Cantina

Duur
Lang
Shorty83 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Hier komen wij niet meer terug! We gingen op zaterdag avond met z'n tweeën eten. Het duurde bijna 45 min voordat we de 1e ronde hadden. Toen we het kaartje voor de 2e ronde wilde inleveren was er een "keukenstop" ze namen even geen bestellingen meer aan. De keuken was overbelast... Euh.. pardon. Ik zit hier om te eten zei ik ook nog. Ik en mijn vriendin kregen ter compensatie een drankje gratis. Toen de 2e rond kwam na 2 uur!! Was de helft koud en smaakloos en zijn we gegaan. We kregen flinke korting dat wel. Maar hier gaan we niet meer heen!!!! Schandalig slecht
Mvonk .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
We moesten een half uur wachten voordat we aan de beurt waren om een bestelling te plaatsen. Toen we ons drinken bestelde, duurde het erg lang voordat we deze kregen. Het was zelfs zo dat we moesten vragen of de bestelling door was gekomen. Dit waren ze vergeten. Toen we het drinken kregen, kregen we één drankje ipv twee. We hebben twee ronde tapas gegeten, in totaal 8 hapjes, we hebben er anderhalf uur gezeten. Dit vonden we erg lang. Het eten was ok, maar er zat erg veel saus op en we kregen vier mini gamba's. Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding dan niet gelijk.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Vanavond in een temperatuurtje van 30 graden gegeten met uitzicht op een hele volle Rijn. Geweldige bediening. We hadden ons nichtje van 4 bij ons en zij wilde na het brood met guacomole en bonenpasta, een paar kipstukjes, liever een paar aardbeien. De jongens die ons bediende regelde het direct. We hebben geen menukaart gezien en hebben ons laten verrassen door de chef. Mooie Tapas ervaring, terwijl ik eigenlijk niet zo'n Shared Diner Fan ben. Nu wel.
HelenaElena .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Alles was vet en zout. Verder kiest de kok ervoor om zaken onnodig zoet te maken. De chevice leek op een kopje tomatensap met wat blikjes vis en verder hebben ze de eigenaardige gewoonte spek te bakken met suiker en honing. Zeer merkwaardig. Nooit gaan eten. Jammer.
Ronjaapje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Eten nogal vet, qua smaak prima. Volgens mij niet veel verse ingrediënten? Ik mis pure en meer groenten gerechtjes. Jammer dat de enige optie onbeperkt tapas is (vroeger was dit anders), ik ben namelijk geen grote eter en dit is dus te veel voor wat je uiteindelijk betaalt.

Bediening laat absoluut de wensen over, er wordt niet om zich heen gekeken. Als je laag zit, kijkt men over je heen en zit je lang te wachten.. Er wordt vooral gecommuniceerd via oortjes met de keuken, in plaats van met de gasten. Zonde! Dame in de bediening met een top aan in plaats van t-shirt, vind blote oksels niet echt fris. Dit zijn toch standaard horeca regels?

Etensresten en rotzooi op de grond, met name op de trap naar boven naar de toiletten. Niet fris! Wc papier door het hele toilet inclusief remsporen in de pot. Bij de heren kapotte urinoirs. Muziek stond veel en veel te hard op het toilet en kreeg het wc-papier niet uit de rol, want deze houder blijkt stuk te zijn. Wat verwacht je precies van je gasten? Het terras lag tevens vol papier, dit oogt niet netjes.

Dit restaurant is er op achteruit gegaan, terwijl het vroeger echt heel leuk en lekker was. Super jammer! Ik zou zeggen: doe er wat mee en wij komen terug :)
Jetruud .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We waren een weekendje weg uit het Westen en hebben hier het all-you-can-eat-tapas menu gehad. Superlekker, veel verschillende smaken en alles heel vers. Geen enkele tegenvaller gehad op het menu. Vooral Pinxtos met carpaccio en tortilla met runderstoofvlees waren niet te versmaden. We zaten beneden relaxed in elk een eigen "zetel". Mooie nette schone zaak, bediening heel vriendelijk. Ook nog leuke muziek.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Beperkte kaart wat biefstukken en verder een brede selectie aan Tappas. Mexicaans streetfoot zeggen ze zelf. Best redelijk. Prima vlotte bediening. Schitterend uitzicht over de Rijn. Dat laatste was ons motief om er te eten.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Waardeloos. Het goepsarrangement bleek te bestaan uit 250 euro aan Tortillas. Met honger op zoek naar een nieuw restaurant. Eigenaar was nergens te bekkennen....
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Lekker weer en dan is het al snel goed aan de Rijnkade in Arnhem. Opvallend vind ik altijd dat het niveau van restaurants aan de Rijnkade bedenkelijk is. Het aanbod wisselt vaak qua restaurants, is mijn gevoel. En dat het er bij de meeste restaurants druk is, komt gewoon door de locatie en nog veel mensen die gaan uiteten zonder recensies vooraf te raadplegen. Anyway, terug naar Cantina: we hebben daar een voor- en hoofdgerecht gehad, en die waren gemixed qua kwaliteit. Het hoofdgerecht waren spareribs, en daar was weinig van te zeggen: goed qua smaak en kwaliteit, maar wel net teveel saus erover heen (verdoezeld de echte vleessmaak). Het voorgerecht waren tortilla-chips uit oven met gratinering, zoals je ze vaker ziet, alleen waren ze bij Cantina wel heel laf uitgevoerd. Even snel wat een hele rits aan sausjes erover heen en klaar; de chips zelf waren heel licht van kleur en wat smaakloos, en het geheel oogde niet echt fraai opgemaakt: beetje studentikoos niveau in de keuken vermoed ik. An sich val je aan dit tentje niet echt een buil, maar wij komen niet meer.
Mieke1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Voorheen was dit sophi. Super restaurant. Erg jammer dat ze hier cantina van gemaakt hebben. De tapas vind ik oke maar niet bijzonder. De prijs kwaliteit verhouding vind ik niet kloppen. Je betaald teveel voor wat je krijgt. De bediening kan ook zeker vriendelijker. Voor een borrel op het terras kom ik hier nog wel eens terug maar niet voor het eten.
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
we wandelden zomaar spontaan binnen en kregen een heerlijk plekje in de lounge. De Mojito's vond ik wat klein (wel leuk geserveerd), maar het cantina menu dat mijn man en ik beiden kozen was top! De entree bestond uit een plank met maarliefst zeven kleine gerechtjes: een quesedilla, gazpacho, spare ribs, rauwe ham, een garnaal gewikkeld in spek, knoflookbrood, aioli. De aioli heb ik niet geproefd omdat ik niet wist waar ik die bij moest eten, maar de rest was zonder meer heerlijk. Als hoofdgerecht nam ik de derde optie van het menu, een ovenschotel met tortilla chips en feta. Erg lekker en geserveerd met drie bijgerechtjes. De salontafel was wel te klein voor onze drie planken vol eten, maar er werd meteen een tafeltje bij gezet. De kinderen deelden samen naar volle tevredenheid een hamburgermenu. Het dessert was prima, en voor onze jongste, die niet van ijs houdt, werd spontaan een fruitsalade gemaakt. Een heel positieve ervaring, met heel vriendelijke bedienng.
Dondwaly .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Voor het eerst hier gegeten en erg benieuwd naar de sfeer en kwaliteit...
De kwaliteit van het eten was echt super en de porties waren erg groot (vooral voor de kinderen: goedkoop, maar wel heel veel).
De sfeer was heel gezellig en ambiance was knus. Tafelzetting had misschien iets ruimer/makkelijker gekund.
We gaan hier zeker terugkomen
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Heerlijk eten, vooral ook de nieuwe Pincos (rijkelijk belegde broodjes)
Gevarieerd, veel keuze bij 'all you can eat tapas' alleen jammer dat er zo veel met kip is, weinig met bijv. beef e.d.
Leuke, vriendelijke bediening, leuk zitten zeker ook in de lounge.
Echte 'open keuken', je kunt er praktisch door heen lopen, erg leuk.
Probeer ook de huisgemaakte frisdrankjes & vergeet de overheerlijke toetjes niet!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Geweldige locatie, hangt een hele leuke sfeer, service is top. En uiteraard heerlijk gegeten, de platters zijn een aanrader!
Annika D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij streken spontaan neer bij Cantina. Zochten een Mexicaan. Via Google en een telefoontje kreeg Cantina de voorkeur. Binnen was de tafel voor ons gedekt en hebben we ons zitten vergapen aan de sfeervolle en originele decorelementen. Omdat we van de kaart niet konden kiezen besloten we voor een plate van tapas en lekkernijen. Zelfs de kids wilden hiervan meeproeven en we besloten een tweede ronde te bestellen. We hebben onze vingers afgelikt. Alles tot en met de sausjes was echt jammie. De ontvangst en de bediening waren ook top. Thx.
Amber71 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We waren aan de late kant, de concurrent was al gesloten en een enorme trek in Mexicaans kwamen we hier terecht. Gestart met een cocktail uit een jampot en daar de rest van het diner aan vastgehouden. We hadden 2 verschillende planken, streetfood en Mexicaans en waren beide heerlijk. 2 toetjes na, de cheesecake met lemoncurd en de chocolademousse, want kiezen is niet mijn echt mijn ding.
Ferdinand S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Na het winkelen even zin in een klein hapje. We besluiten naar Cantina op de Rijnkade te gaan. We komen hier regelmatig en kennen de kaart. We kiezen voor de all in tapas. Zo kan je meerdere gerechten als kleine tapas bestellen. De bediening is vriendelijk maar het voelt alsof het een bijbaantje voor hen is. Het zou goed zijn als er een paar horeca tijgers het jonge team naar een hoger level zouden brengen. Het restaurant ziet er super uit maar we genieten van een plekje buiten met uitzicht over de Rijn. Alle gerechten zijn prima. De uitschieter is de spareribs. Deze zijn erg lekker en worden meerdere keren door ons besteld. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Wel duurt het soms wat lang voordat het eten op tafel staat maar de mooie plek maakt dat helemaal goed.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Pinxtos waren heerlijk. Ook de streetfood platter is prima en voldoende en voor een goede prijs. Mooi terras. Ook de lounge binnen is gezellig. Cocktails echt te duur!
Marijn79 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Wat een leuk terras en ook binnen ziet het er leuk uit! Het personeel is over het algemeen aardig maar totaal niet alert. De cocktails zijn lekker maar duur, dit geldt ook voor de thee die we na het eten bestelden. Het eten is prima, niet bijzonder, maar net als de drankjes in verhouding veel te duur. Voor een aperitief zou ik het terras, vooral om de locatie, nog eens opzoeken maar voor het eten niet.
HENDERS .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Wij hebben met een groep van 9 mensen gegeten op een mooie zomeravond. Het terras met uitzicht op de Rijn is gezellig en mediterraan ingericht. Het eten was niet van hoog niveau, weinig keus voor vegetariërs en er staat geen enkele salade op de kaart. Personeel niet oplettend maar wel vriendelijk. Teveel betaald voor wat we hier voorgeschoteld kregen.