlak bij de haven stopt de bus.
  • Kom je met de auto?
    Vlak bij de haven waar de veerboot aankomt. 4 minuten lopen, molenstraat 7.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We komen hier al jaren en het wordt steeds beter. Jammer dat de prijzen ook omhoog gaan maar het is het meer dan waard. Wel even de reservering checken want onze boeking via Iens was niet door gekomen
Jacobus L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verwacht meer keuze in aardapppel en groente gerechten bij het vlees,
Alleen wat knetterharde harde groenten stukjes aangetroffen,gebakken aardappel niet angeftoffen,vlees was goed
Voor ons niet echt hoogstaand lekker
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Caracol. Echt een avondje uit!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het Eten was goed.vond de bediening te snel niet informatief .snel iets in de maag splitsen.. Met als doel om te snel veel geld te verdienen...250 euro zal im dit sigment een lachertje zijn..Ik had iets meer egards verwacht...Het meisje die er ook liep zou zomaar een topper kunnen worden!! Die had het woord welkom en gastvrijheid in haar ogen staan!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima gegeten en zeer prettige bediening.
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben het 4 gangen verrassings menu met alleen vis en zeevruchten gegeten. Het was heel verrassend met vele uitgesproken smaken. Heel goed. Ook de wijn, op verzoek een halve glazen arrangement paste prima bij de gerechten.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Twee naar geleden prima en nu weer, top!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Er was live muziek, wat leuk was.
Het eten is echter waardeloos. Niet lekker (zeker de dumplings niet), veel te weinig, super duur. We hadden het eten binnen 2 minuten op en vroegen ons af waar de rest bleef. Maar deze miniscule hoeveelheid daar bleef het bij. Waarschijnlijk een goudmijn voor de eigenaar, maar wij komen hier NOOIT meer terug. Bij het afrekenen gezegd dat het veel te weinig was. Daar werd totaal niets mee gedaan.
Geachte meneer,

bedankt voor uw feedback.
Ik begrijp dat het tegenviel, de dumplings, gevuld met boleten van het eiland, dubbel getrokken groenten bouillon,paksoi, parmezaanse kaas en truffel, voor 11 euro.
Ik denk dat u beter inderdaad een ander restaurant op kunt zoeken.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Om te vieren en om te genieten...
We lopen hier nooit voorbij als we op Terschelling zijn, zeker niet als er wat te vieren valt. En dan is het genieten van wat het wad te bieden heeft: Japanse oesters, kokkels. Zij drie gangen, ik vier, besloten met dessert en koffie. En die extra gang beviel mij goed: heerlijke, zachte stukjes paling in een verrassende saus. De laatste gang was een mooi stukje witvis. Alle gerechten zijn een lust voor het oog, maar toch vooral ook voor de tong! Gevierd en genoten.
Evelijn I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een geweldige chef, echt een mooie culinaire ervaring, complimenten
Oscar W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Fantastisch gegeten!
Tiny L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Staat zeer onrecht op 3e plaats van de 10 beste restaurants van Terschelling. Het complete plaatje klopt. Zeer geëngageerde bediening met een fantastische hoog gekwalificeerde keukenbrigade. De presentatie van de gerechten is een Michelin * waardig. Een goede prijs-kwaliteit verhouding in een gezellige ambiance heeft dit KONINGSDINER op Koningsdag bij ons een onuitwisbare indruk achter gelaten. Voor alle culinaire liefhebbers een echte aanrader. ????????????????
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bij binnenkomst moesten we 25 minuten wachten voordat iemand naar ons omkeek. Personeel was wel vriendelijk. Omdat we al vermoeden dat het hier lang ging duren, beperkten we ons tot het driegangen-diner en onze inschatting bleek juist: tussen de gangen zat steeds 45 minuten, wat echt te lang is. Het eten en de (portugese) wijnen waren van een hoog niveau.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Sfeervol restaurant, goede bediening, lekkere gerechten, mooie wijn.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Fantastisch gegeten !
Verdienen een Michelin ster .
Een aanrader , top restaurant .
Bep M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Er is op donderdagavond een aanschuifavond, leek ons een leuke formule om eens te kijken en proeven in een goed restaurant. Helaas wat een teleurstelling. Eten was smakeloos, kleurloos ( tong met rauwe roosjes bloemkool, allemaal wit op een wit bord) wat een afknapper, oké prijs 16.-- maar ook dan mag je daarvoor in ieder geval goed eten voor verwachten. Binnen een uur weer buiten.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Dit is een fantastisch restaurant, hiervoor ga je uit eten! Wij hadden een viergangenmenu met vis. Alles mooi verzorgd en in tijden niet zulke heerlijke gerechten geproefd. De bijpassende wijnen maakte het feest compleet! Aanrader dit restaurant
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een feest is het eten hier zeg! In een woord geweldig. Alles uit de buurt en prachtig gepresenteerd. Tongstrelend is een understatement.
Froukje J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Net als twee jaar geleden voldeed het weer helemaal aan onze verwachtingen. Tongstrelende gerechten met een prachtige uitstraling, ook voor de vegetariërs onder ons.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Nu we alle vakantie spullen weer hebben opgeborgen, kom ik er nog even aan toe jullie uitvoerig te bedanken voor een smakelijke en mede
daardoor heerlijke avond. We zijn door jullie erg verwend met de fijne
gerechten, die een palet aan smaken voorbij lieten komen. De daarbij
geserveerde wijnen sloten prima aan op wat ter tafel kwam.
Ook dank aan de vriendelijke bediening en de zwoegers achter de
kachel, die deze afsluiting van onze vakantie tot een hoogtepunt hebben gemaakt.
Ik ben blij dat je ons in de gelegenheid hebt gesteld te kunnen
genieten van wat Caracol uniek maakt op het eiland.

Nogmaals heel erg bedankt en misschien tot een volgende keer,

Met vriendelijke groet,

Peter en Anita Lorsheijd.