Cantina Mediterrana

Dolderseweg 77 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina Mediterrana

Heerlijke klassiekers

Alle toppers uit de Italiaanse keuken vind je bij Cantina Italia op het menu. Hier weten ze precies hoe het moet. Wat een genot! Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep en diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Cantina Mediterrana

ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk buiten gegeten op een gezellig overdekt terras, antipasto is een aanrader. Bediening is zeer attent en met oog voor detail. Zeker aan te bevelen restaurant!
hannie.kraaijeveld .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Maandag 17/7 hier gegeten, in tegenstelling tot eerdere keren viel het eten en zeker hét hoofdgerecht, de kip, tegen. Ook de bediening en sfeer zat er deze avond niet in. Eigenaar afwezig? En ander personeel, waárschijnlijk vakantietijd maar jammer. Begrijpelijk dat er in de serre gerookt kan worden maar toch heel hinderlijk als je de tafel ernaast hebt. Hannie Kraaijeveld
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellige ambiance, zeer vriendelijk personeel, heerlijk vers eten en verrassend lekkere wijn. Kortom: we komen terug!
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig buiten op het terras, super gastheer en gastvrouw, komen beslist snel terug!
Paul en Akke Planthof
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. Via Iens gevonden. De service was top! Goed geholpen door o.a. de eigenaars! En het verrassingsmenu is een echte aanrader!
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Cantina Mediterrana heeft een mede door de roodachtige wanden een mooie binnenruimte en ook nog een groot terras. De kaart kent originele gerechten die goed smaken. Bediening is vriendelijk.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Al meerdere keren hier gegeten en altijd de moeite waard om weer terug te komen. De extra opties naast de kaart zijn verrukkelijk en tongstrelend.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een werkelijk uitstekende salade nicoise gegeten, zomaar op een maandagmiddag. Prettig terras, vlotte bediening - wat wil je nog meer?
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Komen hier al heel lang en vaak. Super gegeten. Aandacht, met name voor de kinderen, heel goed. Absolute aanrader. Favoriete gerecht: Risotto met truffel.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weer helemaal tevreden. Heerlijk gegeten. Zo ook onze gasten. Komen graag terug.
Wim T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Beetje overrated restaurant. Eten is ok, maar niet meer dan dat en dat maakt de prijs te hoog. Wijn ook niet zo verheffend.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Gister voor de tweede maal hier gegeten samen met man en dochter.
Overheerlijke malse bavette gegeten, onze dochter had Lam, ook echt fantastisch. De porties zijn precies goed. Heerlijke tiramisu erna en espresso en een heerlijke dame blanche. Als mijn portemonee het toeliet dan kwam ik hier 4x in de week!!.
Voor mij zegt dat heel veel want in de meeste restaurants wordt ik vaak teleurgesteld, door smakeloos eten en of slechte bediening.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker eten, gezellig interieur, prettige advisering en hartelijk contact met eigenaar, kortom: heel geslaagd etentje en voor herhaling vatbaar.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten,top wijnen,gezellige bediening!
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten;
Vooraf de antipasti voor 2 mooi bord met diverse soorten ham, bruchetta's en vis.
Als hoofd Pasta alla parmegiani en de dagschotel Eendenborstfile.
Toe een scroppino
Fantastische rode Spaanse wijn een Barbazul. Kortom een echt feestje om hier te eten, bediening erg vriendelijk en goed!
Smoes1212 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een ontzettend goed restaurant met pure Italiaanse gerechten. De bediening was gezellig, en informeel. Precies waar wij van houden.
(ps. we komen nog wel een keer terug om die gave schilderijen van de Godfather van de muur jatten ;-))
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima ervaring geweest. Eten is goed en service vriendelijk. Klein minpuntje: de hoge tafels en stoelen zien er mooi uit, maar de stoelen zijn zo hoog dat je je voeten niet goed kwijt kunt. Dat wordt opgelost door een plastic krukje aan te bieden wat op zich wel werkt maar de charme een beetje doet verdwijnen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede overzichtelijke kaart, beter dan een jaar geleden, meer accenten weer op Italiaans, daarvan is de kwaliteit goer, met mooie gerechten. Erg lekker waren de kwarteltjes op risotto.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het voorgerecht en het het hoofdgerecht waren heerlijk. Het nagerecht teleurstellend. Het duurde erg lang voordat de menu's werden uitgereikt (door de hartelijke eigenaar van de zaak), voordat de bestelling werd opgenomen (zelf aangegeven dat we wilden bestellen) en voordat het voorgerecht werd geserveerd. Daarna duurde het lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Er werd eerst ook een verkeerd gerecht geserveerd. Er kan verbeterd worden op prijs/kwaliteitverhouding en de wachttijden.
De ambiance was goed.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten.. de antipasti was uitstekend en gevarieerd met zowel vis als vleeswaren.. de hoofdgerechten waren goed, hoewel de kip wel iets te droog was.
Bediening was goed en vakkundig.