Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Joke J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Een klant ging spontaan piano spelen, leuk , maar wij konden elkaar niet meer verstaan.
Arie R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij waren met 4 personen met de AH actie. Waren hier al eerder geweest en vonden toen de rijstafel goed tot uitstekend. Nu was de door ons vieren bestelde rijsttafel maar matig tot redelijk. Blijkbaar was de rijsttafel op de AH actie afgestemd. Voor o.a. bami en Nasi Goreng moest worden bijbetaald a €1,50 per portie. Saté was niet de saté bij een eerder bezoek en ook de vleesgerechten waren niet afgestemd op 4 personen.we toen de normale prijs voor betaalden.
William H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gerechten waren in voldoende mate, kwaliteit en versheid prima. Anglun muziek gaf een Javaans gevoel. Lokaties vlak bij station naarden Bussum prima te bereiken. Aan te bevelen voor met z,n tweeën of met vrienden.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vanavond daar héérlijk gegeten met mijn partner van de AH actie en konden van de kaart kiezen

Een rijsttafel met lekkere bijgerechten.
We hebben de kipsaté vervangen door geitensaté. Goede keus. Buitengewoon vriendelijke bediening. Vlot en attent. Lekkere wijn en héérlijke stoelen, dat moet gezegd. Wat ook fijn is dat het op steenworp afstand van het station ligt dus rustig een paar wijntjes of biertjes kan drinken. Wij waren dus met de trein gekomen en komen zeker nog weer terug om een hapje te eten.
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Vanavond met mijn man daar heerlijk gegeten. Een originele rijsttafel en de kipsaté laten vervangen door overheerlijke geitensaté. De bediening was zeer vriendelijk, het eten heel lekker en de stoelen zaten perfect.
Het was van de AH actie maar we konden van de kaart kiezen en er was volop keuze. We komen daar zeker weer eens terug. Een voordeel dat het op steenworp afstand ligt van Station Naarden Bussum dus een wijntje kan je dan gerust nemen.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Lekker gegeten voor een redelijke prijs, veel oud publiek wellicht een trendy upgrade een aanrader.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Wij hebben genoten van het lekkere eten, speciaal van de geiten saté. ????????????
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Bij binnenkomst gaven wij aan dat we voor het ah menu kwamen, we kregen geen menu kaart. Na een half uur bleek dat we a la cart konden bestellen. De sauvignon blanc bleek op, er stonden er twee op de kaart.
Na een uur en een kwartier na binnenkomst kwam de rijsttafel die we op advies van de ober bestelden anders zou de wachttijd nog langer zijn.
Positief was de rijsttafel, die was erg lekker de het wachten waard. Met twee oudere mensen over de 80 duurde dit echt te lang.
Bernard G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker en goed eten, vriendelijk en netjes gekleed personeel, zeker voor herhaling vatbaar
Cijfer voor het eten 9
Cijfer voor het personeel 9,5
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
lekker a la carte gegeten met AH kaart, een aanrader!
Wiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Uitstekend Indisch eten. Een ruime kaart met interessante gerechten. En dat al vele jaren. Een van de beste restaurants in 't Gooi
Roland L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Erg aardige bediening. Goede persoonlijke service en persoonlijk gesproken over onze vakantie in indonesië. Het eten was erg lekker en kregen van alles wat. We hadden een rijsttafel voor 2 personen met voldoende afwisselende gerechten. Al met al heerlijk gegeten voor een goede prijs. Zal er zeker weer heen gaan.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De rijsttafel was lekker, maar de porties waren net voldoende. Het stak me dat voor saté kambing nog extra betaald moest worden i.p.v. kipsaté. Voor die prijs hadden er best 2 soorten saté geserveerd mogen worden. De prijs-kwaliteitverhouding vind ik niet kloppen. Te duur!
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Zoals altijd hebben we hier weer heerlijk gegeten. Goed gevarieerde rijsttafel, met diverse soorten vlees, groenten en diverse andere heerlijk gerechten.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
we zijn drie keer in het restaurant geweest, twee keer waren we erg te spreken over alles maar de laatste keer was het eten bepaald slecht. het restaurant was leeg maar dat vonden we niet erg, de bediening was aardig.
D M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk authentiek Indisch gegeten.
We hadden een rijsttafel en deze smaakte exact zoals mijn schoonmoeder deze ook maakte.
We komen dan ook zeker terug.
Gaston M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Rijsttafel gehad. Vriendelijke bediening en ontvangst. Kwalitatief goed eten. Leuke avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben erg lekker gegeten, maar een wachttijd van meer dan een uur voordat het eten werd gebracht vinden we echt niet acceptabel. En zonder dat er ook maar iets over werd gezegd tijdens het wachten!
Erg spijtig.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Prima eten . Gevarieerd en goed op smaak. Eindelijk eens geen gebakken banaan
Marion E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en zag er goed uit. De bediening is erg beleefd. De ruimte vonden wij wat kil aandoen, niet gezellig. Wel leuk was dat iemand rustige nummers op een piano ging spelen.