Cantina Mediterrana

Dolderseweg 77 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina Mediterrana

Heerlijke klassiekers

Alle toppers uit de Italiaanse keuken vind je bij Cantina Italia op het menu. Hier weten ze precies hoe het moet. Wat een genot! Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep en diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Cantina Mediterrana

Jouw recensie over het restaurant Cantina Mediterrana

Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Fijn terras, heerlijk gezeten en gegeten. Na dit bezoek vrees ik alleen wel dat ik voortaan in een restaurant dat iets buiten de kaart aanbiedt ga vragen: wat kost dat? Bij het afrekenen kwamen we er namelijk achter dat het voorgerecht van de dag (salade met kreeft) 29 euro kostte. Voor die prijs had ik een dag later in een ander restaurant een geweldig zesgangenmenu... Natuurlijk is kreeft niet het goedkoopste ingrediënt, maar voor een 'salade' had ik vooraf zo'n prijs niet verwacht. Een kleine prijsindicatie had ik gewaardeerd. Overigens was het gerecht heerlijk. Dat wel. :)
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Al diverse keren hier gegeten. Altijd goed. Vriendelijk personeel die goed in de gaten houdt of er nog wensen zijn.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima restaurant, gezellige sfeer, fijne bediening en goede gerechten. Niet te zuinig met wijn per glas. Aan te raden ook voor grotere gezelschappen.
Chris Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Leuke plek met goed eten. Bediening (capaciteit en klantvriendelijkheid) kan beter.
Ik weet wat ik er nog meer over moet melden, maar deze zotte website vraagt 120 karakters. Dit zal dan ook de laatste keer zijn dat ik op een verzoek tot commentaar zal reageren.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
In een woord top. Prima menu. Top restaurant. We hebben in korte tijd hier al drie keer gegeten en het is elke keer voortreffelijk. Tot de volgende keer.
H.J. D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Uitstekend restaurant, prima bediening, goede sfeer. Zelfs als je iets buiten de kaart om wilt bestellen, geen enkel probleem.
Prunus P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat een verschil in uitstraling en beleving. De uitstraling is goed. De inrichting is prima. Het eten is goed. Jammer dat het personeel dit niveau niet haalt. Zowel qua taalgebruik als vaardigheden moeten ze nog veel leren over hoe gasten bediend zouden moeten worden.
Jammer. Met andere bezetting zou dit echt een toprestaurant kunnen zijn
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer goede sfeer en voortreffelijk eten. Wederom genoten!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Eerste bezoek aan dit restaurant. Mooie zaak, niet te druk. Bediening was erg amicaal, soms iets te amicaal. Vleesgerechten erg goed. Vegetarisch gerecht droop van de geitenkaas (stond niet op de menukaart vermeld) wat deze vegetariër niet lust. Na melding direct en netjes vervangen door een nieuw gerecht.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Niets te klagen, zeer aanbevolen!
M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wat een gezellige avond had moeten worden werd bedorven door het onvriendelijke personeel. Het was druk. Wachttijd voor een broodje 1 uur. Wachttijd tot het voorgerecht 1,5 uur . Kom hier regelmatig maar heb dit nog nooit meegemaakt. Prijs tov kwaliteit is niet in orde. Biefstuk E 33
Bart het was in het verleden gezellig en lekker maar voor ons hoeft het niet meer.
Greg T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een leuke avond! Super aardig personeel! Heerlijk eten! Heerlijke wijn! We hebben genoten en onze kinderen ook!
Hylkia I.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goede adviezen qua hoeveelheid voor voorgerecht (doe samen de helft anders echt te veel) in combinatie met hoofdgerecht..
Kreeg direct andere wijn aangeboden toen ik zei dat ik hem wat te zoet vond.
Door drukte duurde t even voordat bedienend personeel ons wenken om karaf water zag.
Verder niks echt niks aan te merken, het eten was zalig.
Er werd een doggybag aangeboden voor restant van lamsschouder.
Aanrader!!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Geen haute cuisine pretenties hier, gewoon lekker eten. Ook in het wat frisser wordt 's avonds kan je toch prima op het overdekte terras buiten zitten. De geplastificeerde kaart ziet er erg recht toe recht aan en zo is de bediening ook. Maar als we vervolgens de Carpaccio en (buiten de kaart) Wilde eend met kersen en kip rouleau met champignons nemen smaakt dat toch wel bovengemiddeld. Ook niet voor een goedkoopje, want bijna 150 euro voor alleen voor- en hoofdgerecht wijn en koffie is geen budget maaltijd. Maar voor deze bovengemiddelde ervaring zeker de moeite waard.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Het restaurant is binnen gezelliger dan het er van buiten uitziet. Goede sfeer. Op het zogenaamde buitenterras is voor verwarming gezorgd. Geen hinderlijke akoestiek. Je kunt er op rustige toon met elkaar praten.
Geen uitgebreide kaart, ook niet wat betreft de wijnen. Wel meerdere wijnen per glas mogelijk. Goede en snel bereide maaltijden. Heerlijke sardines als voorgerecht en een uitstekende ribeye met eendenleverkrullen als hoofdgerecht. Voor nagerecht geen puf meer.
Goede koffie.
ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten op een gezellig overdekt terras, antipasto is een aanrader. Bediening is zeer attent en met oog voor detail. Zeker aan te bevelen restaurant!
hannie.kraaijeveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Maandag 17/7 hier gegeten, in tegenstelling tot eerdere keren viel het eten en zeker hét hoofdgerecht, de kip, tegen. Ook de bediening en sfeer zat er deze avond niet in. Eigenaar afwezig? En ander personeel, waárschijnlijk vakantietijd maar jammer. Begrijpelijk dat er in de serre gerookt kan worden maar toch heel hinderlijk als je de tafel ernaast hebt. Hannie Kraaijeveld
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel, heerlijk vers eten en verrassend lekkere wijn. Kortom: we komen terug!
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig buiten op het terras, super gastheer en gastvrouw, komen beslist snel terug!
Paul en Akke Planthof
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. Via Iens gevonden. De service was top! Goed geholpen door o.a. de eigenaars! En het verrassingsmenu is een echte aanrader!