Capricio Pizzeria Ristorante

Meer informatie over restaurant Capricio Pizzeria Ristorante

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vorige week weer eens een pizza gegeten. Toch voor relatief weinig geld een heerlijk maaltijd en dat in ons favoriete pizza restaurant. Dit keer toch wat bedenkingen. Alhoewel de pizza heerlijk was, zag hij er toch wat bleekjes uit. Iets te kort in de oven denk ik. Het was ook erg druk dus het duurde lang voordat het eten kwam. We zaten gezellig te kletsen dus vervelend was dat niet en we hadden bovendien geen haast gelukkig. De ober merkte zelf ook spontaan op dat het erg lang duurde en bood gelijk aan de koffie na het eten gratis aan te bieden. Een leuk gebaar. Erg slordig als dan uiteindelijk de koffie wel op de rekening staat. Dan helpt sorry zeggen bij mij niet meer. En dan nog dit. Ik drink graag een glaasje Drambuie bij mijn koffie. Ik weet precies hoe dat smaakt. Hetgeen ik in dit restaurant als Drambuie kreeg was een goedkoop aftreksel van het echte spul. Dit kan echt niet beste restaurateurs. Twee onvergeeflijke fouten. Wel vriendelijk personeel overigens.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke, attente en vlotte bediening!
lapre1971 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het was een h-eerlijk avondje vertoeven. We hebben goed gegeten. Mijn dank aan de bediening, zeer vakkundig en spontaan. Een goede tip gegeven voor de bediening. Achteraf heb ik van een vriendin gehoord dat de tip voor de eigenaar is en niet voor het personeel.....schandalig.
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
peter N.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
zeer geslaagde avond ,lekkere insalate caprese,lekkere tomatensoep,en de pizza's waren heerlijk, bediening was zeer attend.en zorgde dat de avond perfect was .
Dorien D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De inrichting is echt zoals je van een Italiaans restaurant mag verwachten, erg thematisch ingericht. De service was erg goed en de bediening was vrolijk en gastvrij. Naast dit alles was het eten erg lekker en alles werd tegelijk geserveerd. Dit is erg fijn als je met een grotere groep gaat eten. Al met al zeker een aanrader!
Jan-Geert T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een gezellig, sfeervol restaurant met vriendelijke, gepaste bediening. Geweldige kwaliteit van het eten, zowel de lasagne, pizza's als spaghetti bolognese waren zeer goed! Als niet-kaas liefhebber was het even wat zoeken op de kaart, maar goed uitgekomen. Gelukkig werd het eten opgediend net voordat Iraanse restaurant eigenaar van plan was zijn hele levensverhaal op tafel te leggen. Een lieve, vriendelijke man, maar dit toch maar niet doen. Verder vriendelijke, gepast grappige bediening, service gericht.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne sfeer!
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke attenten bediening. Tafels stonden wel beetje dicht bij elkaar. Alles erg leuk aan gekleed met grote vazen bloemen
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heel erg leuk restaurant super vriendelijke mensen en lekkere pizza's en pasta's! Zeker een aanrader.
Lijkt erop dat nog niet veel mensen het kennen want tot nu toe was het rustig maar hij is zeker beter dan de Napoli (of hoe die ook heet, bij Westerhaven in de buurt)! Bij twijfel gewoon eens gaan ik ben echt fan geworden!
PeerkeDonders .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Deze Italiaan kan nog niet een goede gemengde salade maken.
Mijn vrouw heeft deze ook vooraf met de restaurateur besproken en wat kwam op tafel:
een klein strookje ijsbergsalade, 4 schijfjes komkommer, 4 1/4 tomaatjes en .... een spiegelei.
Op de toegezegde citroen en een gekookt ei heeft ze moeten wachten maar deze items zijn niet gekomen.

Ik heb het met een klein schaaltje ravioli moeten doen waarvan de smaak niet te achterhalen was en de ravioli heeft goed leren zwemmen in de vloeibare saus.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijke pizza's gegeten bij Capricio. Wij deelden de Carbonara capriccio en de Al formaggio, twee heel verschillende pizza's maar allebei even lekker met smakelijke vulling en een knapperige, dunne bodem. Ik had me op basis van eerdere recensies erg verheugd op de tiramisu, maar die was helaas erg droog en wat smakeloos, ik vermoed dat de kok die dag de koffie en likeur was vergeten toe te voegen. Verder vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
iriens .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Vrijdag 26 februari hier gegeten. Alle vier waren wij aangenaam verrast. Een uurtje tevoren via de voicemail gereserveerd, dit was goed doorgekomen. Heel vriendelijke bediening, leuke sfeer en heerlijk eten. De lasagne Capricio was erg lekker en supervers. Ook de pizza's (lekkere bodem!) waren heel goed. Met een prima rood wijntje. En alles tegen normale prijzen. Hier kunnen veel 'Italianen' nog wat van leren.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij namen het vijfgangen verassingsmenu. Stuk voor stuk heerlijke gerechten. Vooral de botervis en de huis gemaakte tiramisu waren helemaal om te smullen. De bediening was allerhartelijkst. Kortom, een zeer geslaagd etentje.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Capricio is een aangenaam, laagdrempelig Italiaans restaurant in hartje Groningen. Wij werden blij verrast met de goedgevulde vissoep als voorgerecht. Deze was heerlijk! De huiswijn was eenvoudig, aardig en goed geprijsd. Als hoofdgerecht kozen wij voor twee lasagnes, die heel heet werden opgediend. Fijn! Helaas waren ze wel wat machtig.
Een goede keuze voor een leuk avondje uit.
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijke lasagne en pizza gegeten met een lekker wijntje erbij. De tiramisu was ook om te smullen. Erg vriendelijke bediening.
Joseph R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Wij namen om 18.40uur met zes personen plaats aan onze gereserveerde tafel. Meteen hebben wij de bediening geïnformeerd dat wij om 20.15uur naar theater moesten aan de Grote Markt (=5 minuten lopen) en dus om 18.50uur voortvarend onze bestelling doorgegeven. Om 19.10uur nogmaals gewezen op onze theatervoorstelling van 20.15uur. Om 19.25 wederom hiervan melding gemaakt.
De bediening vertelde ons dat het nog 5-7 minuten zou duren. Om 19.40uur zijn wij opgestapt en de bediening wilde ons wel tegemoet komen in de kosten. Onacceptabel en wij hebben uitsluitend de drankjes besteld.
deVerte .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Als setje uit Arnhem en Amsterdam na een bezoek aan het Groninger Museum op goed geluk binnen gewandeld bij Capricio. Na een allerhartelijkst welkom door de eigenaar als ware wij vaste klanten, kregen mijn vriendin en ik een voortreffelijke maaltijd voorgeschoteld. Aan de Pizza Calzone en de vegetarische lasagne kan menig Italiaans restaurant een puntje zuigen. Een absolute aanrader.
Esmée B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Gisteravond heerlijk uit eten geweest bij Capricio. Ik wilde van alles aanpassen aan mijn pizza (dingen toevoegen/weglaten, van calzone naar gewoon) en dit was allemaal geen probleem. De pizza was rijkelijk belegd en heerlijk van smaak en dat voor slechts €11,-! Bodem was niet te dun en niet te dik en de korsten waren heerlijk zacht en vers. Fijn ook dat ze de keuze bieden tussen Nederlandse en Italiaanse kaas op de pizza, voor de niet-mozzarella liefhebbers. De bediening is vlot en de eigenaar komt een aantal keren buurten bij de tafel of alles naar wens is en een gezellig praatje te maken. Als toetje hadden we het grand dessert, dit was een combinatie van toetjes: chipolata ijstaart/tiramisu/vanilleijs, chocoladeijs, pistacheijs en slagroom. Voor 5€ p.p. een royale portie, zeker een aanrader.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk pizza's, zeker de beste van Groningen. Ook de bediening is erg goed maar het leukste is de Iraanse eigenaar. Vrolijke man die met veel passie zijn werk doet.