Capricio Pizzeria Ristorante

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Jan-Geert T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een gezellig, sfeervol restaurant met vriendelijke, gepaste bediening. Geweldige kwaliteit van het eten, zowel de lasagne, pizza's als spaghetti bolognese waren zeer goed! Als niet-kaas liefhebber was het even wat zoeken op de kaart, maar goed uitgekomen. Gelukkig werd het eten opgediend net voordat Iraanse restaurant eigenaar van plan was zijn hele levensverhaal op tafel te leggen. Een lieve, vriendelijke man, maar dit toch maar niet doen. Verder vriendelijke, gepast grappige bediening, service gericht.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke attenten bediening. Tafels stonden wel beetje dicht bij elkaar. Alles erg leuk aan gekleed met grote vazen bloemen
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heel erg leuk restaurant super vriendelijke mensen en lekkere pizza's en pasta's! Zeker een aanrader.
Lijkt erop dat nog niet veel mensen het kennen want tot nu toe was het rustig maar hij is zeker beter dan de Napoli (of hoe die ook heet, bij Westerhaven in de buurt)! Bij twijfel gewoon eens gaan ik ben echt fan geworden!
PeerkeDonders .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Deze Italiaan kan nog niet een goede gemengde salade maken.
Mijn vrouw heeft deze ook vooraf met de restaurateur besproken en wat kwam op tafel:
een klein strookje ijsbergsalade, 4 schijfjes komkommer, 4 1/4 tomaatjes en .... een spiegelei.
Op de toegezegde citroen en een gekookt ei heeft ze moeten wachten maar deze items zijn niet gekomen.

Ik heb het met een klein schaaltje ravioli moeten doen waarvan de smaak niet te achterhalen was en de ravioli heeft goed leren zwemmen in de vloeibare saus.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijke pizza's gegeten bij Capricio. Wij deelden de Carbonara capriccio en de Al formaggio, twee heel verschillende pizza's maar allebei even lekker met smakelijke vulling en een knapperige, dunne bodem. Ik had me op basis van eerdere recensies erg verheugd op de tiramisu, maar die was helaas erg droog en wat smakeloos, ik vermoed dat de kok die dag de koffie en likeur was vergeten toe te voegen. Verder vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
Iriens .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vrijdag 26 februari hier gegeten. Alle vier waren wij aangenaam verrast. Een uurtje tevoren via de voicemail gereserveerd, dit was goed doorgekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk eten. De lasagne Capricio was erg lekker en supervers. Ook de pizza's (lekkere bodem!) waren heel goed. Met een prima rood wijntje. En alles tegen normale prijzen. Hier kunnen veel 'Italianen' nog wat van leren.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij namen het vijfgangen verassingsmenu. Stuk voor stuk heerlijke gerechten. Vooral de botervis en de huis gemaakte tiramisu waren helemaal om te smullen. De bediening was allerhartelijkst. Kortom, een zeer geslaagd etentje.
Roosje1st .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Capricio is een aangenaam, laagdrempelig Italiaans restaurant in hartje Groningen. Wij werden blij verrast met de goedgevulde vissoep als voorgerecht. Deze was heerlijk! De huiswijn was eenvoudig, aardig en goed geprijsd. Als hoofdgerecht kozen wij voor twee lasagnes, die heel heet werden opgediend. Fijn! Helaas waren ze wel wat machtig.
Een goede keuze voor een leuk avondje uit.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijke lasagne en pizza gegeten met een lekker wijntje erbij. De tiramisu was ook om te smullen. Erg vriendelijke bediening.
Joseph R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij namen om 18.40uur met zes personen plaats aan onze gereserveerde tafel. Meteen hebben wij de bediening geïnformeerd dat wij om 20.15uur naar theater moesten aan de Grote Markt (=5 minuten lopen) en dus om 18.50uur voortvarend onze bestelling doorgegeven. Om 19.10uur nogmaals gewezen op onze theatervoorstelling van 20.15uur. Om 19.25 wederom hiervan melding gemaakt.
De bediening vertelde ons dat het nog 5-7 minuten zou duren. Om 19.40uur zijn wij opgestapt en de bediening wilde ons wel tegemoet komen in de kosten. Onacceptabel en wij hebben uitsluitend de drankjes besteld.
DeVerte .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Als setje uit Arnhem en Amsterdam na een bezoek aan het Groninger Museum op goed geluk binnen gewandeld bij Capricio. Na een allerhartelijkst welkom door de eigenaar als ware wij vaste klanten, kregen mijn vriendin en ik een voortreffelijke maaltijd voorgeschoteld. Aan de Pizza Calzone en de vegetarische lasagne kan menig Italiaans restaurant een puntje zuigen. Een absolute aanrader.
Esmée B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Capricio. Ik wilde van alles aanpassen aan mijn pizza (dingen toevoegen/weglaten, van calzone naar gewoon) en dit was allemaal geen probleem. De pizza was rijkelijk belegd en heerlijk van smaak en dat voor slechts €11,-! Bodem was niet te dun en niet te dik en de korsten waren heerlijk zacht en vers. Fijn ook dat ze de keuze bieden tussen Nederlandse en Italiaanse kaas op de pizza, voor de niet-mozzarella liefhebbers. De bediening is vlot en de eigenaar komt een aantal keren buurten bij de tafel of alles naar wens is en een gezellig praatje te maken. Als toetje hadden we het grand dessert, dit was een combinatie van toetjes: chipolata ijstaart/tiramisu/vanilleijs, chocoladeijs, pistacheijs en slagroom. Voor 5€ p.p. een royale portie, zeker een aanrader.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk pizza's, zeker de beste van Groningen. Ook de bediening is erg goed maar het leukste is de Iraanse eigenaar. Vrolijke man die met veel passie zijn werk doet.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Naar aanleiding van de Iens recensies dit restaurant bezocht.
Ontvangst is uitstekend . Warm welkom.
De kaart is uitgebreid en voor elk wat wils. De bediening is vriendelijk en op correcte wijze aanwezig.
De carpaccio als voorgerecht was mooi gesneden maar een beetje vlak van smaak.
Tussentijds komt de eigenaar zich persoonlijk bij zijn gasten melden om naar hun bevindingen te informeren.
De pizza's zijn goed van smaak , niet te zwaar en zeker niet te groot.
Er wordt een heel redelijke Chianti als huiswijn geserveerd.
Voldoende keus uit diverse ijssoorten als dessert.
Capricio is door ons ervaren als een restaurant waar je goed en wat uitgebreider kunt eten.
Twee aanbevelingen: De stoelen hebben een wel wat harde zitting om een hele avond op te zitten ( Kussentjes ? ) en de prijs voor het gebodene moet zeker niet hoger.
E.e.a is echter zeker geen reden om niet nog eens terug te komen.
Marnik .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Na de positieve recensies op iens, leek het mij leuk om dit restaurant te proberen.
Werden heel vriendelijk ontvangen en ons tafeltje stond al klaar.
Dat de eigenaar rond loopt in zijn zaak geeft mij altijd een goed gevoel, deze man loopt hier met trots en dat voel je.

Ik ben een hele grote pasta fan, dus als er verse pasta's geserveerd worden ben ik al heel erg blij.
Mijn vriendin heeft al heel wat verse pizza's gehad in haar leven, maar deze stond met stipt op nummer 1!
Een glas Italiaanse wijn er naast en ik was tevreden.

De gastvrouw was het drankje van mijn vriendin vergeten, dat was het enige min punt, maar voor de rest een leuk restaurant voor de juiste prijs
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Leuke pizzeria! De eigenaar (een oudere man, typisch Italiaans) kwam nog even langs, je voelt je net in Italië! Leuk restaurant, leuk om een keer naartoe te gaan!
Mirte_Mirjam .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Goed restaurant. Verse heerlijke pasta's en lasagne en de bruschetta is een aanrader. Een van de beste Italiaanse keukens in Groningen.
Daniil .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
We waren daar met een groep van 7 mensen. Het eten was heerlijk! Het interieur is mooi en oogt gezellig.

Helaas moesten wij lang wachten op het eten.
Joostvannoord S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gastvrij restaurant met een vriendelijke bediening. Het eten was behoorlijk goed. We hebben gekozen voor het viergangen menu. Het voorafje was redelijk: eenvoudig qua opmaak en uitvoering. Plakjes zalm met wat mosselen en voor de vleeseters plakjes ham en salami. Niets mis mee, maar niet heel spektaculair.

Daarna een bordje pasta met tonijn. Dit was de minste gang van de avond. Het leek erg veel op een eenvoudig gemaakt bordje met wat tonijn waarschijnlijk uit blik.
Het hoofdgerecht was wel goed: botervis en biefstuk. Beide prima en de bijgerechten waren ook behoorlijk: aardappelen, sla en gegrilde groenten.

De tiramisu als dessert smaakte erg fijn.

Samenvattend een vriendelijk restaurant met een attente vriendelijke bediening. De prijs voor vier gangen was ook zeer redelijk. Niet alle gangen waren even culinair, maar al met al een fijne avond gehad.