Over het restaurant Caracol

Wads comfort

Proef het comfort en de smaak van het Wad. Het is heerlijk bijkomen op Terschelling. Je stapt uit de boot en je staat voor de poorten van Caracol. Het wellness-hotel en restaurant biedt de comfort die je zoekt als je het vaste land verlaten hebt voor rust. De gerechten bestaan uit de verste Wadse streekproducten.

Meer informatie over restaurant Caracol

ja, vlak bij de haven stopt de bus.
  • Kom je met de auto?
    Vlak bij de haven waar de veerboot aankomt. 4 minuten lopen, molenstraat 7.

Maandag vanaf 17:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Caracol

andre44 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Correcte bediening met veel goede info over de gerechten en de dranken. De gangen waren uitstekend van smaak en opmaak. De Terschellinger oesters als voorgerecht vonden we uniek en smaakvol. Ze waren iets vleziger (vonden we fijn) en kleiner dan de Zeeuwsw oesters die we meestal nemen. We komen hier zo eens in de drie jaar al meer dan twintig jaar en elke keer zijn we weer positief verrast. Als we toch een suggestie mogen geven is dat de inrichting; die zou wel wat spannender mogen. De stoelen zaten overigens voortreffelijk.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Caracol ligt op een steenworp afstand van de Waddenzee, en dat proef je! Ons menu bestond uit oesters, kokkels, wilde paling, kreeft en kabeljauw. Geweldig! Mooi opgemaakte borden, uitstekende smaakcombinaties en heerlijke bijpassende wijnen. De vriendelijke bediening maakte de avond compleet. Wij komen geregeld op Terschelling en zullen zeker Caracol vaker bezoeken. Nog minpuntjes? Heel voordelig is het niet, Caracol heeft nog geen ster maar de prijs loopt alvast op de zaken vooruit zal ik maar zeggen. En o ja, de kabeljauw was net iets te lang gegaard. Maar verder niets op het eten aan te merken.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Mooie gerechten; kokkels met verrassende ondergrond, tartaar met tapioca, piccalilly, kabeljauw, prachtig dessert met een Magnum .
Bediening mag wat ons betreft wat losser. Is ietwat opgeprikt.
Bob F.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een zeldzaam teleurstellende ervaring. De ontvangst was hooghartig en onvriendelijk. Zonder dat we er om gevraagd hadden kregen we oesters voorgezet. De menukaart werd met duidelijke weerzin overhandigd want hier moet je kennelijk voor het chef's menu kiezen. Dat hadden we best willen doen maar dan verwacht je wel enige toelichting op wat je mag verwachten. Die kwam er niet, zelfs de prijs moesten we eruit trekken. Het werd helemaal ergerlijk toen werd gemeld dat er geen vis was geleverd. Vanwege de feestdagen!?! Behalve voor het chef's menu dan, maar dat weten we nog steeds niet. Omdat we voor de vis kwamen zijn we opgestapt. Moesten wel het volle bedrag betalen voor de oesters en een fles water die niet eens aangebroken was (Terschellings kraanwater is er niet bij). Geen woord van spijt of helaas dat het zo gelopen is. Als je het menu niet neemt, ben je hier niet welkom. Kortom, een restaurant waar ik nooit meer een voet over de drempel zal zetten en niemand zal aanraden dat wel te doen. Bob
Frances V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldig gegeten, veel lekkerder dan in menig fancy randstedelijk restaurant. Alles op het bord had smaak, beet en strakke vormen, en combineerde verrassend goed met de andere ingrediënten. We hebben zwaar genoten. Kom naar Amsterdam, Caracol! Of wij komen vaker naar Terschelling.
marion S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Super lekker gegeten!
Bediening van kleinere meneer top de andere 2 prima maar vaak moeilijk te verstaan en nog niet zoveel info spontaan!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een pareltje op het eiland. Mooie samengestelde gerechten met waanzinnige wijnen uit Portugal. Wat ook erg fijn is zijn de stoelen heerlijk om lekker lang aan te tafelen.

Dus twijfel niet over dit restaurant maar ga lekker genieten van een heerlijke avond
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten en door dat er gebruik wordt gemaakt van streekproducten iets speciaals.
Daaf / Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bijna traditie als we op Terschelling zijn, een avond hier. Nooit teleurstellend, niet altijd verrassend, maar wel altijd uitstekend. Uitstekende wijnen, prachtige gerechten. Genieten, elke keer weer!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Mooie afsluiting van een maand op Terschelling
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Toptentje met super chefkokkie, en perfecte gastvrouw . Hier worden we blij van????????
Emma K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Fantastisch gegeten ! Een verrassing voor ons op Terschelling waar we al heel lang komen
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
geweldig gegeten tijdens een weekendje Terschelling. 3 gangen verrassingsmenu was inderdaad een verrassing , m.n. de kokkels van het wad. We komen graag weer terug
Mertine M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Duurder dan gemiddeld op het eiland, maar de prijs meer dan waard. Heerlijk verrassingsmenu genomen met wijn arrangement. Kokkels van het wad, beef van een lokale boer, vers gevangen kabeljauw. Overal goede uitleg bij en vriendelijke bediening. We komen hier graag terug. Onze vrienden hadden gereserveerd via Iens, maar reservering was niet doorgekomen.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Wij lieten ons verrassen met een 4 gangen diner. Smaakvolle verrassende gerechten met aandacht geserveerd op een ontspannen manier.
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
We komen hier al jaren en het wordt steeds beter. Jammer dat de prijzen ook omhoog gaan maar het is het meer dan waard. Wel even de reservering checken want onze boeking via Iens was niet door gekomen
Jacobus L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verwacht meer keuze in aardapppel en groente gerechten bij het vlees,
Alleen wat knetterharde harde groenten stukjes aangetroffen,gebakken aardappel niet angeftoffen,vlees was goed
Voor ons niet echt hoogstaand lekker
Tjalling G.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Caracol. Echt een avondje uit!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het Eten was goed.vond de bediening te snel niet informatief .snel iets in de maag splitsen.. Met als doel om te snel veel geld te verdienen...250 euro zal im dit sigment een lachertje zijn..Ik had iets meer egards verwacht...Het meisje die er ook liep zou zomaar een topper kunnen worden!! Die had het woord welkom en gastvrijheid in haar ogen staan!!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prima gegeten en zeer prettige bediening.