Canvas (Volkshotel)

Wibautstraat 150 1091 GR Amsterdam Nederland Kaart
31-202612110

Meer informatie over restaurant Canvas (Volkshotel)

Metrohalte Wibautstraat
  • : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 07:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 08:00 - 22:00

Duur
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Canvas heeft mij gister uit de brand geholpen. Een ander restaurant heeft mijn reservering met 10p op de dag zelf gecanceld. Bij Canvas was nog plek. Uitzicht vanaf de 7de etage is fenomenaal. Het restaurant is leuk ingericht met jaren 70 kleuren. Vriendelijke bediening en fijne nieuwe kaart met ook goede keus voor vega's. Eten was lekker, mooie combinaties van bijvoorbeeld coquilles met bloemkool in bier. De chocofondue is als dessert erg lekker en wordt mooi opgediend. Het restaurant is hip metl een gemêleerd publiek.
Hannatb .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Als vegetarische optie kon je een vergroot bijgerecht bestellen. Alhoewel de bijgerechten best lekker zijn, is dit voor een maaltijd wel erg karig, en dat voor 13,50...
De kip viel tegen, smakeloos. De vis was oké, maar er was helaas geen passend bijgerecht.
Dessert heleboel tierelantijntjes en gewoon niet heel erg lekker. Wat een tegenvaller...
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Canvas is echt een feestje . Het eten is net zo subliem als het uitzicht. Wij hadden als voorgerecht de coquilles en als hoofd een vis & een vleesje . Personeel is vrolijk en attent. Later op de avond gaan de tafels aan de kant en kan er gedanst worden tot in de late uurtjes . Kortom wij gaan binnenkort weer.
Beste Deboor1,
Dank voor deze recensie, daar worden heel blij van. We zien je gauw weer terug, sinds deze week hebben we flinke verbouwing achter de rug, benieuwd wat je daarvan vindt.
Vriendelijke groet, Alex - Team Canvas.
Dzen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met vier personen hier gegeten. De meeste gerechten waren lekker, op de vis na die was erg nat. Mooi en sfeervol decor. Het personeel daaren tegen is erg slecht. 40 minuten gewacht op de eerste drankjes, drie keer moeten vragen om een fles water. Snap niet hoe dit kan als je met 7 man op de vloer staat in een vrij klein restaurant. Ook de bestelling opnemen duurde voor de serveerster 10 minuten. Daarnaast waren twee medewerkers enorm arrogant. Bij vertrek werd ook geen afscheid genomen. Als je niet vriendelijk kan zijn ga dan ook niet in de dienstverlening werken.
Beste Dzen,
Goed om te horen dat je lekker gegeten hebt. Wat betreft de service: dit is zeker niet hoe wij willen dat onze gasten behandeld worden en de ervaring die wij willen bieden in Canvas. Dank in elk geval voor de feedback, we gaan ermee aan de slag.
Vriendelijke groet, Alex - team Canvas
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdagavond hier met zeven man gegeten. Wat een plek. Bediening was heel goed. Toen er een foutje was, er ging een kop koffie half over ons heen, was de reactie dik in orde. Het eten is dat ook. Een kleine kaart, maar erg lekker allemaal. Het was een mooie avond.
Beste sdheijer,
Dank voor de recensie en mooie cijfers! Erg fijn om te lezen dat jullie zo'n goede avond hebben gehad. We hopen jullie graag snel nog eens te mogen ontvangen.
Alex - Team Canvas
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Bizar slechte service. Te arrogant voor woorden (1 medewerker in het bijzonder) en erg traag.
Als je je klanten niet belangrijk vindt en niets geeft om service en klantgerichtheid, ga dan gewoon niet in de horeca werken. Zoek dan een andere baan.
Broodje kip was erg droog en beetje smakeloos.
Decor is mooi.
Beste KKS,
Bovenstaande reactie somt ongeveer alles op wat wij niet willen bieden aan onze gasten. We vinden het erg vervelend te horen dat je zo'n slechte ervaring bij ons hebt gehad. Dank voor de feedback, we gaan ermee aan de slag. Je zou ons een groot plezier doen door meer informatie over datum & tijdstip van je bezoek door te geven via alex@volkshotel.nl. Als lichtpuntje: goed te horen dat het decor nog wel in de smaak is gevallen, dat is tenminste iets.
Vriendelijke groet, Alex - team Canvas
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
het zou niet goed zijn om bij decor of bij service een cijfer 1 te zetten, voor de beroerde stoelen en veel te kleine tafeltjes, maar als er een aparte rubriek voor was, had ik daar met volle overtuiging een 1 neergezet. echt veel te klein en je neemt dan de gasten niet serieus als je het bloemenvaasje, de waterkaraf en het zout- en peperstel op de grond moet zetten omdat het frietbakje niet op tafel past.

zo..dat is eruit, en dan nu het positieve.

één grote lofzang voor de allervriendelijkste bediening, een leuk stel hippen meiden die ongecompliceerd maar zeer enthousiast hun werk perfect doen. een prima kaart (gelukkig niet te uitgebreid) met voor elk wat wils, en ook nog eens een prima aantal wijnen op de kaart tegen normale prijzen. wat wil een mens nog meer, gewoon zalig genieten op een letterlijk en figuurlijk "hoog niveau" , en ook niet onbelangrijk....prima parkeerplek tegen 2 euro per uur, doe dat maar eens ergens anders in Amsterdam

let even op.....de vis was ietwat te koud.....dazt kon beter
Beste Korteraar,
Bedankt voor de uitgebreide recensie en mooie cijfers! Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n goede avond hebben gehad. De nieuwe tafels en stoelen zijn in de maak, kom je ze over een tijdje uitproberen?
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met een groep geluncht. De broodjes en salade waren lekker. De bediening erg slordig en ongeïnteresseerd, zelfs voor Amsterdamse begrippen. De aandacht was moeilijk te trekken, lege glazen bleven op tafel staan en we moesten de bediening er zelf meerdere keren op wijzen dat we al een tijdje zonder drankjes zaten en we dus wilden bestellen en/of we onze drankjes nog steeds niet hadden gekregen.
Hi Anouk,
Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van een recensie, feedback is altijd belangrijk voor ons. Wat jammer dat de lunch niet uitpakte zoals verwacht, we streven ernaar om iedereen een leuke tijd te bezorgen in Canvas. We nemen je kritiek mee in de evaluaties en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft.
Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Prima tent. In het oude gebouw van de Volkskrant. Beperkte kaart, goede bediening. Leuke inrichting. Hippe tent. Wij aten het dag menu, salade geitenkaas.
Hi Gerben,
Bedankt voor je recensie! Blij te lezen dat het jullie gesmaakt heeft. Tot snel?
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Lekker geluncht en geborreld op het dakterras van het volkshotel. Een geweldig uitzicht gecombineerd met prachtig weer. Bediening is snel en houdt in de gaten of de glazen leeg zijn.

De lunchkaart is relatief simpel maar erg lekker (broodje zalm). Ook van de borrelkaart (flamkuche en quiche lorraine) lekker gegeten.

Enig verbeterpunt is misschien iets meer comfort aanbrengen op de picknicktafels.
Hi Robin,
Bedankt voor je positieve recensie! Wij zijn ook blij dat de zon terug is. Je verbeterpunt nemen we absoluut in overweging, zien we je snel weer terug?
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Laten we lekker gaan eten met een uitzicht dachten we.
Nadat we lekker waren gaan zitten in het sfeervolle canvas kregen we een kleine kaart te zien die erg aantrekkelijk overkwam en we hadden er helemaal zin in! Bij het voorgerecht ging het jammer genoeg al mis doordat we een gerecht kregen dat we niet hadden uitgezocht, na dit gemeld te hebben kregen we het door ons bestelde voorgerecht toch voor onze neus... En het was heerlijk. Na het voorgerecht liep het helaas jammerlijk mis, alle buren kregen gang na gang behalve wij, naar ons werd niet omgekeken zelfs niet toen ik aan de bar ging afrekenen om weg te gaan zodat we ergens anders onze honger en dorst konden stillen.
Hi Dennis,
Allereerst willen we je bedanken voor het schrijven van een recensie, feedback is altijd belangrijk voor ons. Wat jammer dat het etentje niet uitpakte zoals verwacht, we streven ernaar om iedereen een leuke tijd te bezorgen in Canvas. Zou je contact met mij kunnen opnemen via mick@volkshotel.nl? We kijken graag naar hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Meerder keren bij Canvas gegeten. Eten is altijd lekker, maar er wel weinig keuze. Het uitzicht is fantastisch (bezoekje aan de wc mag je niet overslaan) en het is er altijd gezellig druk. De bedienining is zeker vriendelijk, maar mogen echt oplettender zijn. Meerdere keren kwam er niemand naar ons toe, terwijl de tafel ons was toegewezen, of moesten we vaak vragen om onze drankjes. Ook is het soms erg druk, waardoor je lang moet wachten op je eten. Het eten is het wachten dan wel weer waard en ondertussen kan je ook wat rondjes maken om te genieten van het uitzicht.
Beste BB1993,
Dank voor de uitvoerige recensie en de tips, we gaan ermee aan de slag. Binnenkort krijgen we een nieuwe kaart, dus wellicht ook een mooie kans om opnieuw van het uitzicht te komen genieten?
Groet, Alex - Team Canvas
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Fijn getafeld bij Canvas vandaag. Haast jammer dat onze intensieve tafelgesprekken de aandacht wat afleidden van het eten, want dat was superieur! Boterzachte zalm gemarineerd in een bietenmarinade vooraf en daarna boudin blanc met schorseneren en kastanjes. Borden opgemaakt als vrolijke schilderijtjes en het personeel losjes maar wel attent.
Het uitzicht over de stad vanaf de 7e etage is 's avonds ook heel bijzonder.
Hi Diapointer,
Goed om te lezen dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagde avond! Bedankt voor je positieve en uitgebreide review. Tot snel?
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Afgelopen donderdag hier met 3 personen gegeten.
Het was er druk, veel tafeltjes dicht bij elkaar. Het zitcomfort van de vintage tafeltjes en stoeltjes vonden we niet geweldig. Maar het was te doen. Geweldig uitzicht!!
Wel prettige sfeer en vriendelijk personeel.
Geen kaart met ruime keuze, maar wat we aten was heerlijk.
Als voorgerecht hadden we de roggevleugel en de gemarineerde zalm; erg goed! En als hoofdgerecht het vegetarische gerecht, de Ribeye, en de roggevleugel, maar nu als hoofdgerecht. Alle gerechten waren goed van smaak.
Wat we jammer vonden was dat je patat moest bijbestellen à €4. Dat had er wat ons betreft best sowieso bij gekund, want de porties waren niet erg groot.
Het nagerecht, mango-yoghurt met andere heerlijkheden, o.a. marsepein, zag er mooi uit en was erg lekker.
Een kan kraanwater, bij onze andere drankjes, kregen we erbij, erg prettig.
Wat we een fijne bijkomstigheid vonden was dat we bij het 'Volkshotel' voor €2 per uur konden parkeren.
Hi Hillerislambers,
Bedankt voor je positieve recensie! Goed om te lezen dat onze gerechten gesmaakt hebben en dat jullie van het uitzicht hebben genoten. Nieuwe stoelen en tafels staan op de planning, dus kom deze vooral uitproberen. Tot een volgende keer!
Kenneth1312 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Canvas zit op een mooie locatie op de bovenste verdieping van het Volkshotel. Leuke locatie met vrij uitzicht op de stad. Lekker eten met heerlijke cocktails erbij!
Hi Kenneth,
Wat goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad! Bedankt voor je positieve recensie.
Tinadefijnproever .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heelijk gegeten bij Canvas. Makkelijk online te reserveren, geweldig uitzicht, enthousiast personeel, verrassende & heerlijke gerechten, goede prijs kwaliteitverhouding, en fijne opbouw naar de clubavond.

Hi Tina,
We vonden het erg leuk dat je er was! Bedankt voor je enthousiaste review, worden we blij van.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Last minute kunnen reserveren bij Canvas. Het uitzicht blijft prachtig maar de tafeltjes staan ontzettend dicht bij elkaar. Leuke beknopte kaart met niet-alledaagse voorgerechten zoals krokante rogvleugel en vegetarische bapao. Ook verschillende wijnen per glas; de rode Spaanse die we proefden was erg lekker maar de verdejo viel wat tegen; een erg vlakke wijn (of misschien was de fles al even open?). Karaf kraanwater geen enkel probleem, heel fijn, net als de knapperige verse broodjes met boter. De bijgeleverde olijven waren naar mijn smaak te zout. Bediening is vriendelijk en enthousiast maar het zou wat professioneler kunnen. Wijnadvies beperkte zich tot 'misschien iets fris bij dit gerecht?' en na het bestellen van een voor- en hoofdgerecht werd gevraagd of we geen nagerecht wilden. Dat na het hoofdgerecht pas beslissen was gelukkig geen probleem en de desserts waren lekker en ook fijn niet-mainstream. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Hi Ina,
Bedankt voor je positieve recensie! We proberen inderdaad iets 'anders' op tafel te zetten, en altijd voor een eerlijke prijs. Wat jammer dat de Verdejo iets tegenviel, over smaak valt niet te twisten. We serveren gelukkig nog 4 andere witte wijnen per glas, dus probeer een volgende keer gerust een andere!
Esther_h .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Afgelopen vrijdag last minute nog op zoek gegaan naar een leuke plek om te eten voor we naar een voorstelling gingen. Ik had goede ervaringen met Canvas als club en was benieuwd naar het restaurant! De bediening was vriendelijk en gaf ons het advies om voor twee gangen te gaan als we snel weer weg moesten. Binnen een half uur stroomde het inderdaad helemaal vol, maar we zijn perfect geholpen en het eten was top. De wijnen trouwens ook. Wij komen zeker nog eens terug!
Hi Esther,
Hier worden we blij van! Thanks voor je positieve recensie, we zien je graag snel terug voor een hap en een drank.
Piet Hein D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
toch teleurstellend. Aardige bediening, vriendelijk, maar erg, erg slordig. Bij het voorgerecht was er een 'vergeten'. Ook bij het hoofdgerecht ging het mis. Reacties wel goed (veel excuses), maar al met al overheerst een wat gemakkelijke houding van het bedienend personeel, hoewel het wel allemaal leuke jongens en meisjes zijn. Porties erg klein overigens. Per saldo een mooie plek, maar er schort nog het nodige aan de finesses. Voorlopig niet meer terugkomen.
Hi Phds,
Allereerst bedankt voor het schrijven van de review. Wat ontzettend zonde dat de avond niet vlekkeloos verliep, onze excuses daarvoor. Wij hechten veel waarde aan leuke, vriendelijke jongens en meisjes in de bediening, maar slordigheid hoort in dat rijtje inderdaad niet thuis.
We maken absoluut werk van je feedback, hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans.