Meer informatie over restaurant Cantinetta Wine & Pasta

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Cantinetta Wine & Pasta

Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gisteren hier gegeten met zijn vieren. Eten was lekker. Niet goedkoop maar de moeite waard. Wijn begon vanaf € 34 per fles. Dat vind ik te duur. Bij Italiaans eten hoort wijn maar deze hoort betaalbaar te zijn en dan steeds een half glas bijschenken. Begrijpelijk vanuit winstoogmerk maar onprettig.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Met een groep van 5 waren wij hier op een dinsdagavond. Het eten was boven verwachting: alles smaakte heerlijk en de porties waren zeker niet te klein. De wijn was ook heel goed. Toen we vroegen of de muziek wat zachter kon (gehoorproblemen van één iemand onder ons) was dat geen enkel probleem. Zou hier zo weer heengaan!
len26 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
gisterenavond weer bijzonder lekker gegeten en gedronken in Cantinetta! Vooraf pizza bianca met heerlijke salami, prosciutto en mozzarella, daarna twee grote schalen met pasta's op tafel en als afsluiter die overheerlijke budino, wat een feest. En, niet onbelangrijk, goede wijnen. Nee, ik kan echt niets slechts bedenken. Top Tent!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Zaterdagavond met vijf vriendinnen bij dit restaurant gegeten. Een heel leuk klein restaurant met aandacht voor puur eten. We hadden als voorgerecht gekozen voor de antipasti met heerlijke vleeswaren en buffelmozzarella met daarbij een flesje bubbels.

Als hoofdgerecht hadden we twee verschillende pasta's om te delen en als dessert had ik een heerlijke budino. De bediening is erg vriendelijk en ik kom hier zeker nog een keer terug!
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Net terug uit Italië waar we verwend zijn met het heerlijkste eten, konden we bij Cantinetta gelukkig opnieuw genieten van van tongstrelende gerechten. Het symphatieke gedachtengoed achter het eten, de open keuken met hard werkende dames, de goede bediening en de wijn: top! Bedankt!!
Wopke K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ik had er meer van verwacht. Eten is prima maar verre van bijzonder. Prijs-kwaliteit verhouding wat mij betreft behoorlijk uit het lood. Daarnaast moet je houden van luide muziek tijdens je het eten. Ook ruik je sterk de keuken (beetje verbrande oven lucht). De wijn was overigens heerlijk.
Carol S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We zijn hier een week voor de kerst geweest en het was tjokvol. Gelukkig zaten we aan het einde van de rij tafels, daar kun je elkaar wat beter verstaan. De kaart is niet uitgebreid maar de meeste gerechten zijn heel smakelijk. De wangspek stelde inderdaad een beetje teleur. De antipasti zijn prima, pasta's ook en ze doen wel scheutig met de wijn, de bediening is vriendelijk en attent. Iedereen daar werkt ontzettend hard, in het bijzonder de dames in de keuken. Het ie zeker een leuke tent.
Cecilia S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Elke keer feest bij Cantinetta: het eten is werkelijk bijzonder goed! Deze keer lamskoteletjes die zo lekker waren dat we het liefst onze bord hadden willen aflikken. Ook de anti-pasti waren heel goed: gegrilde artisjok, overheerlijke mozzarella en ham. Alleen de breadsticks begrepen we niet, die waren keihard. Misschien te lang in de oven geweest?
Helaas moesten we, door een misverstand werd ons verteld, erg lang wachten op het voorgerecht, maar zodra je de eerste hap neemt vergeef je ze alles! We komen snel terug!
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Echt vriendelijke bediening waardoor je je thuis voelt. In tegenstelling tot andere recensies vonden wij de bediening wel vlot en oplettend. Echt Italiaanse pasta in een gezellige atmosfeer. Wij komen nog zeker terug!
MClayton .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Met twee vrienden aan de bar gezet, gezellige plek! Reserveren is wel aan te raden, maar we hadden geluk. Ik vond het eten heerlijk. We hadden twee verschillende anti-pasti gedeeld. Een combinatie van ricotta, mozzarella, vlees etc. Verder een tweetal pizza's en saltimbocca. Allemaal goed op smaak en knapperig (pizza). Deed mij helemaal aan Italië denken. De tent is gezellig en je zit wat dicht op elkaar, maar dat moet je passen. Qua service lees ik wat "opbouwende" kritiek. Het is inderdaad niet super snel, dus neem je tijd en bestel een extra glas wijn. Al hielden ze overigens prima rekening met het feit dat een persoon eerder weg moest. Bestel je een glas wijn krijg je een mooi glas vol, en is de helft op en bestel een ander bij, schromen ze niet om jouw glas ook nog even bij te vullen zonder in rekening te brengen. Zo zie ik het graag. Ik ga zeker terug op de pasta's te proberen.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
We hadden goede verhalen gehoord alleen viel bij ons echt alles tegen. We hadden verschillende pasta's maar beide waren niet lekker. Ik had er een met wangspek te overheersend en verder geen andere toevoegingen aan de saus, saai dus. De desserts (Zeppole en Biscotti) smaakte erg vet en was iets totaal anders dan verwacht. Ze zijn ook zo groot dat je prima 1 dessert samen kunt delen. Bediening is vriendelijk maar ondanks dat zullen wij hier niet meer gaan eten.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Wij deelden een Contorni (gele courgette en nog wat andere groentes, lekker!). Daarna een Aglio e olio: erg smakelijk maar aan de weinige kant, maar ja, eigenlijk moet je daarna nog een stuk vlees eten natuurlijk. En een Marinara Romana met goede tomatensaus, echt goed. Samen met twee glazen Chianti (zuur, zoals veel Italiaanse wijnen) waren we 45 euro kwijt, een prima deal. Enige minpuntje vonden wij de wat rommelige bediening en lange wachttijd terwijl het niet echt druk was.
Aaron R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Dit was de tweede keer dat ik hier met verschillende mensen ben geweest. Één keer binnen gezeten, één keer buiten. Binnen is het gezellig aangekleed. Tafeltjes wel erg dicht op elkaar, dat vind ik zelf altijd iets minder. De kwaliteit van de producten is erg goed en het personeel kan je er veel over vertellen. Hetzelfde geldt voor de wijn.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Voor een verjaardagsetentje gegeten, door de beperkte kaart (die overigens niet compleet overeenkomt met online kaart) icm mijn dieeteisen bleef er alleen iets over met buikspek. Heel basic met kaas en pasta, erg Italiaans, smakelijk maar ook zeer zwaar op de maag. Vroeg halverwege een frisse salade erbij, maar die kwam helaas toen iedereen al klaar was met eten. De vongole en el almatriciana van mijn tafelgenoten zagen er heerlijk uit. Als dessert heb ik wat geproefd van de zeppole van mijn man, heerlijke mini oliebolletjes. Al met al lekker gegeten, maar geen geschikt restaurant als je specifieke dieeteisen hebt door beperkte kaart.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Hier nu drie keer gegeten en drie keer was het top. Eerlijke echte Romaanse gerechten. De liefde voor de regio en de keuken is te zien, te horen, te voelen en te proeven! Wijnkaart is niet heel uitgebreid, de wijnen die wij hebben gedronken waren heerlijk, maar wel een beetje prijzig.
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Wat zitten er toch veel leuke restaurantjes en barretjes in deze buurt. Cantinetta is daar zeker een van. We waren er met een grote groep in verband met een verjaardag. De service was uitstekend, er werd goed meegedacht met de verschillende anti-pasti en drie grote pastaschalen geserveerd, waar we van konden opscheppen. Goede wijnen, overheerlijke pasta's, zeker de moeite waard om weer eens terug te komen.
FM B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Ik snap de hoge cijfers voor de service niet. Het eten is inderdaad smakelijk en het ziet er gezellig uit, maar de bediening is langzaam, rommelig en bovendien ontzettend ongemakkelijk. Ik ben hier nu twee keer geweest en beide keren was het het gewoon niet. Ik ging met een vreemd gevoel naar huis.
Ik snap niet dat ik eerst naar een kaart met aperitieven moet kijken, als ik gewoon snel mijn eten wil bestellen. Het voelde alsof ik gedwongen werd rustig aan te doen. Toen ik na 5 minuten dan eindelijk een menu kreeg was ik dus vrij teleurgesteld dat er niet eens eten op stond. Er wordt niet goed gekeken, en ik heb meermaals gehad dat ik aangaf iets te willen bestellen en dat ik een vriendelijk knikje kreeg van 'ik kom eraan', waarna er verder werd gegaan met iets als servetten vouwen (dat lijkt mij niet de prioriteit). Ze zijn absoluut niet onaardig maar het zijn overduidelijk geen horeca-mensen.
Jeronimo P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wat blijft het een feestje om bij Cantinetta te eten; de meer dan kundige dames runnen deze zaak met zoveel liefde voor wijn en spijs. Vooraf een anti-pasti genoten, als hoofd beiden een waanzinnige pasta. Gecombineerd met mooie rode wijnen en een heerlijk dessert.

Nadeel: Op tijd reserveren, vrijwel alle dagen vol. Claudia & Deborah; geen tijd voor een tweede zaak? Zou een cadeau aan Amsterdam zijn. Absolute aanrader! Ik zit hier in het zonnetje straks weer wijntjes en hapjes te doen.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Het eten is echt super smaakvol. Op aanraden van de medewerkster de pasta Arabiata genomen want was haar favoriet. Dat begrijp ik nu. Ook de Antipasta was heerlijk. De huiswijn pasta uitstekend bij de gerechten, de speciale wijnen vonden wij persoonlijk per glas iets te prijzig. Het hoofdgerecht was helaas ietwat aan de weinige kant voor mij als grote eter, maar ook mede omdat het allemaal zo lekker was had ik graag een groter portie gehad.
Youri V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Voor het eerst gegeten bij Cantinetta en wat een ontdekking. Een niet al te grote zaak (reserveren is een must lijkt me) met aandacht voor zijn gasten en het eten. Begonnen met een antipasti, erg lekker als starter. Daarna 3 verschillende pasta's uitgekozen, onder begeleiding van onze tafelhostess, want er is voldoende keus, alle 3 winnaars! Wat een super goede smaken, je proeft aan alles dat het echt verse pasta is, met stip op 1 voor pasta's: Cantinetta! Komen zeer zeker terug.