Capri

6,9
Duur
Proeverij1 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gisteren daar met een groepje vrienden wezen eten. Niet bijzonder. Niet slecht, maar ook zeker niet goed. Bediening is oké. De wc's zijn echt heel erg goor, daar moet je niet heen hoeven. Zal hier geen 2e keer meer heen gaan.
Mazz .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vandaag pizza gegeten bij restaurant Capri, met zalm, spinazie en mascarpone. En het was verrukkelijk!
Een echte aanrader, ik heb zo'n lekkere pizza in tijden niet gegeten! Lekkere bodem, en de combinatie van zalm en spinazie met mascarpone was ronduit geweldig.
Gisse1967 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Ik komt al een antal jaren pizza eten bij Capri ,altijd en prima pizza gegeten .
Deze pizzeria bestaat jaren lang op de Lindengracht , en echt de zelf kwaliteit gehad.
Dank jullie wel !! En gaan jullie zo door
topski .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Lekker gegeten hoor, bij Capri. Had spaghetti frutti di mare, neigde naar iets te zout, maar toch smakelijk. 'Frutti di mare' voornamelijk mosselen.
Service correct, maar werd niet goed en alert gereageerd op klacht van tafelgenote die een stukje plastic (waarschijnlijk van verpakking .....?) in haar pasta vond.
Heerlijke volle rode wijn, halve liter in karaf. Tafelwater met ijs ook in karaf, fijn.
Echt heerlijke espresso als afsluiting!
Decor prima, gezellige Italiaanse 'cantina'.
Wij waren blij.
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Kort geleden een week in Rome e.o. gegeten , dus met wat reserves met z'n vieren hier naar binnen gestapt. Die reserves bleken niet geheel terecht. Niets zo subjectief als de inrichting, maar ik vind Capri mooi, ruim en echt een Italiaans sfeertje uitstralen. Goede parkeermogelijkheden (voor Amsterdam) aan de Lindengracht. Brood, kruidenboter en bruschetta en de huiswijn waren heerlijk. Grote karaffen leidingwater met ijsblokjes en ook in alle andere opzichten goede en vriendelijke service. De twee ovenschotels (lasagne en canneloni) en de tomatensalade waren lekker. De risotto al funghi en de saltimboca a la romana vielen echter tegen. Beiden smaakten opgewarmd, de frisheid van de ingrediënten spatte er niet bepaald van af. Het was niet duidelijk genoeg om te reclameren, dus ik weet ook niet wat de reactie was geweest. Daarom een kritische score voor het eten, ondanks de goede punten en de redelijke prijzen. Maar een sympathieke tent die ik een herkansing zou geven.
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Wij komen al jaren lang lunchen bij Capri en kunnen getuigen van een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Vroeger bakt men hier het brood voor talloze Italiaanse restaurants. Nu bewaren ze het voor hun eigen klanten : heerlijk ! En hun pasta al forno: mijn favoriet !
Vellys M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Heerlijk gegeten... Hmmm Antipasto vitello tonnato met tagliatelle al salmone superrrr lekker
daarna al nagerecht heerlijk Dolce Tiramisu.
Mazz .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Dagen geleden erg goed gegeten bij Capri, vooraf hadden wij super lekkere vitello tonnato met gemengde salade en als hoofdgerecht kalfscarbonade met gebakken aardappeltjes en spinazie, verrukkelijk en de lekkerste espresso ook nog drink je bij Capri.
Nelly A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijke Italiaanse avond gegeten bij Capri in Amsterdam. Uitgebreide antipasto, als hoofdgerecht verse zwarte pasta met zeevruchten. Super lekker, een echte aanrader!
L Minorka G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
lekker carpaccio als voorgerecht en tortelli als hoofdgerecht, de tiramisu als nagerecht en lekker gegeten. en het personeel is heel vriendelijk.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Ben hier zowel voor een snelle afhaal pizza geweest als een echt diner met het gezin. Beide ervaringen waren oké maar niet heel bijzonder. Als Italië liefhebber ben ik van mening dat er toch beter en authentiekere gerechten te maken moeten zijn met een volledig Italiaanse crew in house. De pizza heeft een dikke bodem en lijkt in de verste verte niet op het neefje uit het zuiden. Bij de voorgerechten hadden we d indruk dat die in dezelfde staat waren ingekocht.
Giel L.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Het terras midden in De Jordaan zag er erg aantrekkelijk uit en we hadden wel zin in Italiaans. Helaas bleek het terras het meest aantrekkelijke te zijn van het bezoek.
Het voorgerecht (groene salade en gemende salade) is klein en het lijkt of deze rechtstreeks uit het zakje van een supermarkt komt, dus vrijwel zonder enige toevoeging. Flink aan de prijs zeker de zeer geringe hoeveelheid.
De pizza is een soort pan-pizza. Perfect rond uit een bakvorm, een kant-en-klaar deegsoort, te dik en droog, weinig smaakvol mede door het zeer beperkte beleg. Een pizza kan zo heerlijk zijn. Wie staat hier in de keuken?
De bediening spreekt geen Nederlands, maar ja: dit is Amsterdam, en is niet erg vriendelijk. Als mijn halve pizza blijft liggen, is de enige vraag of ik die mee wil nemen. Nee bedankt.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Deze pizzeria is niet echte reclame voor de Italiaanse keuken, hoewel het wel gerund wordt door Italianen. Wat een aanfluiting! Bleekroze zalm met een grijs randje, een salade caprese met melige en ijskoude tomaten, een bol mozzarella die je zelf mag aansnijden en basilicumblaadjes die hopelijk niet afkomstig waren van de basilicumplantjes in de vensterbank. Met een loslopende kat, die overigens wel heel lief was weet je het maar nooit. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Tja, niet goed, niet slecht. Kregen een tafeltje bij de deur, maar gelukkig viel de tocht mee. Inrichting was wat gedateerd. De jongen die ons bediende was vriendelijk.
Er werd gelijk een mandje brood met kruidenboter op tafel gezet, maar dit bleek niet gratis (dat vermoeden hadden we ook al, maar had er best bijgezegd mogen worden). Brood was krokant en vers, kruidenboter opgeklopt (daar moet je van houden).
Het voorgerecht was een simpel bord met 3 soorten vleeswaren. Lekker, maar niet bijzonder en voor brood hebben we weer extra mogen betalen, werd wel weer heel vriendelijk "aangeboden".
De bodem van de pizza's hadden een structuur en vorm als leken ze panpizza's, weinig Italiaans aan. Deed eerder denken aan kant en klaar gekocht en afgebakken, dan "authentiek bereid". Het beleg bestond vooral uit overvloedige (pizza)kaas.
Als toetje wel hele lekkere tiramisu op, daarom nog net een voldoende voor het eten.
Nelleke A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Aangename plek losjes qua sfeer. Vis, de specialita di pesco ronduit geweldig. Carpaccio di seppa en linguine alle vongole, lasagne en minestrone soep vielen ook goed bij de andere disgenoten.
Ben zeer kritisch op vis en ook Italiaans eten maar het is ons alle vier zeer goed bevallen. Bediening is Italiaans, wel grappig macho.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Echt niet te eten. Toch maar weer eens een pizza gehaald. Simpelweg vies. Dikke vette bodem, zo hoed al geen garnering, liefdeloos. Hoe kan je tegenwoordig nog zulke pizza's serveren? Tijd voor een nieuwe kok!!
JSVS .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Afgelopen weekend erg lekker Italiaans gegeten bij Capri. Een uitgebreide antipasto misto vooraf met echte italiaanse voorgerechten (vitello tonato, carpaccio, insalata caprese, bruscetta). Als hoofdgerecht een sublieme tagliatelle nero di seppa, een verse zwarte pasta met verschillende zeevruchten. Aanrader!
Jim A.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Redelijk eten, het is niet om over naar huis te schrijven. Naast dat de pizza's een saaie (dikke vettige) bodem hadden waren de salades ook niet geweldig, deze waren erg saai.

De bediening was gewoon onaardig en gehaast. Eten werd op tafel gegooid en bij elke karaf wijn was het weer lang zoeken naar oogcontact met een van de chagrijnige medewerkers. Nadat de bediening ook nog een koffie liet vallen en daarvoor de schuld aan een van mijn gasten gaf was de maat vol. Snel de rekening gevraagd om hier vervolgens nooit meer terug te komen. Jammer.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
Wat jammer, het eten is hier niet meer wat je mag verwachten. Een eenvoudige, niet te dure maar goede Italiaan is goud waard, maar hier staat snel makkelijk geld verdienen voorop. Kille bediening, niet oprecht, harde pizza's, vet deeg, een uiterst trieste salade, oude droge groente, goedkoopste chemische olijven, vieze olie/azijnflesjes en hoe eerder de tafel weer bezet hoe beter. Weer wat meer aandacht voor kwaliteit, liefde voor het vak, voor goed eten en plezier van gasten in je restaurant doet wonderen. Ik hoop dat dit verzoek aankomt.
Lettie H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Ik vond het prima te doen. Kleine wat harde pizza maar niet slecht, karafje wijn, carbonara aan de overkant was ook prima. Bediening vriendelijk en we zaten winderig buiten op de gracht met onze buurtafel op schoot. Gelukkig waren dat aardige mensen. De porties zijn wel karig, daar mag echt wat meer bij.