Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Carla M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Zou warmer aangekleed kunnen worden. Tafelkleden b.v. in een warme kleur. Wij komen vaak in oa. Bali, en misten de echte sfeer van Indonesie. Verder prima. Lekkere smaak van de kruiden.
Eugèn R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
DE pui doet niet vermoeden dat je binnen in een prachtig restaurant komt.Eten is heerlijk en mijn man komt uit Indonesie dus is kritisch
Jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten maar de uitstraling deed ons niet echt denken aan Bali oid. Het leek eerder frituurhuis. De Indonesische mevrouw deed erg haar best maar de Hollandse jongens snapte er niks van. Beetje jammer. Bediening daardoor erg traag en weinig interesse. Nogmaals eten was heerlijk maar dat was ook alles. Volgende keer maar over nadenken.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het was gezellig,goede bediening prima eten ,de rijsttafel uistekend en heel lekkere desert wijn
ANITA D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
zalig!!!!!!! wat wel jammer is dat ze zo ver bij ons uit de buurt zitten (puntje zuidholland :-) ) ,zouden ze misschien overwegen om te verhuizen,kunnen we vaker genieten van dit restaurant
Julian V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Niets op aan te merken! Uitstekend.
De tafel van Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben weer genoten van de heerlijke rijsttafel.
Liesbeth B.
Hou je van de echte indonesische keuken, dan is dit jouw restaurant.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Voor de tweede maal hier gegeten en het was weer top!!! Onze gasten waren ook zeer tevreden. Zeer vriendelijke,
vlotte bediening. We aten met de AH kaart en toch was de karaf water gratis. Klasse!!
Bart F.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Had al tijd geen rijsttafel meer gegeten, het was heerlijk, gevarieerd en plezierig opgedaan. Ik kom er terug. Bart
Micky V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De bediening was uiterst vriendelijk was niks op aan te merken.
De soato soep was lekker van smaak helaas niet erg warm.
Duurde wel wat lang voordat het hoofdgerecht geserveerd werd.
Het eten was goed. Wij eten vaak indisch maar zijn toch een wat verfijnder smaak gewend.
Al met al goed gegeten.
RIA H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heb twee uur op mijn hoofd gerecht moeten wachten er was te weinig personeel in de keuken in het restaurant
lopen de kelner of ober zich uit de naad. Kwalitijd eten zeer goed en lekker.
trudi H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Indonesisch eten zoals alleen de Indonesiërs dat kunnen klaarmaken ; geweldig.
En ook al was er onderbezetting van personeel ; ook de bediening was uitstekend!!
Een pluspunt was het feit dat er w. b. de restaurantaktie geen onderscheid werd gemaakt bij de menukaart.
Klasina E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Zeer lekker eten, niet te veel en niet te weinig. De bediening is voortreffelijk: erg vriendelijk en aardig. Daar is de klant nog koning en daar geniet het personeel zichtbaar van!
Ger An P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Waarom 4€ voor water op tafel gewoon uit de kraan een glas is heel normaal
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Er zit veel tijd tussen de bestelling en het brengen van de drankjes en het eten. De muziek is zeer onprettig, continu hetzelfde gepingel. Beter niets of rustige pianomuziek. Verder lekker gegeten.
Onneke D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
na een hele warme dag hebben mijn vriendin en ik hier een heerlijke rijsttafel gegeten. lekker met de airco!
de sate gambing is echt een aanrader!
Loek R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prima eten !
Alex N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heb hier gegeten met ah actie.Het was prima eten a la carte dus geen menu die vaak niet veel voorstelt maar echt van de kaart.Zeker voor herhaling vatbaar.
Constance B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Goed,vlotte en aardige bediening
R. V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prettige ontvangst, vlotte, vriendelijke bediening. Geboekt met AH kaart en konden kiezen uit de menukaart. We dronken witte wijn en de rijsttafel was goed maar niet bijzonder. De temperatuur was aangenaam!! Het was een leuke kennismaking die smaakt naar meer!