Captain Joe

Kelfkensbos 22 6511 TA Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Captain Joe

Een visrestaurant waar je altijd en met iedereen terecht kan? Die vind je in Nijmegen! Verse vis, koel geëtaleerd in het restaurant waar je uit kunt kiezen. Dagverse vis, klaargemaakt op spannende manieren waarbij de smaak van vis maximaal tot zijn recht komt. Van ‘fish and chips’ tot kreeft, van heel gewoon lekker tot exquise. Wat je ook eet, het principe blijft hetzelfde: jou laten genieten van visgerechten waar de kok en het keukenteam enorm hun best op hebben gedaan!

Meer informatie over restaurant Captain Joe

Maandag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur m.u.v. dinsdag; gesloten

• MasterCard , Pin
  • Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Captain Joe

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
De Vitello Tonato heeft te weinig Tonijn mayonaise.
De frietjes waren teleurstellend te hard gebakken (w.s. twee keer in het frituurvet geweest). Eigen gemaakte frietjes van 'verse' aardappelen zouden niet misstaan.
Dorade in zoutkorst was lekker maar onvoldoende gekruid.
Kom helaas voorlopig niet terug.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was erg koud in het restaurant. De prijzen op de kaart klopten niet, 2 verschillende versies. De kwaliteit van het eten was goed,
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Foodporn! Zag er geweldig uit allemaal! Wij hebben heerlijk genoten van het eten en kmmjoer waarschijnlijk ook nog wel een keer terug
Angeline E.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Ontvangen door een goede gastheer!! Crew straalt rust uit. Goede ambiance en goed gegeten.
Rosita P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vis zeer vers en goed op smaak! Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht wat ruim. Verlichting mag iets sfeervoller:).
philippe O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
zalig seafood restaurantje. Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke bediening. Tevens een uitgebreide keuze uit dagvangsten. Maandag Kreeftavond. Zeker een aanrader.
Anno K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Slechtste restaurant in jaren. Zeer slechte stoelen (soort barkrukken, heb er nu nog rugpijn van). Ongeinteresseerd, ondeskundig personeel. En het vervelendst: vis van matige kwaliteit, smakeloos en slordig bereid. Jammer ook dat de gerechten niet tegelijk op tafel kwamen, maar met behoorlijk tijdverschil zodat je niet samen zit te eten, maar na elkaar.
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat uw avond niet naar wens is geweest. Wilt u zo vriendelijk zijn om een email te sturen naar info@captainjoe.nl dan kunnen wij samen uitzoeken wat er niet goed is gegaan. Hartelijke groet.
jan willem '.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
In tegenstelling wat ik in eerder bericht lees heb ik heerlijk gegeten in een restaurant waarbij het concept goed doorgevoerd is. Het thema vis is met het mooie behang en de vis vitrine met open keuken goed geslaagd. Ontvangst was prettig en we hebben genoten van het 5-gangen menu van de chef. Mooie gerechten, goed opgemaakt met mooie borden. Vooral de combinatie met kreeft en gerookte paling viel erg in de smaak! De begeleidende wijnen waren goed gekozen, leuk dat ze een wijn hebben uit de Betuwe, zeer verrassend! We komen hier graag terug.
Eleni K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
????????
Irena D.
van oesters genoten
Sara V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg professionele bediening, goed eten en fijne ambiance. Bediening weet veel over de kaart en bijpassende drankjes. Krab en oesters echte aanraders!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Voorgerecht krab cocktail . Te veel groenten en weinig krab . De tonijn was maar aan een kant gebakken en voor mij niet Smakkelijk Pasta onder de tonijn smakeloos. . Susimi , hoeveelheid te beperkt als een kleine amuse. Ik dacht in Nijmegen een mooi visrestaurant te ontdekken maar helaas. .Prijs kwaliteit verhouding klopt niet
Rozemarijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was gewoon goed, niets op aan te merken. De vis had heel veel smaak. De tiramisu viel qua smaak, opdiening en hoeveelheid wat tegen. Het was te weinig. Verder kan de akoestiek iets beter, het was erg rumoerig.
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Goed klaargemaakt eten voor redelijke prijs. Uitgebreide keuzes van vis die ik nog nooit heb geproefd. Dat is leuk.
Wij zijn hier nou vetschillende keten geweest en zijn telkens tevreden. Komen zeker vaker!
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijke verse vis! Zin in lekkere vis l/schaaldieren in Nijmegen! Hier moet je heen!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben met z’n 4-en verschillende gerechten gedeeld, was heerlijk. Leuk personeel, mooie inrichting, al met al een aanrader.
Maayke G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Dit visrestaurant is een aanwinst in Nijmegen! De vis is super vers en heerlijk bereid. De wijnen zijn verrukkelijk. Hier zullen wij nog vaak komen.
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten! Maar nare hoge krukken zonder rugleuning...
Wachttijd was vrij lang.
Er werd goed rekening gehouden met allergie van disgenoot.
Christiane P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Fruits de mere was te koud en schaaldieren doorgekookt waardoor taai
Mahlee P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Als fijn visrestaurant een mooie aanwinst voor Nijmegen. Inmiddels al in wisselende gezelschappen geweest en het blijft lekker! Met oesters (op vrijdag een actie!), kreeftenbitterballen en lekkere wijnen een perfect begin van het weekend. Zowel de koude als warme fruits de mer zijn een aanrader en de 'vismarkt' zorgt ervoor dat er elke keer een paar andere vissen in the spotlights staan. Vlotte bediening, leuke inrichting (het behang met vissen en zeepaardjes!) en prima prijzen.