Cantina Dolores

31-519554520

Meer informatie over restaurant Cantina Dolores

Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Prima eten echt een aanrader! Fajitas waren top maar ook de taart en koffie! Prima bediening, attent en vlot. We komen heel graag nog eens terug
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Erg lekker gegeten, verse mexicaanse maaltijd en goede, vlotte bediening. Ons zoontje van 3 kreeg zelfs een tshirtje cadeau omdat ie zo geïnteresseerd was in de keuken. Wij komen gauw een keer terug!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Wij hebben hier op 3 en 8 september 2016 heerlijk gegeten. Op 3 september een serie heerlijke Tapasgerechten vooraf gegaan door lekkere cocktails en begeleid door een lekkere huiswijn respectievelijk desperado.
De 8e kozen wij voor een prima enchelada respectievelijk mooie Naxos todos.
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Vanavond hier op het terras gegeten. De bediening was aardig, maar we moesten erg lang wachten op ons eten. Het eten was lekker, maar niet bijzonder. Wij vonden het een matige ervaring en zullen niet snel hier nog een keer eten. Jammer...
Rooie B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gewoon: gezellig, superbediening, leuk gevarieerd publiek en natuurlijk: vers en met liefde bereid eten. Cantina Dolores jullie overstijgen jezelf, dank voor de fijne avond. Over 2,5 week komen we weer.
Else D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Hebben hier lekker gegeten vanwege adviezen van anderen. Toen we wilde gaan was het vol dus veel belovend. Buiten waren kinderen schreeuwend op een springkussen. Voor mij een reden om weg te gaan. Maar ja we hadden gereserveerd. We hebben genoten van het eten. Het Texels biertje was erg lekker maar de Hugo niet. Ik zou Dolores willen adviseren het recept in Duitsland op de kop te tikken. Er zat teveel limoen in en te weinig vlierbesssenbloessemsiroop.
Inavanm .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Een dag met veel lawaai. Kinderen die boven de muziek uit jengelen. Muziek luid, gasten om ons heen ook luid sprekend. Misschien wel door de overvloed aan geluiden. Eten was matig. Niets bijzonders. Personeel aardig, hier en daar wat populair. Kortom: middelmatig is wat het samenvattende woord voor mij is
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Fantastisch! Zowel het hotel als het eten. heerlijke fajitas, enchilladas, nachos en grill trio. Superleuke bediening! Wij komen zeker terug!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We hebben hier met vier volwassenen heerlijk gegeten. Goede spareribs. Onbeperkt gamba's eten is een aanrader. Lekkere salades en verrassende toetjes voor een vriendelijke prijs.
ellen63 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De eerste avond hadden mijn man en ik de fajita - echt heel erg lekker en bovendien leuk opgediend met alle gerechtjes in leuke schaaltjes erbij. Op ons verzoek dat we het graag pittig wilden kregen we er heerlijke pittige sausen bij. De volgende avond hadden we rib-eye en nachos - en ook deze waren heerlijk bereid. De rib-eye was ongelooflijk mals en erg goed bereid. Ook de gegrilde groente en salade die ik er op verzoek bij had was heerlijk. Bovendien heeft dit restaurant heel vriendelijk personeel dat ook echt de tijd neemt voor de gasten. Een absolute aanrader als men naar Ameland gaat.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Hier kan je uitstekend eten, men is goed voorbereid op grote gezelschappen en alles wordt met een glimlach opgediend! Wij verbleven 2 nachten in Hotel Dolores en hebben geen seconde getwijfeld om hier 2 avonden achter elkaar te eten. De eerste avond visgerechten en de tweede avond vleesgerechten. Gezien de behoorlijke omvang van de meeste gerechten is het woord "tapas" hier in verhouding tot de gebruikelijke porties bij tapasrestaurants mogelijk wat misleidend. Alles is echter zeer goed van smaak en helaas is het ons niet gelukt om alle gerechten te proberen. 3 gerechten per avond, per persoon is wel het maximum. Absoluut een aanrader!
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Prima restaurant in Hollum. Echt smikkelen. Negatief puntje: grote porties. Aangezien ik om mijn gewicht moet denken.
Bediening: goed gastheerschap. Attent en vrolijk. Entourage: gezellig. Echter ietwat te koud. Hetgeen waarschijnlijk te maken had met buitentenmperatuur: -4C. Enchilades waren heerlijk. Geen spannend eten aangezien dit bij elke Mexicaan zo'n beetje hetzelfde smaakt, maar wel heerlijk. Vleesgerechten waren ook prima...en veel.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Genoten van heerlijke tapas gerechten. We hebben hier met ons tweeen gegeten en 6 gerechten gekozen.. Heerlijke Nachos con Todos; tortillachips bedekt met gesmolten kaas, ui, mais, rundergehakt, jalapenos, tomaat etc. Heerlijke malse lamszadelkoteletjes gegeten, versgebakken champignons met knoflook, brood met alioli, carpaccio, dadels in spekjes gerold, heerlijk. Wat een smaaksensatie!

De bediening is als vanouds: goed! Het was de eerste keer dit jaar dat we hier aten, maar we komen dit jaar zeer zeker terug!
Hartelijk dank,
Peter en Roelien Kamans
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Ben hier vaker geweest. Ik als niet slechte kok snap niks van somige recenties. Noemen zich experts. Ik ken ze niet. Dit is apseluut een fijn en goed restorant en heel leuk hotel. Natuurlijk zal er wel iets van de dingen die geschreven worden waar zijn. Maar zijn wel zijkers. Voor dit geld en deze servis is dit een top restorant. Waar iedereen welkom is. Zelfs wij met 2 mega honden zijn welkom. Het eten is goed bereid en met kennis en liefde gemaakt.
Ynfi .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Afgelopen vrijdag gegeten bij Cantina Dolores. Ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam. Denken erg goed mee met onze dochter met lactose-allergie. Eten ( Mexicaans) uitstekend en echt smaakvol. Vanwege de hele entourage en goede, vriendelijk en vooral behulpzame meedenkende bediening zaterdagavond wederom daar gegeten. Dit keer hebben we Tapas gegeten en ook hiervan hebben we gesmuld. Prijs kwaliteitverhouding is erg goed.
EEN AANRADER voor als je op Ameland bent.
Piel H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Voor de tweede opeen volgende dag gegeten bij Cantina Dolores. Alhoewel we zeer eenvoudig alleen maar spareribs hebben gegeten waren we toch zeer voldaan. De spareribs die er in voldoende mate waren werden vergezeld door een salade en frites. Ook deze keer weer 'n rede om terug te komen in Hollum
heleenafman .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
super lekkere tapas gegeten. De bediening is uitstekend. De gerechten zijn ook betaalbaar. Ook voor coeliaki patiënten een aanrader!
P D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk genoten van diverse vegetarische tapas op het verwarmde terras. Een leuke bedieningsmedewerkster verwelkomde ons en de sfeer zat er direct goed in. Deze jongedame wist ook al onze vragen direct te beantwoorden zonder dat ze dit eerst hoefde na te vragen. Mijn complimenten! Het enige verbeterpuntje voor de bediening was dat ze de lege glazen lieten staan als er nieuw drinken werd gebracht. Los daarvan was het een geweldige avond! Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar :)
xwiesdekker .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten hier tijdens ons weekendje ameland. Begonnen met cocktails en nachos op een van de loungebanken. Daarna naar de serre verhuist voor de hoofdgerechten. We hadden allebei de fajita's. Ik de kip en mijn vriend de biefstuk. Allebei erg lekker!
Hyelle M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Helemaal prima tent!
Standaard mexicaanse gerechten die betaalbaar zijn. Personeel doet het hartstikke goed.
Het kan iets wat aan de rumoerige kant zijn, maar dat kun je ook als gezellig omschrijven.