Over het restaurant Cantina del Corazón

Heerlijk eten met uitzicht op de Amstel

Kom hier op het gezellige terras zitten met prachtig uitzicht over de Amstel. Kijk met een lekker drankje in je hand en een heerlijke maaltijd naar alle langsvarende boten. Heerlijk sappig vlees, burrito's, maar ook verrukkelijke soepen. Hier eet iedereen iets lekkers! Het vriendelijke personeel zorgt dat je nooit met een leeg glas zit.

Meer informatie over restaurant Cantina del Corazón

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:00

Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met zijn tweeën hier geweest met de AH-zegels. Het was best al behoorlijk druk en na ons kwamen er nog meer mensen binnen.
De gelegenheid is leuk en gezellig ingericht, de bediening netjes maar wel een beetje chaotisch.
We bestelden een flesje wijn en wat brood met aioli en vroegen er een karafje kraanwater bij. Ondanks de bestelde wijn wilden ze alleen flessenwater serveren. Dat is verre van klantvriendelijk.

We konden voorgerechten bestellen tot 10 Euro, hoofdgerechten tot 20 Euro en nagerechten tot 7,50 Euro. Als er iets meer kostte moest dat worden bijbetaald.

Allebei namen we de champignons met gesmolten kaas uit de oven vooraf, was lekker.

Daarna voor de een Tostadas Todos en voor de ander Chilaquille Espinacas.
Het eerste moesten twee knapperige maistortillas zijn, maar het waren eigenlijk kant-en-klaar gekochte bakjes. Niet echt tortilla’s zoals we die in gedachten hadden. Bovendien was het gerecht koud, omdat er behalve wat crème fraiche en guacamole, ook nog een enorme lading sla op gekwakt was.
Leg dat er ‘gewoon’ even naast. Dus al met al niet echt geslaagd.
De ander was lasagne van maistortillas met spinazie en geitenkaas.
Bij lasagne verwacht je meerdere laagjes maar het was één ovenschaaltje met alleen de spinazie met hier en daar wat geitenkaas. Ook dit viel (dus) tegen.

Als nagerecht kwamen ‘copa choco’ voor de een en de ‘mud pie’ voor de ander op tafel. Deze waren ook niet echt bijzonder.
Kortom er valt bij dit restaurant nog wel het nodige te doen in de keuken. Wij komen er niet meer.
n.conijn1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke ambiance, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We waren er via de AH/ actie en er was keuze genoeg. Zeker een aanrader.
Nadesja D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg teleurstellende avond..
Lang moeten wachten op ons voor- en hoofdgerecht, eenmaal gekregen was de kwaliteit niet goed. Het vlees(varkensspies) was droog en de (zelfgebakken) kroepoek niet gaar. Wij waren met zijn 6en en kregen een bak patat dat normaal met hooguit 4 personen gegeten wordt en zo'n grote eters zijn wij nou ook niet.
Het personeel was niet heel attent (lang moeten wachten voordat er iemand bij onze tafel was) en de man des huizes onvriendelijk/star..
Kortom teleurstellende avond en helaas niet voor herhaling vatbaar....
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De sfeer is heel gezellig en goed. En de service is erg goed. Je word heel vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader. We komen graag nog een keer terug.
hennyencees .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was erg koud buiten en we zaten niet ver van de buitendeur.
Die ging vooral in het begin, erg veel open, dus dat was nogal fris.
Verder een leuke gelegenheid en aardige bediening.
we komen zeker weer terug.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
altijd gezellig om naar dit restaurant te gaan. .. nu een keertje met de ah actiebon ...... het eten, de entourage en de bediening ...... helemaal top ......
Renzo W.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We werden super gastvrij ontvangen door de medewerkers, ook gedurende de rest van de avond was iedereen zeer vriendelijk en enthousiast.

Het eten was zeer goed, we hebben echt genoten van de avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super leuk restaurant! bij binnenkomst sta je echt versteld van de inrichting, het is er gezellig, de kaart is uitgebreid en het eten is er zeer goed! wij komen hier zeker nog een keer langs!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het is net alsof je op een zonnig Spaans terras zit. De ontvangst is allerhartelijkst, je voelt je echt welkom. Het restaurant is sfeervol ingericht in warme kleuren. En het eten is goed. Heerlijke tapas en verrukkelijke andere gerechten. Echt een aanrader!
Kees-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij waren hier via AH restaurantactie en hebben hier prima gegeten. Keuze genoeg en met name de bakjes met salade was weer eens heel anders dan bij andere restaurants. Leuke, warme ambiance ook. Komen zeker nog een keer terug.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Door de ah actie op het spoor gekomen maar zeker een aanrader. Vriendelijke bediening en gezellig ingericht.
Als het druk is zal parkeren waarschijnlijk wel lastig worden denk ik
Jeldou J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn op de fiets naar het pittoreske Nes aan de Amstel gegaan en hebben heerlijk gegeten bij Cantina del Corazon via de AH-actie. Ze bieden een driegangenmenu aan, waarbij je veel keuze hebt. De actie om voor twee personen voor 35 euro te eten, is in januari en februari mogelijk. De eigenaresse was uitermate vriendelijk en vertelde ons nog heel wat over de omgeving. Kortom, wij komen graag nog een keer terug.
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
gezellig restaurant! Je voelt je meteen thuis. Zeer vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten! Veel mogelijk voor de AH actie! Voor herhaling vatbaar!
oma-inez .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was heel vriendelijk!
We mochten kiezen uit heel veel gerechten en het was veel en goed!
We komen zeker nog eens terug!
Inez en Greet.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
De jongen die serveerde was erg vriendelijk, het eten was er snel en was lekker, we waren de enige in het hele restaurant, best saai dus. De eigenaresse waar wij bij mochten afrekenen was helemaal niet vriendelijk, jammer! Ik zie veel recensies van dit restaurant dat de eigenaren nors zijn, misschien moeten ze hier iets aan doen. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Plek om tot rust te komen op een mooie locatie, qua uitstraling een tegenwicht tegen de gestylde interieurs van moderne concepten .
Hout, Tiffanylampen, Spaanse deco, gezellig zonder dat het rommelig is. Je kunt zien dat deze zaak met het hart gerund wordt.
Brian0890 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke gezellige sfeer en lekker eten. Aardige en snelle bediening. De biefstuk was iets meer well done dan medium, voor de rest was alles top. Wij komen nog een tweede keer terug.
Hester Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg gezellige en prettige sfeer. Snelle en vriendelijke bediening. Gerechten die wij hadden waren erg lekker. Leuke mix van keukens en een Verrassend leuk plekje aan de Amstel.
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Voor Tapas restaurant zijn de prijzen aan de hoge kant, maar je krijgt ook grote porties. Eigenlijk dus geen tapas, maar gewoon 3 gangen. Kwaliteit eten was prima, koffie moet beter kunnen
Thora-gregor .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Leuk restaurant geschikt voor diverse gelegenheden. We hebben er voor de 2e keer gegeten en ook nu was het weer heerlijk! Superlekkere gevulde varkenshaas en een botermalse biefstuk waren onze hoofdgerevhten en dit smaakte fantastisch. Uiteraard hadden we nog een lekker voorgerecht (knoflookbrood en serranoham) en een bescheiden toetje (en dat het toetje bescheiden was was maar goed ook want eigenlijk raakten we al behoorlijk vol).
Zeer vriendelijke meewerkers en bediening was in een prima tempo.
Zeker weer voor herhaling vatbaar!