Capricorn

Dorpstraat 9 7361 AP Beekbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Capricorn

Jouw recensie over het restaurant Capricorn

lekker-en-goed .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Leuke kleine kroeg in het centrum van Beekbergen. De uitbater Anton is een zeer gastvrije man met passie voor verschillende soorten bier. Veel vaste gasten, maar ook vakantie passanten weten deze kroeg te vinden voor een daghap of iets anders van de kaart. De geserveerde gerechten zien er mooi, vers en smakelijk uit en dat zijn ze ook! Echt goed en eten voor een eerlijke prijs!
lekker-en-goed .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijke biefstuk buiten de menukaart om. Ook de gerechten op de kaart zijn heerlijk en met zorg bereid. Echt een aanrader!
Elz Mb .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Week of drie geleden voor de tweede maal geluncht, helemaal goed een gezellige sfeer, en attente bediening. Wij kunnen ons dus absoluut niets voorstellen bij ervaring van de vorige schrijfster, en denken dan ook dat het hier nog de vorige eigenaar betreft.
Wij gaan er zeker nog eens naar toe voor een diner, en schatten in dat de nieuwe Capricorn een aanwist is voor Beekbergen, en goed gewaardeerd gaat worden.

Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Restaurant zat vol vliegen, bediening was niet geïnteresseerd, en wist niet wat ze serveerde......schnitzel was erg taai, en het proeverij'tje bestond alleen uit verschillende soorten kaas..... Wijn was lekker.