Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

9,1
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten en leuke attente bediening. Komen zeker een keer terug.
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Authentieke smaak! Hoeveelheden prima. We moesten wel wat lang wachten, maar het was het wachten zeker waard!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zodra het wat drukker is in het restaurant zijn er lange wachtijden en loopt het niet soepel.De rijsttafel met vis is van het menu verdwenen.Vanwege het lange wachten geen dessert genomen.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fantastisch! Personeel zeer vriendelijk dit restaurant verdient naar mijn mening 10+ wij komen zeker terug! Decoratie brengt je naar Indonesië. Restaurant heeft en glazen dak.
Lonneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met AH zegels een rijsttafel gehad, prima. Verschillende gerechtjes, hadden iets warmer gekund. Kregen goede uitleg over de gerechtjes, met onderscheid pittig - niet pittig. Wij vonden de pittige gerechtjes niet zo pittig.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Is altijd goed verzorgd, vriendelijk personeel. Wij nemen altijd graag een rijsttafel. De hoeveelheden zijn precies goed, blijven geen grote hoeveelheden over. Echt een aanrader!
Liesbeth C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
we, mijn zoon en ik, vonden het eten beneden peil. We gaven eerst een zesje, maar na het proberen van de kentang en nog een bijgerecht, de tofu telor, werd het een dikke onvoldoende.
jammer, we houden nl. ontzettend van indisch eten. Kom er zelf vandaan.
We komen zeker niet terug.
Met vriendelijke groet
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eindelijk weer eens Lekker gegeten prima rijsttafel.
Manon .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Op zaterdag 1 september heb ik in het gezelschap van mijn ouders en oma gegeten bij Candi Borobudur, met de Albert Heijn actie. Echter zullen wij hier nooit meer terugkomen; wat zijn wij ontzettend teleurgesteld!

Om te beginnen waren er een aantal dingen die wij bestelden niet voorradig, jammer en dit kan gebeuren, maar het had fijn geweest als dit van te voren werd verteld, bijvoorbeeld tijdens het aanreiken van de menukaart. Enfin, wij hadden allemaal uiteindelijk iets besteld wat er wel was, echter toen het op tafel kwam, kreeg mijn moeder iets wat zij niet had besteld; zij kreeg soep in plaats van saté. Nou, kan gebeuren, dachten wij. Omdat mijn moeder geen zin had om als laatste haar voorgerecht te krijgen terwijl de anderen al klaar waren met hun voorgerecht, nam zij de soep toch maar aan.

Helaas liet het hoofdgerecht enorm op zich wachten. Niemand kwam even langs om te vertellen dat het langer zou duren. Na een uur en twintig minuten te hebben gezeten in het restaurant, spraken wij een van de bedienende jongens aan met de vraag hoe lang het nog ging duren. Deze jongen zei dat het "niet zo lang meer zou duren". Na tien minuten besloten we weer iemand aan te spreken met de vraag hoe lang het nog zou duren. Weer was het antwoord "niet zo lang meer, de rijsttafel is nu klaar en staat onder een warmhoudlamp." Dit hadden wij niet besteld. Na nog een keer tien minuten te hebben gewacht, in totaal een uur en drie kwartier in het restaurant te hebben gezeten, werden wij het beu. Mijn oma vertelde dan ook op dat moment aan de bedienden dat we zouden vertrekken als we het niet binnen nu en vijf minuten kregen. Hierop kregen wij excuses van een van de bedienende jongens en hij vertelde dat dit eigenlijk nooit gebeurde. Wij vroegen hoe het dan kon, waarop hij wederom vertelde dat het te maken had met gerechten die wel al klaar zouden zijn, al geruime tijd zelfs, en een aantal gerechten die dit niet waren. Welke gerechten het wel of niet waren, weet ik nog steeds niet. Nog geen twee minuten daarna kregen wij opeens onze hoofdgerechten voorgeschoteld. Echter kregen we wel wéér iets verkeerds; namelijk een rijststafel die niemand had besteld. Enfin, dit werd teruggestuurd en toen kregen wij warempel alle s toch voorgeschoteld, met uitzondering van mijn oma, die haar gerecht wat later kreeg.

Eind goed al goed? Nee. Het eten van mijn ouders (bami en nasi) was deels koud. De al kleine hoeveelheid kokossaus die over de kip van mijn oma zat, was al helemaal ingetrokken en opgedroogd. Mijn portie lamsvlees was zo klein, dat ik nog honger had daarna. Hierop besloten wij af te rekenen voor wat wij hebben gekregen, en naar een ander restaurant te lopen voor een ander hoofdgerecht en nog een desert om deze niet zo fijne avond af te sluiten, want wat een enorme aanfluiting was dit.

Wij zijn zo ontzettend teleurgesteld. Door alle ontzettend positieve recenties op Iens hebben wij gekozen voor dit restaurant, maar wat een spijt hebben wij nu. Wij komen hier echt nooit meer terug.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
de rijsttafel voor 4 personen was uitstekend en voor herhaling vatbaar, vriendelijk personeel , goede bediening, prima prijs-kwaliteitverhouding, top-avond gehad.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zou warmer aangekleed kunnen worden. Tafelkleden b.v. in een warme kleur. Wij komen vaak in oa. Bali, en misten de echte sfeer van Indonesie. Verder prima. Lekkere smaak van de kruiden.
Eugèn R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
DE pui doet niet vermoeden dat je binnen in een prachtig restaurant komt.Eten is heerlijk en mijn man komt uit Indonesie dus is kritisch
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar de uitstraling deed ons niet echt denken aan Bali oid. Het leek eerder frituurhuis. De Indonesische mevrouw deed erg haar best maar de Hollandse jongens snapte er niks van. Beetje jammer. Bediening daardoor erg traag en weinig interesse. Nogmaals eten was heerlijk maar dat was ook alles. Volgende keer maar over nadenken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het was gezellig,goede bediening prima eten ,de rijsttafel uistekend en heel lekkere desert wijn
ANITA D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
zalig!!!!!!! wat wel jammer is dat ze zo ver bij ons uit de buurt zitten (puntje zuidholland :-) ) ,zouden ze misschien overwegen om te verhuizen,kunnen we vaker genieten van dit restaurant
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Niets op aan te merken! Uitstekend.
De tafel van Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben weer genoten van de heerlijke rijsttafel.
Liesbeth B.
Hou je van de echte indonesische keuken, dan is dit jouw restaurant.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor de tweede maal hier gegeten en het was weer top!!! Onze gasten waren ook zeer tevreden. Zeer vriendelijke,
vlotte bediening. We aten met de AH kaart en toch was de karaf water gratis. Klasse!!
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Had al tijd geen rijsttafel meer gegeten, het was heerlijk, gevarieerd en plezierig opgedaan. Ik kom er terug. Bart
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De bediening was uiterst vriendelijk was niks op aan te merken.
De soato soep was lekker van smaak helaas niet erg warm.
Duurde wel wat lang voordat het hoofdgerecht geserveerd werd.
Het eten was goed. Wij eten vaak indisch maar zijn toch een wat verfijnder smaak gewend.
Al met al goed gegeten.