Cantina del Corazón

Amsteldijk Zuid 162 1189 VM Amstelveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      alle desserts tot 7,50 euro
      alle desserts tot 7,50 euro

Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cantina del Corazón

Raphael S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Zalig gegeten leuke bediening fijne ambiance sfeervol restaurant we waren hier met zakenrelaties het hoofdgerecht kwam erg snel maar wekomen zeker nog een keertje terug
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een slechte ervaring! Meteen na het voorgerecht werd het hoofdgerecht opgediend. En toen we na het hoofdgerecht niet snel genoeg het nagerecht hadden gekozen, kregen we het commentaar 'hoe moeilijk kan het zijn, het is maar 1 pagina'..... Vervolgens kregen we de reden dat de kok wachtte op onze bestelling (we waren de enige eters in het restaurant), want dan kon de eigenaar hem naar huis sturen en de loonkosten beperken. Servetten werden van tafel gehaald met de mededeling dat ze die alvast wilde wassen. En meteen na de thee kregen we het verzoek om de rekening te betalen omdat de mannelijke bargasten zo zouden vertrekken en de dame die afsloot wilde de financiën afronden voordat ze vertrokken. Zowel mijn vriendin als ik hadden 's nachts last van buikklachten en misselijkheid. De vraag is of dat van de bizar slechte bediening kwam of het eten.
Anthony C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Al waren wij onze AH bon vergeten, mochten wij toch gebruik van maken. Erg vriendelijk van hen. Service erg goed.
Terras aan het water zeer fijn op een mooie nazomer namiddag.
Henriette G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Lekker gegeten en we hebben elkaar goed kunnen spreken omdat er niet veel achtergrond geluid was. Barman was wel erg direct en kortaf. Rest van het personeel heel vriendelijk en correct
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
eten prima, restaurant kan schoner, veel stofnesten.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten! 1 Maaltijd kan je makkelijk met zijn 2tjes delen. Wat een grootte porties. Echt een aanrader.
M H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Gezellige sfeer, leuk opgediende en smakelijke gerechten
Lenie S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk op het terras aan de Amstel gegeten
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Zeer teleurstellende kwaliteit van de Mexicaanse gerechten. Daarnaast niet doorbakken friet en kwalitatief liet de salade ook te wensen over. De menukaart leek een ander beeld ete schetsen. Bij het teruggeven van onze bevindingen aan de bediening werd dit ter kennisgeving aangenomen. Een zeer scheve prijs Kwaliteitverhouding. De locatie is mooi en om slechts een drankje te nuttigen zeker aan te raden.
Hella K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een prachtig terras. Helaas was de eigenaar niet zo vriendelijk , eigenlijk onbeschoft. Wij hadden het eten niet allemaal opgegeten . Daar werden wij op een onaangename manier terecht gewezen! Het voorgerecht en nagerecht was goed, helaas de biefstuk was te rauw. Ook moesten wij voor 1 nagerecht betalen terwijl dit inbegrepen was bij het menu. De overige serveersters waren wel heel vriendelijk.
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Met AH aktie gegeten.
Na wat botte opmerkingen van de eigenaar hebben we toch heerlijk gegeten. De burrito was lekker maar niet bijzonder en absoluut niet Mexicaans. De biefstuk was van zeer goede kwaliteit.
Mooie plek aan de Amstel.
Wij komen zeker nog eens terug.
Jane L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig gegeten.
Het eten was lekker, maar niet bijzonder.
Leuke avond op een heerlijk terras.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Altijd lekker eten in gezellige ambiance
Louk L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eigenaar heeft de zaak fantastisch ingericht met o.a. fraaie Tiffany lampen, gevolg: goeie sfeer, rustig, bediening niet opdringerig, wel oplettend, diner goed, biefstuk mals. We komen op een zomeravond zeker nog een keer terug.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer gevarieerde kaart met originele Spaanse tas en gerechten, smakelijk geserveerd en een Hollandse omgeving. De moeite waard!
Georgina E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
leuke plek en vriendelijke restauranthouders
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige sfeer, goed eten. Leuke mensen.
Gr frank
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Was weer heel goed. Lekker stokbrood hele lekker tapas voorgerechten gewoon smullen. En da het de biefstuk heel mooi stuk en vooral weer erg lekker. Toetjes waren goed en koffie toe ook. Dus kom zeker terug hier.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vleesgerechten waren heel goed, de Chimichanga Santa Cruz was zeer matig.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017