Cannibale Royale Ruysdaelkade

Meer informatie over restaurant Cannibale Royale Ruysdaelkade

7,1
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Op de bonnefooi bij Cannibale Royale binnengelopen, er leek genoeg plaats maar we konden slechts een tafeltje tot kwart over acht krijgen. 5 kwartier leek ons genoeg dus gauw aangeschoven aan een tafeltje. Onze bediening was uiterst vriendelijk maar moest wel even op haar spiekblaadje kijken bij de vraag wat de speciale burger van de dag was..geeft niets, ik zou het ook niet onthouden hebben... De nachos als voorgerecht waren prima en vers. De Classique burger als hoofdgerecht ook goed bereid en lekker van smaak. Nog een cheesecake erachteraan en we stonden precies op tijd weer buiten... ik telde op dat moment nog zeker tien lege tafels, dus waarom we ons nou precies moesten haasten? Kortom: lekker gegeten en leuke bediening, nu weer op zoek naar een ander restaurant..
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Stond al lang op mijn lijstje om te bezoeken. Maar het viel toch een beetje tegen. Het eten is heel gemiddeld allemaal. De locatie aan de Ruysdaelkade is ook niet heel bijzonder. Meer een plek voor een kroeg. De bediening springt er nog het meest uit. Snel en vriendelijk.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Cannibale Royale! Zowel de Le Classique als de weekspecial (Aziatische burger) waren ontzettend lekker. Bediening was vriendelijk en correct en eten en drinken was schappelijk geprijsd. Ik kom zeker nog een keer terug!
boerke77 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Eten was erg goed en ook de bediening: alles werd goed uitgelegd, kennis van zaken en attent. Wat erg tegen viel waren de vieze gescheurde menukaarten en de peper en zout vaatjes: niet aangevuld en verschrikkelijk vies echt een aanfluiting. Dit zijn toch wel zaken die je moet checken, want dat kan echt niet. Glas gevuld met mineraalwater was stuk, wel een schoon glas maar dan geen nieuw mineraalwater aanbieden. De emaille schaaltjes zijn roestig en missen stukjes uit; kan echt niet. Friet was niet warm, broccoli koud en de baked potatoe was erg waterig; no taste. Vlees idd goed, side dishes; work to do.
Pim07 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met 10 man 10 x 1 kilo steak gegeten. Boven mijn verwachting heerlijk gegeten. Deze steak was erg mals! je kon zo door het vlees heen snijden, erg lekker! En de drie halve liters bier waren ook goed:)
Max S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijke zaak waar je terecht kan voor een goed stuk vlees en heerlijke drankjes. personeel is goed en doet niet moeilijk. kom hier snel weer terug!
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Cannibale Royale Ruysdaelkade is de tweede vestiging die vrij recent is geopend. Wij gingen erheen om wat te lunchen op het terras. Lekker grote tafels, binnen ziet het er overigens ook gezellig uit, maar daar zat niemand op deze zonnige dag.
We wilden een van de verse sappen proberen. De vriendelijke bediening vertelde ons dat de man die de sappen levert nog niet was langsgekomen die dag dus dat deze er helaas niet waren. Prima, dan iets anders. Vervolgens duurde het steeds vrij lang voordat de bediening terugkwam om onze verdere bestelling op te nemen. Er werd tussendoor niet erg vaak gecheckt of we nog wat wilden drinken, hiervoor moesten we zelf de aandacht trekken (wat soms moeilijk was, want er was maar een iemand en diegene was vaak ergens achterin de zaak). De bediening bleef wel altijd erg vriendelijk, spontaan en met een glimlach die niet verdween. Het meisje van de bediening vertelde ons bij het opnemen van de bestelling van ons eten dat vier gerechten van de kaart niet aanwezig waren. Hoewel er best veel keus op de kaart wordt aangeboden, maakte dit het toch iets lastiger om een keus te maken. Het eten was erg lekker en werd leuk gepresenteerd. Nadat we waren uitgegeten moesten we zelf naar binnen lopen om de rekening te vragen (hoewel het niet druk was op het terras).
Al met al een tent met potentieel, maar lijkt nog aan wat kinderziektes te lijden.
Ralph3642 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk eten, keurig een tafel aangewezen, maar verdere service liet te wensen over. Een rekening delen met drie personen vraagt rekenwerk van de klant zelf, vervolgens krijgen we na een rekenfout van een van de eters waardoor de fooi slechts EUR 0,50 blijft, de term "schaamteloos!" door een ober naar ons geworpen. Vrij onbeschoft. Een rekenmachine achter de bar zou voor de serverende jongeman geen overbodige luxe zijn. Groet, een buurtbewoner.
Iris J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Op de bonnefooi gingen we naar Cannibale Royale, er was alleen plek aan de bar, daar hadden we geen probleem mee. Wij moesten en zouden ons tegoed gaan doen aan vlees! En dat kan hier. De bediening was vriendelijk en snel. We gingen voor de Cannibale Royal burger en de Ribs. Voor de burger en rib-fans: Deze waren echt heel lekker!!! Het zijn wel ribs die van het bot vallen, niet alle spare-ribs connaisseurs vinden dat fijn, maar ik vond het heerlijk! De mac 'n cheese was ook niet te versmaden.
Er zijn diverse bieren op tap, en een groot aanbod aan (lokale) bieren op fles. De huiswijn was ook heel goed te drinken.
Cannibale Royale is druk, jong en hip, maar vooral lekker en gezellig voor de vleesliefhebbers.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met collega's gegeten bij Cannibale Royale. Het restaurant heeft een duister thema dat terugkomt in de aankleding, erg leuk! Alleen zijn de tafels wel erg klein. 1 m2 voor drie personen is wel erg krap.
Ze hebben hun eigen heerlijk amber biertje van de tap, dat fantastisch smaakte bij de perfect gegaarde steaks!
Helaas was het was flink druk en konden niet langer dan 2 uur tafelen. Je merkte ook dat het personeel erg druk was en maakte daardoor een hectische indruk.
Kortom een prima restaurant om lekker van vlees te genieten onder het genot van een heerlijk biertje.
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Afgelopen donderdag hebben wij hier met twee personen gegeten. Het was gezellig druk en ik was blij dat ik gereserveerd had. Ze werken wel met tijdshifts, dus bij reservering kan je rond etenstijd om 18.15 of 20.15 terecht. Bij aanvang krijg je ook te horen dat ze tafel twee uur voor je gereserveerd hebben. Dit is ruim voldoende op te eten, het eten kwam ook vrij vlot. De bediening is vriendelijk en houdt de boel goed in de gaten. Het eten was erg lekker. Zelf had ik de steak van 300 gram en de maiskolf, beide zijn aan te raden. Mijn tafelgenoot had de spareribs en frietjes. Beide schenen ook erg lekker te zijn en zagen er dan ook smakelijk uit. Het decor is gezellig en vrij hip. De opmaak van het eten was ook leuk gedaan. Het werd op houten planken met flinke messen geserveerd, ik vond dit wel wat hebben. Het is zeker aan te raden om hier met vrienden te gaan eten! Ik zou wel even reserveren. Voor vegetariërs zou ik dit restaurant echter niet aanraden.
Florenville .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Prima gegeten. De burger du Moment was prachtig én lekker. Ook de spareribs waren bijzonder goed en de "Flat Iron" perfect gebakken. De bijgerechten, die apart bijbesteld moesten worden, zijn ook compleet opgegaan. De bediening was zeer adequaat. Hoewel we even moesten wachten op onze tafel, was dit geen straf. Er valt genoeg te zien in het bargedeelte.
Tessav .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij Royale Cannibale aan de Ruysdealkade. Parkeren met een beetje mazel voor de deur. Op een woensdagavond bomvol! Zonder te reserveren toch een tafeltje voor drie personen kunnen bemachtigen. Als voorgerechtje garlic bread en nacho's met kip gedeeld. Ontzettend veel en overheerlijk eten voor weinig geld. Hoofdgerecht alle drie de Classic burger, huge maar overheerlijk… Als toetje de chocolade-cheesecake gedeeld met koffie en thee toe. Onzettend lekker gegeten, leuk/gezellig restaurant (beetje donker), mooi pand op de hoek, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom, aanrader voor de vleesliefhebber! Of gewoon voor een overheerlijke burger voor een kleine prijs :)!
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Lekker gegeten, prijzen zijn prima, niet heel duur ook weer niet heel goedkoop. Prijzen zijn enkel voor de vleesgerechten, bijgerechtjes als friet/salade moet je los bij bestellen.

Vriendelijke en vlotte bediening, enige is dat je binnen een tijdsslot van 2 uur klaar moet zijn oor de volgende lichting.
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Leuke sfeer en gezellig zitten. Eten was heerlijk, vooraf een platter en als hoofd ribs en steak o.a. Eerste rondje drinken was helaas vergeten maar na helpen herinneren was het er erg snel, kan gebeuren. Eten duurde vrij lang maar het was erg druk dus was begrijpelijk. Frites waren helaas ook vergeten, beetje jammer. Het eten en het vriendelijke personeel maakte dat goed en een fijne avond gehad.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Leuke ongecompliceerde gezellige tent waar ik belandde met collega´s. Niet geschikt voor vega mensen en romantische avondjes. Nieuw en weer bomvol! Gelukkig was een reservering afgezegd en konden we meteen aanschuiven. Dit werd direct bij binnenkomst door het vriendelijke personeel meegedeeld. We gingen voor de burger van de dag: een soort surf & turf burger van uitstekend rundvlees met als topping gebakken spierinkjes en een ravigotte saus. De burger had een feestelijke spies met een heerlijke gamba on top. Het brood was nu eens niet een gehemelte tergende homp schuurpapier, maar was een zeer aangename substantie die ik het best kan omschrijven als een heerlijke groene (jawel) bruine boterham. Prima!
Daniel B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vanavond gegeten bij Cannibale Royale aan de Ruyschdaelkade. De kaart bestaat uit veel vlees, Burgers, Steaks en Ribs. Het begon al goed, vooraf proberen te reserveren, maar nadat de telefoon opgenomen was, 5 minuten in de wacht gezet en de verbinding verbroken. Desondanks, vanwege de kaart tóch besloten om een hapje te gaan eten. Bediening was zoals verwacht waardeloos, lang wachten tot een kaart gegeven werd, nog langer wachten tot de bestellingen opgenomen werden. Bediening had totaal geen idee waar ze mee bezig waren, lijkt het wel. Decor ziet er leuk uit, alhoewel het wel erg goed was. Gelukkig maakte het eten veel goed, jammer dat de bediening er zo'n zooitje van kan maken. Gelukkig zitten er genoeg (betere) alternatieve horeca in de buurt.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Echt een ontzettend leuke avond gehad en heerlijk gegeten. We konden niet kiezen uit al het lekkers op de kaart, dus hebben een hamburger en een steak gedeeld. Allebei super lekker en perfect klaar gemaakt. Ondanks dat het strak vol zat was de service geweldig en raadde de bediening ons elke keer een biertje aan, die we dan eerst mochten proeven. Kortom: een gezellig plek met lekker eten! Ongetwijfeld onze nieuwe favoriet.
Valkenburger .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
lekker stukje vlees geserveerd op een plankje met 2 sausjes en een serieus vleesmes leuke sfeer en je kunt aan de bar eten.
JorisHarsting .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijke mooie zaak op een plekje met geschiedenis. Vroeger op een blauwe maandag nog wel eens in Jan Steen beland, wat een verbetering voor de buurt dit. Mooi, stijlvol en uniek ingericht ook!
Tent ziet er mooi uit, burgers waren fantastisch evenals de ribs.
Personeel wist me wat leuke biertjes aan te bevelen en was attent. Aanrader voor elke Amsterdammer!