Cantina Mexicana

Vismarkt 50 9711 KV Groningen Nederland Kaart
31-503120131

Over het restaurant Cantina Mexicana

Op vakantie in Mexico; ben je plannen aan het maken? Dan is dit restaurant de ideale plek om alvast in de stemming te komen en inspiratie op te doen. In ieder geval op culinair gebied want hier maak je kennis met authentieke Mexicaanse gerechten waar het water van in je mond gaat lopen. Helemaal ingericht in die zo typische, vrolijk gekleurde sfeer met veel warmte en originaliteit. Tortilla, guacomole en buritos: het is allemaal even lekker en vers bereid. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Cantina Mexicana

Maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Kookcursus , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cantina Mexicana

Anita D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Tafeltjes bij bar niet goed gesitueerd, veel kou door deur open/dicht
Baukje M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten vonden we niet bijzonder, zat geen smaak aan en best prijzig voor wat je kreeg! Inrichting erg aan vernieuwing toe! Alleen de bedoening was super. Maar ik zou hier niet weer heen gaan.
Brt R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten, goede service, leuke inrichting. Kom zeker weer es terug. Minpuntje: scherm, waar personeel moet inklokken stond ongebruikt constant vel aan richting de gasten. Had anders gekund.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Er was goed rekening gehouden met voorkeur opgegeven bij reservering, Hartelijk dank daarvoor. Bediening was heel attent!
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voorgerecht in overvloed, maar mocht wel een klein bordje bij om van te eten. vergeten bij de eerste glas wijn vragen of er ook water bij moest. Verder goed eten en een prima bediening.
jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was goed en lekker en de bediening was vriendelijk. Ik heb moeite met traplopen en ook daar was rekening mee gehouden.
akroeze .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Moesten wel erg lang wachten (een uur wachten op het voorgerecht). Werden in die tijd ook redelijk genegeerd door de bediening. Toen het eten gebracht werd kreeg een tafel naast ons ook nog voorrang terwijl die hetzelfde hadden besteld als wij en (aanzienlijk) later binnen kwamen. Beetje vreemd.
Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker en gezellig met vriendinnen gegeten. Al jaren een fijn adres om heerlijk te eten. Bediening is vlot en spontaan. De porties zijn ruim en erg lekker!
Marielouisegroeneweg N.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik heb lekker en gezellig gegeten met een vriendin. Doordat we gebruik konden maken van de AH restaurant actie was het menu voordelig, maar € 32,50 voor dit menu vond ik wel te veel!
Helaas hadden we een tafeltje op de tweede verdieping; wat met mijn artrose erg lastig was vanwege een trap zonder leuning!
w.gramsbergen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke proeverij van allerlei voorafjes en als hoofdgerecht prima gegaarde spareribs. Het toetje chocoladetaart met koffie. Al met al zeker de moeite waard!
yvonneboom .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH actie, voldoende, en goed aanbod.. We komen zeker weer een keer langs. Vriendelijk personeel...
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. het restaurant is wel gezellig ingericht maar zo donker dat niemand aan onze tafel de menukaart kon lezen. dus graag iets meer licht de volgende keer.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
menu was niet in verhouding tot de kaart. tortilla's serveren in een servetje kan toch niet. Geen bord erbij gekregen moest alles met de handen eten. Kwaliteit van het eten slecht, vet en weinig vlees.
Bediening was ok.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Ben hier al vaker geweest, kom er graag en zal ook in de toekomst mijn lievelings mexicaan blijven. Opgewekte bediening, lekker eten, leuke latin muziek op achtergrond en al die hoekjes en plekjes met zoveel sfeervolle decoratie. Je komt haast ogen te kort.
frank M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima ingespeeld met speciale menukaart inzake de Albert Heyn aktie.
Lekker eten, voldoende keus en een prettige bediening.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg vriendelijke en behulpzame bediening, we zaten boven waar het rustiger is als beneden. Het eten was goed en de bediening vlot en attent.
Roelet W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, wel erg donker in het restaurant. We vonden het wel erg prijzig en dat vonden we niet in verhouding staan met de hoeveelheid eten wat we kregen.
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk
Een proeverij als voorafje, heerlijk. Daarna kon je van de kaart kiezen, een aangepaste kaart speciaal van AH actie. Ik mocht zelfs van vlees wisselen. Geweldig.
Als toetje ijs gegeten, ook heerlijk. Kom er zeker weer. Een echte aanrader.
Atie D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017