Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen
Rins D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
Heerlijk met de familie gegeten, ook vega menu was top! Prima bediening. Lampen in de zaak hadden wel iets gedimd kunnen worden wellicht.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk eten als je van Indisch houdt. En hou je ervan dan kan je hier heerlijk eten. Probeer is alleen soms het parkeren van de auto. Lekker Indisch biertje erbij, heerlijk heerlijk heerlijk.

Ik kom er helaas niet vaak genoeg.
Martijnk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Ik ben hier wezen eten met een groep mensen. De eerlijkheid gebied te zeggen dat wij geen makkelijke groep waren, een bepaalde drukte had zich meester gemaakt van de mannen, en als je er dan 10 bij elkaar zet weet je wat er kan gebeuren. Overigens vanzelfsprekend wel alles netjes en met een knipoog.

De bediening liet zich echter geen seconde uit het veld slaan. Zeer attent, grapje op zijn tijd terug en vooral ook geduldig.

Het eten is lekker en vooral veel. Je hoeft hier niet bang te zijn dat je daarna nog ergens anders heen hoeft. Of het authentiek is kan ik niet bepalen, maar iedereen was zeer positief.
Joseph A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Verrassend eerlijk eten, met de sateh Kambing als positieve uitschieter. Smaakt bijna home made waardoor kruiden goed tot hun recht komen. De nasi Kung rijsttafel is betaalbaar. Het interieur is mooi en past eigelijk niet bij het homemade karakter van het eten.
Kende dit restaurant alleen van afhalen, hetgeen al een absolute aanrader voor de omgeving is. Heb alleen spijt dat ik de kokkin niet persoonlijk heb bedankt. De volgende keer maar.
M O.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2012
Door de goede beoordeling hier op de site hadden we hoge verwachtingen, misschien dat het daardoor alleen maar kon tegenvallen. Stijve bediening die niet geheel oprecht lijkt. Eten smaakte allemaal beetje hetzelfde, zou het uit de vriezer komen, geen echt verse indruk. Vies was het niet hoor, maar we komen hier niet terug.