Cannibale Royale

Levendig
Kan beter
erwin L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten met goed vlees en lekkere wijn. bijzonder interieur met smaak. mooie restaurant op een verborgen plek in de stad. om vaker te komen
Betty .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik ben hier vaak geweest, altijd lekker en leuk gegeten. Tot een half jaar geleden was de service altijd top en had cannibale royale een leuke sfeer. De host was altijd zeer behulpzaam en vrolijk. Maar afgelopen maandag was het een vreselijke avond. Het barpersoneel was onaardig en met alles bezig behalve zijn gasten aan de bar. De host was te druk met zichtelf bezig en heeft ons bijna anderhalf uur aan de bar laten wachten op een tafel terwijl de tent half leeg was (!). De dame in de bediening had er kennelijk geen zin in want liep met een scheef mondje zuchtend rond, daar kon geen lachje vanaf. De koks beneden stonden heel hard en asociaal te brullen naar elkaar. Echt een hele rare en onpersoonlijke sfeer. De sparkle die er altijd was, was dit keer nergens te bekennen. De host zou dit alles toch in de gaten moeten houden. Cannibale Royale voelde meer aan als een onpersoonlijke toeristische vreetschuur dan een karakteristiek restaurant. Ik kom hier niet meer, jammer hoor...
Q C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was heerlijk, de ribs en steak waren echt super! De bediening was top! In geen tijden meer zulke goede service gehad! De sfeer moet je van houden, het is erg druk en rumoerig.
jongen25jaar .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijke biefstuk op en super lieve bediening! Broccoli is ook een aanrader. Patat mag wat specialer voor die 4 euro. Aanrader!
Kuljit S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik heb met vrienden gegeten bij cannibal royal we hadden 3 x le classique burgers besteld het was zo lekker dat we er nog 2 bij hebben bestel.
Het is wel een beetje luidruchtig tent met hard muziek op de achtergrond maar het eten is verrukelijk ik kom zeker terug
Ethel M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
ik en mijn vriend hadden mac and cheese, spicy chickenwings, spareribs en een steak.
-De mac and cheese had een heerlijke smaak en vol met heerlijke kaas soorten, kon duidelijk verschil proeven zonder dat 1 kaas overpowering was. Helaas was de macaroni wel een beetje overcooked, waardoor het een soort pap werd als je het in je mond hebt. maar zoals ik al zei: smaakt fantastisch!
-De spicychickenwings waren helaas de tegenvaller van de avond. vreemd genoeg smaakte de eerste 2 lekker en waren ook lekker pittig. Ik nam een paar hapjes van mijn andere gerecht en spontaan waren ze helemaal uitgedroogd, en waren ze opeens nietmeer spicy, alsof het sausje ingetrokken was ofzo? heel vreemd en minder lekker. het word als bijgerecht neergezet dus dan zou je het lijkt mij wel 1 minuut kunnen laten staan?
- De steak, deze was HEERLIJK serieus niets op aan te merken, super mals en goed van smaak.
- De spareribs, en dit was zonder grappen de meest malse en sappige sparerib die ik ooit gegeten heb. Ook was de rib goed getrimd, ik haat een brok vet in mijn mond, dus hier was ik heel blij mee. Het sausje erbij was ook heerlijk, ik heb dat hele potje over mn rib gesmeerd, smullen maar!

Helaas is het decor niet helemaal voor mij, heel apart, en dat kan leuk zijn maar ik vond het heel donker en een beetje creepy. Mijn vriend zat letterlijk onder een zeis en schuin van mij hingen allemaal messen. Ook de oude zwartwit fotos kwamen een beetje duister over. Het helpt dan ook niet als het licht erg gedimd is, volgende keer zit ik liever buiten, haha.

mijn laatste minpunt is het de menu kaart zelf en huistijl van het bedrijf. Ik werk in de media productie en ben zelf designer en maak zelf honderden menukaarten. De menu kaart is niet gelamineerd en ik vind dat mega onhygiënisch. De ril van onze kaart was super scheef waardoor hij niet lekker dichtvouwde. En alsjeblieft haal die enge zwartwit familie foto eraf! Die foto lijkt wel van iets uit childeren of the corn. De huistijl is mij veelste zwart, misschien een leuk accentje rood toevoegen? De typografie is ook niet top. cursieve witte sierletters op een raam leest niemand jongens ;)

service was trouwens echt SUPER, wij werden super snel geholpen en ze vroeg regelmatig of het smaakte, TOP!

Overall zien zij mij zeker terug, een tent waar ik echt wel mijn geld naar toe wil gooien en een leuk fooitje wil droppen! Echt een aanrader! nog 1 keer ff zeggen: BESTE SPAREIBS!
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Erg lekker burgers gegeten! Bediening is niet erg vlot en kwam tussen door ook niet vragen of alles naar wens was. Het is wel erg donker binnen. Van mij zou er wat meer sfeer licht bij mogen. In de zomer prima maar ik de winter wel een erg donker hol en dat is zonde.
Awena .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Na alle lovende recensies over dit restaurant, eindelijk hier een keer gaan eten. Jammer genoeg viel het een beetje tegen, het eten was goed, maar niet spectaculair. De bediening liet gevallen eten op de grond liggen en je zit erg dicht op elkaar. Prima voor een snelle hap, maar voor goede spareribs kan je beter naar 'in de buurt' bij leidseplein gaan.
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Spareribs gegeten in dit vleesmekka dat tot diep in de nacht open is. Ik had het idee dat de spareribs niet erg vers waren, zeer droog.moo zich wl goed van smaak maar niet lekker sappig. De watermeloen met geitenkaas was erg lekker erbij, net als de krokante brocolli. Goede bijgerechten. De bediening was attent zonder op te vallen, gewoon goed.
Was een beetje donker binnen, echt een nachtzaak als het ware, wat wel een goed concept is en ook uniek, jammer dat de spareribs vrij droog waren.
MJadam .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Cannibale Royale. We hadden de Ribs en le sympathique steak. De ribs waren misschien wel de beste die ik ooit gegeten heb. Het vlees viel letterlijk van het bot. De zelfgemaakte bbq saus is ook echt een aanrader. Ook de steak was heerlijk en mals. De bijgerechten, waldorf salad, mais kolf en frietjes waren ook gewoon goed en lekker.

Al met al echt een aanrader om even lekker en simpel te eten.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Erg mooi maar donker restaurant. De biefstuk is echt uit de kunst lekker. Verwacht geen groente, geen hippe healthy food gerechten, maar gewoon heerlijk en goed vlees in een leuke sfeer met vriendelijke bediening.
Hoewel je voor het bief natuurlijk zelf de grootte kunt bepalen wil ik je aanraden rekening te houden met het feit dat de voorgerechten en side dishes erg groot zijn. Kleine eters, wees gewaarschuwd. Het eten is namelijk zo vreselijk lekker dat je er erg veel moeite mee zult hebben om iets te laten staan ;)
R. A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijke spareribs en prima steak tartare gegeten. Een beetje een uit hand gelopen eetcafe, met uitstekende maaltijden! Bediening was goed, attent en leuk. Het was wel veel te druk: het beste is om na half negen te komen, voor die tijd gaat de drukte ten koste van sfeer, vind ik.
Prima gelegenheid voor de echte vleeseter!
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
De nacho's vooraf waren goed gevuld maar wel wat koud.
De steak, spare-ribs en de hamburger waren mals en lekker.
De barstoelen waar we op zaten hadden geen voetensteun waardoor onze benen bungelden, er vervelend!
Het personeel was vriendelijk en de speciaal biertjes waren lekker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Afgelopen vrijdag gaan eten bij Cannibale Royale. Als echte Castell fan moest ik toch de spare-ribs gaan vergelijken. Ik hoorde dat de spare-ribs beter waren dan bij Castell. De spare-ribs waren heel goed, maar niet beter. De bijgerechten waren erg goed. Wij hadden naast de spare-ribs, een Waldorff salade, broccoli, gepofte aardappel en maiskolven. Alles was erg goed van smaak. De bediening was zeer professioneel en goed snel. De wijn was ook super. Enige minpuntje was de veel te harde muziek. Muziek moet als achtergrond dienen en niet overstemmen. Nog een tip: boek een tafel lekker laat, dan wordt het iets rustiger.
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Gisteren met een klein gezelschap bij Cannibale Royale gegeten. Ondanks een matige ervaring bij Cannibale Royale op de Ruyschdaelkade toch besloten de vestiging in het centrum een kans te geven. Gekozen voor de burger van de dag, een fors apparaat met zowel beef als kipfilet, aangevuld met frites, een maïskolf en heerlijke biertjes. Bediening was stukken beter dan in de pijp, maar niet speciaal. Lekkere burgers voor een goede prijs dus.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gister nacht ben ik hier om 01.00 uur nog een hap gaan eten met mijn vriendin. We hadden de spare ribs en de nacho's. Allebei waren ze echt heel erg lekker! De service was ook erg goed! hele vlotte en gezellige bediening! De inrichting is rauw en heel gezellig! Allemaal top! kom hier zeker terug!
RT1209 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Heel leuk restaurant! Reserveren aan te raden want het zit binnen no time vol. Wij hadden de spareribs die erg mals waren! Bediening erg vlot en vriendelijk. Aanrader!
erikbrandjes .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Erg druk en donker hierbinnen, mijn verwachtingen waren na het zien van de kaart erg hoog, maar helaas ik vond het echt niet lekker. Als voorgerecht de nachos met kip gehad, deze was ok. Vervolgens de burger royale besteld met de sauerkraut en als bijgerecht hadden wij friet en mac n cheese besteld. Enkel de friet was lekker. De mac n cheese was een beetje papperig en de combinatie van de burger vond ik niet lekker. Vervolgens nog een bolletje ijs besteld deze was overigens dan wel weer verrassend genoeg erg lekker!
Diewertje H.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Na de verhalen over de lekkerste Spare-Ribs van Amsterdam, was het tijd om dat uit te testen. Vooraf reserveren is absoluut nodig! Als je voor het restaurant staat, ziet het er niet uitnodigend uit en binnen staat de muziek net ietsje te hard. De sfeer binnen is daarin tegen wel heel gezellig en het is altijd erg druk. We werden geholpen door een hele aardige jongen die ons snel hielp en kon adviseren. De ribbetjes waren top, een beetje een zoete dressing zoals ik ze het liefste eet. Gezellig gegeten en het enige jammere is de tijd shift van twee uur, hierdoor is na tafelen niet echt een optie. Voor de rest een goed concept en een aanrader voor de vlees liefhebber.
Jdongenv .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten samen met een vriendin. Een heel gezellig en druk restaurant. Heerlijk genoten van de steak modest als hoofdgerecht. De bediening was erg vriendelijk en zij hebben er voor gezorgd dat wij een fijne avond hadden. Wij komen zeker nog eens terug.