Cantina Mexicana

Vismarkt 50 9711 KV Groningen Nederland Kaart
31-503120131

Over het restaurant Cantina Mexicana

Proef de Mexicaanse zon

De zonnige Mexicaanse keuken staat centraal in dit bijzonder ingerichte restaurant. Romige guacamole, crispy tortillachips, pittige chorizo, smeuïge kaas verkoelende zure room; al deze kenmerkende ingrediënten vind je terug op de uitgebreide menukaart.

Meer informatie over restaurant Cantina Mexicana

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Anna J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben al diverse keren hier gegeten. De prijs kwaliteit is altijd prima ,vriendelijke bediening. Wij zatten helemaal achter in de zaak wat prima was, het is anders wel een beetje krappe opstelling. De persoon die achter mij zat was nogal luidruchtig en kwam ook in aanraking met mij. Afgezien daarvan een prima avond gehad.
rick R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
gezellige sfeer
vriendelijke snelle bediening
ruime keuze uit oa
Mexicaanse gerechten
Grote portie's

Wij hebben hier heerlijk met
z'n tweeën gegeten
en we komen zeker nog een keer terug

Rick en Natasha

• Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
zoals gewoonlijk weer gezellig,en zeer goed.
Wij gaan geregeld hier eten omdat wij het erg goed en gezellig vinden.
Echte aanrader voor een ieder.
Mo D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Al meerdere keren heerlijk gegeten ... gisteren helaas teleurstellend dat de spareribs niet zo mals en gemarineerd waren als anders ... hierdoor in twijfel om nog eens terug te keren ... ????
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij komen er vaker,en vinden het helemaal te gek. Het is gezellig en muziek op achtergrond net genoeg om naar te luisteren.
Het eten was weer formidabel en naar wens. Het is een aanrader voor iedereen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten en super vriendelijk personeel!
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zaterdag in de herfstvakantie, het is lekker druk, maar daar hebben we bij de ingang van het restaurant echt geen last van gehad. Leuke bediening, heerlijke Mexicaanse sfeer en gerechten. De pepers in een kaaslaagje zijn als vanouds om van te smullen. En de bife a la Mexicana een goede aanrader! We zullen zeker terugkomen als we in Groningen zijn.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met z'n allen.
Wij waren al een paar keer bij jullie geweest en wij komen vast weer terug.
Het is werkelijk smullen bij jullie.
groeten en tot ziens,
fam. van Roijen
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Lichte twijfel bij het zien van het restaurant, maar eenmaal binnen was dat alles verdwenen, erg sfeervol en gemoedelijke sfeer. Wij hadden via de leukste deal een arrangement in combinatie met het casino. Kregen hierdoor een "aangepaste kaart". Moet zeggen de keuze was nog steeds groot. Voorgerecht werd op een plankje geserfeerd zodat wij beide de gerechten konden delen. Als hoofdgerecht spare ribs gehad, geserveerd met 2 sausjes, patat en salade. Echt heerlijk maar veel te veel. Nagerecht hebben wij aan ons voorbij laten gaan, saren gewoon te vol. Wel nog een heerlijke cappuccino gehad. De bediening is erg vriendelijk en in voor een praatje. Kom hier zeker nog eens terug.
EmmaKremlin .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met een grote groep van +- 20 man zijn wij gaan eten bij cantina, dit was geen probleem en we kregen allemaal soorten gerechten op tafel waar we uit konden kiezen. Het ene nog lekkerder dan het andere gerecht. De bediening was heel erg vriendelijk en cantina ziet er van binnen net uit alsof je in Mexico bent :)
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hebben vaker hier gegeten, en het is voor herhaling vatbaar.keuze uit verschillende gerechten.
Het is een echte aanrader en zullen er nog heel vaak komen.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Mijn vriend en ik zijn met de Shell-actie hier wezen eten. Zoals hieronder ook al een recensie staat over deze actie, gebeurde bij ons precies hetzelfde. Je werd naar de tweede etage gestuurd zodra ze hoorden dat je met de actie meedeed. Boven aangekomen moest je nogmaals vermelden dat je met deze actie hier kwam eten, waarna je een aangepast menu kaart kreeg. Wij hadden een beetje het idee dat de meest makkelijke dingen op die kaart waren gegooid, zodat je met de actie niet te moeilijk zou doen als klant. We hebben beiden gekozen voor de spareribs, met een marinade van ketjap en kaneel. De spareribs smaakten vooral naar ketjap en de marinade was erg waterig. De bediening was wel erg vriendelijk, maar ik heb zeker wel eens lekkerder gegeten.
Beste Anouk,

Wij vinden het jammer om te horen dat jullie het bezoek aan ons als niet goed hebben ervaren.
De reden dat jullie helemaal naar boven moesten, is dat we op de beneden verdieping al vol zaten en dan wordt vanzelfsprekend iedereen naar boven gestuurd.
Betreft het menu, hier hebben wij alle gerechten opgezet die het meest door onze gasten besteld worden. Het is dus zo dat wij ons er gemakkelijk vanaf willen maken.
Verder betreur ik het dat jullie onze spare ribs niet lekker vonden, wij hebben hier doorgaans zeer goede reacties op.
Misschien dat de kwaliteit dit keer niet was zoals het moest zijn.
Dit alles gezegd te hebben wil ik jullie toch graag bewijzen dat we wel een goede service kunnen verlenen.
Ik wil jullie daarom graag op vertoon van deze mail twee gratis hoofdgerechten naar keuze aanbieden.
Met vriendelijke groet,
Raquel

Reactie van proever:

Beste Raquel,
Dat is erg aardig van je/jullie! Ik ben de komende zomer helaas niet in Groningen dus ik zal er jammer genoeg geen gebruik van maken. Maar het aanbod is ontzettend lief! En nogmaals, jullie restaurant is erg gezellig en de bediening is erg vriendelijk, zoals ook al eerder gezegd. Daar ligt het helemaal niet aan! Het was alleen met de Shell-actie niet super geregeld. Maar ik beloof dat we na de zomer nog eens langskomen voor een frisse start ;)

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Anouk,

bij deze zie ik jullie na de zomer.
En nog een fijne vakantie.
marjobassie .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Binnenkomst: u komt voor de shellactie, dan 2 trappen op en dit wel zeggen! Eerst krijgen we de gewone kaart en nadat hij zijn vergissing inzag gauw weer ingenomen en kwam de aangepaste kaart. Een keuze gemaakt, je moet toch wat, geen idee van prijs. Wat er misging: foute informatie over de prijs van de consumptie bleek later gewoon een euro duurder te zijn, vervolgens een verkeerd gerecht, geen rundergehakt maar kaas, mocht opnieuw of een gratis drankje of koffie van het huis na het eten. Daar voor gekozen want anders heeft de ene persoon het al op voor het goede gerecht weer arriveerd. Vervolgens werd er niet meer op ons gelet, het personeel kon hier niet veel aan doen want het was stuiterdruk en ze konden het nauwelijks aan. Na het nagerecht hebben we maar afgerekend zonder dat er nog over een drankje van het huis werd gepraat en we schrokken van de prijs. Het is dan wel 2e menu gratis maar doordat ze 27.50 vragen voor een summier samengesteld menu wat normaal op de kaart echt niet zo prijzig is en de verkeerde informatie over de prijs van de drank voelde we ons behoorlijk genomen. Je voelt je bijna een paria omdat je gebruik maakt van de actie.
Als je als restaurant meedoet doe het dan goed en doe anders niet mee.
Over het algemeen zijn onze ervaringen goed, dit was erg jammer.
jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met zes personen hebben we het goedkoopste groepsmenu genomen. Dit bestond uit allemaal erg lekkere gerechten. Er was ook zeker meer dan genoeg, en er kon ook nog gratis aangevuld worden. Het nadeel is dat het allemaal vrij zware, vettige gerechten waren met veel kaas, bonen en vlees, maar daar waren we wel aan toe.

Het lage cijfer voor de service had er mee te maken dat we, ondanks een reservering voor zes personen aan een vierpersoons tafel werden geplaatst. Ook werd het eten pas ruim een uur na bestellen op tafel gezet. Maar het was ook wel erg druk...

Het restaurant is leuk aangekleed, als we met z'n vieren hadden gezeten was het een leuk plekje!
Wereldreiziger61 M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vanavond voor de eerste keer in dit fijne restaurant gegeten, en och, wat een feest werd het.
Allereerst het hartelijk welkom heten, en daarna de ongelooflijke service van Marije die wel heel veel plezier in haar werk heeft !! Zelden zo iemand ontmoet , tot in de finesse aandacht voor haar klanten,ondanks dat het helemaal vol was.Het overige personeel deed trouwens niet veel voor haar onder. Zeer vriendelijk en attent.
Het eten was voortreffelijk, op hete borden opgediend, en hier geen lange wacht tijden op je maaltijd.
Het werd een top avond, wij bevelen dit restaurant van harte aan!!!!!!

Paul en Eisse
Marreco .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Deze keer, niet voor het eerst, met een gezelschap wezen eten bij "Cantina". Geen haute cuisine, maar meer dan de moeite waard. Gelijk mijn 4 andere tafelgenoten gekozen voor de Combinación ‘Cantina Mexicana’, een proeverij van de lekkerste gerechten. De bediening was (als vanouds) correct en ook over de inrichting geen klagen. Ondanks dat het een grote zaak is, kent het toch de intimiteit van een klein restaurant.
Ferenc J.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het eten is echt lekker, mijn zoontje en ik hebben gesmuld van de heerlijke spareribs. Daarom komen we ook iedere keer weer terug. De service is prima, vriendelijk personeel en korte wachttijden. Het is een beetje rumoerig maar dat mag de pret niet drukken. Kortom het was wederom perfect!
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wil je lekker mexicaans eten? Niet te veel betalen? Dan zit je hier goed.
Wij komen hier al jaren en dit blijft een goed restaurant.
Onze kinderen vinden het ook lekker en de oudste is blij dat ze niet de hele tijd op haar stoel hoeft te zitten maar ook naar de speelkamer kan.
Leuke sfeer door de aankleding en de muziek. Altijd vriendelijk personeel.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen week bij deze Mexicaan gegeten. Als je binnenkomt ruikt her naar afval . Dat vond ik de keer er voor ook al. Viel me nu weer op. we kregen een assortiment van verschillende hapjes, was lekker. Hoofdgerecht een combi, heel veel droge bruine boontjes, te veel rijst. Te weinig vlees en sla. Toetje ijs was lekker. Ik zou hier niet uit mezelf heen gaan was nu op uitnodiging. Ze moeten echt wat aan de aankleding doen, zo donker en stoffig. Personeel was top.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Afgelopen vrijdagavond bij dit restaurant gegeten en gebruik gemaakt van het bioscoopmenu. Bij dit menu kregen we een driegangendiner en een bioscoopvoucher (pathe/wolff) voor €25 p.p. Als je gebruik maakt van dit menu krijg je een andere (meer beperkte) menukaart. Er is echter nog steeds voldoende keuze. Als voorgerecht kozen wij voor brood met aioli en gehaktballetjes in pittige tomatensaus, allebei heel lekker. Als hoofdgerecht kozen we de nacho's met gehakt en de flauta met gehakt. Allebei erg lekker, de nacho's wel een hele grote portie voor als je er nog twee gangen bij hebt! Als toetje kozen we voor de chocoladetaart en de gefrituurde tortilla met suiker en kaneeldip. Chocoladetaart lekker maar niet bijzonder, het andere toetje lekker en fijn als je niet heel veel ruimte meer over hebt voor het toetje.

Bediening was vriendelijk en vlot. Het restaurant is vrij groot maar oogt gezellig door alle aparte hoekjes. Zoals het een mexicaans restaurant betaamt was er een overvloed aan schilderijen, beeldjes, en andere versieringen.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden. Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, al helemaal met het bioscoopmenu. De bioscoopvouchers waren nog ruim een jaar geldig en met de code op de voucher kan je eenvoudig online kaartjes voor de film bestellen (in elk geval bij Pathe).