Over het restaurant Caracol

Wads comfort

Proef het comfort en de smaak van het Wad. Het is heerlijk bijkomen op Terschelling. Je stapt uit de boot en je staat voor de poorten van Caracol. Het wellness-hotel en restaurant biedt de comfort die je zoekt als je het vaste land verlaten hebt voor rust. De gerechten bestaan uit de verste Wadse streekproducten.

Meer informatie over restaurant Caracol

ja, vlak bij de haven stopt de bus.
  • Kom je met de auto?
    Vlak bij de haven waar de veerboot aankomt. 4 minuten lopen, molenstraat 7.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Caracol

Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en door dat er gebruik wordt gemaakt van streekproducten iets speciaals.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bijna traditie als we op Terschelling zijn, een avond hier. Nooit teleurstellend, niet altijd verrassend, maar wel altijd uitstekend. Uitstekende wijnen, prachtige gerechten. Genieten, elke keer weer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mooie afsluiting van een maand op Terschelling
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Toptentje met super chefkokkie, en perfecte gastvrouw . Hier worden we blij van????????
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastisch gegeten ! Een verrassing voor ons op Terschelling waar we al heel lang komen
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
geweldig gegeten tijdens een weekendje Terschelling. 3 gangen verrassingsmenu was inderdaad een verrassing , m.n. de kokkels van het wad. We komen graag weer terug
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Duurder dan gemiddeld op het eiland, maar de prijs meer dan waard. Heerlijk verrassingsmenu genomen met wijn arrangement. Kokkels van het wad, beef van een lokale boer, vers gevangen kabeljauw. Overal goede uitleg bij en vriendelijke bediening. We komen hier graag terug. Onze vrienden hadden gereserveerd via Iens, maar reservering was niet doorgekomen.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wij lieten ons verrassen met een 4 gangen diner. Smaakvolle verrassende gerechten met aandacht geserveerd op een ontspannen manier.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We komen hier al jaren en het wordt steeds beter. Jammer dat de prijzen ook omhoog gaan maar het is het meer dan waard. Wel even de reservering checken want onze boeking via Iens was niet door gekomen
Jacobus L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verwacht meer keuze in aardapppel en groente gerechten bij het vlees,
Alleen wat knetterharde harde groenten stukjes aangetroffen,gebakken aardappel niet angeftoffen,vlees was goed
Voor ons niet echt hoogstaand lekker
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Caracol. Echt een avondje uit!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het Eten was goed.vond de bediening te snel niet informatief .snel iets in de maag splitsen.. Met als doel om te snel veel geld te verdienen...250 euro zal im dit sigment een lachertje zijn..Ik had iets meer egards verwacht...Het meisje die er ook liep zou zomaar een topper kunnen worden!! Die had het woord welkom en gastvrijheid in haar ogen staan!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima gegeten en zeer prettige bediening.
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben het 4 gangen verrassings menu met alleen vis en zeevruchten gegeten. Het was heel verrassend met vele uitgesproken smaken. Heel goed. Ook de wijn, op verzoek een halve glazen arrangement paste prima bij de gerechten.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Twee naar geleden prima en nu weer, top!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Er was live muziek, wat leuk was.
Het eten is echter waardeloos. Niet lekker (zeker de dumplings niet), veel te weinig, super duur. We hadden het eten binnen 2 minuten op en vroegen ons af waar de rest bleef. Maar deze miniscule hoeveelheid daar bleef het bij. Waarschijnlijk een goudmijn voor de eigenaar, maar wij komen hier NOOIT meer terug. Bij het afrekenen gezegd dat het veel te weinig was. Daar werd totaal niets mee gedaan.
Geachte meneer,

bedankt voor uw feedback.
Ik begrijp dat het tegenviel, de dumplings, gevuld met boleten van het eiland, dubbel getrokken groenten bouillon,paksoi, parmezaanse kaas en truffel, voor 11 euro.
Ik denk dat u beter inderdaad een ander restaurant op kunt zoeken.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Om te vieren en om te genieten...
We lopen hier nooit voorbij als we op Terschelling zijn, zeker niet als er wat te vieren valt. En dan is het genieten van wat het wad te bieden heeft: Japanse oesters, kokkels. Zij drie gangen, ik vier, besloten met dessert en koffie. En die extra gang beviel mij goed: heerlijke, zachte stukjes paling in een verrassende saus. De laatste gang was een mooi stukje witvis. Alle gerechten zijn een lust voor het oog, maar toch vooral ook voor de tong! Gevierd en genoten.
Evelijn I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een geweldige chef, echt een mooie culinaire ervaring, complimenten
Oscar W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017