Captain's Cabin

8-A Calandstraat 3016 CB Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Captain's Cabin

Wat zou het Scheepvaartkwartier in Rotterdam zijn zonder Café Petit Restaurant Captain’s Cabin? Juist, als een schip zonder roer. In het comfortabel ingerichte restaurant waan je je in een echte kajuit. Met op woensdag twee soorten stamppot voor degene die geen zin heeft om te koken. Op dinsdag verse kip uit de oven en de hele week kun je natuurlijk ook kiezen van het uitgebreide lunch-, diner- en borrelkaart.

Meer informatie over restaurant Captain's Cabin

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Gezellig eetcafe in trendy buurt. Komen veel vaste kantoorgasten. Heerlijk easy going en eerlijke gerechten. Ook leuk gedecoreert! Aanrader.
Rene-Ineke-Polak .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Lekker gezellig eetcafé waar je ook een feestje kan vieren.
Eten is perfect van kwalitatieve verse producten.
De eigenaren Ronald en Christina zorgen er voor dat je niets tekort komt en dat de glazen
gevuld blijven. Een echte aanrader als je van gezelligheid houdt. Als je voor je rust komt, dan heb je hier niets te zoeken. Wij hebben er al heel vaak gegeten en dat gaan we binnenkort weer doen.
H H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Met z'n vijven gegeten op vrijdagavond voordat we naar Sparta gingen. 4 x de geweldige Rib Eye uit Argentinië en 1 x de heerlijke Zeewolf. De bediening en service perfect, heel aardige mensen, we hadden geen tijd meer voor ijs en kregen daarom een bakje mee voor onderweg. Wie op zoek is naar een leuk gezellig eetcafé waar je heerlijk kunt eten voor een redelijke prijs, raad ik aan om eens Captain's Cabin te bezoeken.