Capriole Café

Fokkerkade 18 2516 CC Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Capriole Café

Capriole Café zit verstopt op een prachtige plek aan de Fokkerhaven in de Binckhorst in Den Haag. In het industriële pand, met heerlijk terras aan het water, vind je het restaurant met een eigen koffiebranderij.

Net als een koffiebar serveren ze elke dag ontbijt, lunch en zoete lekkernijen. En natuurlijk geniet je van ambachtelijk, vers gebrande fair trade en biologische koffie. Elke avond kun je terecht voor de stoere en verfijnde gerechten uit de keuken van Capriole Café.

Voor liefhebbers van goed eten en drinken een nieuwe hotspot in de Haagse Binckhorst. Reserveer snel een tafel en geniet van Capriole Café in Den Haag.

Afrekenen in Capriole Café is pin/creditcard only.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Capriole Café

• Kom je met de auto?
    Capriole Café zit een beetje verstopt in de Binckhorst in Den Haag. Met Google Maps en Waze is de locatie goed te vinden op het adres Fokkerkade 18 Den Haag. Overige navigatiesystemen gebruik: Binckhorstlaan 235 Den Haag
  • : Gratis parkeren op eigen terrein

• Bar , Gratis parkeren , Open op zondag , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Capriole Café

Charlotte M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Super gegeten! Ontzettend leuk personeel maakt er echt een feestje van! Zeker een avondje waard! De burger en Risotto waren een echte aanrader!
Marleen T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Geweldige avond gehad. Waren net in ondertrouw gegaan en hebben het bij hun gevierd. Werkelijk in de watten gelegd! Geweldige service!!! Komen zeker nog eens terug...
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
de kaart voor de lunch is beperkt maar uiteindelijk vonden we allemaal de croqetten lekker. We hebben heerlijk aan het water met een lekker zonnetje genoten van het geheel en de attente bediening.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We werden heel erg goed ontvangen. Heel leuk deze avond was de bediening, deze jongen was zo onwijs aardig en grappig! Het eten was uiteraard ook onwijs lekker en de wijnen die ze erbij suggereren passen perfect. Kortom, een nieuw favoriet plekje!
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Best coffee in town! Op tweede Paasdag geluncht bij deze verborgen parel in het upcoming gedeelte van Den Haag rondom de Binckhorstlaan. Niet alleen de locatie is prachtig - met uitzicht op de Vliet -, ook het eten is van goede kwaliteit! Voor deze gelegenheid was er een speciaal menu samengesteld. Ontvangst met een glas cava. Vooraf een aspergesoepje. Voor de vegetariërs daarna een gepocheerd ei, Indiaase bloemkool tartaar (met macadamianoten!!) en een hartig taartje met ricotta en tomaat. Als dessert serveren we een parfait van advocaat, pistache bonbon en vanille roomijs. We hadden een heel gezellige middag. Je kunt er goed parkeren. En de bediening is vriendelijk. Gelijk ook de capsules gekocht om uit te proberen. Wij komen gauw weer terug!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijke verrassende avond gehad bij Capriole!
Mooi ruim restaurant, met vlotte bediening en leuke gerechten.
Hier komen we zeker nog een keer terug........
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hadden een gazpacho en daarna een burger met frites en een ribeye. Het is mooi gepresenteerd en lekker. Prima wijn erbij, Het restaurant ziet er industrieel uit maar is van binnen warm ingericht. Het gebouw ligt met de auto verstopt maar aan het water en is ook per boot bereikbaar. De bediening is enthousiast en aardig.
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Originele kaart en heerlijk gegeten. Bediening was enthousiast en had lol in wat ze deden. Geen minpunten moet ik zeggen
Nicolyn D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wat een heerlijke plek! De Binckhorst wordt de nieuwe hotspot van Den Haag, Capriole Café is nu al een uniek leuke plek voor ontbijt, lunch, diner of drankje! Het eten is zalig en de service geweldig. En ook nog een groene oase op een plek waar je dat niet verwacht.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zeer goede service, lekker eten, misschien wat weinig, op sfeervolle locatie,
beks B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
We werden zoals gewoonlijk zeer vriendelijk ontvangen. Had hoofdgerecht besteld wat niet mijn smaak was. Kreeg direct kosteloos een ander hoofdgerecht. Top!
Mulder H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Ze nemen de tijd.
Cystine C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Met 8 personen (incl. kinderen) een verjaardagsdiner gevierd. Het eten wordt met zorg bereidt en je kan van veel gerechten een kinderportie bestellen. De paprikasoep was heerlijk als voorgerecht en de parelhoen heerlijk mals. De gerechten zijn zijn niet groot, maar van hoge kwaliteit! De ontvangst is erg betrokken, zowel als de bediening, vriendelijk en informatief. Omdat mijn man jarig was vroeg ik of het mogelijk was om van het dessert iets bijzonders te maken en ze kwamen met z'n allen, incl. kok, een feestelijk combinatie dessert opbrengen. We hebben echt een bijzondere en heerlijke avond gehad! Capriole is echt een pareltje en zeer zeker de moeite waard om vaker langs te komen, voor diner, maar niet te vergeten ook voor de lunch of voor de beste koffie die je in Den Haag en omstreken krijgen. Ik kan niet wachten op de mooie lente- en zomerdagen dat we weer op het terras van Capriole langs de Vliet kunnen zitten.
Adriaan H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten en wat een sauzen. Verrassende bloemkooltartaar en een sublieme Ribeye. Bediening en het overige personeel waren super gastvrij. Aanrader.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Gave industriële locatie en inrichting, uitstekende service met echte persoonlijke aandacht (personeel maakt graag een praatje met je), en erg lekker!
mar-lyn .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
voor het eerst geluncht in dit restaurant. Vriendelijk personeel en mooi ingerichte zaak.
Het eten vond ik echt teleurstellend.
De sandwich geitenkaas met verse vijgen had ik gekozen van € 10,50 en bleek te bestaan uit 2 geroosterde boterhammen met wat verkruimelde geitenkaas en de "verse vijgen" bleek een laagje jam op de boterham gesmeerd.
Natuurlijk is de service en inrichting belangrijk maar het belangrijkste is wat mij betreft toch het eten. Voor zo'n bedrag vind ik dat je een goed belegde sandwich mag verwachten en niet een beetje verkruimelde kaas. Ik voel me hier als gast gewoon niet serieus genomen.
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Geluncht. Vriendelijk ontvangst, persoonlijke service gedurende de maaltijd. Leuke sfeer en moderne inrichting. Goed concept met goede koffie en maaltijden die goed zijn uitgevoerd. Crispy pork sandwich smaakte goed; verrassend verfijnde smaakcombinatie en goede portie.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Capriole Cafe is 1 van mijn favoriete plekjes van Den Haag. Een oase van rust binnen de hectiek van de stad... ik ben benieuwd hoe de omgeving er over 3 jaar uit zal zien, maar voor nu een plek waarin je je ondergedompeld zult voelen. Vol met persoonlijke aandacht van het personeel, vol met liefde voor de producten die zij serveren, vol met fijne sferen.... tot snel maar weer ????.

Jammer alleen dat die fantastische burgers van de kaart zijn verdwenen... gelukkig staat er nog genoeg lekkers op!!!

Bianca
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super avondje gehad in La Capriole! Wat een aanrader!

We konden gratis parkeren op de nette en ruime parkeerplaats aan het water. We zijn keurig ontvangen bij de deur en naar onze tafel gebracht, leuk uitzicht op het water. Onze gastheer gaf ons de achtergrond van het pand en ook een beetje info over waar De Binckhorst heen gaat (zwaar opknap werk in de wijk en aan de wegen).

Wij kozen allebei voor het verrassingsmenu; alle 3 de gangen waren een super-lekkere verrassing. Van een heerlijk subtiel maar aromatische Tom Kai soep, naar een prachtig klaargemaakte kabeljauw met vergeten groenten. Eindigend met een toetje die niet alleen in het seizoen paste maar ook echt heerlijk was.

De opmaak van alle gerechten was heel mooi gedaan, de smaken combineerden goed.

De bediening was beleefd, vriendelijk en attent.

Wij komen zeker terug!
Winnifred S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer attent, en aardig personeel. Al direct bij het binnenkomen voel je je welkom! Mooie locatie en zeker de moeite waard om naartoe te rijden, kleine puzzel dat wel ???? heerlijk gegeten met leuke knipoog naar de koffiebranderij, en verrukkelijk koffie dessert.
Kom zeker terug