Cantina Mexicana

Vismarkt 50 9711 KV Groningen Nederland Kaart
31-503120131

Over het restaurant Cantina Mexicana

Op vakantie in Mexico; ben je plannen aan het maken? Dan is dit restaurant de ideale plek om alvast in de stemming te komen en inspiratie op te doen. In ieder geval op culinair gebied want hier maak je kennis met authentieke Mexicaanse gerechten waar het water van in je mond gaat lopen. Helemaal ingericht in die zo typische, vrolijk gekleurde sfeer met veel warmte en originaliteit. Tortilla, guacomole en buritos: het is allemaal even lekker en vers bereid. Kom je proeven?

Meer informatie over restaurant Cantina Mexicana

Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Dineke B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben lekker gegeten; hadden genoeg te kiezen en werden vlot bediend!
Zeker een aanrader!! We komen er nog eens weer.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Cantina Mexicana en ook genoeg om uit te kiezen als hoofdgerecht en nagerecht. Het duurde alleen vrij lang voordat we ons drinken + eten kregen, maar goed het was ook even druk. Zou er zeker weer eten :)
Roelina D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Voorgerecht was een mix van verschillende kleine hapjes.
Daarna kom je uit meerdere hoofdgerechten kiezen en ook de desserts was ruime keuze.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Leuke locatie. Tafel voor 2 is een ruime tafel en niet zo klein tafeltje als bij zo veel bistro's.
franktenhave .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We werden hartelijk ontvangen, konden nog boven op het dakterras terecht. zat lekker vol, maar geen overlast.
Wij aten me het albert heijn menu, heerlijk, voorgerecht allerlei mexicaanse hapjes.
daarna verschillende gerechten, allemaal heerlijk. het toetje was mexicaanse chocoladetaart en gesuikerde tortilla's, als je van chocolade houdt moet je het taartje nemen de bovenlaag is zacht en warm, jammie.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuk, gezellig en flexible. Prima.
Dorien S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Altijd goed, het eten is lekker en genoeg, prima bediening, ik kom hier elke keer graag terug. Vrijdag voor het eerst op het dakterras gezeten en dat was wel prettig want binnen was het wel vrij warm.
wroeters .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Lekker gegeten goed menu voor 32,50 euro. De 2e gratis yeah. Bij het afrekenen werd iet naar de AH spaarkaart gevraagd.
Dorien E.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten, komen zeker nog eens terug!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Lekker gegeten in ontspannen sfeer. Leuke bediening en een aangenaam ingericht restaurant. De maaltijd was ruim voldoende en gevarieerd.
Jan Derk S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We begonnen met een proeverij van verschillende gerechten. Dat was prima, smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn zoon een Taco de Tio en ik Chimanga met oesterzwammen en champignons. Ondanks dat het prima smaakte vonden we beiden dat het erg machtig was. Dat kwam omdat beide gerechten veel gegratineerde kaas bevatten. We hadden zoveel gegeten dat we afsloten met een kopje cappuccino, geen uitgebreid nagerecht meer. Het restaurant is zeker aan te bevelen maar aan een hoofdgerecht heb je meestal wel genoeg.
hansina .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met Albert Heyn etensbon gereserveerd. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht viel heel erg tegen. Nagerecht werd ons koffie of thee aangeboden. Bij het afrekenen à 32,50 euro per menu merkte ik op dat ik dit wel heel erg duur vond voor twee gangen en koffie of thee na. Bleek dat er ijs geserveerd werd. Dit werd verrekend met twee consumpties i.p.v. koffie, was voor twee personen bier besteld.
Nedaa .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen zaterdag uit eten geweest met de AH actie bij Cantina Mexicana.
Lekker gegeten, ook voldoende keus via het AH menu en de wachttijd was kort.

Diverse foutjes in de bediening; Voorgerecht werd niet geleverd en wij kregen 2 glazen wijn terwijl wij een fles hadden besteld. Kleine dingen, wij zijn de moeilijkste niet.
Wat wij wel storend vinden is dat buiten voor de deur een 3 gangen diner inclusief bioscoop kaart voor 25 euro wordt aangeboden terwijl het AH menu als 32,50 wordt aangeslagen.
Persoonlijk vinden wij deze prijs niet in verhouding met hetgeen wat wij hebben gekregen.

Conclusie; Wij hebben lekker gegeten en het was voldoende. Maar door het (bewust) ophogen van de prijs hebben wij naar ons idee teveel moeten betalen en dat geeft een zure nasmaak.
ewmbakker .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Altijd lekker eten en altijd vriendelijke bediening. Net de Ah restaurantactie wezen eten: ruime keuze op de hiervoor aangepaste kaart. Tostada de mi madre gehad: lekker! Proeverijtje vooraf idem... wijn heb k wel s lekkerder gevonden...
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We vonden de ontvangst allerhartelijkst. We werden steeds door een medewerkster geholpen en was fantastisch. Het eten was prima. We zijn wel wat gewend maar vooral de medewerkster krijgt van ons een dikke 10.
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het zou beter zijn als ze de Taco apart serveren en niet op het bord samen met de ingrediënten, dan blijft deze knapperig.
Gerda D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was prima. Het duurde lang voordat de verschillende gangen werden geserveerd.
marijke D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zoals alle andere keren die we hier de afgelopen jaren zijn geweest was het weer een heerlijk ontspannen avond.
Het eten was goed en de bediening uiterst vriendelijk. Was zeker niet de laatste keer dat we hier komen.