Cantina Mediterrana

Dolderseweg 77 3734 BD Den Dolder Nederland Kaart

Over restaurant Cantina Mediterrana

Heerlijke klassiekers

Alle toppers uit de Italiaanse keuken vind je bij Cantina Italia op het menu. Hier weten ze precies hoe het moet. Wat een genot! Neem er een goed glas wijn bij en je bent diep en diep tevreden.

Meer informatie over restaurant Cantina Mediterrana

v.j.vankoutrik .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Betrokken en ongedwongen bediening. De eigenaar zelf kwam ik de drie keer dat ik er was aan het begin aan de tafel om de keuze uit te leggen en voorkeuren te bespreken. Alle keren zeer plezierig en goed gegeten.
Roan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor het eerst geweest, maar zeker niet voor het laatst. Goede service. Uitstekende gerechten. Gezellige sfeer. Warm welkom.
Augie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eerste keer bij Cantina Italia. Warme inrichting en zeer vriendelijke ontvangst. Mooie wijnen ook per glas en zeer mooie gerechten waar ze heel veel aandacht aan besteden. We hebben genoten van begin tot het einde.
Niets dan lof. Komen zeker terug. Bedankt voor de gezellige avond.
Carry V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekker gegeten, leuke ambiance, prima bediening
Eten kwam mooi op tijd, met precies genoeg tijd ertussen. niet te lang en niet tr kort
Meteen besproken voor Kerst!
L X.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Heerlijk gegeten met zes personen. Professionele bediening en comfortabel gezeten. De akoestiek is prima in orde. De prijs kwaliteit goed. Zeker aan te raden!
Machteldgoedhart .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
La Cantina heeft een nieuwe menukaart. Dat was weer een verrassende ervaring. Wij genoten van de eendenlever paté met gegrild suikerbrood en uien compote als voorgerecht. En aten allen de heerlijke lamsstoof met lamskoteletjes en tagliatella. Sabayone dessert was helaas weer met een bolletje ijs, zonder ijs en meer Sabayone over het heerlijke fruit is lekkerder, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Maar de ontvangst was weer hartelijk en gastvrij en wij konden ondanks dat we niet gereserveerd hadden toch gezellig eten.
Kees1951 D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Weer heerlijk gegeten zoals elke keer. misschien te duur om elke week te gaan, maar dat zouden we willen. een aanrfader
Ibauer .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten. Je voelt je meer dan welkom. Bediening met passie die nog snappen dat uit eten meer is dan n goede maaltijd. We komen zeker nog n keer terug!
Mauricehoog .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was echt goed bereid en we hebben op aanbevelen van de eigenaar (met horeca dna) een tournedos gegeten. Vriendelijke bediening in een prettige ambiance en eten in het juiste tempo! Echt een aanrader voor mensen die van kwaliteit houden.
Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Graag tot snel weer! Team Cantina Mediterrana
Plkoster .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! Een aanrader voor als je een avondje uit eten wilt. Je staat niet met een uur weer buiten!
Zeer vriendelijke bediening!
Bedankt voor de mooie recensie!! Graag tot snel weer! Team Cantina Italia
Philip T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Goed concept met Italiaanse, Spaanse en Franse gerechten. Bediening erg vriendelijk, maar gerechten kwamen niet altijd even snel en op de goede tafel. Wel een aanrader, deze tent!
t was inderdaad een erg drukke avond met wat schoonheids foutjes! Graag zien we u weer terug. Groet team Cantina Mediterrana.
Machteldgoedhart .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijke steak tartare en camarones gegeten. Mijn man at de gegratineerde kreeft en vooraf de sardien mossel schotel en was ook heel content. Het restaurant zat gezellig vol op donderdag avond.
Jcjdittmar .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Zaterdagavond gegeten onder de veranda buiten , het was er gezellig gemaakt met een vuurhaard en warm dmv warmtelampen . Het 3 landen concept te weten Italië,Frankrijk en Spanje daar moest ik even aan wennen echter de bestelde gerechten, uit elk land hadden we er 1 genomen , waren prima . Kortom een culinaire avond gehad in een uiterst gezellige ambiance .
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Eten prima, wel aan de prijs ( waarom 6€ vragen voor frites als je ook al een bavette voor 27€ hebt.

Maar wat echt niet kan is dat de bedrijfsleider met het personeel om 22.00 gaat zit roken in het restaurant als je nog gasten hebt
Graag zouden wij een herkansing krijgen. Of u persoonlijk te woord staan! Nogmaals graag tot een volgende keer! Team Cantina Italia.

Reactie van proever:

Ik ga het overwegen, maar dan ga ik er wel vanuit dat er niet gerookt wordt als er nog gasten zijn. Ik vind het overigens wel jammer dat het italiaanse concept is verlaten
Mrtje Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We hebben heerlijk op het terras van Cantina Italia/Mediterranea gezeten. De bediening was gezellig en informeel, al hadden we het idee dat we soms ietwat vergeten werden. De antipasta schaal en oesters vooraf waren voortreffelijk, al is de standaard waarop het bord van de antipasta staat wat hoog, waardoor je er niet zo goed bijkunt.
Verder waren alle gerechten goed op smaak en mooi gepresenteerd.
De hele zaak heeft een leuke en moderne uitstraling, de toiletten zijn erg basic en in contrast met de rest van de zaak.
Voor herhaling vatbaar!
Jaapvdvlist .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Cantina ITalia! De naam was net om naar Cantina Mediteranna en daarmee op de kaart meer ruimte voor niet Italiaanse gerechten. De Spaande, Zuid-Franse en Marrokaanse keuken komen ook aan bod. Voor de kinderen is er nog steeds wen kinderplankje. Het eten was erg goed en Cantina heeft een gezellige sfeer. Absoluut een aanrader alleen de prijzen vielen ons iets tegen.
Jurrien H.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Cantina was goed, goede ontvangst, prettige sfeer. Het eten was redelijk. Zeebaars op salade. Niet dat ik zeg heel bijzonder voor €30 pp. Maar 't was goed.
Hansroos2103 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Fijne rustige sfeer in de (verwarmde) open serre, gastvrije en alerte bediening en last but not least heerlijke gerechten ((kabeljauw en eend)
Ankjan .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Nog nooit een tegenvaller gehad daar. Alles is altijd optimaal. Hebben er al minstens dertig keer gegeten en gaan altijd dik tevreden naar huis.
Marlou K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk terras, met bijpassend eten. De bediening is vriendelijk en snel, fijn op een zomerse dag als je dorst en trek hebt :). Net verbouwd en het is echt een enorme verbetering. Fijne ambiance. De steak tartaar is een aanrader! Lekker makkelijke wijnkaart, ook wel eens fijn!
Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! Graag tot ziens. Team Cantina