Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima Spaans eetgelegenheid aan de Amstel. Gastvrij ontvangst. Zeer vriendelijk bediening Maaltijden Top. Chef Kok kwam zelf aan tafel of hij zijn best had gedaan. Dat was 100 % : heerlijk gegeten. Komen zeker terug!!
Arthur63 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Met vrouw, kinderen en schoonouders gegeten bij Cantina del Corazon. O.b.v. de AH actie gereserveerd. Hiervoor is keurig een apart menu gemaakt met wat er van de kaart kan worden besteld. Wil je wat anders? Geen probleem, van de volledige kaart kan ook worden besteld en/of betaal je het verschil gewoon bij. Heerlijk gegeten, diverse voorgerechten/tapas besteld welke werden gedeeld en door iedereen werden geproefd. Van het hoofdgerecht is vlees van het Iberico varken echt heerlijk. Geen enkele misser in de gerechten, alles was even lekker, prima bediening met een vriendelijke gastvrouw die ook aandacht heeft voor de kinderen. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker gegeten mooie locatie. Heel gezellig. Menu kaart is heel goed veel keus. Ook vegatarisch keus genoeg.
Goed en leuk geholpen. Het eten was heel smaakvol en erg vers dat proefde je gewoon.
We komen er zeker terug. We willen ook zeker een keer gaan lunchen daar op het terras aan het water.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Restaurant is aanbevolen, goede kwaliteit eten, vriendelijke ontvangst, gunstige prijs, voldoende gratis parkeren in de omgeving.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijne locatie voor een zwoele zomeravond. Ongedwongen sfeer en heerlijk zitten aan de Amstel. Eten is vrij standaard en redelijk van prijs
saschaelias .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie locatie, lekker buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en personeel erg vriendelijk. Vroegen wel erg vaak of alles naar wens was!
leeuwenkooi .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We werden vriendlijk ontvangen. Lekker gegeten. Gerechten worden leuk geserveerd. Terras ligt mooi aan de Amsteltoen het afkoelde lekker onder de lamp buiten ons diner kunnen voortzetten
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Op het terras wat gedronken met tapas erbij. Was lekker, maar de bediening was erg nors. Toen één van de gastvrouwen ons glas bier omver stootte, zei ze alleen 'sorry' en bood verder niet aan het te vervangen.
het spijt ons zeer dat u het zo heeft ervaren heb met de betrokken serveerster contact gehad zij melde dat ze de vedette wit van de rekening had gehaald ze is ook om half 4 ziek naar huis gegaan natuurlijk mag u hier geen hinder van ondervinden moest excuses maken van de betrokken serveerster mvg
evelien R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat een leuke tent zo dicht bij ons huis. Heerlijk terras, leuke ontvangst en lekker eten. Vooraf tapas, hoofdgerechten vlees, vis en vegetarisch. Wat wil je nog meer.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten op het terras, er was voldoende keuze uit diverse Spaanse gerechten. De bediening was vriendelijk, bestelde eten kwam vlot, maar er was wel voldoende ruimte tussen de gangen.
eric.irma .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Nachos Todos, Brochette de gamba en Frutas fresco sorbet gegeten, heerlijke combinatie.
Lekker aan het water gezeten. Prima bediening.
Klein minpuntje de muziek zou iets zachter mogen zodat je elkaar iets beter kunt verstaan.
We komen zeker nog eens terug.
Marinka H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Slecht gegeten. Ossehaas spies met aatesaus besteld €25,50 die was helemaal doorbakken. Een zeebaars besteld €23,50, deze keam duidelijk uit de diepvries. Wijntje besteld, de ober liep weg zonder iets te zeggen en toen ik vroeg of hij mijn bestelling had gehoord zei hij alleen, nu laat je mij twee keer lopen. Bediening liep in vieze oude kleding rond. Bord werd al weggehaald terwijl de ander nog zat te eten en het terras werd al uitgeruimd om 21:00, erg ongezellig. De serveerster ruimde een andere tafel af en gooide het brood wat over was over de hoofden van die mensen naar de eendjes, erg vreemd. Niet meer naar toe, geldverspilling.
eric.irma .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Nachos Todos, Brochette de Gamba en Frutas Fresco sorbet gegeten. Heerlijk .Prima combinatie.
Lekker aan het water gezeten, aardige bediening
Een klein minpuntje de achtergrondmuziek zou iets minder hard mogen zodat je elkaar beter kunt verstaan.
D S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gingen goed met Ah actie om. Hele kaart beschikbaar. Gewoon meerprijs bijbetalen als voorgerecht duurder was dan 10, hoofdgerecht duurder dan 20 en dessert duurder dan 7,50. Prijs op 35. Wel 4,90 voor de fles water ( Sourcy). Wij hadden de grote biefstuk en die was lekker en goed rosé gebakken. En inderdaad erg groot!
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Na jaren weer eens terug bij dit restaurant. We hebben heerlijk gegeten, leuke kaart met voldoende variatie. Met de AH restaurantactie gaat men prima om! Niet zoals bij veel restaurants beperkte keus maar kiezen uit de hele kaart (evt met bijbetaling). We gaan zeker weer een keer terug! PS. Ook leuk voor gezinnen met kinderen!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Zeer gezellige accommodatie, goede gastvrouw, heerlijk eten en lekkere achtergrondmuziek. Echt genoten, zeker het terugkomen waard!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede gastvrouw, eten was ruim voldoende, mooi opgemaakt en erg lekker. Ik vind het zeker een aanrader!
leonie K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor het eerst hier gegeten met 6 personen waaronder 1 kind van 6 jaar. Zeer gezellige inrichting en vriendelijk ontvangst. We hebben allemaal heerlijk en smaakvol gegeten. Voor mijn zoontje een kindermenu naar wens gemaakt met een ijsje toe. Een aanrader!! Wij komen zeker nog een keer terug.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met zijn tweeën hier geweest met de AH-zegels. Het was best al behoorlijk druk en na ons kwamen er nog meer mensen binnen.
De gelegenheid is leuk en gezellig ingericht, de bediening netjes maar wel een beetje chaotisch.
We bestelden een flesje wijn en wat brood met aioli en vroegen er een karafje kraanwater bij. Ondanks de bestelde wijn wilden ze alleen flessenwater serveren. Dat is verre van klantvriendelijk.

We konden voorgerechten bestellen tot 10 Euro, hoofdgerechten tot 20 Euro en nagerechten tot 7,50 Euro. Als er iets meer kostte moest dat worden bijbetaald.

Allebei namen we de champignons met gesmolten kaas uit de oven vooraf, was lekker.

Daarna voor de een Tostadas Todos en voor de ander Chilaquille Espinacas.
Het eerste moesten twee knapperige maistortillas zijn, maar het waren eigenlijk kant-en-klaar gekochte bakjes. Niet echt tortilla’s zoals we die in gedachten hadden. Bovendien was het gerecht koud, omdat er behalve wat crème fraiche en guacamole, ook nog een enorme lading sla op gekwakt was.
Leg dat er ‘gewoon’ even naast. Dus al met al niet echt geslaagd.
De ander was lasagne van maistortillas met spinazie en geitenkaas.
Bij lasagne verwacht je meerdere laagjes maar het was één ovenschaaltje met alleen de spinazie met hier en daar wat geitenkaas. Ook dit viel (dus) tegen.

Als nagerecht kwamen ‘copa choco’ voor de een en de ‘mud pie’ voor de ander op tafel. Deze waren ook niet echt bijzonder.
Kortom er valt bij dit restaurant nog wel het nodige te doen in de keuken. Wij komen er niet meer.
n.conijn1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke ambiance, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We waren er via de AH/ actie en er was keuze genoeg. Zeker een aanrader.