Captain Cook's

Markt 17 4701 PA Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Captain Cook's

De kapitein van ouderwets genieten

Captain Cook's is een prachtig restaurant, met fijne stoelen, linnen servetten en mooie glazen. In de open keuken zie je de chefs de lekkerste gerechten voor je bereiden. De kaart is klassiek, maar met een moderne twist. Er is duidelijk oog voor detail! Het is echt heerlijk vertoeven in deze sfeervolle zaak.

Meer informatie over restaurant Captain Cook's

Alle dagen geopend
Maandag t/m Zaterdag vanaf 09:30 uur
Zondag vanaf 10:30 uur

• Af te huren , Bar , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteren tegast op uw terras. Mooi terras, niets mis mee. De wijn: €4,20 voor een glas middelmatige wijnis veel teveel.In Roosendaal betaal je op menig terras €3,50 per glas.
Broodeje warm vlees: Droog en het leek wel taai taai. Gewoon heel slecht. Aan het mes kan het niet gelegen hebben, dat was van Sola. Het ambachtelijke bruine broodje was ook al niet meer leverbaar aan het begin van de middag . Aan de bijlage mankeerde ook nogal wat.
De bediening was correct en attent. Al met al. Hier zien ze me niet meer terug als je voor een heel slechte lunch €18,10 moet betalen.
Mariannew .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Gisteren hebben we met een grote groep collegae op de zolder van Captain Cook's een Maffia Moordspel met diner gehad vanwege het 50 jarig bestaan van onze school.
We konden steeds kiezen uit twee gerechten.
Toch werd er met mij speciaal rekening gehouden door een gluten- en lactosevrij diner aan te bieden.
Het smaakte me uitstekend! Complimenten aan de kok!
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Het eten was niet top . De spare ribs die mijn eetgenoot had besteld waren niet mals en na 1/4 eten heeft mijn overbuurman een klacht ingediend, die adequaat is opgelost, vandaar de 8 voor de bediening. Want verder werd je ook heel goed als gast behandeld.
Ik zelf had sate besteld, kreeg lekker vlees met goede niet standaard patat en lekkere salade. Het leek een kleine portie maar ik zal bomvol. De carpaccio in het begin was redelijk. De inrichting en de rust in het restaurant is uitstekend.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
vanavond hier met 3 personen gegeten ivm diploma van zoon. ik zelf had gekozen voor de mosselen, zeer goed. Mijn zoon had spareribs, hij vondt ze de beste die hij ooit gegeten had. Mijn vrouw had een visschotel ook perfect klaar gemaakt. Ondanks de drukte op een toch door de weekse dag zoals gewend een voortreffelijke bediening.
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Ik eet hier iedere keer weer heerlijk! Ook voor een avondje uit met vriendinnen kom ik hier graag heen, heerlijke tapa's!
Stitch .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Net met 8 personen gegeten bij Captains Cook. Met drie personen gekozen voor de paasbrunch. De jongste van het stel koos voor een tosti, die ze vergeten waren ( kan gebeuren) daar moesten we dus zelf achteraan! De tweede ronde van het paasbruchmenu was een zalmrol. Deze zalm was ingepakt in witvis die bij één persoon rauw en niet door te snijden was. Excuses van de kok, naar dat ik nog eens navraag deed of ze het doorgegeven had. Derde ronde was de dessertronde, waarbij o.a. Mangotaartjes staan op het menu. We kregen er twee aangeboden!! Dit vonden wij vreemd we zijn tenslotte met drie personen. Bij navraag bleek dat hun vonden dat het best machtig was en dat er één Mangotaartje maar gedeeld diende te worden. Huh als ik naar de bakker ga en ik vraag om drie appelflappen waarbij ik er maar twee krijg omdat de bakker vindt dat dat meer dan genoeg is voor mij, maar ik vervolgens er wel voor drie moet betalen is dat toch heel vreemd! De serveerster ( overigens een heel aardig meisje) zou het doorgeven aan de eigenaresse. Dit heeft ze ook gedaan maar uit de reactie van de serveerster bleek wel dat de eigenaresse er geen boodschap aan had. Kortom een hele mooie tent, met een aardige bediening, maar de eigenaresse geeft toch wel een hele nieuwe dimensie aan klantvriendelijkheid. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Wij vinden het heel spijtig dat u deze Paas Brunch zo heeft ervaren. Beide Paasdagen hebben we op dezelfde wijze deze 3-gangen proeverij geserveerd en niet eerder deze reactie gekregen. Helaas worden er ook bij ons fouten gemaakt, onze medewerkster heeft bij u aan tafel aangeboden te corrigeren en aan te vullen, zodat het ook voor u een geslaagde brunch zou zijn. Wij begrijpen achteraf dat het verwarrend is als er van de 4 nagerechtjes 1 als sharing geserveerd wordt; wij zien uw reactie daarom als een leermoment. Wij allen streven naar de tevredenheid van onze gasten, mijn oprechte excuses als daar misverstanden over zouden zijn ontstaan.
Cloë M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Alles mbt de actie geen bijzonderheden. De bereiding van de gambas was matig + de creme brulee smaakte naar vanille vla en de bruine suiker was niet hard. Bij de bediening aangegeven, maar vervolgens krijgen we als reactie dat je creme brulee op verschillende wijze kan klaarmaken ???? Vraag het dan niet als er geen actie op ondernomen wordt en je ziet dat we een enkele hap ervan genomen hebt......
A3nne .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
We hebben er heel lekker gegeten. De service was heel goed, gemoedelijke en vriendelijke bediening en een gezellige aankleding. Het is ons prima bevallen. Gaan daar zeker nog een keer terug naartoe
Corina T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
het was geen standaard kaart. we mochten ook uit het kerstmenu kiezen. vlotte service en zeer vriendelijk en proffesioneel personeel. 2 amuses van zaak en de rekening viel niet tegen. een aanrader dus.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Al eerder geweest, echter alleen om te lunchen. zo vaak dat we de hele kaart al kennen. door deze actie in het restaurant gedineerd. Het is zeker een aanrader.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
We gingen er heen met de Albert Heijn actie...
Ik vroeg nog extra uitleg aan een van de obers...
Dacht dat ik het goed had begrepen, doch toen de rekening kwam pakte het heel anders uit... JAMMER!!!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Heerlijk gegeten. Leuke combinatie van bar en restaurant. Goede smaken en ruime porties. Ze hebben het goed druk en lopen een beetje te rennen als bediening maar zorgen prima voor je als gast. In de keuken wordt goed en rustig samen gewerkt en veel geproefd. Wel opletten dat je niet te veel je vingers aflikt beste koks niet iedereen vind dat fijn en open keuken laat alles zien :). Waren er met de Iens Ah actie maar hier wordt je gewoon als normale klant behandeld. Top gedaan. Dank voor de fijne avond en goede maaltijd. We komen zeker weer eens aan, ook zonder actie. Ben je in Roosendaal? Zeker hier langs gaan.
Pschneijdenberg .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Ontvangst was prettig en vriendelijk......
Werden gevraagd of we met de lift of met de trap naar het restaurant wilden gaan.
Dit is op zich al een opmerkelijk gebaar.....
Netjes naar de plaats gebracht....
Voorgerecht werd geserveerd op zwarte lei......heel apart en toch leuk.
Over het geheel genomen hebben we "top" gegeten voor een normaal gangbare prijs......zeer tevreden......
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Heerlijk .lekker broodplankje. Champignonsoep met olie dip. Zalm op bedje van peultjes en frietjes. En tiramisu na lekker.
Advaneekelen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Ben zeker van plan om daar nog 'n keer te gaan eten. Gemoedelijke sfeer. Prijs/kwaliteit staat mij aan. Geen opdringerige obers. De vleesgerechten die ik had waren uitstekend.Zo ook de
visgerechten van mijn vrouw. De presentatie op het bord was zeer aantrekkelijk
Sharon B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Het was echt super lekker eten. De service was ook erg goed, ik voelde me heel erg op mn gemak. Het was ook erg mooi aangekleed
Jacquelien2014 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
2 december hebben we voortreffelijk gegeten! Er was volop keuze op de kaart het was goed verzorgd het eten was vers, goed bereid en lekker. Vooral de frietjes waren geweldig lekker; droog, krokant maar niet hard en van echte aardappelen. We hebben zelfs nog een keer bij besteld. Niet omdat het niet voldoende was maar omdat ze zo lekker waren. Dit werd niet op de rekening gezet, dit kregen we er gewoon bij. Mijn vrouw was jarig en werd extra in het zonnetje gezet, erg attent!
Het is zeker een aanrader en wij gaan zeker terug!!!
Peter1802 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Service was redelijk, mag wat meer aandacht zijn voor de klant. Is alles naar wens en wilt u nog wat drinken werd niet gevraagd.voor de rest prima.
Jwclebens .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Captain Cook is het eerste restaurant waar je van de kaart kan eten; en hoe het was prima verzorgd, het was heel lekker en alle variaties waren mogelijk.
bedieng was heel attent ondanks alle drukte.
We komen er zeker terug! Chapeau!
Dejaeger .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Wij hebben er lekker gegeten.de bediening was vriendelijk.
De prijzen voor de hoofdgerechten vond ik aan de dure kant. Voor de rest was het prima.
Aanbevelenswaardig