Cantina San Juan

Kerkstraat 54 5211 KH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina San Juan

Fiesta Mexicana!

Aan de voet van de Sint Jan, waar dit restaurant ook naar vernoemd is, vind je Cantina San Juan. Al ruim 15 jaar verwennen ze hun gasten hier met voortreffelijke specialiteiten uit de Mexicaanse keuken. Het hechte en enthousiaste team doet er alles aan om het jou en je tafelgenoten naar de zin te maken en om jullie te laten genieten van een fantastische en ongedwongen avond!

Meer informatie over restaurant Cantina San Juan

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:30
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 16:00 - 22:00

Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het is mij vandaag weer net zo goed bevallen als de eerste keer.
Echt genoten van de lekkere gerechten. Je wordt er vlot geholpen, heel vriendelijk personeel. San Juan is een sfeervol restaurant!
Wij komen zeker terug!
René J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ondanks dat het restaurant vol was hebben we niet lang op het eten moeten wachten, top service!
Het eten was superlekker en hartstikke vers
Elise W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
De nacho's zijn te lekker!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voldoende portie. Lekkere enchelades. Fijne salade en lekkere wijn.
John M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
lekker gegeten. goede service . ga er ook eens heen zou ik je sterk aanraden.
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gezellig restaurant met een supervriendelijke bediening. Wij hadden de tapasschotel voor 2 personen. Een van ons eet geen varkensvlees, deze zat in de gehaktballetjes in tomatensaus. De kok maakte een prachtig opgemaakte plank met verschillende fantastisch smakende gerechten met als extra een vegetaische kaasquesedilla voor degene die geen varkensvlees at. De salade met inktvis was verrukkelijk . Brood erbij en met zijn tweeen hadden we precies genoeg voor een kleine maaltijd.
Een aanrader!
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Voorheen was dit restaurant sprankelend. Nu was er weinig aandacht voor de klant. Het eten was goed.
Elles D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Leuke eetgelegenheid voor Mexicaans eten. Ruime keuze in gerechten, smaakte allemaal goed. Toetjes waren wel groot, vooral als je eerst al een voor- en hoofdgerecht hebt gegeten, kregen we niet op. Maar je komt hier dus niets tekort! Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit prima in orde. We waren met 4 personen, 3 gangen gegeten en rekenden pp nog geen 35 euro af incl. drank.
Crea-ukke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het was heerlijk en omdat we 29 jaar getrouwd waren kregen we nog een bakje koffie met een likeurtje toe
Alleen jammer dat het eten op een plank geserveerd wordt ..lastig
Valt er eerder af
Ik had surf en turf maar voordat ik mijn vis op had was het vlees echt koud
Karel P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Reserveren via IENS verliep niet goed. Bij aankomst bleek er geen tafel vrij. We zouden een tafeltje buiten krijgen,maar dat vergat de eigenaresse kennelijk. Wellicht dat de drukte van Jazz in Duketown een rol heeft gespeeld. Het eten was verder uitstekend en de bediening vriendelijk.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Na wat brood en nacho's te hebben gekregen ruim 3 kwartier op ons hoofdgerecht moeten wachten. Verder leuke bediening en erg lekker gegeten,
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
De menukaart is erg uitgebreid, of je vegetarisch bent, van vis of van vlees houd, voor ieder is er wat wils. Absolute aanrader zijn de spareribs. De sfeer is erg fijn, dit is mede door de gastvrouw en het overige personeel, ze brengen het tot leven door hun interactie met de gasten. De omgeving is gemoedelijk en bij mooi weer een terras in de zon. Cantina San Juan is bij alle gezinsleden favoriet!
Bertus H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Wat een smaken.
Bediening goed en vriendelijk.
Zeer aan te raden
Bertus en Ria Herman uit Rosmalen
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten. Bij het appeltoetje ontbrak het bolletje ijs. Toen we dit aangaven, kregen we er alsnog 2!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Restaurant met snelle bediening, levendig en in Mexicaanse sfeer. De gastvrouw is erg hartelijk en het eten is redelijk goed.
Adelien E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Was gewoon superrr....!!! Heerlijk hebben genoten.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een klein maar sfeervol zaakje. Het personeel was erg vriendelijk en ook de service was vlot en vriendelijk. Het eten was heerlijk,ze zijn niet zuinig met de porties;een cappuccino achteraf paste er nog maar net bij. Echt een aanrader voor een ieder die Den Bosch bezoekt.
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk eten, fijne sfeer en zeer gastvrij
Wendy L.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De ontvangst was hartelijk en men was flexibel genoeg om een tafeltje wat verder van de deur te zoeken voor ons toen we dat vroegen.
Omdat we aangegeven hadden dat we nog naar het theater moesten kregen we al snel onze maaltijden. Die waren echt lekker, een beetje pittig, maar zeker niet te. Ik heb nog nooit zulke lekkere guacamole gehad! Het was wel een beetje zoeken naar gerechten met genoeg groente, maar wat wij kregen was oke.
De sfeer was zeker levendig te noemen, maar we konden elkaar nog steeds verstaan, zelfs mijn moeder, die een hoorapparaat heeft.
Al met al zeker een aanrader.