Cantina Mediterrana

Dolderseweg 77 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina Mediterrana

Heerlijke klassiekers

Alle toppers uit de Italiaanse keuken vind je bij Cantina Italia op het menu. Hier weten ze precies hoe het moet. Wat een genot! Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep en diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Cantina Mediterrana

Joke K.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker eten, gezellig interieur, prettige advisering en hartelijk contact met eigenaar, kortom: heel geslaagd etentje en voor herhaling vatbaar.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk gegeten,top wijnen,gezellige bediening!
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Erg lekker gegeten;
Vooraf de antipasti voor 2 mooi bord met diverse soorten ham, bruchetta's en vis.
Als hoofd Pasta alla parmegiani en de dagschotel Eendenborstfile.
Toe een scroppino
Fantastische rode Spaanse wijn een Barbazul. Kortom een echt feestje om hier te eten, bediening erg vriendelijk en goed!
Smoes1212 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een ontzettend goed restaurant met pure Italiaanse gerechten. De bediening was gezellig, en informeel. Precies waar wij van houden.
(ps. we komen nog wel een keer terug om die gave schilderijen van de Godfather van de muur jatten ;-))
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima ervaring geweest. Eten is goed en service vriendelijk. Klein minpuntje: de hoge tafels en stoelen zien er mooi uit, maar de stoelen zijn zo hoog dat je je voeten niet goed kwijt kunt. Dat wordt opgelost door een plastic krukje aan te bieden wat op zich wel werkt maar de charme een beetje doet verdwijnen.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goede overzichtelijke kaart, beter dan een jaar geleden, meer accenten weer op Italiaans, daarvan is de kwaliteit goer, met mooie gerechten. Erg lekker waren de kwarteltjes op risotto.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het voorgerecht en het het hoofdgerecht waren heerlijk. Het nagerecht teleurstellend. Het duurde erg lang voordat de menu's werden uitgereikt (door de hartelijke eigenaar van de zaak), voordat de bestelling werd opgenomen (zelf aangegeven dat we wilden bestellen) en voordat het voorgerecht werd geserveerd. Daarna duurde het lang voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Er werd eerst ook een verkeerd gerecht geserveerd. Er kan verbeterd worden op prijs/kwaliteitverhouding en de wachttijden.
De ambiance was goed.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima gegeten.. de antipasti was uitstekend en gevarieerd met zowel vis als vleeswaren.. de hoofdgerechten waren goed, hoewel de kip wel iets te droog was.
Bediening was goed en vakkundig.
Joriskloris1975 R.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gevarieerde kaart, met goede dagkaart. Dit keer verse zee baars, was prima. Kom zeker terug.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten - mooie verse zeebaars van de BBQ en goede wijnsuggestiies. Ontvangst en bediening zeer attent. Kortom een echte aanrader.
M.B. B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Onze eerste kennismaking met Cantina Mediterrana. Geweldig gegeten, goede sfeer en akoestiek. We werden echt welkom geheten! Een aanrader!
Victor84 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Top avond gehad weer! Heerlijk gegeten ondanks dat ze het deze avond erg druk hadden! Dank julie wel weer en zeker weer tot snel!
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
De avond niet ervaren zoals wij in het verleden altijd veel hebben gedaan. Wij zijn een goede oplettende bediening gewend met meer dan uitstekend eten. Vanavond ging het vanaf het begin al mis. Het duurde 45 min voordat wij ons voorgerecht kregen, waarvan 1 gerecht de verkeerde was en dus moest worden teruggestuurd. Hierdoor duurde het uiteraard nog wat langer. De zalm met blini's en crème fraîche waren niet naar verwachting. Heel veel sla met 3 kleine stukjes zalm, 1 blini en geen crème fraîche. De hoofdgerechten waren verder prima, maar prijs/kwaliteit niet naar verhouding hoe wij die gewend zijn van cantina. Een heel klein stukje vis voor een bedrag van bijna €30. Het dessert duurde vervolgens weer meer dan een half uur en de warme drank hierbij werd vergeten. Dit alles werd uiteindelijk wel een beetje hersteld door de bediening. Ik werk zelf in de horeca en dit is helaas niet hoe het hoort.. De bediening is niet allemaal op de hoogte van de juiste etiketten deed en totaal geen moeite om ons drankjes te verkopen. Al met al, enige structuur leek te ontbreken op een avond die geen topdrukte bevatte.

Voorheen hier altijd goed gegeten dus wellicht zullen wij het in de toekomst nog een keer proberen maar dit was zeker een teleurstelling.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was erg vriendelijk. We komen zeker nog een keertje terug.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e kerstdag wilden we eens wat anders dus niet thuis. Het werd een restaurant in de regio dat wij nog niet eerder hadden bezocht: Cantina Mediterrana in Den Dolder. Tot juni 2016 was dit Cantina Italia maar daarna werd de keuken uitgebreid met gerechten uit andere zuideuropese landen, vandaar de naamswisseling. Onze jassen konden we kwijt in een ruime garderobe en daarna werden we ontvangen met een check op de ruime reserveringslijst. We kregen een tafel voor twee in een hoek toegewezen naast een grote familie van elf personen.

We gingen beiden voor het 5-gangen kerstmenu ofschoon je ook van de a la carte kaart kon eten. Met een kleine aanpassing werd het een mooie antipasti schotel, gevolgd door een smakelijke kreeften- en tomatensoep en een heerlijke ravioli (2 stuks) gevuld met paddenstoelenmousse. Het hoofdmenu bestond uit een gebakken schelvisfilet (i.p.v. eendenfilet) op een bedje van groeten en (zegge en schrijve) 1 piepklein aardappelsoesje (“nieuwe keuken”?). Dat mogen er toch wel een paar meer zijn? Het dessert was een verrassing van diverse lekkernijen als slotstuk van deze prima avond.

De ambiance vonden wij in dit vol bezette restaurant warm en sfeervol en je had het gevoel van een grote huiskamer vol met familie. Over de bediening niets dan goeds: zeer alert en kerstvriendelijk! Opvallend was de korte interactie van de eigenaar bij diverse tafels. Ook bleken meerdere mensen vaste gast te zijn, een goed teken. Parkeren kun je voor de deur, dat is wel zo gemakkelijk.
Kortom: een prima adres en een warme aanbeveling om het nog eens over te doen.
v.j.vankoutrik .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Betrokken en ongedwongen bediening. De eigenaar zelf kwam ik de drie keer dat ik er was aan het begin aan de tafel om de keuze uit te leggen en voorkeuren te bespreken. Alle keren zeer plezierig en goed gegeten.
Roan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor het eerst geweest, maar zeker niet voor het laatst. Goede service. Uitstekende gerechten. Gezellige sfeer. Warm welkom.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eerste keer bij Cantina Italia. Warme inrichting en zeer vriendelijke ontvangst. Mooie wijnen ook per glas en zeer mooie gerechten waar ze heel veel aandacht aan besteden. We hebben genoten van begin tot het einde.
Niets dan lof. Komen zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten, leuke ambiance, prima bediening
Eten kwam mooi op tijd, met precies genoeg tijd ertussen. niet te lang en niet tr kort
Meteen besproken voor Kerst!
L X.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten met zes personen. Professionele bediening en comfortabel gezeten. De akoestiek is prima in orde. De prijs kwaliteit goed. Zeker aan te raden!