Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

hennyencees .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Renzo W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We werden super gastvrij ontvangen door de medewerkers, ook gedurende de rest van de avond was iedereen zeer vriendelijk en enthousiast.

Het eten was zeer goed, we hebben echt genoten van de avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super leuk restaurant! bij binnenkomst sta je echt versteld van de inrichting, het is er gezellig, de kaart is uitgebreid en het eten is er zeer goed! wij komen hier zeker nog een keer langs!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is net alsof je op een zonnig Spaans terras zit. De ontvangst is allerhartelijkst, je voelt je echt welkom. Het restaurant is sfeervol ingericht in warme kleuren. En het eten is goed. Heerlijke tapas en verrukkelijke andere gerechten. Echt een aanrader!
Kees-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij waren hier via AH restaurantactie en hebben hier prima gegeten. Keuze genoeg en met name de bakjes met salade was weer eens heel anders dan bij andere restaurants. Leuke, warme ambiance ook. Komen zeker nog een keer terug.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Door de ah actie op het spoor gekomen maar zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en gezellig ingericht.
Als het druk is zal parkeren waarschijnlijk wel lastig worden denk ik
Jeldou J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn op de fiets naar het pittoreske Nes aan de Amstel gegaan en hebben heerlijk gegeten bij Cantina del Corazon via de AH-actie. Ze bieden een driegangenmenu aan, waarbij je veel keuze hebt. De actie om voor twee personen voor 35 euro te eten, is in januari en februari mogelijk. De eigenaresse was uitermate vriendelijk en vertelde ons nog heel wat over de omgeving. Kortom, wij komen graag nog een keer terug.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
gezellig restaurant! Je voelt je meteen thuis. Zeer vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten! Veel mogelijk voor de AH actie! Voor herhaling vatbaar!
oma-inez .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk!
We mochten kiezen uit heel veel gerechten en het was veel en goed!
We komen zeker nog eens terug!
Inez en Greet.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De jongen die serveerde was erg vriendelijk, het eten was er snel en was lekker, we waren de enige in het hele restaurant, best saai dus. De eigenaresse waar wij bij mochten afrekenen was helemaal niet vriendelijk, jammer! Ik zie veel recensies van dit restaurant dat de eigenaren nors zijn, misschien moeten ze hier iets aan doen. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Plek om tot rust te komen op een mooie locatie, qua uitstraling een tegenwicht tegen de gestylde interieurs van moderne concepten .
Hout, Tiffanylampen, Spaanse deco, gezellig zonder dat het rommelig is. Je kunt zien dat deze zaak met het hart gerund wordt.
Brian0890 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke gezellige sfeer en lekker eten. Aardige en snelle bediening. De biefstuk was iets meer well done dan medium, voor de rest was alles top. Wij komen nog een tweede keer terug.
Hester Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg gezellige en prettige sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Gerechten die wij hadden waren erg lekker. Leuke mix van keukens en een Verrassend leuk plekje aan de Amstel.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor Tapas restaurant zijn de prijzen aan de hoge kant, maar je krijgt ook grote porties. Eigenlijk dus geen tapas, maar gewoon 3 gangen. Kwaliteit eten was prima, koffie moet beter kunnen
Thora-gregor .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk restaurant geschikt voor diverse gelegenheden. We hebben er voor de 2e keer gegeten en ook nu was het weer heerlijk! Superlekkere gevulde varkenshaas en een botermalse biefstuk waren onze hoofdgerevhten en dit smaakte fantastisch. Uiteraard hadden we nog een lekker voorgerecht (knoflookbrood en serranoham) en een bescheiden toetje (en dat het toetje bescheiden was was maar goed ook want eigenlijk raakten we al behoorlijk vol).
Zeer vriendelijke meewerkers en bediening was in een prima tempo.
Zeker weer voor herhaling vatbaar!
H. A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Lichte verbijstering toen er in plaats van een bord boterzachte patatas bravas, een zakje friet met paprikapoeder ter tafel kwam. Ook de manchego was voorzien van een flinke paprikacoating - je geeft mensen graag het voordeel van de twijfel, maar de kaas zelf was verdacht droog (iets te lang bewaard?) De menukaart met taalfouten ('jambon de serrano' is in die zin correct, dat een Fransman het zo zou noemen) doet vermoeden dat de eigenaars zich nooit zo verdiept hebben in de Spaanse en Mexicaanse keuken. Maar dat is een aanname, natuurlijk. Een biertje op een warme zomerdag moet nog wel lukken, want de locatie aan de Amstel is prachtig. Maar verder zou ik deze Cantina vooral voorbij varen danwel rijden. Zeker op gure winterdagen, want voor warme choco kun je hier niet terecht; de ober vindt dit maar een lastige bestelling als het druk is.
Mrwhite L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten alles lekker op smaak , de bediening was heel vriendelijk .... Wij komen zeker terug een aanrader voor iedereen.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bij reservering werd gemeld dat we op tijd moesten komen want er kwam een grote groep, die we vervolgens nooit gezien hebben. Bij aankomst moesten we meteen de AH bon afgeven. Bij het bestellen van het eerste drankje vroegen wij ook om water, maar dat kon alleen door een fles mineraalwater voor 5 euro te bestellen, want op de drank moest worden verdiend, niet op de AH bon, werd ons fijntjes te verstaan gegeven. Daar konden we nog wel wat begrip voor opbrengen. Na het voorgerecht moesten we ruim een half uur op het hoofdgerecht wachten terwijl het echt niet druk was. Wij wilden beiden geen dessert, maar bestelden thee en een Irish coffee. Vooraf was ons gezegd dat we een voorgerecht van 10 euro, een hoofgerecht van 20 euro en een dessert van 7,50 euro konden bestellen, dus wij dachten dat wij de thee en de Irish coffee ipv het dessert konden krijgen. Toen de eigenaar vroeg of wij de rekening (79E) begrepen zeiden wij nee, wij dachten dat de thee en de coffee ipv het dessert zou worden gezien. De reactie was toen nogal bot: Nee, natuurlijk niet. Kan me niks schelen of u geen dessert neeemt, voor mijn part laat u het inpakken en neemt u het mee. Deze onvriendelijk en botte reactie deed de deur bij ons dicht. De AH actie is natuurlijk een prima opportunity om nieuwe clienten te werven, maar als je als ondernemer klanten met een AH bon zo bejegent bereik je natuurlijk het tegenovergestelde. Voor een zaak op deze prachtige locatie ( maar die je wel moet weten te vinden), een grote gemiste kans! Als je de reactie van de ondernemer op andere kritsche recencies leest wordt je in dit idee alleen maar bevestigd. Jammmer want een klacht is immers een gratis advies, wordt in de commercie wel gezegd.