Capadokya

Maandag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Moloma M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten van de grote schotel met 8 verschillende vlees soorten.
Mooi opgediend. Vriendelijke en beleefde ober. Een aanrader voor wie lekker wil eten uit de turkse keuken.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Capadokya staat voor echte gastvrijheid, service en verse ingrediënten. De manager doet alles om het zijn gasten naar de zin te maken. Aanpassingen op het menu worden zonder problemen uitgevoerd. Ook wordt goed in de gaten gehouden of er nog voldoende in de glazen en schalen aanwezig is. Aanvullingen op de bijgerechten of sausjes zijn nooit een probleem en zijn niet terug te vinden op de rekening. Top ! Een aanrader voor de liefhebbers van die heerlijk verse Turkse keuken.
Thijs W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Capadokya is minder zichtbaar een beetje in de hoek gelegen van het pleintje aan de Dorpsstraat en je kunt niet naar binnen kijken, dat maakt het minder uitnodigend om even binnen te lopen, maar het is de moeite waard. Het eten is uitstekend, de bediening zeer vriendelijk en attent. Het schijnt op de zaterdagavond vanaf 2200 druk te worden als de live muziek begint, die de hele nacht doorgaat. Dat is iets om een andere keer te proberen. Voor het eten hebben we gevraagd om een gemengde schaal voorgerechten, dit kon en was een prima keuze, gevarieerd, ruim voldoende, goed van smaak en leuk opgediend - dit is een echte aanrader. Als hoofdgerecht een mix-grill voor het hele gezelschap, ook weer goed van smaak en mooi opgediend. Als desert koffie en gebakken bananen.
Robert Van H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Met zes personen heerlijk gegeten. Prima voorgerechten en ook de grillhoofdgerechten smaakten ons heerlijk. De keuze nagerechten was die dag beperkt. Zeer vriendelijke bediening. Attent maar niet opdringerig.
Dit restaurant verdient het meer gasten te ontvangen.
Ramin27 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
18 Oktober bij Capadokya gegeten. Grill schotel voor 4 personen, fruitschotel, ijs er bij. In 1 woord super. Zeer vriendelijke personeel goede plekjes. Bezoekje vanuit Rotterdam zeker waard geweest, Aanrader !
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Wij hebben er gegeten toen het restaurant pas geopend was. Een mooie, grote zaak, deed me denken aan het interieur van een kasteel, leuk met die grote lamp boven de kasteelachtige stoelen. Beetje jammer dat het er binnen vrij schemerig was, ik kon de kaart niet goed lezen en zag op m'n bord niet wat ik precies aan m'n vork prikte. Het was er ook toen vrij koud, misschien dat de radiator het nog niet deed. Ik miste eerlijk gezegt wel een beetje sfeer id vorm van wat gezellig kaarslicht op tafel. De bediening was zeer vriendelijk en attent, we hebben niet lang op ons eten hoeven wachten. Wat ik jammer vond is dat het eten ad zout kant was, dit bleek ook de mening van mijn tafelgenoten. We eten regelmatig buiten de deur, we
hebben dan ook regelmatig Turks gegeten, we hebben nooit slecht gegeten, en dat geldt dito voor dit restaurant maar door het ruime zoutgebruik vind ik het zo zonde en kom dan ook niet graag voor een volgende keer terug, sorry.
Lea S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Wij hebben op woensdag 22 januari bij Capadokya gegeten, voor de eerste keer. Wat opviel was de zeer vriendelijke bediening door een jonge man (de eigenaar?). Geen moeite was hem te veel. Wij kregen buiten de bestelling die we deden heerlijk stokbrood met 2 verschillende smeerseltjes, was erg lekker. Het voorgerecht Sigara Böre?i, en de Tavuk Çiftlik waren heerlijk, en we hadden beiden als hoofdgerecht Asci Yemegi, een pan-gerecht dat werkelijk pruttelend heet geserveerd werd. Omdat wij vroegen of er patat bij zat werd dat gebracht ondanks dat het er niet bij hoorde en omdat het niet zoveel patat was (ik vond van wel, een halve schaal!) volgens de eigenaar, kregen we er nog meer stokbrood bij. Erg lekker, maar veel te veel. Ik voelde me gewoon opgelaten omdat er zoveel was en ik maar de helft van mijn hoofdgerecht op kon. Mijn echtgenoot, een grote eter, had bijna het hele hoofdgerecht op.
Een toetje konden we niet op. Mijn echtgenoot heeft nog thee gedronken.
Conclusie: superlekker eten, erg vriendelijke bediening, helemaal niet duur, en een leuke, middeleeuws aandoende entourage. Wij komen er zeker nog vaker eten!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Met 5 personen prima gegeten bij capadokya. Mooie voorgerechten, en bij het hoofdgerecht vielen met name de pangerechten in de smaak. Ook viel te kiezen welk vlees je hierbij wenste. Met de grill was ook niets mis ;-).
Bediening was vriendelijk en betrokken. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Decor was apart, een soort marktplein waar wij in het midden zaten met ook zitjes aan de buitenkant.
Mippie73 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Niet druk in het restaurant, w.s omdat je vanaf de straat niet naar binnen kunt kijken. Het restaurant lijkt van binnen een soort kelder, wij zagen ook spaanse details. Er zijn geen ramen, wat dus een beetje apart aan doet. Zitjes aan de zijkant zijn knus, de andere tafels staan midden in de ruimte, kan gezelliger. Eigenaar zeer vriendelijk en correct. Eten prima prijs/kwaliteit verhouding. Als toetje was er alleen ijs die dag. Goed gegeten, wij vonden het er wel koud, w.s doordat het best een grote ruimte is.
Cronus .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Vriendelijke bediening , niet alles op de kaart was beschikbaar
wel lekker gegeten
Binnen in het restaurant is met een leuk decor van een ouderwets plein ingericht.
Ze hebben geen wijnkaart , alleen de huis wijn die is redelijk
De gerechten waren goed bereidt en smaakvol en niet te in
gewikkeld.
Kortom goed eten voor goede prijs
Arjan O.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Goed gegeten met de vermelding erbij dat de voorgerechten ( Sigara Böre?i en K?remal? Capadokya ) verukkelijk waren en het hoofdgerecht redelijk kon worden genoemd. De bediening is hier zeer goed en attent te noemen en de uitstraling van het restaurant vind ik gemoedelijk en sfeervol. Wij vinden dit restaurant dan ook zeker voor herhaling vatbaar.
Margit49 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Vanavond (21/10) hier gegeten. Entourage zeer somber. Op de ongebruikte tafels en dat waren er veel, geen sfeerlichtje. Het was er koud, voelde de wind. Op verzoek werd de toegangsdeur gesloten, maar hielp niets. Eten was oke, niet echt bijzonder. Wat me verbaasde men had geen decafe op de kaart. Toen maar afgerekend en heerlijke koffie gaan drinken bij Bella Torino. Zal hier niet gauw terugkomen of aanbevenelen aan anderen. Personeel is wel vriendelijk.
Cenj .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Lekker gegeten, wel beperkte kaart. Personeel erg vriendelijk. Op vrijdag- en zaterdagavond vanaf 22 uur live muziek. Vanaf dan mag er ook voluit gerookt worden binnen?!. Dit was voor ons rede om vervroegd weg te gaan.
Mvr F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
ik heb gisteren met mijn familie lekker gegeten en genoten van het live muziek. wij hebben gegrilde lams met gehakt gegeten als nagerecht hebben wij lekker zoetige baklava en fruit gegeten. er werken alleen maar vriendelijke mensen als personeel dat vond ik fijn. leek alsof wij thuis aan tafel aan het eten waren zo'n gezellig sfeer was het.
Mvr B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Vorige week heb ik lekker mijn verjaardag met vrienden gevierd bij capadokya restaurant. Het eten was naar wens, er is niks te zeggen over de service we zijn er tevreden mee.
Het was zo gezellig geweest dat de restaurant zelf een verrassing voor me hadden geregeld daar ben ik blij van geworden. We hebben met groep van 20 vrienden genoten. turks eten is al lekker en dan het sfeer erbij heb je totaal niks over te zeggen. Ik raad het iedereen om bij capadokya restaurant te gaan eten.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Het ziet er van binnen leuk uit, als je tenminste niet aan de tafels gaat zitten in het midden. Maar de bankjes aan de zijkanten zijn niet goed voor mensen met lange benen, want daar zijn de bankjes veel te smal voor.

Het eten is niet heel bijzonder en vooral heel weinig. Wij bestelden maar patat erbij om de magen gevuld te krijgen. Iemand uit ons gezelschap had vis besteld en die vis kwam in een schaal met helemaal niets erbij. De borden met vlees zagen er ook niet netjes uit, het was er gwoon op gegooid, geen leuke presentatie.

Nagerechten zijn er nauwelijks. Uitsluitend baklava, rijstpap etc., maar niet een lekker ijsje bijvoorbeeld.

Op de bediening heb ik niets aan te merken, die was prima.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
We hebben hier met een groep van 68 personen gegeten. We begonnen met Mezzes, daarna een mixedgrill of Dorade. De gerechten waren goed. De vis werd bijzonder gwaardeerd. Erg vriendelijk personeel. De locatie is bijzonder, je waant je op een Mediterraans terras. Het was een hele prestatie van de kok om in een relatief kleine keuken voor zo'n groot gezelschap naar tevredenheid te koken.