Over het restaurant Caracol

Wads comfort

Proef het comfort en de smaak van het Wad. Het is heerlijk bijkomen op Terschelling. Je stapt uit de boot en je staat voor de poorten van Caracol. Het wellness-hotel en restaurant biedt de comfort die je zoekt als je het vaste land verlaten hebt voor rust. De gerechten bestaan uit de verste Wadse streekproducten.

Meer informatie over restaurant Caracol

ja, vlak bij de haven stopt de bus.
  • Kom je met de auto?
    Vlak bij de haven waar de veerboot aankomt. 4 minuten lopen, molenstraat 7.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Caracol

Van Dooren H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
1 1/2 uur per gerecht.
Als je teveel vrije tijd hent gaan , anders wegblijven.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten. Alleen het nagerecht kwam rechtstreeks uit de koeling en had daardoor weinig smaak.
Prachtig nieuw restaurant. Benieuwd hoe combinatie koken op hoog niveau met streven naar breed publiek zich ontwikkelt.
Jacq M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Creatieve keuken. Bediening moet nog op full speed komen.
Francie V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Caracol is inmiddels restaurant De Bras geworden. Ik was hier met een vriendin op zaterdag 28 april. We hadden er echt naar uitgekeken om hier te eten, maar het viel helaas erg tegen. Er was duidelijk te weinig personeel wat bleek uit de ontvangst (die er niet was) en uit de verdere aandacht. Op aanraden van de serveerster bestelden wij twee gangen, een eerste gang van drie gerechten en een tweede gang van vier gerechten. De gerechten waren om te delen volgens de serveerster maar dat bleek maar deels mogelijk want of veel te klein of een soepje wat lastig te delen is. De eerste gang kwam na ruim drie kwartier (in de tussentijd krijg je niets). De gerechten waren wel lekker en zagen er mooi uit, maar omdat de gerechten zo klein waren, begonnen wij toch wat honger te krijgen (en wij zijn geen grote eters). Na weer drie kwartier kwam de serveerster excuses maken dat alles zo lang duurde en bood zij ons ter compensatie een broodplankje aan. Toen dat vervolgens ook weer niet kwam hebben wij om de rekening gevraagd en zijn wij alsnog naar een ander restaurant gegaan om onze honger te stillen. Kortom een zeer teleurstellende ervaring. Ik heb hierover bericht naar de eigenaar en die gaf aan dat het restaurant nog in een opstartfase zit en dat het die zaterdag voor het eerst zo druk was. Ter compensatie bood hij ons een bosje bloemen aan. U begrijpt het al, dat is ook nooit aangekomen...
Alexia O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Warm welkom, spannende kaart, fraaie entourage en ‘n heerlijk maal!!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Caracol is verandert van concept het oude Caracol bestaat niet meer. Het heet nu Bras en is van een ander niveau.
John K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Op naar Caracol... Maar wat is dat ze zijn verhuisd naar de Torenstraat en heten nu De Bras. Geen nood want dit mooie restaurant serveert meer dan prima eten. De gerechten zijn allemaal klein en prima te delen als je er een paar per 2 personen besteld. Verse ingrediënten. En voor de vis is super lekker. Bediening is attent en weet veel van de wijn. Niet veel restaurants hebben de Bernardus wijnen per glas! Kortom een aanrader op Terschelling. Zeker om nog een keer terug te gaan.
Hajo B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Caracol heet nu Bras en is van lokatie en formule veranderd.
Er zijn nog wat kinderziektes in de timing maar alle gerechten waren voortreffelijk en met zorg bereid.
De kaart is te bescheiden voor de kwaliteit van het eten.
Als dit geen sukses wordt eet ik m'n hoed op.
Mits daar in de keuken bereid.
gerda.wessel .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten was lekker. Helaas zijn ze nog niet gewend aan koolhydraatarm eten. Er wordt wel gevraagd naar dieetwensen maar vervolgens serveert men een mandje brood met de mededeling: dit kunt u gewoon laten staan, hoeft u niet op te eten. En verder wordt er niets koolhydraatarms gedaan. Sommige dingen worden weggelaten maar geen alternatief geboden. Vraag er dan niet naar. Maar wel n fles water voor 5,50€ neerzetten.
Nee, het is t nét niet. Als je zo veel geld betaald wil je ook tevreden naar huis gaan.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Top restaurant
andre44 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Correcte bediening met veel goede info over de gerechten en de dranken. De gangen waren uitstekend van smaak en opmaak. De Terschellinger oesters als voorgerecht vonden we uniek en smaakvol. Ze waren iets vleziger (vonden we fijn) en kleiner dan de Zeeuwsw oesters die we meestal nemen. We komen hier zo eens in de drie jaar al meer dan twintig jaar en elke keer zijn we weer positief verrast. Als we toch een suggestie mogen geven is dat de inrichting; die zou wel wat spannender mogen. De stoelen zaten overigens voortreffelijk.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Caracol ligt op een steenworp afstand van de Waddenzee, en dat proef je! Ons menu bestond uit oesters, kokkels, wilde paling, kreeft en kabeljauw. Geweldig! Mooi opgemaakte borden, uitstekende smaakcombinaties en heerlijke bijpassende wijnen. De vriendelijke bediening maakte de avond compleet. Wij komen geregeld op Terschelling en zullen zeker Caracol vaker bezoeken. Nog minpuntjes? Heel voordelig is het niet, Caracol heeft nog geen ster maar de prijs loopt alvast op de zaken vooruit zal ik maar zeggen. En o ja, de kabeljauw was net iets te lang gegaard. Maar verder niets op het eten aan te merken.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooie gerechten; kokkels met verrassende ondergrond, tartaar met tapioca, piccalilly, kabeljauw, prachtig dessert met een Magnum .
Bediening mag wat ons betreft wat losser. Is ietwat opgeprikt.
Bob F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een zeldzaam teleurstellende ervaring. De ontvangst was hooghartig en onvriendelijk. Zonder dat we er om gevraagd hadden kregen we oesters voorgezet. De menukaart werd met duidelijke weerzin overhandigd want hier moet je kennelijk voor het chef's menu kiezen. Dat hadden we best willen doen maar dan verwacht je wel enige toelichting op wat je mag verwachten. Die kwam er niet, zelfs de prijs moesten we eruit trekken. Het werd helemaal ergerlijk toen werd gemeld dat er geen vis was geleverd. Vanwege de feestdagen!?! Behalve voor het chef's menu dan, maar dat weten we nog steeds niet. Omdat we voor de vis kwamen zijn we opgestapt. Moesten wel het volle bedrag betalen voor de oesters en een fles water die niet eens aangebroken was (Terschellings kraanwater is er niet bij). Geen woord van spijt of helaas dat het zo gelopen is. Als je het menu niet neemt, ben je hier niet welkom. Kortom, een restaurant waar ik nooit meer een voet over de drempel zal zetten en niemand zal aanraden dat wel te doen. Bob
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldig gegeten, veel lekkerder dan in menig fancy randstedelijk restaurant. Alles op het bord had smaak, beet en strakke vormen, en combineerde verrassend goed met de andere ingrediënten. We hebben zwaar genoten. Kom naar Amsterdam, Caracol! Of wij komen vaker naar Terschelling.
marion S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super lekker gegeten!
Bediening van kleinere meneer top de andere 2 prima maar vaak moeilijk te verstaan en nog niet zoveel info spontaan!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een pareltje op het eiland. Mooie samengestelde gerechten met waanzinnige wijnen uit Portugal. Wat ook erg fijn is zijn de stoelen heerlijk om lekker lang aan te tafelen.

Dus twijfel niet over dit restaurant maar ga lekker genieten van een heerlijke avond
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en door dat er gebruik wordt gemaakt van streekproducten iets speciaals.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bijna traditie als we op Terschelling zijn, een avond hier. Nooit teleurstellend, niet altijd verrassend, maar wel altijd uitstekend. Uitstekende wijnen, prachtige gerechten. Genieten, elke keer weer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mooie afsluiting van een maand op Terschelling