Cannibale Royale

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 03:00
Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 04:00
Eef M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wát een vreselijke ervaring bij Cannibale Royale afgelopen week. De bediening was onaardig, onwetend en zéér onbehulpzaam. Voor gastvrijheid krijgt deze tent een 1. Ook was er geen kennis van zowel de bediening als de keuken van allergieën, laat staan begrip. Het vlees was lekker, maar erg jammer dat je er naast nog je friet oid voor €4 moet bestellen. Ik kom hier zeker te weten, nóóit meer terug.
CheeKy .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met een aantal vrienden wezen eten bij Cannibale Royale aan de Niezel nadat wij de hele dag heerlijk op een terras hebben zitten vertoeven.

Bij binnenkomst viel het mij meteen op dat het restaurant erg donker is en dat je meer het idee hebt dat je een bar binnenkomt. Het restaurant zelf was leuk aangekleed, zo waren er allemaal kleine details die naar de naam hinten en zag het er schoon en verzorgd uit.

Nadat we een tafeltje toegewezen hadden gekregen, kregen we het menu voorgeschoteld en konden we een bestelling plaatsen. Iedereen binnen onze groep ging voor een burger en deze was heerlijk! De burger was goed "gevuld" en naar wens afgebakken. Daarnaast hadden we er een aantal bakjes patat bij besteld en deze waren ook prima gebakken.

Al in al hebben wij hier met zijn allen prima gegeten en zou ik dit restaurant willen aanraden. De prijs/kwaliteit is goed. Ik zou hier echter sneller met een paar vrienden heen gaan dan dat ik hier heen zou gaan om even gezellig te eten.
Melissa P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Locatie voetboog. Proberen om 22:00 ergens te eten is vaak een uitdaging, maar dat het dan ook nog zo goed is en gewoon goed betaalbaar, echt top! Er was een kleine wachtrij maar de gastheer was echt top, even een biertje gedronken aan de bar, maar na 5 minuten was er al plek bij een tafeltje. Eten was er snel en het was de beste burger die ik ooit gegeten heb!
Dennis A.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Super lekker eten voor een goede prijs. Alleen belachelijk dat dit filiaal na 17:00 uur niet meer telefonisch bereikbaar is! Reserveren kan dus niet op de avond zelf en langs gaan is meestal een teleurstelling vanwege de drukte. Heel raar en ongebruikelijk allemaal..
Jerry M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Prima restaurant ALS je niet met een grote groep bent. Inmiddels 2 keer genoten van de overheerlijke ribs hier, ook de frieten zijn altijd goed. Daarop hier met het voetbalteam heengegaan. Opnieuw was het eten goed, het was alleen veel en veel te weinig en dit terwijl je toch echt 1,5x de normale menuprijs betaald. Erg raar concept: eten met een groep mag niet van de menukaart, je word verplicht tegen de 25 euro te betalen zonder drinken en krijgt vervolgens te weinig eten. Nadat we dit aangeven kregen we een kleine portie bij, toch zijn we met trek weggegaan.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heel lekker eten maar de service is uitermate slecht!
Tijdje geleden bij de Ruysdaelkade geweest, drie kwartier moeten wachten tot we geholpen werden. We gaven t toch nog een tweede kans en gingen naar de Handboogstraat, maar daar is de service nog slechter!!!
Een jongen die het eten bracht, sprak alleen Engels en stond geloof ik in de keuken, hij zette het eten maar bij iemand neer zonder te vragen wat diegene had. Niet erg netjes?!
Ook was er iemand jarig bij ons, en dus kwam het bord met het sterretje aan de andere kant van de tafel terecht, heel erg slecht.
Het eten is erg lekker, maar er zijn zoveel restaurants waar je lekker kunt eten, en met een betere service!
Veel kansen gegeven, maar helaas, hier komen wij niet meer.
erwin L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk gegeten met goed vlees en lekkere wijn. bijzonder interieur met smaak. mooie restaurant op een verborgen plek in de stad. om vaker te komen
Betty .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Ik ben hier vaak geweest, altijd lekker en leuk gegeten. Tot een half jaar geleden was de service altijd top en had cannibale royale een leuke sfeer. De host was altijd zeer behulpzaam en vrolijk. Maar afgelopen maandag was het een vreselijke avond. Het barpersoneel was onaardig en met alles bezig behalve zijn gasten aan de bar. De host was te druk met zichtelf bezig en heeft ons bijna anderhalf uur aan de bar laten wachten op een tafel terwijl de tent half leeg was (!). De dame in de bediening had er kennelijk geen zin in want liep met een scheef mondje zuchtend rond, daar kon geen lachje vanaf. De koks beneden stonden heel hard en asociaal te brullen naar elkaar. Echt een hele rare en onpersoonlijke sfeer. De sparkle die er altijd was, was dit keer nergens te bekennen. De host zou dit alles toch in de gaten moeten houden. Cannibale Royale voelde meer aan als een onpersoonlijke toeristische vreetschuur dan een karakteristiek restaurant. Ik kom hier niet meer, jammer hoor...
Q C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het eten was heerlijk, de ribs en steak waren echt super! De bediening was top! In geen tijden meer zulke goede service gehad! De sfeer moet je van houden, het is erg druk en rumoerig.
Gerben P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijke biefstuk op en super lieve bediening! Broccoli is ook een aanrader. Patat mag wat specialer voor die 4 euro. Aanrader!
Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voor het eerst hier wezen eten en was aangenaam verrast. Het is een drukke tent. Rumoerig. En ook wel vrij donker. Ik vind het een goede plek om te eten met een grote groep vrienden. Voor een intiem diner of met kinderen zou ik hier niet zo snel naar toe gaan. Het eten was perfect. Heerlijke spareribs die ontzettend mals en smaakvol waren.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ik heb met vrienden gegeten bij cannibal royal we hadden 3 x le classique burgers besteld het was zo lekker dat we er nog 2 bij hebben bestel.
Het is wel een beetje luidruchtig tent met hard muziek op de achtergrond maar het eten is verrukelijk ik kom zeker terug
Ethel M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
ik en mijn vriend hadden mac and cheese, spicy chickenwings, spareribs en een steak.
-De mac and cheese had een heerlijke smaak en vol met heerlijke kaas soorten, kon duidelijk verschil proeven zonder dat 1 kaas overpowering was. Helaas was de macaroni wel een beetje overcooked, waardoor het een soort pap werd als je het in je mond hebt. maar zoals ik al zei: smaakt fantastisch!
-De spicychickenwings waren helaas de tegenvaller van de avond. vreemd genoeg smaakte de eerste 2 lekker en waren ook lekker pittig. Ik nam een paar hapjes van mijn andere gerecht en spontaan waren ze helemaal uitgedroogd, en waren ze opeens nietmeer spicy, alsof het sausje ingetrokken was ofzo? heel vreemd en minder lekker. het word als bijgerecht neergezet dus dan zou je het lijkt mij wel 1 minuut kunnen laten staan?
- De steak, deze was HEERLIJK serieus niets op aan te merken, super mals en goed van smaak.
- De spareribs, en dit was zonder grappen de meest malse en sappige sparerib die ik ooit gegeten heb. Ook was de rib goed getrimd, ik haat een brok vet in mijn mond, dus hier was ik heel blij mee. Het sausje erbij was ook heerlijk, ik heb dat hele potje over mn rib gesmeerd, smullen maar!

Helaas is het decor niet helemaal voor mij, heel apart, en dat kan leuk zijn maar ik vond het heel donker en een beetje creepy. Mijn vriend zat letterlijk onder een zeis en schuin van mij hingen allemaal messen. Ook de oude zwartwit fotos kwamen een beetje duister over. Het helpt dan ook niet als het licht erg gedimd is, volgende keer zit ik liever buiten, haha.

mijn laatste minpunt is het de menu kaart zelf en huistijl van het bedrijf. Ik werk in de media productie en ben zelf designer en maak zelf honderden menukaarten. De menu kaart is niet gelamineerd en ik vind dat mega onhygiënisch. De ril van onze kaart was super scheef waardoor hij niet lekker dichtvouwde. En alsjeblieft haal die enge zwartwit familie foto eraf! Die foto lijkt wel van iets uit childeren of the corn. De huistijl is mij veelste zwart, misschien een leuk accentje rood toevoegen? De typografie is ook niet top. cursieve witte sierletters op een raam leest niemand jongens ;)

service was trouwens echt SUPER, wij werden super snel geholpen en ze vroeg regelmatig of het smaakte, TOP!

Overall zien zij mij zeker terug, een tent waar ik echt wel mijn geld naar toe wil gooien en een leuk fooitje wil droppen! Echt een aanrader! nog 1 keer ff zeggen: BESTE SPAREIBS!
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Erg lekker burgers gegeten! Bediening is niet erg vlot en kwam tussen door ook niet vragen of alles naar wens was. Het is wel erg donker binnen. Van mij zou er wat meer sfeer licht bij mogen. In de zomer prima maar ik de winter wel een erg donker hol en dat is zonde.
Awena .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Na alle lovende recensies over dit restaurant, eindelijk hier een keer gaan eten. Jammer genoeg viel het een beetje tegen, het eten was goed, maar niet spectaculair. De bediening liet gevallen eten op de grond liggen en je zit erg dicht op elkaar. Prima voor een snelle hap, maar voor goede spareribs kan je beter naar 'in de buurt' bij leidseplein gaan.
Levano836 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Spareribs gegeten in dit vleesmekka dat tot diep in de nacht open is. Ik had het idee dat de spareribs niet erg vers waren, zeer droog.moo zich wl goed van smaak maar niet lekker sappig. De watermeloen met geitenkaas was erg lekker erbij, net als de krokante brocolli. Goede bijgerechten. De bediening was attent zonder op te vallen, gewoon goed.
Was een beetje donker binnen, echt een nachtzaak als het ware, wat wel een goed concept is en ook uniek, jammer dat de spareribs vrij droog waren.
MJadam .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij Cannibale Royale. We hadden de Ribs en le sympathique steak. De ribs waren misschien wel de beste die ik ooit gegeten heb. Het vlees viel letterlijk van het bot. De zelfgemaakte bbq saus is ook echt een aanrader. Ook de steak was heerlijk en mals. De bijgerechten, waldorf salad, mais kolf en frietjes waren ook gewoon goed en lekker.

Al met al echt een aanrader om even lekker en simpel te eten.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Erg mooi maar donker restaurant. De biefstuk is echt uit de kunst lekker. Verwacht geen groente, geen hippe healthy food gerechten, maar gewoon heerlijk en goed vlees in een leuke sfeer met vriendelijke bediening.
Hoewel je voor het bief natuurlijk zelf de grootte kunt bepalen wil ik je aanraden rekening te houden met het feit dat de voorgerechten en side dishes erg groot zijn. Kleine eters, wees gewaarschuwd. Het eten is namelijk zo vreselijk lekker dat je er erg veel moeite mee zult hebben om iets te laten staan ;)
R. A.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijke spareribs en prima steak tartare gegeten. Een beetje een uit hand gelopen eetcafe, met uitstekende maaltijden! Bediening was goed, attent en leuk. Het was wel veel te druk: het beste is om na half negen te komen, voor die tijd gaat de drukte ten koste van sfeer, vind ik.
Prima gelegenheid voor de echte vleeseter!
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
De nacho's vooraf waren goed gevuld maar wel wat koud.
De steak, spare-ribs en de hamburger waren mals en lekker.
De barstoelen waar we op zaten hadden geen voetensteun waardoor onze benen bungelden, er vervelend!
Het personeel was vriendelijk en de speciaal biertjes waren lekker.