Cantina San Juan

Kerkstraat 54 5211 KH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina San Juan

Fiesta Mexicana!

Aan de voet van de Sint Jan, waar dit restaurant ook naar vernoemd is, vind je Cantina San Juan. Al ruim 15 jaar verwennen ze hun gasten hier met voortreffelijke specialiteiten uit de Mexicaanse keuken. Het hechte en enthousiaste team doet er alles aan om het jou en je tafelgenoten naar de zin te maken en om jullie te laten genieten van een fantastische en ongedwongen avond!

Meer informatie over restaurant Cantina San Juan

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:30
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 16:00 - 22:00

Elles D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke eetgelegenheid voor Mexicaans eten. Ruime keuze in gerechten, smaakte allemaal goed. Toetjes waren wel groot, vooral als je eerst al een voor- en hoofdgerecht hebt gegeten, kregen we niet op. Maar je komt hier dus niets tekort! Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima in orde. We waren met 4 personen, 3 gangen gegeten en rekenden pp nog geen 35 euro af incl. drank.
Crea-ukke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was heerlijk en omdat we 29 jaar getrouwd waren kregen we nog een bakje koffie met een likeurtje toe
Alleen jammer dat het eten op een plank geserveerd wordt ..lastig
Valt er eerder af
Ik had surf en turf maar voordat ik mijn vis op had was het vlees echt koud
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Reserveren via IENS verliep niet goed. Bij aankomst bleek er geen tafel vrij. We zouden een tafeltje buiten krijgen,maar dat vergat de eigenaresse kennelijk. Wellicht dat de drukte van Jazz in Duketown een rol heeft gespeeld. Het eten was verder uitstekend en de bediening vriendelijk.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Na wat brood en nacho's te hebben gekregen ruim 3 kwartier op ons hoofdgerecht moeten wachten. Verder leuke bediening en erg lekker gegeten,
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De menukaart is erg uitgebreid, of je vegetarisch bent, van vis of van vlees houd, voor ieder is er wat wils. Absolute aanrader zijn de spareribs. De sfeer is erg fijn, dit is mede door de gastvrouw en het overige personeel, ze brengen het tot leven door hun interactie met de gasten. De omgeving is gemoedelijk en bij mooi weer een terras in de zon. Cantina San Juan is bij alle gezinsleden favoriet!
Bertus H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Wat een smaken.
Bediening goed en vriendelijk.
Zeer aan te raden
Bertus en Ria Herman uit Rosmalen
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten. Bij het appeltoetje ontbrak het bolletje ijs. Toen we dit aangaven, kregen we er alsnog 2!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Restaurant met snelle bediening, levendig en in Mexicaanse sfeer. De gastvrouw is erg hartelijk en het eten is redelijk goed.
Adelien E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was gewoon superrr....!!! Heerlijk hebben genoten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een klein maar sfeervol zaakje. Het personeel was erg vriendelijk en ook de service was vlot en vriendelijk. Het eten was heerlijk,ze zijn niet zuinig met de porties;een cappuccino achteraf paste er nog maar net bij. Echt een aanrader voor een ieder die Den Bosch bezoekt.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk eten, fijne sfeer en zeer gastvrij
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De ontvangst was hartelijk en men was flexibel genoeg om een tafeltje wat verder van de deur te zoeken voor ons toen we dat vroegen.
Omdat we aangegeven hadden dat we nog naar het theater moesten kregen we al snel onze maaltijden. Die waren echt lekker, een beetje pittig, maar zeker niet te. Ik heb nog nooit zulke lekkere guacamole gehad! Het was wel een beetje zoeken naar gerechten met genoeg groente, maar wat wij kregen was oke.
De sfeer was zeker levendig te noemen, maar we konden elkaar nog steeds verstaan, zelfs mijn moeder, die een hoorapparaat heeft.
Al met al zeker een aanrader.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima restaurant
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijk personeel, attent, vlotte bediening.
Goede gerechten , kaart zou iets uitgebreider kunnen , maar het gehele plaatje klopt.
Een aanrader.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Top restaurant. Lekker eten, goede service en een erg leuke serveerster ;-)

.....................................................................................
Simone L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Al een "eeuwigheid" komen we hier zo nu en dan eten. Een informele sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel en de prijzen zijn ook nog altijd redelijk. Kortom, als het allemaal niet te formeel hoeft en je houdt van lekker eten in behoorlijke porties is dit een aanrader.
Godelieve V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellig en zeer gastvrij. De beste garnalen in town
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het is een hele zoektocht om in Nederland goed Mexicaans te kunnen eten, maar dit restaurant komt al een heel eind in de buurt.
Wel hoog op smaak (beetje aan de zoute kant soms), maar lekker en prima hoeveelheden. Miste koriander :)
We komen hier vaker!
Ook fijn dat er veel vegetarische gerechten zijn om uit te kiezen.
Jorrit L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
vriendelijke bediening, lekker eten, prima muziek, let op bij reserveren dat je niet een tochtige plek bij de deur krijgt toegewezen...