Cantina Mediterrana

Dolderseweg 77 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina Mediterrana

Heerlijke klassiekers

Alle toppers uit de Italiaanse keuken vind je bij Cantina Italia op het menu. Hier weten ze precies hoe het moet. Wat een genot! Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep en diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Cantina Mediterrana

Jouw recensie over het restaurant Cantina Mediterrana

Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer goede sfeer en voortreffelijk eten. Wederom genoten!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eerste bezoek aan dit restaurant. Mooie zaak, niet te druk. Bediening was erg amicaal, soms iets te amicaal. Vleesgerechten erg goed. Vegetarisch gerecht droop van de geitenkaas (stond niet op de menukaart vermeld) wat deze vegetariër niet lust. Na melding direct en netjes vervangen door een nieuw gerecht.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Niets te klagen, zeer aanbevolen!
M D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat een gezellige avond had moeten worden werd bedorven door het onvriendelijke personeel. Het was druk. Wachttijd voor een broodje 1 uur. Wachttijd tot het voorgerecht 1,5 uur . Kom hier regelmatig maar heb dit nog nooit meegemaakt. Prijs tov kwaliteit is niet in orde. Biefstuk E 33
Bart het was in het verleden gezellig en lekker maar voor ons hoeft het niet meer.
Greg T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een leuke avond! Super aardig personeel! Heerlijk eten! Heerlijke wijn! We hebben genoten en onze kinderen ook!
Hylkia I.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede adviezen qua hoeveelheid voor voorgerecht (doe samen de helft anders echt te veel) in combinatie met hoofdgerecht..
Kreeg direct andere wijn aangeboden toen ik zei dat ik hem wat te zoet vond.
Door drukte duurde t even voordat bedienend personeel ons wenken om karaf water zag.
Verder niks echt niks aan te merken, het eten was zalig.
Er werd een doggybag aangeboden voor restant van lamsschouder.
Aanrader!!
frank H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Geen haute cuisine pretenties hier, gewoon lekker eten. Ook in het wat frisser wordt 's avonds kan je toch prima op het overdekte terras buiten zitten. De geplastificeerde kaart ziet er erg recht toe recht aan en zo is de bediening ook. Maar als we vervolgens de Carpaccio en (buiten de kaart) Wilde eend met kersen en kip rouleau met champignons nemen smaakt dat toch wel bovengemiddeld. Ook niet voor een goedkoopje, want bijna 150 euro voor alleen voor- en hoofdgerecht wijn en koffie is geen budget maaltijd. Maar voor deze bovengemiddelde ervaring zeker de moeite waard.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het restaurant is binnen gezelliger dan het er van buiten uitziet. Goede sfeer. Op het zogenaamde buitenterras is voor verwarming gezorgd. Geen hinderlijke akoestiek. Je kunt er op rustige toon met elkaar praten.
Geen uitgebreide kaart, ook niet wat betreft de wijnen. Wel meerdere wijnen per glas mogelijk. Goede en snel bereide maaltijden. Heerlijke sardines als voorgerecht en een uitstekende ribeye met eendenleverkrullen als hoofdgerecht. Voor nagerecht geen puf meer.
Goede koffie.
ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten op een gezellig overdekt terras, antipasto is een aanrader. Bediening is zeer attent en met oog voor detail. Zeker aan te bevelen restaurant!
hannie.kraaijeveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Maandag 17/7 hier gegeten, in tegenstelling tot eerdere keren viel het eten en zeker hét hoofdgerecht, de kip, tegen. Ook de bediening en sfeer zat er deze avond niet in. Eigenaar afwezig? En ander personeel, waárschijnlijk vakantietijd maar jammer. Begrijpelijk dat er in de serre gerookt kan worden maar toch heel hinderlijk als je de tafel ernaast hebt. Hannie Kraaijeveld
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel, heerlijk vers eten en verrassend lekkere wijn. Kortom: we komen terug!
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig buiten op het terras, super gastheer en gastvrouw, komen beslist snel terug!
Paul en Akke Planthof
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. Via Iens gevonden. De service was top! Goed geholpen door o.a. de eigenaars! En het verrassingsmenu is een echte aanrader!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Cantina Mediterrana heeft een mede door de roodachtige wanden een mooie binnenruimte en ook nog een groot terras. De kaart kent originele gerechten die goed smaken. Bediening is vriendelijk.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en altijd de moeite waard om weer terug te komen. De extra opties naast de kaart zijn verrukkelijk en tongstrelend.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een werkelijk uitstekende salade nicoise gegeten, zomaar op een maandagmiddag. Prettig terras, vlotte bediening - wat wil je nog meer?
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Komen hier al heel lang en vaak. Super gegeten. Aandacht, met name voor de kinderen, heel goed. Absolute aanrader. Favoriete gerecht: Risotto met truffel.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer helemaal tevreden. Heerlijk gegeten. Zo ook onze gasten. Komen graag terug.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beetje overrated restaurant. Eten is ok, maar niet meer dan dat en dat maakt de prijs te hoog. Wijn ook niet zo verheffend.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gister voor de tweede maal hier gegeten samen met man en dochter.
Overheerlijke malse bavette gegeten, onze dochter had Lam, ook echt fantastisch. De porties zijn precies goed. Heerlijke tiramisu erna en espresso en een heerlijke dame blanche. Als mijn portemonee het toeliet dan kwam ik hier 4x in de week!!.
Voor mij zegt dat heel veel want in de meeste restaurants wordt ik vaak teleurgesteld, door smakeloos eten en of slechte bediening.