Captain Joe

Kelfkensbos 22 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gerookte Makreelfilet aardappelsalade met gerookte parika en dragonmayonaise
      Vitello Tonato Kalfsmuis, tonijnmayonaise en gefrituurde kappertjes
  • Hoofdgerechten
    • Rode Poonfilet Brandade, geroosterde bloemkool met kurkuma en hollandaisesaus
      Diamanthaas Creme van zoete aardappel met komijn, gepofte rode bieten, kalfsjus
      -Lekkerbek met frietjes en doperwten
  • Nagerecht
    • Tarte Tatin van peer met sinaasappel, Hangop met kardemon en vanille-ijs
      kaasplankje ( +4,50)

Over het restaurant Captain Joe

Een visrestaurant waar je altijd en met iedereen terecht kan? Die vind je in Nijmegen! Verse vis, koel geëtaleerd in het restaurant waar je uit kunt kiezen. Dagverse vis, klaargemaakt op spannende manieren waarbij de smaak van vis maximaal tot zijn recht komt. Van ‘fish and chips’ tot kreeft, van heel gewoon lekker tot exquise. Wat je ook eet, het principe blijft hetzelfde: jou laten genieten van visgerechten waar de kok en het keukenteam enorm hun best op hebben gedaan!

Meer informatie over restaurant Captain Joe

Maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur m.u.v. dinsdag; gesloten

• Mastercard , Pin
  • Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Captain Joe

W V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
meer groenten op het menu
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Echt een "vis"restaurant. Inrichting en uitstraling top.
Chantal F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ik had meer verwacht van het enige echte visrestaurant in Nijmegen. Meer keus, meer vis, meer ambiance.
Het eten was ok, de porties buitengewoon karig. Dat is jammer, terugkomen zit er niet in.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Er was een leuk menu! Vitello tonnato vooraf, een favoriet gerecht van me, was perfect bereid. Allebei rode poon als hoofdgerecht, met kerriebloemkool! Mooi opgemaakte borden, muziek zou van mij net iets zachter mogen. Ruime bierkeuze, ruime wijnkeuze. Goeie zaak!
S V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Was lekker eten maar mag af en toe iets meer zijn.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Bediening, ontvangst etc. is goed, vriendelijk en efficient.

Het eten is prima.
Er was wel veel lawaai, harde stemmen, geen prettig geluid.
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben lekker gegeten. De inrichting is gezellig, de bediening vriendelijk en goed. Het geluidsniveau is vreselijk en daardoor is de sfeer helaas ook niet prettig. Met zijn tweeën aan een tafeltje was de tafelgenoot amper te verstaan, de tafels staan erg dicht bij elkaar. De gerechten kwamen snel achter elkaar, maar door het rumoer vonden wij dat niet erg, zodat we weer snel konden vertrekken. Jammer, met een betere akoestiek en minder tafels, zou het een restaurant zijn om naar terug te gaan.
Lian S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de borden vond ik ook erg mooi passend bij de gerechten. Ik kom zeker nog eens terug. Een aanrader!
Josine W.
Heel vriendelijk personeel????
Carlanijmegen B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en mooie wijn. Kortom voor herhaling vatbaar.
Anneloes V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Prima eten, vriendelijk personeel. Maar vrij lang wachten en slechte akoestiek. Wij zaten ongeveer tegen onze linker en rechter buren aan en dat vond ik ook jammer. Geen privacy daardoor.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijke 4 verschillende oesters en kreeft met friet en salade.
Marlous J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
AH menu gehad en was prima qua kwaliteit. Lekker gegeten dus. Vond de portie's wel erg klein en dat maakt dat ik de prijs vh menu dan ook wat te hoog vindt. Naast ons zaten 2 stellen die zo hard spraken dat we er wel wat last van hadden. Dat was jammer. En oh ja de oesters waren heerlijk!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Toepasselijke en sfeervolle aankleding van het restaurant; vriendelijke en attente bediening en eten werd in een leuke opmaak aangereikt. Smaak van het eten was zeker van voldoende kwaliteit.
Berend D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prima eten, maar wel wat weinig, voor de ah restaurantactie.
Dorothe T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Beperkte keuze in AH menu , voor een relatief hoge prijs. Als je op de bank zit kijk je zo tegen de vuilnisbakken aan en een vuil opvegende persoon. Niet direct smakelijk als je zit te eten!
Wat
Hugo T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Leuke ambiance, aardig personeel en heerlijk eten!
MCG B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Vriendelijke bediening. Restaurantmenu driegangen, beperkte keuze, redelijk aan de prijs.
Prettige ambiance, toiletten beneden is nadelig voor minder validen.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben erg lekker gegeten! De porties zijn vrij klein, waardoor we nog plek hadden voor een toetje en tevreden naar huis gingen, zonder het gevoel propvol te zitten. Precies goed dus. We zaten naast de voordeur, daar hing wel een gordijn tegen de tocht maar aan de zijkant kwam er steeds een hevige kou richting mijn rug en dat vond ik echt een onprettig. Het personeel was aardig, maar ik vond het jammer dat we ongeveer 5 verschillende mensen aan de tafel hebben gehad, in plaats van één dezelfde persoon die we telkens terug zagen.
Yvette E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Vis van de dag was tarbot, was wel erg klein stukje vis op bord.