Cantina del Corazón

Amsteldijk Zuid 162 1189 VM Amstelveen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Nagerecht
      alle desserts tot 7,50 euro
      alle desserts tot 7,50 euro

Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cantina del Corazón

Jane L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig gegeten.
Het eten was lekker, maar niet bijzonder.
Leuke avond op een heerlijk terras.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Altijd lekker eten in gezellige ambiance
Louk L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Eigenaar heeft de zaak fantastisch ingericht met o.a. fraaie Tiffany lampen, gevolg: goeie sfeer, rustig, bediening niet opdringerig, wel oplettend, diner goed, biefstuk mals. We komen op een zomeravond zeker nog een keer terug.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer gevarieerde kaart met originele Spaanse tas en gerechten, smakelijk geserveerd en een Hollandse omgeving. De moeite waard!
Georgina E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
leuke plek en vriendelijke restauranthouders
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gezellige sfeer, goed eten. Leuke mensen.
Gr frank
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Was weer heel goed. Lekker stokbrood hele lekker tapas voorgerechten gewoon smullen. En da het de biefstuk heel mooi stuk en vooral weer erg lekker. Toetjes waren goed en koffie toe ook. Dus kom zeker terug hier.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vleesgerechten waren heel goed, de Chimichanga Santa Cruz was zeer matig.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit was top! We moesten even wennen aan de erg directe benadering van de gastheer. Maar één keer gewend was het prima.
We gaan zeker nog een keer terug.
aehabermehl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed en de zaak zag er erg leuk uit. We rijden er regelmatig langs met de motor maar waren er nog nooit gestopt.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke zalm resp. grote biefstuk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Gezellig restaurant. Komen we ongetwijfeld nog een keer terug.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten. Personeel super vriendelijk en zorgzaam. Echt een verwen avondje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen. gezellig en goede bediening en heerlijk calamaris en lubina gegeten. Komen zeker terug.
Jammer dat het slecht weer was, andefs een geweldig uitzicht over de Amstel. Tot gauw! Yvonne
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Warm ontvangst door gastvrouw. Ze heeft tijd voor je. Gezellige locatie qua inrichting en goede muziek. Gerechten waren prima. Voor elk wat wils. Kinderen hebben genoten. ( dat lukt niet overal)Komen zekers terug.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
gezellige locatie aan de Amstel !
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit restaurant is heel gezellig bediening is erg vriendelijk en heel attent ze houden de tafels goed in de gaten.
Het eten was heel erg lekker voorgerecht hadden we tapas dat was erg smaakvol.
Hoofdgerecht hadden we lekkere biefstuk en dessert was erg lekker dat choco taartje.
We komen er zeker terug.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het is eerder een oud-Hollands dan een Spaans restaurant. De gerechten die wij aten kun je in ieder niet Spaans georiënteerd restaurant ook eten (spareribs, uiensoep) terwijl de tortilla's en kip-pasteitjes wel de Spaanse inslag hadden. De prijs-kwaliteit verhouding is niet juist want het eten smaakte slechts redelijk terwijl je toch de volle prijs betaalde voor alle gerechten, waardoor je met zijn tweeën toch gauw op 100 euro uitkomt voor drie gangen incl. drankjes wel te verstaan. Het restaurant heeft een gezellige sfeer met een leuke, betrokken bediening. De AH kortingsbon die wij hadden en de gerechten die je daarvoor mag uitkiezen sluiten kwa prijs niet op elkaar aan. Kies je een goedkoper gerecht dan toegestaan krijg je geen geld terug of iets alternatiefs maar kies je duurder moet je wel bijbetalen. Al met al hebben wij een gezellige avond gehad in een ontspannen sfeer, maar het overall gevoel was niet euforisch.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en we zijn heel vriendelijk behandeld mochten uit de hele menukaart kiezen. Dus geen verplicht menu van AH bon.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervol restaurant bestaand uit 3 gedeelten. Lekker gegeten. we waren met zijn 4en en we hadden allemaal iets anders. de Ossenhaas spiezen waren iets te ver doorbakken, maar al het overige was gewoon lekker klaargemaakt