Capricio Pizzeria Ristorante

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Capricio Pizzeria Ristorante

m V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Uitstekende pizza's en erg hartelijke ontvangst.
Jasmijn T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heeeerlijk!!!
kh H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Eten minder goed. Pizza's waren volledig slof/zacht, alsof de oven niet voldoende op temperatuur was. Pepperoni pizza was niet pittig zoals het op de kaart stond. We hebben hier eerder gegeten, toen waren de pizza's beter. Wellicht een moment opname(?)..
Alfons O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Superavond. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening!
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Zeer vriendelijk personeel, traditioneel Italiaans restaurantje!
Tomas V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verkeerd gereserveerd maar gelukkig nog wel een plekje kunnen bemachtigen. Helaas wel in een achterafhoekje met een grote rumoerige groep.
Irma W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
We hebben 'n erg gezellige avond gehad, heerlijk gegeten en gedronken!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Ten eerste was het ontvangst heel hartelijk. Het is altijd fijn als de eigenaar ook langskomt om een praatje te maken. De gerechten zijn voortreffelijk. De kwaliteit van de wijn is heel goed. Het voelt als thuiskomen om daar te zijn.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
top pizzeria!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke, attente en vlotte bediening!
lapre1971 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het was een h-eerlijk avondje vertoeven. We hebben goed gegeten. Mijn dank aan de bediening, zeer vakkundig en spontaan. Een goede tip gegeven voor de bediening. Achteraf heb ik van een vriendin gehoord dat de tip voor de eigenaar is en niet voor het personeel.....schandalig.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kerstavond gegeten met onze kinderen. Prima pizza's en aardige bediening. Niet wereldschokkend, maar gewoon een prima (Italiaanse) pizza voor een schappelijke prijs
peter N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
zeer geslaagde avond ,lekkere insalate caprese,lekkere tomatensoep,en de pizza's waren heerlijk, bediening was zeer attend.en zorgde dat de avond perfect was .
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De inrichting is echt zoals je van een Italiaans restaurant mag verwachten, erg thematisch ingericht. De service was erg goed en de bediening was vrolijk en gastvrij. Naast dit alles was het eten erg lekker en alles werd tegelijk geserveerd. Dit is erg fijn als je met een grotere groep gaat eten. Al met al zeker een aanrader!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke attenten bediening. Tafels stonden wel beetje dicht bij elkaar. Alles erg leuk aan gekleed met grote vazen bloemen
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heel erg leuk restaurant super vriendelijke mensen en lekkere pizza's en pasta's! Zeker een aanrader.
Lijkt erop dat nog niet veel mensen het kennen want tot nu toe was het rustig maar hij is zeker beter dan de Napoli (of hoe die ook heet, bij Westerhaven in de buurt)! Bij twijfel gewoon eens gaan ik ben echt fan geworden!
PeerkeDonders .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Deze Italiaan kan nog niet een goede gemengde salade maken.
Mijn vrouw heeft deze ook vooraf met de restaurateur besproken en wat kwam op tafel:
een klein strookje ijsbergsalade, 4 schijfjes komkommer, 4 1/4 tomaatjes en .... een spiegelei.
Op de toegezegde citroen en een gekookt ei heeft ze moeten wachten maar deze items zijn niet gekomen.

Ik heb het met een klein schaaltje ravioli moeten doen waarvan de smaak niet te achterhalen was en de ravioli heeft goed leren zwemmen in de vloeibare saus.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijke pizza's gegeten bij Capricio. Wij deelden de Carbonara capriccio en de Al formaggio, twee heel verschillende pizza's maar allebei even lekker met smakelijke vulling en een knapperige, dunne bodem. Ik had me op basis van eerdere recensies erg verheugd op de tiramisu, maar die was helaas erg droog en wat smakeloos, ik vermoed dat de kok die dag de koffie en likeur was vergeten toe te voegen. Verder vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
iriens .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vrijdag 26 februari hier gegeten. Alle vier waren wij aangenaam verrast. Een uurtje tevoren via de voicemail gereserveerd, dit was goed doorgekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk eten. De lasagne Capricio was erg lekker en supervers. Ook de pizza's (lekkere bodem!) waren heel goed. Met een prima rood wijntje. En alles tegen normale prijzen. Hier kunnen veel 'Italianen' nog wat van leren.