Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cantina del Corazón

Sheila D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en top bediening! Aanrader kom hier zeker nog eens terug.
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer mooie locatie langs de Amstelveen. Heerlijke tapas gegeten. Leuke en vooral vriendelijke bediening. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!
Sylvia W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Zeer mooie locatie, heerlijke tapas gegeten. Leuke en vooral vriendelijke bediening. Het was een top avond. Wij komen zeker terug!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Locatie en sfeer is geweldig! Tevens erg behulpzame en aardige bediening. Helaas was het eten wat minder lekker, zeker voor de prijs die je ervoor betaalt. Je proeft dat het niet vers is en dat is jammer, want je wil graag lekker eten.
Damien V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zalig gegeten hadden rib eye met cabrales echt super klaar gemaakt en als dessert een copa choco met echte chocolade echt super ook nog een coffee hispano met echte slagroom bediening was ook gezellig en gaf goed advies komen zeker nog een keer terug
springie .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Alles was prima verzorgd. Met smaak gegeten. Sfeer was uitstekend.Prijs was ook goed. Eten was uitstekend. Geen verder commentaar nodig.
Magda S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker en gezellig. Vriendelijke bediening. Voor 35 euro met AH kaart 2 maal 3 gangen menu. Drankjes redelijk geprijsd. Geen haast. Bediening maakt ook op verzoek een foto. We gaan nog eensterug.
A D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg teleurstellende kwaliteit van het eten. De prijzen die gevraagd worden zijn niet in verhouding. Bediening is wel netjes
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gezellige persoonlijke bediening en lekker eten.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Gastvrije en vriendelijke bediening.
Voor herhaling vatbaar!
poezeke D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gegeten met ah restaurant actie. Alles smaakte goed, pasteitje wel wat te vet. Keus voor ah menu was redelijk, alhoewel je voor best veel gerechten extra moest betalen.
Serveerster iets te vlot met wegrukken van schaaltjes na het voorgerecht. Laatste hap was nog niet weg.
Waar het echt mis ging was toen manlief koffie wilde i.p.v. een ijsje. Het antwoord kort en vinnig: nee, dat is geen dessert!?!
Toch koffie genomen. Hebben dus betaald voor twee desserts, kregen er maar een, en moesten de ierse koffie extra betalen. Tja;.... daar ging de fooi!! Niet netjes hoe hij daarna vuil werd bekeken toen hij kwam afrekenen. Beide dames ineens een héél stuk minder vriendelijk. Deze kennismaking (want daar is die ah actie toch voor) betekende voor ons dat we hier niet meer terugkomen. Voornamelijk omdat de klantvriendelijkheid hier zéér te wensen over laat. Ga eens op werkbezoek in de provincie: buiten het westen van ons land weten ze nog wel hoe je met je klanten omgaat namelijk.
René R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben hier heerlijk in een warme sfeer zitten eten.
De bediening en kwaliteit waren prima.
We komen hier zeker nog een keer terug.
martha.franken .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Was prima met AH Katie. Lekker buiten gezeten. Bediening heel aardig. Echt een aanrader
Alleen waren wij wat eerder om een drankje vooraf te nuttigen. Daarna moesten we lang op ons hoofdgerecht wachten onze eigen schuld maar nog nooit meegemaakt. Het was n.l niet druk
Tonny S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Prima Spaans eetgelegenheid aan de Amstel. Gastvrij ontvangst. Zeer vriendelijk bediening Maaltijden Top. Chef Kok kwam zelf aan tafel of hij zijn best had gedaan. Dat was 100 % : heerlijk gegeten. Komen zeker terug!!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een rustige ambiance. Vlotte bediening en voldoende tijd tussen de gerechten. Inderdaad komt de bediening wel erg vaak vragen of alles naar wens was. Zouden ze er aan twijfelen dan ?. Zelfs de kok kwam informeren. We gaan vast nog eens terug.
Arthur63 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Met vrouw, kinderen en schoonouders gegeten bij Cantina del Corazon. O.b.v. de AH actie gereserveerd. Hiervoor is keurig een apart menu gemaakt met wat er van de kaart kan worden besteld. Wil je wat anders? Geen probleem, van de volledige kaart kan ook worden besteld en/of betaal je het verschil gewoon bij. Heerlijk gegeten, diverse voorgerechten/tapas besteld welke werden gedeeld en door iedereen werden geproefd. Van het hoofdgerecht is vlees van het Iberico varken echt heerlijk. Geen enkele misser in de gerechten, alles was even lekker, prima bediening met een vriendelijke gastvrouw die ook aandacht heeft voor de kinderen. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg lekker gegeten mooie locatie. Heel gezellig. Menu kaart is heel goed veel keus. Ook vegatarisch keus genoeg.
Goed en leuk geholpen. Het eten was heel smaakvol en erg vers dat proefde je gewoon.
We komen er zeker terug. We willen ook zeker een keer gaan lunchen daar op het terras aan het water.
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Restaurant is aanbevolen, goede kwaliteit eten, vriendelijke ontvangst, gunstige prijs, voldoende gratis parkeren in de omgeving.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Fijne locatie voor een zwoele zomeravond. Ongedwongen sfeer en heerlijk zitten aan de Amstel. Eten is vrij standaard en redelijk van prijs
saschaelias .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Mooie locatie, lekker buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en personeel erg vriendelijk. Vroegen wel erg vaak of alles naar wens was!