Cantina San Juan

Kerkstraat 54 5211 KH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina San Juan

Fiesta Mexicana!

Aan de voet van de Sint Jan, waar dit restaurant ook naar vernoemd is, vind je Cantina San Juan. Al ruim 15 jaar verwennen ze hun gasten hier met voortreffelijke specialiteiten uit de Mexicaanse keuken. Het hechte en enthousiaste team doet er alles aan om het jou en je tafelgenoten naar de zin te maken en om jullie te laten genieten van een fantastische en ongedwongen avond!

Meer informatie over restaurant Cantina San Juan

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:30
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 16:00 - 22:00

Simone L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Al een "eeuwigheid" komen we hier zo nu en dan eten. Een informele sfeer, lekker eten, vriendelijk personeel en de prijzen zijn ook nog altijd redelijk. Kortom, als het allemaal niet te formeel hoeft en je houdt van lekker eten in behoorlijke porties is dit een aanrader.
Godelieve V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellig en zeer gastvrij. De beste garnalen in town
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Het is een hele zoektocht om in Nederland goed Mexicaans te kunnen eten, maar dit restaurant komt al een heel eind in de buurt.
Wel hoog op smaak (beetje aan de zoute kant soms), maar lekker en prima hoeveelheden. Miste koriander :)
We komen hier vaker!
Ook fijn dat er veel vegetarische gerechten zijn om uit te kiezen.
Jorrit L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
vriendelijke bediening, lekker eten, prima muziek, let op bij reserveren dat je niet een tochtige plek bij de deur krijgt toegewezen...
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Terwijl we gereserveerd hebben moesten we al midden in de restaurant zitten en kregen we geen rust doordat een ober langs en achter ons moest lopen waardoor een eettafel meer beweegt door houten vloer. Het eten was wel goed maar wrap zat vastgeplakt op een houten bord en dat smaakte minder, het toetje lag ook op een houten bord. We zijn toch daarin teleurgesteld. Bovendien moest de ober een lege eettafel naast de onze met een spuit schoonmaken en dat bederft ons eetlust. We denken dat we daar in de toekomst niet gaan eten.
Sandy B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Al bijna 10 jaar vaste klant en nog nooit een negatieve ervaring gehad! Alles op tijd en heerlijk. Echt een aanrader om hier te gaan eten!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker hapje gegeten na een dagje shoppen! Lekkere gerechten voor een leuke prijs. Porties zouden iets groter mogen, maar dat is persoonlijk. verder is de inrichting " een echte cantina" zoals je deze Latijns Amerika ook tegenkom. Knus en gezellig.
Ray T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Alles was super lekker echt een aanrader
yourstruly R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op zich redelijk allemaal, veel vlees weinig groente, wel wat patat en sla, alles geserveerd op een houten plankje, waar ik niet zo'n liefhebber van ben. Al met al goed maar niet bijzonder. restaurant komt wat gedateerd over qua sfeer en inrichting, bediening was erg vriendelijk, ik kreeg 2 maal een aai over mijn bol, dat maak ik niet vaak mee!
Zuidelijk temperament denk ik.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten; inrichting is zoals een cantina moet zijn, gezellig knus, maar niet te krap. Heel vriendelijke en snelle bediening. Eten prima; porties inderdaad aan de grote kant. Maar we deelden voorgerecht. Daarna 2 wraps per persoon en helaas geen ruimte meer voor toetje..Tip; wel reserveren want op koopavond in de kerstvakantie zat het al om 17.30 vol
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We blijven steeds terugkomen ! Goede gerechten, vriendelijk personeel. Aanrader !
samtosha S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met super bediening. De blonde dame die ons hielp was top
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel erg lekker eten met supervriendelijk personeel! Je krijgt wel veel dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden
Maryse W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben (weer) heerlijk gegeten! Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Gezellige sfeer. We komen graag weer terug!!!
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
leuk Mexicaans restaurant in hartje Den bosch.
pand is iets gedateerd en klein, maar heel leuk ingericht met passende sfeer en muziek. bediening vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.
ik heb gekozen voor de drie gangen menu. nachos als voorgerecht, was heerlijk en niet overdreven veel. heerlijk gekruid. het hoofdgerecht was de triple Meat. de kip spies was heerlijk zacht met een perfecte smokey bbq. de burger smaakte voortreffelijk, hamburger perfect gebakken. de spare ribs zijn zacht. het had wat mij betreft iets langer gegrild mogen zijn voor de knapperige bite. de maïs kolf was perfect. zacht maar ook zodanig goed gegrild dat er een heerlijk bbq randje aan zat.
aanrader voor een smakelijke Mexicaanse avond!
Ap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heerlijk gegeten ,zeer vriendelijk personeel ,gastvrij ontvangst.
aanrader voor een lekker avondje uit eten.
gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk restaurant, vriendelijk personeel en het eten is een dikke 10!

Wij komen hier zeker snel weer terug!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker eten, veel keus, alles vers en smaakvol.

uitgebreide kaart met vis, vlees

voor ieder wat wils

Lekkere toetjes!

super goede bediening
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden, lekkere gerechten en ook de dranken niet te vergeten, rustige sfeer.
Bediening is heel vriendelijk. We komen nog zeker terug