Cantina Mexicana

Vismarkt 50 9711 KV Groningen Nederland Kaart
31-503120131

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Een proeverij van: Poppers Jalapeños, Albondigas, Jamón Serraro, overheerlijke avocadopuree met tortilla chips en brood met Aioli
  • Hoofdgerechten
    • Tostaditas a la ‘Guadalajara’: Een tarwebloem tortilla gevuld met kip of rundergehakt of kaas, overgoten met guajillosaus. Verder bevat het gerecht knapperige groenten, gesmolten kaas, bonen, sla en zure room
      Chimichanga: Laagje maïsmeel tortilla’s gevuld met gehakt, tomatensaus en zure room of met oesterzwammen, champignons, maïs, paprika, tomatensaus en zure room. Beide gegratineerd met kaas. Geserveerd met salade, guacamole en rijst
      Burrito Frijoles: Een burrito gevuld met een mix van gemalen ‘black turtlebeans’, paprika, ui en jalapeño-kaassaus. Gegratineerd met kaas
      Costillas de la ‘Costa Mexicana’: Onze befaamde spareribs, op geheel eigen wijze bereid met ketjap en kaneel. Geserveerd met friet, salade, tomatensaus en knoflooksaus
      Nachos ‘Toluca’: Heerlijke schotel met warme tortillachips met kaas of gekruid rundergehakt of kip
      Taco de tio: Krokant gebakken maïsmeel tortilla gevuld met kip of gehakt
      Enchilada con picadillo: Zachte maïsmeel tortilla gevuld met gekruid rundergehakt en overdekt met een mil
  • Nagerecht
    • Torta de chocolate: Mexicaanse chocoladetaart op basis van cake, met slagroom. Uit eigen bakkerij en erg lekker voor bij de koffie!
      Tortilla dulce con canela: Gesuikerde puntjes tortilla met een frisse, romige kaneeldip
      Chihuahua: Vanille ijs met warme chocoladesaus, geserveerd met slagroom
      Dos coloros: Vanille- en aardbeienroomijs geserveerd met slagroom
      Liever een kopje koffie? Koffie, koffie verkeerd, cappuccino, espresso of thee

Over het restaurant Cantina Mexicana

********** LET OP: Wij nemen geen reserveringen aan voor op het terras! *****************
Op vakantie in Mexico; ben je plannen aan het maken? Dan is dit restaurant de ideale plek om alvast in de stemming te komen en inspiratie op te doen. In ieder geval op culinair gebied want hier maak je kennis met authentieke Mexicaanse gerechten waar het water van in je mond gaat lopen. Helemaal ingericht in die zo typische, vrolijk gekleurde sfeer met veel warmte en originaliteit. Tortilla, guacomole en buritos: het is allemaal even lekker en vers bereid. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Cantina Mexicana

Maandag t/m zondag 17.00 - 23.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cantina Mexicana

Robert K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima eten snelle bediening lekker hoor helemaal top
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Prima restaurant met lekker eten
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
We werden hartelijk ontvangen door de gastheer. De bediening was snel, vriendelijk en enthousiast. We hebben heerlijk gegeten!
Fayrouz A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Lekker eten en snelle bediening. Ook een leuke sfeervolle inrichting!
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Via de AH-actie heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht was niet overdadig, zoals anders een hoofdgerecht kan zijn, maar met het voor- en nagerecht zaten we goed gevuld. En ook leuk om op deze manier eens wat nieuws te proeven.
Enthousiaste gastheer maakt het af. Dit restaurant is al jaren mijn favoriete Mexicaanse restaurant in de stad.
Rieneke S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Super genoten van zowel het eten als het vriendelijke personeel, maar bovenal van de lekkerste moijito!! Wij komen zeker terug!
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijk personeel. Maar de tafel plakte.
Het voelde meer als eetcafe met een hoog student gehalte.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat een fantastische tent is dit zeg. Heerlijk eten en de bediening is vrolijk, informeel en vol met humor ondanks de drukte. Zeer knap!!!
Ciska M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Via een bon van de Albert Heijn.
Een voor een normaal voorgerecht (voor 2 personen) met een heel gewoon menu, 3 biertjes, 1 wijntje en 2 tonic (koffiie en thee na) moesten we ruim € 90,=(!!!!) afrekenen, hier ging dan de bon van de AH van af van €32,50.
Al met al ruim € 60,= betaald, zelf dit was, prijs/kwaliteit gezien, (veel) te duur!
Beetje jammer, voel me een béétje bedonderd.
Je kan beter gewoon a la carte eten dan van de AH-kaart - wel zo goed en een stuk goedkoper.
J V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
De voorgerecht was heerlijk,.
Heel vriendelijk personeel
Gregory T.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Eten was lekker; het begon vrij goed. De eerste twee gangen gingen vrij snel, echter het wachten tussen de tweede en laatste gang was te lang. Na het nuttigen van de hoofdmaaltijd bleven we best lang wachten totdat de tafel opgeruimd werd en wij nogmaals de kaart kregen voor het bestellen van de dessert. Aan de ene kant kan ik het best begrijpen omdat het tjokvol was, maar het is wel jammer omdat ik over het algemeen wel positief ben over het restaurant, qua eten en bediening.
Wolter B.
AH Restaurant actie.
Vooraf : proeferijtje - van alles wat (Poppers Jalapeños, Albondigas, Jamón Serraro, overheerlijke avocadopuree met tortilla chips en brood met Aioli) smaakte goed en goeie hoeveelheid.
Hoofdgerecht : 1 x spareribs en 1 x Enchilada ‘Suizas’ (Zachte maïsmeel tortilla gevuld met verse paprika, bedekt met jalapeño-kaassaus en kaas) prima eten, mooi op temperatuur en goede hoeveelheid.
Nagerecht: 1 x chocoladetaart en 1 x Tortilla dulce con canela (Gesuikerde puntjes tortilla met een frisse, romige kaneeldip) chocoladetaart heerlijk de tortilla viel me wat tegen want minder zoet dan verwacht en wat droge tortilla’s.
Naast cola en bier ook nog 2 cocktails besteld. Cocktails zijn prima, goed van smaak en niet overdreven veel ijs erin.
Al met al goed gegeten en door de AH actie ook nog betaalbaar.
Tanja Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening was vlot en vrolijk en het was maar goed dat we de hele dag gefietst hadden want de porties waren royaal, het was een leuke kennismaking met de Mexicaanse keuken.
Rosa D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gereserveerd via iens. Bij binnenkomst kregen we een tafel midden in het gangpad, naast de wc en midden in loopveld van het personeel. Achterin was alles vrij. Gevraagd naar een andere tafel, toen kregen we tafeltje in de hoek, doordat de tafel er achter zo dicht tegen aan stond kon mijn vriend er niet tussen gaan zitten. Hele zaal was overigens bijna leeg en er was genoeg plek achterin en op de tweede verdieping. Weer om een andere plek gevraagd, dit keer kregen we een 4 persoons tafel. Menu kaart is bijna niet te lezen. Muziek is irritant en is te aanwezig. Gamba"s zijn geen aanrader, flauw van smaak. Spareribs ook niet veel bijzonders. En de mini frietjes die erbij zaten waren helemaal een lachertje. Dit was eenmalig..te prijzig voor de kwaliteit.
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Beetje teleurstellend. We hadden het AH menu. Kreeg het idee dat ik een soort kapsalon at (slappe wrap met veel sla / saus erover) . Al met al met wat drinken (geen drank) toch niet heel veel goedkoper uit volgens mij als zonder AH actie. (Zal wel iets goedkoper zijn geweest maar met 4 personen ong 85 euro voor soort cafetaria maaltijd, valt dan toch iets tegen) En iets meer licht zou wat mij betreft wel mogen.
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
buiten op het terras gegeten. was heerlijk. het driegangendiner van de AH aktie was lekker. zeker een aanrader bij warm weer.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
Als ik een minpunt moet noemen dan zou dat zijn dat je misschien te veel eten krijgt ;), met andere woorden: heengaan met een lege maag :).
Martsje D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Met de ah actie 3 gangenmenu hier gegeten. Lekker voorgerecht, hoofdgerecht ook heerlijk (heel veel eten!) En nagerecht ook heerlijke keuzes al zaten we hier wat te 'vol ' voor. cantina is echt een aanrader. Vooral het dakterras. Heerlijk sfeertje!
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Het ontvangst was erg vriendelijk en gaandeweg was het net of je er al jaren vaste klant was :) Nu komen we er ook wel al een tijdje, maar dat was prettig. Het eten is lekker op smaak, misschien iets aan de vette kant, maar zeker altijd meer dan genoeg. De cheesecake als toetje is een echte aanrader!
G.R. V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Erg goede en vriendelijke service, lekker eten.