Cantina di David

Oudegracht aan de Werf 88 3511 AV Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Cantina di David

Een Italiaans restaurant van een nieuwe generatie ‘Italian Fine Dining’ in het hart van Utrecht, dat meer dan 20 jaar authentiek Italiaans eten serveert met moderne accenten.

De essentie van de keuken komt uit alle 20 regio’s van Italië; van de hoge Alpen tot het dorre Sardinië. Ze bieden je vele seizoensgebonden gerechten en maken daarbij gebruik van speciaal geselecteerde regionale producten en wijnen om je de smaken van Italië te laten proeven.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Cantina di David

Bushalte Neude (1 min. loopafstand)
  • Kom je met de auto?
    5 min. lopen van het centraal station & het theater Tivoli. Het restaurant is gelegen in de werfkelder aan de Oudegracht tegenover bioscoop Rembrand.
  • : Parking La Vie, Vredenburg, 3511 BL Utrecht (4 min. loopafstand)

- Diner vanaf 17:00
Voor groepen zijn wij 7 dagen in de week ook voor de lunch geopend (op aanvraag)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Cantina di David

Diane D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ontvangst was prima, professioneel en vriendelijk. Goede suggesties mbt de gerechten en heerlijk gegeten! Met name het voorgerecht dat wij kozen, antipasta misto, is een absolute aanrader. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Cantina is redelijk aan de prijs, absoluut gezien, maar ik eet 10 keer liever heerlijk voor deze prijs, dan een aanfluiting van een gerecht voor minder. Een heerlijke avond die we zeker weer over doen hier!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Echt geweldig gegeten hier! 3 gangen dag menu genomen samen met een fantastische fles wijn. We hebben echt genoten! Alles zeer goed op smaak en van de opmaak liep het water je in de mond. Mooi stuk vlees bij het hoofdgerecht die perfect gebakken was! Een kok en gastheer die hun werk verstaan!! Wij komen hier zeker nog terug! Bedankt heren!!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten, alhoewel de gerechten wel aan de prijzige kant zijn
Kristof D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Aan de oude gracht aan het water is het steeds goed vertoeven, het eten is er heel lekker dus je vergeeft de wat de foutjes die gemaakt worden zoals een rosé die te warm is, maar na een opmerking werd dit zeker gecorrigeerd.
Zeker om nog eens terug te gaan als we in Utrecht komen.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Grandioos
Janke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Fijn dat er glutenvrije pasta is. Service was vriendelijk, maar langzaam. Prijs hoog voor relatief simpele pasta gerechten.
Annabel V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker gegeten, goede service. Prijs-kwaliteit verhouding kan verbeterd worden.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Beste restaurant in Utrecht. Ze waren heel druk maar het was er ongelofelijk gezellig. Mooi terras aan het water. je bent echt even op vakantie. Fantastisch gegeten en zeer goede wijnen. Top bediening echt een aanrader
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Top!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Leuk ontvangst, typisch Italiaans gevoel en er wordt veel aandacht besteed aan de beleving.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prijs kwaliteit verhouding slecht.
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Lekker eten, mooi en gezellig restaurant. Verbeterpunt: Teveel tijd tussen de gangen
Gualter S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Super gezellige avond gehad. De personeel is heel vriendelijk, prijs/kwaliteit verhouding is top.

Wij hebben samen met mijn vrouwtje en kids lekker genoten.
Maarjan S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten, fijne charmante bediening die vele gebroken talen door elkaar spreken....
Kom er al vele jaren en graag..!
Nadia U.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Gastvrij, goede ambiance en bovenal mooi opgemaakte borden waar heerlijk eten op gepresenteerd is!
Julia G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Lekker eten!! Iets prijzig maar zeker wel de prijs waard. De pasta specialiteit is zeker een aanrader. Heel vriendelijk personeel!
Remco R.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Mooie en chique tent! Italiaans eten als een luxe gast!
Mattijs T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere en rijke kaart. Prachtige inrichting. Bediening mag wel persoonlijker.
Madelien D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Je zit er leuk aan de gracht, aardige bediening en het eten is prima. Prijs/kwaliteit is echter niet in verhouding. Het eten is veel te duur voor wat je krijgt. Als ik een pasta van 25e bestel dan verwacht ik heel wat, ik werd echter niet verrast.. 15euro was een mooi bedrag geweest. Dit geldt ook voor het voorgerecht van 17euro.
Angelica G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijk gegeten anti pasta, pasta vlees om te zuigen en toetjes te lekker. Je kon ons naar buiten rollen zo lekker was het.
Dank voor de speciale zorg voor de jarige in ons midden. Zeer attent.