Capadokia

Markt 7 6211 Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Capadokia

Turks eten in hartje Maastricht

Laat je verrassen door Capadokia, een Turks restaurant met de heerlijkste gerechten. Het vriendelijke personeel staat je graag te woord en zorgt voor een prettige sfeer. Proef hier gerechten als calamaris, falafel en baklava en eet je buikje rond!

Meer informatie over restaurant Capadokia

6,7
6,4
5,4
MeesterSiem .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zeker een uur gewacht op onze pizza's. Heel onze dag was naar de gallemieze. Nu er maar het beste van maken. De pizza was wel heel knapperig, en de champiogn was bevroren. Het is echt heel bijzonder dat deze zaak überhaupt open is.
Ankie40 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij hebben met 2 personen bij Capadokia een Turks restaurant gegeten met de Shell dinerbon aktie.
Wij kozen een vastgesteld menu dat bestond uit:
3 Soorten gegrild vlees met verse groenten o.a. Bloemkool spruitjes en uien. Erbij kregen we salade met komkommer en rijst.
Als toetje een uitgeholde meloen gevuld met 2 soorten meloen en appel en erbij baklava en ijs.
Het eten was eenvoudig maar heerlijk.
De inrichting was eenvoudig maar schoon.
Wij vonden het eten eenvoudig maar heerlijk!

PostHer .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Geen aanrader personeel staat niet open zaten soms helemaal alleen in de zaak iedereen was weg moesten lang wachten. Waren veel met andere dingen bezig maar oké moet iedereen zelf weten. Voor mij geen herhaling.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
in een woord: Vreselijk. Speciaal gereserveerd voor 6 personen op carnavalsdinsdag. Boven in het donker gezeten en gegeten uit een kartonnen bak waar de frietjes en de salade door een zaten met af en toe nog een stukje vlees ook. Bier werd in flessen op tafel gezet en op de vraag of er ook glazen waren kregen we 1 (één) glas. Ik voelde me behandeld als een varken en ben enorm teleurgesteld. Klagen hielp niets. De naam "restaurant" niet waard. De term veredelde shoarmatent zou de echte shoarmatenten ernstig tekort doen. Never again.
Coenegrachta .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het eten was heerlijk. Voorgerecht bestond uit verschillende hapjes. Hoofdgerecht gehakt in wrap met heerlijke tomatensaus en yoghurt. Als toetje Turkse yoghurt met honing.
De bediening erg vriendelijk.
Marjodebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Na bestellen waren enkele gerechten niet voorradig. Ons voorgerecht werd aan een andere tafel bezorgd. Dit gemeld hebbende, want zelf had men het niet in de gaten kregen wij alsnog ons voorgerecht en tegelijk het hoofdgerecht. Toen wij dus klaar waren met ons voorgerecht waren de warme groenten en de rijst koud. Eigenaar liet een maaltijd halen bij de naastgelegen Wok en ging dit in zijn restaurant zitten opeten. Er was meer drukte met de waterpijpen boven dan in het restaurant. Aldus geen aanrader.
Berry_pronk .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Eten en ontvangst waren goed. Het restaurant was te koud. Buitendeur die regelmatig open ging, waardoor de koude lucht direct voelbaar was. Ook van de ramen kwam veel kou. Gordijnen ontbraken. Zomers goede plek. In de winter minder door de kou!
Leidasluiter .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben genoten het is wel klein maar de sfeer was goed en het eten was heerlijk.
Zeer vriendelijk ontvangen voor herhaling vatbaar.
R V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Eten was relatief simpel maar wel verassend lekker! Het ijs van het dessert helaas behoorlijk gekristalliseerd. Service was vriendelijk, maar niet erg snel voor de hoeveelheid etende gasten. Op de eerste verdieping kan men nog wat drinken en/of een waterpijp roken, over het algemeen een leuk tentje met een ander concept.
Moniquebrouwer63 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
We werden geholpen door een vriedelijje jongeman. We hebben lekker gegeten, maar of de benaming "restaurant" gepast was, waag ik te betwijfelen. Het was meer een wat "veredelde" dönerbar. Op de bovenverdieping kon men een waterpijp roken. Leuk als je daar liefhebver van bent.
Hkir .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Capadokia. De inrichting van het restaurant is vrij sober, met een eetgedeelte op de begane grond en een loungegedeelte met waterpijpen op de eerste verdieping. Maar tegenover de sobere inrichting staat een enorm gastvrije bediening met persoonlijke aandacht. Het eten was heerlijk: originele Turkse gerechten, goed bereid en smaakvol opgediend. En het restaurant ligt ook nog eens op een prachtige plek: op de Markt in Maastricht, recht tegenover de ingang van het stadhuis. Een aanrader! Wij komen zeker terug.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Op een mooie plek in Maastricht, maar helaas was de inrichting een stuk minder, harde muziek en elke 5 minuten een stel jongelui die direct naar boven "renden".
Ook de waterpijpen waren op de eerste verdieping niet aan te slepen.
Niet echt een tent om rustig te "dineren".
met de AH actie ook minimale keuze van de kaart, slechts de goedkoopste gerechten mogen gekozen worden, en helaas was mijn wrap erg droog en zelfs verbrand, de aardige (dat dan weer wel) ober, vertelde dat alles wordt opgewarmd op de grillplaat!!!!
Jasper_steenwinkel .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Waardeloze menu afspraak van 30 eu, zeer beperkte keuze van de kaart, en als je de prijs van de gerechten bij elkaar optelde kwam je niet eens aan de 30 eu! Jammer!!
TidW .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Heerlijk eten, lekker een ander smaakpatroon.
Vrijwel alles was te kiezen van de kaart als Iens-klant!
Vriendelijke bediening, lekker eten in een eenvoudige maar correcte omgeving.
Na deze kennismaking gaan we zeker nog eens wat anders uitproberen van hun lekkere menu's.
Ch.eyck .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het restaurant voldeed aan de verwachtingen. De bediening is vriendelijk. Het restaurant ligt mooi aan de Markt. De prijs was iets aan de hoge kant.
Willem.2 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
prijs/kwaliteit verhouding is onvoldoende; eten niet warm; wachttijd tussen de gerechten te lang; dan is € 30 voor een simpel menu te veel
Feddebeukema784 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten met het AH actie. We kregen een uitgebreide uitleg van de gerechten en de service was heel goed. Zeker een aanrader!
Joyce.booij .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Goed restaurant, leuk gelegen. Eten goed. AH service leuk. Helaas vond ik de pudding het minst. Yoghurt met honing en nootje ( honing en walnoten waren er nauwelijks)
Pbkok .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Prima eten, voor elk wat wils. Vriendelijke bediening. De Turkse voorgerechten waren heerlijk en vers. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voornamelijk afgegaan op de recensies "eten". Die kwamen positief uit de bus, kunnen we dan ook alleen maar beamen! Zeer gastvrij ontvangen en de bediening was buitengewoon behulpzaam en attent met het samenstellen van t menu. Voor 30€ totaal voor 2 personen je eigen voor-hoofd-en nagerecht uitzoeken. Meerdere combinaties mogelijk. En de smaak was absoluut goed te noemen. Wederom een aanrader.
Door de ambiance moet je heen kijken en is weinig uitnodigend. We zagen meerdere potentiële klanten door/weglopen met een afkeurende blik -wat o.i. het restaurant te kort doet. Jammer.