Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

stephan N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Ontzettend lekker Nederlands Indonesisch eten in een beschaafde atmosfeer met attente bediening. Ik kom er voor uit Amsterdam (het ligt pal naast het station).
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het was een zeer geslaagde avond. De bediening zeer attent, vriendelijk en gastvrij. We hadden een rijsttafel voor twee personen. Ruim voldoende gerechtjes en alles zeer smakelijk.
Ook de nagerechten waren erg lekker.
Het restaurant is zeker een aanrader.
jos V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Rijsttafel was gevarieerd, maar ook weer niet bijzonder. Bediening kan professioneler. Wel behoorlijk aan de prijs. Jos48
elsenkelaar E.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten, bediening top!
Stephan K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekende maaltijd, snelle bediening, goede stoelen en rustige sfeer
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De pianist speelde net de verkeerde muziek waardoor het een beetje rommelig qua geluid was. Verder heerlijk gegeten hoor
Aithra B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Echt heel heerlijk gegeten!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten. Bediening is goed. De smaken van alle gerechten zijn zoals het hoort.
Joan H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer lekker het eten , maar misschien wat weinig bedieningspersoneel of we vielen net op een minder goed moment maar toch een aanrader , wij gaan zeker terug !!
Herbert001 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij moesten lang wachten tot de kaart werd gebracht en wij onze keuze konden bepalen. Verder was de bediening correct en vriendelijk. En het eten meer dan goed.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Altijd lekker eten, gezellige sfeer, komen hier al jaren. De rijsttafel heerlijk met goede uitleg.
Gerben Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker een reisttafel gegeten met 2 personen. Ontvangst is prima, bediening was vlot en attent, eten van goede kwaliteit. Porties zijn ook goed. De gebakken banaan was wat aan de harde kant.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Na de veel belovende berichten een tafel voor 2 geboekt. Wij eten met regelmatig Indische gerechten, maar de rijsttafel bij Candi is qua smaakbeleving slecht. Rundvlees was matig, evenals de telor. De kip was ronduit niet lekker. Wij hebben dit gemeld. Het zou worden doorgegeven aan de keuken. Bij het afrekenen niets vernomen. Zelf maar naar gevraagd, reactie: tja niets meer van de kok gehoord.
gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Evenals voorgaande gelegenheden was het weer prima in orde.
J S.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijke gegeven en echt een avondje uit.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk. Wat wij een klein minpuntje vonden was de muziek, stond op herhalen waarwschijnlijk waardoor wij de gehele avond hetzelfde deuntje hoorden. Maar dat was het enige ????
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijn en rustige omgeving je kunt goed met elkaar praten.De maaltijd was prima
MartR .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
afgelopen zaterdag (13 mei 2017) gegeten met vrienden bij Candi borobudur. De ontvangst was een waar welkom. Het eten meer dan voortreffelijk. De Pangsit heel goed. De Kuning Rijsttafel gewoon top. De opmaak van het torentje Nasi Kuning buitengewoon feestelijk. De fijne smaken van de keuken en de vers bereide sambal die nauwelijks nodig was slechts ter versterking van de uitgelezen gerechten maakten het verblijf héél erg goed. Bediening uitstekend. De pianomuziek van klassiek tot populair eveneens uitstekend maar weer eens de bekende "indische liedjes"te horen als Nina Bobo en andere onsterfelijke melodiën maakten de avond onvergetelijk.
Gino S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Top restaurant ! Misschien wel het beste Indonesische restaurant van Nederland. Uitgebreide kaart, super vriendelijke en uiterste correcte bediening. Mooie wijnkaart !
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Rustige ambiance, nette bediening. Goed eten maar niet uitzonderlijk. Ruime vegetarische kaart tot voldoening van de tafeldame