Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Cantina del Corazón

Bert A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Was weer heel goed. Lekker stokbrood hele lekker tapas voorgerechten gewoon smullen. En da het de biefstuk heel mooi stuk en vooral weer erg lekker. Toetjes waren goed en koffie toe ook. Dus kom zeker terug hier.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vleesgerechten waren heel goed, de Chimichanga Santa Cruz was zeer matig.
Corine H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Kwaliteit was top! We moesten even wennen aan de erg directe benadering van de gastheer. Maar één keer gewend was het prima.
We gaan zeker nog een keer terug.
aehabermehl .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was goed en de zaak zag er erg leuk uit. We rijden er regelmatig langs met de motor maar waren er nog nooit gestopt.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijke zalm resp. grote biefstuk gegeten. Personeel was erg vriendelijk. Gezellig restaurant. Komen we ongetwijfeld nog een keer terug.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten. Personeel super vriendelijk en zorgzaam. Echt een verwen avondje.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer gastvrij ontvangen. gezellig en goede bediening en heerlijk calamaris en lubina gegeten. Komen zeker terug.
Jammer dat het slecht weer was, andefs een geweldig uitzicht over de Amstel. Tot gauw! Yvonne
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Warm ontvangst door gastvrouw. Ze heeft tijd voor je. Gezellige locatie qua inrichting en goede muziek. Gerechten waren prima. Voor elk wat wils. Kinderen hebben genoten. ( dat lukt niet overal)Komen zekers terug.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
gezellige locatie aan de Amstel !
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Dit restaurant is heel gezellig bediening is erg vriendelijk en heel attent ze houden de tafels goed in de gaten.
Het eten was heel erg lekker voorgerecht hadden we tapas dat was erg smaakvol.
Hoofdgerecht hadden we lekkere biefstuk en dessert was erg lekker dat choco taartje.
We komen er zeker terug.
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het is eerder een oud-Hollands dan een Spaans restaurant. De gerechten die wij aten kun je in ieder niet Spaans georiënteerd restaurant ook eten (spareribs, uiensoep) terwijl de tortilla's en kip-pasteitjes wel de Spaanse inslag hadden. De prijs-kwaliteit verhouding is niet juist want het eten smaakte slechts redelijk terwijl je toch de volle prijs betaalde voor alle gerechten, waardoor je met zijn tweeën toch gauw op 100 euro uitkomt voor drie gangen incl. drankjes wel te verstaan. Het restaurant heeft een gezellige sfeer met een leuke, betrokken bediening. De AH kortingsbon die wij hadden en de gerechten die je daarvoor mag uitkiezen sluiten kwa prijs niet op elkaar aan. Kies je een goedkoper gerecht dan toegestaan krijg je geen geld terug of iets alternatiefs maar kies je duurder moet je wel bijbetalen. Al met al hebben wij een gezellige avond gehad in een ontspannen sfeer, maar het overall gevoel was niet euforisch.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten en we zijn heel vriendelijk behandeld mochten uit de hele menukaart kiezen. Dus geen verplicht menu van AH bon.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Sfeervol restaurant bestaand uit 3 gedeelten. Lekker gegeten. we waren met zijn 4en en we hadden allemaal iets anders. de Ossenhaas spiezen waren iets te ver doorbakken, maar al het overige was gewoon lekker klaargemaakt
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben de burrito gegeten was erg lekker mild pittig gekruid frietjes ook prima.De ontvangst en bediening erg vriendelijk,een aanrader om te gaan eten
Lia N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Carpaccio was onvindbaar onder sla, olijven waren smerig, Hoofdgerecht was iberico varkensvlees :heel droog.
Creme brulee was prima.
Wij gaan niet meer terug.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een leuk buitenterras aan het water waar we een lekkere wijn dronken. Het eten vonden we niet bijzonder, spaanse en mexicaanse gerechten zijn erg verhollandst en best prijzig gezien de kwaliteit. De aoili leek meer op mayonaise, geen knoflooksmaak. Het restaurant binnen had een hoog huiskamergehalte, een deel van het personeel was hier ook naar gekleed, moet je van houden. De bediening was wel erg vriendelijk. Voor een drankje op het buitenterras zouden we terugkomen maar voor het eten niet.
Erica B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Fijne, aardige bediening, leuke sfeer, leuke locatie, leuke kaart, lekker gegeten (niet alle gerechten top kwaliteit, maar gemiddeld genomen gewoon tevreden)
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH dineractie. Een drie gangenmenu was 35 euro en het tweede drie gangenmenu gratis. Je mocht alles van de kaart kiezen. Je mocht een voorgerecht tot 10,00 euro, een hoofdgerecht tot 20 euro en een dessert tot 7,50 uitkiezen. Ook mocht je iets kiezen dat duurder was, maar dan betaalde dit als meerprijs, dus bovenop die 35 euro. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!
Sheila D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten en top bediening! Aanrader kom hier zeker nog eens terug.