Capricio Pizzeria Ristorante

Meer informatie over restaurant Capricio Pizzeria Ristorante

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Ra L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Hier heerlijk gegeten. De pizza had lekkere en luxe ingredienten. Zo merk je dat iets meer uitgeven soms ook wel slim is. Een stuk beter als de goedkopere pizzeria's.
Service prima, soms wat langzaam. Ze houden niet zo goed in de gaten of bijv. je glas leeg is of als je misschien wel een keer de rekening wilt.
Decor vrij kitcherig, maar niet storend.
2Els .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
Behoorlijk druk restaurant. Goede ontvangst. Achterin gezeten, was rustiger. Gegeten Vegetarisch Lasagne. Broccoli aan de harde kant. De smaak was verder lekker. Helaas geen brood met stokbrood gratis van te voren neergezet. Wat wel een pluspunt was, bij de Lasagne een bord met salade. De jonge serveersters waren er niet zo met hun hoofd bij. We hadden koffie besteld, wat niet kwam. Weer besteld met gelijk de rekening erbij . Als gevolg van het lange wachten onze trein gemist.
Marlinde G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2012
Gisteren voor de tweede maal gegeten bij deze Italiaan die claimt authentiek Italiaans eten te serveren. Het eten is aardig, goed van smaak met kwalitatief goede ingrediënten. Ik twijfel aan de authenticiteit van de pizza's, maar ze waren in ieder geval rijk belegd, goed van structuur en vooral prima qua smaak. De eerste keer heb ik hier pasta gegeten: deze was goed op smaak maar de pasta was behoorlijk gaar. De bediening is niet bijzonder professioneel en bepaald niet attent. Gedurende de maaltijd heb ik één glas te drinken gehad en ze zijn toen mijn glas leeg was niet meer langsgekomen om te vragen of ik nog iets wilde drinken. We hebben een tijd moeten wachten op onze rekening en er na verloop van tijd maar zelf naar gevraagd. Los hiervan was de bediening wel vriendelijk. Het meubilair staat te dicht op elkaar en is niet echt comfortabel, maar je kunt wel erg leuk buiten zitten bij mooi weer.