Canton

Meer informatie over restaurant Canton

6,7
ToBeserved .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heel gastvrij, ruime ambiance, attente en beleefde bediening. Het hoofdgerecht was een erg kleine portie. Rund met citroensaus was zoet in plaats van lekker fris. De nasi goreng was gekookte- in plaats van gebakken - rijst met Hollandse vulling.
Stan V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Echt heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en leuk sfeertje! Kom hier zeker vaker terug. De peking eend was echt heel lekker!
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Als wij naar de Meervaart gaan, eten wij meestal bij Canton, het is dichtbij de parking en het theater, maar betwijfel of we dit een andere keer weer doen. Mijns inziens is de smaak van het eten goed, doch de porties worden steeds kleiner, een Cantonese rijsttafel voor 2 personen, 3 gangen en daarna eigenlijk nog wel trek hebben, en dat bij de Chinees, en we zijn echt geen gigantische grote eters! De Babi Pangang buikspek zoals wij gewend zijn bij andere restaurants, leek er bij lange na niet op, wel 2 reepjes vlees...... toe maar! Schalen zijn bij deze Chinees ook helemaal leeg op de slablaadjes na, dat maakte je niet vaak mee.
Dus conclusie hele goede Chinees, vriendelijk personeel, maar veel te kleine porties en redelijk aan de prijs.
Dorris S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
We hebben hier vrijdagavond voor het theater gegeten we waren met 10 personen en hadden het theatermenu. We hebben alle 10 genoten. Het personeel was erg vriendelijk met veel humor. We zullen zeker terug komen.
Axel V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op uitnodiging 2e Kerstdag het kerstmenu gegeten (€ 54,- excl. drank). Rode draad gevormd door lauwe gerechten waar weinig smaak aan zat. Lekker was het kleine lamskoteletje als onderdeel van het voorgerecht. Overigens te droge gerechten (pekingeend) of in een onbestemde saus (kip). Kommetje met een klont witte rijst bleek bij navraag de nasi te zijn. Dessert bestond uit twee bolletjes ijs met enkele stukjes fruit.
Lekkergegeten .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Theatermenu wat een teleurstelling
Twee garnalen taai en niet gaar leek wel van rubber.
Flinterdunne "ossehaas " smaakloos
Gewokte peulltjes niet lekker.
De rijst en mihoen waren koud
De bediening aangesproken ze antwoorde JAMMER VOLGENDE KEER BETER en liep snel weg.
Voor ons geen volgende keer meer bij dit restaurant.
P V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Aan de Sloterplas, en met mooi weer op het terras. Best leuk in Osdorp. De bediening is altijd bijzonder vriendelijk en attent. Het is sfeervol ingericht en de keuze aan gerechten is groot. Geen afhaalchinees-gevoel.
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Als je zoals ik, een glutenintolerantie hebt, kun je hier beter niet gaan eten. Het menu wat voor mij was samengesteld, was in verhouding met wat de rest van het gezelschap geserveerd kreeg, zeer matig en onvoldoende.
De anderen waren zeer tevreden, maar ik zal er nooit meer gaan eten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Voor de zoveelste keer gegeten bij Canton, heerlijk. Wij kiezen uit twee menu's seafood of pekingeend, beiden geweldig. We gaan daar vaak eten, het is voortreffelijk. Goed personeel en een goede kok. Geweldig.
NLeter .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Prima Cantonees restaurant; Regelmatig hier gegeten en de kwaliteit is constant en goed; aanrader is een van de twee totaal menus; verse ingredienten en zeer smakelijk. Bediening is attent en zeer vriendelijk; blijf hier zeker terug komen. Reserveren is in en rond het weekend zeker aan te raden omdat met de Meervaart voor de deur velen hier voor een voorstelling komen eten.
Henry O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Ik heb hier inmiddels twee keer gegeten. Het is een prima Chinees restaurant van de oude stempel. Mooi uitzicht over de plas; met mooi weer kan je hier ook nog op het terras aan het water zitten.
ZR X.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Omdat we een theater bezoek hadden bij Meer en vaart zijn we aan de overkant maar een snelle hap gaan eten. Aan de Sloterplas is een mooi gebouw neergezet met meerdere restaurants. We kozen voor de Chin rest Canton. Bij de deur worden we hartelijk ontvangen en onze jassen aangenomen. We nemen plaats bij de raam en hebben een mooie uitzicht over de Sloterplas. Omdat we niet veel tijd hebben bestellen we gelijk de hoofdgerecht van eend met zoet zure saus en spicy prawn. Hierbij nemen we mihoen en nasi. De gerechten zijn goed op smaak en groot genoeg om de avond door te komen. De bediening is keurig en vlot. Het interieur is mooi met klassieke elementen en grote houten lampen. We hadden ook voor een theater menu kunnen kiezen waarbij ze garanderen dat je op tijd klaar bent, maar we hadden meer trek in onze eigen keuze. Na afloop nog een klein nagerecht genomen en toen een korte wandeling langs de Sloterplas naar de theater. Een heerlijke combinatie dus.
P V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Een positief verhaal over dit Chinese restaurant, waar ik al vaak gegeten heb. Laatste keer lunch op het terras, met uitzicht over de Sloterplas. Maar ook binnen is het mooi ingericht. De bediening altijd vriendelijk en attent. Wij aten o.a. dim sum, groentegerechten met rijst en ijs toe. De witte huiswijn was ook prima. Prijs-kwaliteit ook voor het eten in goede verhouding.
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
vw theater hier weer gegeten, eten is prima, het menu genomen, smaken zijn goed, echter porties zijn vrij klein, schalen echt helemaal leeg, zelfs de kroepoek bij de borrel was geteld, dat vinden wij het enige nadeel, zulke grote eters zijn wij nu ook weer niet!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Als familie hebben we veel gereisd en eten in elk land waar we komen Peking eend. Vanavond eens hier geprobeerd. Wij vonden de smaak erg teleurstelend. Zowel de pannenkoekjes (te dik), de saus , de smaak van de soep en het laatste gerecht met was niet uitgesproken. Jammer!
Bediening vriendelijk.
Deni .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Wij zijn fan van dit restaurant.
We hebben er dan ook al verschillende malen gegeten en ook afgehaald.
Het is een hoger segment chinees restaurant als ik het zo mag zeggen.
Niet omdat ze heel erg duur zijn, maar vanwege de kwaliteit.
Alle keren dat wij er gegeten hebben was het eten altijd lekker van smaak. Ik kan de Ngau yuk du chef aanbevelen.
Maar het is ook een fijn restaurant omdat ze nog weten wat ouderwetse gastvrijheid is.
Ze geven je het gevoel dat ze echt blij zijn dat je er komt eten.
En het uitzicht is prachtig.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Heerlijk gegeten. Uiterst klantvriendelijke bediening. Culinaire gerechten met aandacht opgediend. Aanrader voor een verfijnde Chinese keuken. Mooi uitzicht over de sloterplas.
Aljmvr .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Met zeven volwassenen en drie kinderen op Moederdag hier gegeten. Alle tafels waren bezet wat het erg gezellig maakte. Het restaurant is keurig ingericht en de ligging aan de Sloterplas is zeer fraai.
We hebben de keuze van de voor- en hoofdgerechten aan de eigenaar overgelaten, dus we kregen een gevarieerde selectie. De voorgerechten waren met uitzondering van de rundvleesrolletjes, goed bereid. Datzelfde geldt voor de hoofdgerechten, niets mis mee en redelijk porties. Wat je echter mist is een stukje raffinement en verfijning. Door dit gebrek stijgt dit restaurant nauwelijks boven de gemiddelde Chinees uit en dat is jammer. Ook de manier waarop de porties worden opgediend verdient wat meer aandacht. De bediening is attent en vlot maar een beetje meer enthousiasme met een glimlach kan geen kwaad. Al met al zeker geen slecht restaurant maar om zich te kunnen onderscheiden is wat meer creativiteit in de keuken vereist.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Geweldig restaurant. Het eten is top, de bediening vriendelijk, prachtig uitzicht over de Sloterplas. Wij zijn zo gecharmeerd van dit restaurant dat wij zelfs ons huwelijksdiner hier hebben gegeven!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Verwacht niet een doorsnee Chinees restaurant. Voor het eerst hier gegeten en het was uitstekend. Mooie kaart met aparte gerechten die ook mooi opgediend worden. Prettige bediening en de ambiance is mooi. Ruime zaak met mooi uitzicht over het water. Hier kom ik zeker nog eens terug.