Cantina San Juan

Kerkstraat 54 5211 KH Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina San Juan

Fiesta Mexicana!

Aan de voet van de Sint Jan, waar dit restaurant ook naar vernoemd is, vind je Cantina San Juan. Al ruim 15 jaar verwennen ze hun gasten hier met voortreffelijke specialiteiten uit de Mexicaanse keuken. Het hechte en enthousiaste team doet er alles aan om het jou en je tafelgenoten naar de zin te maken en om jullie te laten genieten van een fantastische en ongedwongen avond!

Meer informatie over restaurant Cantina San Juan

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:30
Donderdag en Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 16:00 - 22:00

Lara G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ray T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Alles was super lekker echt een aanrader
yourstruly R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Op zich redelijk allemaal, veel vlees weinig groente, wel wat patat en sla, alles geserveerd op een houten plankje, waar ik niet zo'n liefhebber van ben. Al met al goed maar niet bijzonder. restaurant komt wat gedateerd over qua sfeer en inrichting, bediening was erg vriendelijk, ik kreeg 2 maal een aai over mijn bol, dat maak ik niet vaak mee!
Zuidelijk temperament denk ik.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten; inrichting is zoals een cantina moet zijn, gezellig knus, maar niet te krap. Heel vriendelijke en snelle bediening. Eten prima; porties inderdaad aan de grote kant. Maar we deelden voorgerecht. Daarna 2 wraps per persoon en helaas geen ruimte meer voor toetje..Tip; wel reserveren want op koopavond in de kerstvakantie zat het al om 17.30 vol
Pascal H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We blijven steeds terugkomen ! Goede gerechten, vriendelijk personeel. Aanrader !
samtosha S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten met super bediening. De blonde dame die ons hielp was top
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel erg lekker eten met supervriendelijk personeel! Je krijgt wel veel dus daar moet je wel een beetje rekening mee houden
Maryse W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben (weer) heerlijk gegeten! Ontvangst en bediening zeer vriendelijk. Gezellige sfeer. We komen graag weer terug!!!
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
leuk Mexicaans restaurant in hartje Den bosch.
pand is iets gedateerd en klein, maar heel leuk ingericht met passende sfeer en muziek. bediening vriendelijk, behulpzaam en gastvrij.
ik heb gekozen voor de drie gangen menu. nachos als voorgerecht, was heerlijk en niet overdreven veel. heerlijk gekruid. het hoofdgerecht was de triple Meat. de kip spies was heerlijk zacht met een perfecte smokey bbq. de burger smaakte voortreffelijk, hamburger perfect gebakken. de spare ribs zijn zacht. het had wat mij betreft iets langer gegrild mogen zijn voor de knapperige bite. de maïs kolf was perfect. zacht maar ook zodanig goed gegrild dat er een heerlijk bbq randje aan zat.
aanrader voor een smakelijke Mexicaanse avond!
Ap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
heerlijk gegeten ,zeer vriendelijk personeel ,gastvrij ontvangst.
aanrader voor een lekker avondje uit eten.
gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk restaurant, vriendelijk personeel en het eten is een dikke 10!

Wij komen hier zeker snel weer terug!
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Lekker eten, veel keus, alles vers en smaakvol.

uitgebreide kaart met vis, vlees

voor ieder wat wils

Lekkere toetjes!

super goede bediening
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden, lekkere gerechten en ook de dranken niet te vergeten, rustige sfeer.
Bediening is heel vriendelijk. We komen nog zeker terug
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Samen met partner en een Amerikaanse vriendin naar Cantina San Juan.
Aangezien zij vaker in Mexico heeft gegeten, kan ze prima beoordelen of het eten ook maar in de buurt komt van het origineel.
En dat doet het; nacho's, taco's, quesadilla's, enchillada's zijn authentiek van smaak. Mijn paella valt helaas tegen, te lang in de oven gestaan, maar er wordt meteen een nieuwe gemaakt. Prima. Glutenvrij eten is ook geen probleem. Fijne zaak, we komen terug.
brigitgoderie .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was niet bijzonder, de enchillades uit de oven. Er zalf maar heel weinig zure room en tomatensaus bovenop. De huisgemaakte sangria was gemaakt met alleen een paar blokjes appel. De bediening was correct, beetje gehaast allemaal. Zodra je iets had ingeschonken werd het flesje uit je handen gegrist. Niet prettig om lekker ontspannen te zitten, de inrichting vond ik wel mooi, maar de akoestiek was verschrikkelijk. Heel lawaaierig doordat er helemaal niets van gordijnen hangt. Wij gaan hier niet meer eten.
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Bij het bezoek aan De Boulevard besluiten ee om bij Cantina San Juan te gaan eten. We krijgen een plekje buiten op het terras in een heerlijk zonnetje (eindelijk) en een allervriendelijkste medewerker brengt ons de kaart en vraagt naar onze drankkeuze. De chardonnay komt al snel en ook de keuze is, uit de overvloedige kaart, snel gemaakt. We vragen wat tortilla-chips vooraf en bestellen tegelijkertijd het voorgerecht (vissoep) en hoofdgerecht (twee enchilladas en een trio van vlees (kopspiegellamp, hamburger en spareribs). Na enige tijd (15 minuten) vragen we nog maar eens waar de chips met guacamole blijven en als de ober terugkomt brengt hij tegelijkertijd ook de vissoep. Kennelijk een misverstand. De lege soepkom (waarin een echt goed gevulde en heerlijke vissoep zat (aanrader) wordt opgehaald en de chips blijven nog even. Na nog twee chardonnays en één uur wachten (en herhaald vragen waar het hoofdgerecht bleef) komt dan eindelijk het bestelde (we stonden op het punt om te gaan). Het smaakte voortreffelijk (de enchilladas waren wat aan de (erg) zoute kant) en als 'troost'/excuus voor het lange wachten werd ons nog een chardonnay van het huis aangeboden (stond ook zo op de rekening). Een volgend bezoek aan deze zaak laat, wat ons betreft, nog lang op zich wachten...
Siri1977 N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Veel keuze, voor ieder wat wils. We kregen snel ons eten. Super vriendelijke bediening. Hier komen we graag terug.
E-L-L-I-E .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten ! Ontzettend vriendelijke bediening en eigenaar.prima Prijs kwaliteit verhouding. Gezellig avondje uit , hier gaan we vaker heen.
fvdeursen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
eten was goed, zoals elke keer. alleen komen ze toch echt wel bedienend personeel tekort. nadat we hadden besteld hebben we meer als een uur gewacht op het eten. das dan wel weer jammer. verder wel heel vriendelijk personeel.
mies340 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Was super lekker!
We komen er best vaak en het eten is iedere keer altijd even lekker en de bediening is altijs even lief en vriendelijk!