Over restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De jongen die serveerde was erg vriendelijk, het eten was er snel en was lekker, we waren de enige in het hele restaurant, best saai dus. De eigenaresse waar wij bij mochten afrekenen was helemaal niet vriendelijk, jammer! Ik zie veel recensies van dit restaurant dat de eigenaren nors zijn, misschien moeten ze hier iets aan doen. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Plek om tot rust te komen op een mooie locatie, qua uitstraling een tegenwicht tegen de gestylde interieurs van moderne concepten .
Hout, Tiffanylampen, Spaanse deco, gezellig zonder dat het rommelig is. Je kunt zien dat deze zaak met het hart gerund wordt.
Brian0890 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke gezellige sfeer en lekker eten. Aardige en snelle bediening. De biefstuk was iets meer well done dan medium, voor de rest was alles top. Wij komen nog een tweede keer terug.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor Tapas restaurant zijn de prijzen aan de hoge kant, maar je krijgt ook grote porties. Eigenlijk dus geen tapas, maar gewoon 3 gangen. Kwaliteit eten was prima, koffie moet beter kunnen
Hester Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg gezellige en prettige sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Gerechten die wij hadden waren erg lekker. Leuke mix van keukens en een Verrassend leuk plekje aan de Amstel.
Thora-gregor .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk restaurant geschikt voor diverse gelegenheden. We hebben er voor de 2e keer gegeten en ook nu was het weer heerlijk! Superlekkere gevulde varkenshaas en een botermalse biefstuk waren onze hoofdgerevhten en dit smaakte fantastisch. Uiteraard hadden we nog een lekker voorgerecht (knoflookbrood en serranoham) en een bescheiden toetje (en dat het toetje bescheiden was was maar goed ook want eigenlijk raakten we al behoorlijk vol).
Zeer vriendelijke meewerkers en bediening was in een prima tempo.
Zeker weer voor herhaling vatbaar!
H. A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lichte verbijstering toen er in plaats van een bord boterzachte patatas bravas, een zakje friet met paprikapoeder ter tafel kwam. Ook de manchego was voorzien van een flinke paprikacoating - je geeft mensen graag het voordeel van de twijfel, maar de kaas zelf was verdacht droog (iets te lang bewaard?) De menukaart met taalfouten ('jambon de serrano' is in die zin correct, dat een Fransman het zo zou noemen) doet vermoeden dat de eigenaars zich nooit zo verdiept hebben in de Spaanse en Mexicaanse keuken. Maar dat is een aanname, natuurlijk. Een biertje op een warme zomerdag moet nog wel lukken, want de locatie aan de Amstel is prachtig. Maar verder zou ik deze Cantina vooral voorbij varen danwel rijden. Zeker op gure winterdagen, want voor warme choco kun je hier niet terecht; de ober vindt dit maar een lastige bestelling als het druk is.
Mrwhite L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten alles lekker op smaak , de bediening was heel vriendelijk .... Wij komen zeker terug een aanrader voor iedereen.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij reservering werd gemeld dat we op tijd moesten komen want er kwam een grote groep, die we vervolgens nooit gezien hebben. Bij aankomst moesten we meteen de AH bon afgeven. Bij het bestellen van het eerste drankje vroegen wij ook om water, maar dat kon alleen door een fles mineraalwater voor 5 euro te bestellen, want op de drank moest worden verdiend, niet op de AH bon, werd ons fijntjes te verstaan gegeven. Daar konden we nog wel wat begrip voor opbrengen. Na het voorgerecht moesten we ruim een half uur op het hoofdgerecht wachten terwijl het echt niet druk was. Wij wilden beiden geen dessert, maar bestelden thee en een Irish coffee. Vooraf was ons gezegd dat we een voorgerecht van 10 euro, een hoofgerecht van 20 euro en een dessert van 7,50 euro konden bestellen, dus wij dachten dat wij de thee en de Irish coffee ipv het dessert konden krijgen. Toen de eigenaar vroeg of wij de rekening (79E) begrepen zeiden wij nee, wij dachten dat de thee en de coffee ipv het dessert zou worden gezien. De reactie was toen nogal bot: Nee, natuurlijk niet. Kan me niks schelen of u geen dessert neeemt, voor mijn part laat u het inpakken en neemt u het mee. Deze onvriendelijk en botte reactie deed de deur bij ons dicht. De AH actie is natuurlijk een prima opportunity om nieuwe clienten te werven, maar als je als ondernemer klanten met een AH bon zo bejegent bereik je natuurlijk het tegenovergestelde. Voor een zaak op deze prachtige locatie ( maar die je wel moet weten te vinden), een grote gemiste kans! Als je de reactie van de ondernemer op andere kritsche recencies leest wordt je in dit idee alleen maar bevestigd. Jammmer want een klacht is immers een gratis advies, wordt in de commercie wel gezegd.
Afiya C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Werkelijk een heerlijke stek! Goed eten voor een eerlijke prijs. Snelle en zeer vriendelijke bediening. We hebben gegeten op het terras op de Amstel maar binnen ziet het er ook heel gezellig uit. Aanrader, wij komen zeker terug!
Rutger J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Wij hebben hier gegeten n.a.v. de AH-actie. In combinatie met de actie is het hier prima eten. Je kunt uit de gehele kaart kiezen. Prijs van de normale kaart ligt wat ons betreft te hoog. Sate voor € 20 is fors evenals € 15 voor kindermenu. Daarnaast komt de bediening wat chagerijnig over, ook al zijn ze dat misschien niet. Voor ons reden om hier niet meer te eten, al is het eten zelf prima.
Christel77 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de AH bon genoeg keuze kunnen maken uit het menu. We hebben heerlijk gegeten en het personeel was vriendelijk en gezellig. Zeker een aanrader.
Inez.waterham .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was lekker. De bediening ok soms beetje snel volgende gang of geen tijd om nog iets te vragen. We zaten beetje op de tocht. Sfeer was prima.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben er heel lekker gegeten, de bediening was goed en heel vriendelijk.
In de zomer zit je heerlijk aan het water als het kouder is zit je binnen ook heel gezellig.
Een aanrader.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Zoals altijd weer heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant. Deze keer heerlijk op het terras aan de Amstel, top! Nu toevallig met AH spaarkaart maar zonder komen we ook gewoon snel weer terug hoor :)
Mirkebokkerink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gezellige en goede ontvangst. Goede organisatie. Gedreven horecamensen. Snelle bediening ondanks drukte. Heerlijk eten, goede details, vers en ruimschoots voldoende. Echt super lekker gegeten. Zeer mooie lokatie aan het water. Een echte aanrader.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Met de AH actie gegeten. Geen gedoe met aangepaste menu's, gewoon van de kaart. Wachten vanaf bestelling en tussen voorgerecht was 40 minuten. Aan de lange kant maar kan doordat het tropische temperaturen waren en de keuken-staf af en toe moest afkoelen. Maar zeker op het terras de moeite waard! En niets op het eten aan te merken.
Graag gedaan u heeft inderdaad lang moeten wachten onze excuses bedankt voor uw geduld
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het was een moordend hete dag, het ponton ligt afgelegen en heel erg mooi. Alles is zeer gedateerd.
Het vraagt om investering en daar heb je omzet voor nodig. Ofschoon vriendelijk was ontvangst en bediening gehaast. Soms heb je het gevoel dat komen met een AH kaart anders loopt. Mijn vriendin meende dat te signaleren doch ZIJ trof het goed met eten. Toch nam ze aldaar een kloek besluit: wel uit eten maar niet meer met zo’n kaart. De andere maaltijd krijgt een -0 . Door deel te nemen aan zo’n actie wil je volk binnen halen en behouden als klant. Beiden rekenen en het bedrijf toont niet alleen zijn kunnen maar heeft ook te maken met de afdracht aan IENS. Een AH 3 gangen menu kost hier € 35. Ik tref ze gebaseerd op 1 menu, aanmerkelijk lager en van absoluut goede kwaliteit. Met een Actie 2 gangen + kopje koffie zijn beide partijen ook tevreden. Ik kom hier niet meer.
Suzukivergunst .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Leuke bistro achtige tent.
Iets gedateerd alleemaal maar dat heeft ook juist wel sfeer.
Prima eten , snel bediend en beetje ''ámsterdamse'' losse sfeer waar ik wel van hou.

Zou er best nog een keer heen gaan.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
ach, wat kinderachtig. Met de AH actie hier gegeten; daarbij netjes de meerprijs betaald voor de door ons uitgekozen voor- en hoofdgerechten. Het dessert kon worden uitgezoht tot een bedrag van € 7,50. Een van ons wilde liever koffie in plaats daarvan. Op de rekening werd deze vol berekend (€ 2,50) , en op onze vraag of dit niet in plaats van het niet gekozen dessert kon werd uiterst onvriendelijk gezegd dat dit absoluut niet mogelijk was. Heel jammer. We wilden hier een uitgebreid feest met 60 man gaan vieren, dat kunnen ze nu wel vergeten natuurlijk....
Schaam u!!