Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Candi Borobudur

Marion E.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en zag er goed uit. De bediening is erg beleefd. De ruimte vonden wij wat kil aandoen, niet gezellig. Wel leuk was dat iemand rustige nummers op een piano ging spelen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Goede eerlijke rijsttafel. Lekker vlees, relatief weinig groentes en sate kanbing viet wat tegen.
We komen zeker terug
P. S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gezellig en ruim restaurant met een zeer vriendelijke ontvangst. Met z’n tweeen een heerlijke rijsttafel gegeten. Goed van smaak en genoeg voor twee. Niet veel over en dat is prima. Een aanrader!
david M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Het eten bij dit restaurant smaakt zoals vroeger bij mijn oma. Kies voor een rijsttafel en je kunt proeven van de vele verschillende heerlijkheden! Absolute aanrader.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Altijd heeeeeerlijk eten en een super nette bediening terwijl je je net in Indonesië waant. Dit is echt een van mijn favoriete restaurants.
Jos L.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij kwamen met 8 personen om 18.00 u. waarschijnlijk te vroeg, waren de enige gasten. Pas een uur later werd het wat levendiger. Enkelen uit het gezelschap namen rijsttafels, anderen enkelvoudige schotels. De rijsttafel gerechten smaakten over het algemeen prima, enkele onderdelen vond men te droog. Degenen die enkelvoudige gerechten hadden gekozen waren zeer tevreden. Het geheel werd aantrekkelijk opgemaakt, sommige borden als plaatjes. Ontvangst en bediening heel vriendelijk en attent.Het interieur zorgde voor een exotisch warme sfeer met Indonesische twist.Indeling van het restaurant is royaal, veel ruimte tussen de tafels. Samenvattend: Aantrekkelijk Indonesisch/Indisch restaurant met authentieke gerechten en zeer vriendelijke bediening.
Alike L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Echt Indisch; heerlijk en vriendelijke gastheren en gastvrouwen. Niet echt goedkoop, maar lekker. De muziek was nogal hard (vandaar: rumoerig)
jeannette C.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het eten was prima maar de locatie op zich erg koud. Is dan niet gezellig.
P.M. B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijke bediening, rustig en ruim.
Rijsttafel en dessert waren lekker.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Steeds weer genieten. Goede kwaliteit en service.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We hebben er heerlijk gegeten met vrienden.
Het was goed verzorgd en lekker , voor herhaling vatbaar
Doorde weeks waarschijnlijk geen piano live, de muziek mag dan wel iets harder .
Het was wat slecht te horen. Verder ????????
kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
een zeer aangename verrassing. Aan de buitenkant toont de zaak klein, maar als je binnen bent een aangename rustig ingerichte zaak met een duidelijke Indische touch maar niet overdreven. De bediening prima en heel netjes
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Goede ontvangst en keurige bediening. Mooie inrichting. Eten prima voor zover we het kunnen beoordelen (zijn niet voor 100% Indisch eters). Wachttijd zo'n uurtje.
Bea C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Als altijd weer heerlijk gegeten, zeker met de 50% deal !!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goede rijsttafel gegeten. Authentiek. Bediening was wat rommelig vanavond. We hebben onszelf na het afrekenen maar uitgelaten. Ze vergaten ons zelfs gedag te zeggen en zo druk was het niet meer.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten van de Indonesische rijsttafel, in een leuke atmosfeer en met een vriendelijke bediening. Zeker weten dat wij een keer terug komen!
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijke Indische maaltijd. Authentiek en verrassend. Mooie zaak, alleraardigste bediening.
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heel goed restaurant met vriendelijke bediening en kwalitatief goed eten!
E. C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geweldig luchtig gegeten. Geen ons aangekomen echt een aanrader. Bediening niet gezien. Waren onzichtbaar. Heb er ook helemaal niet gegeten maar ja Iens vraagt of ik een recensie wil geven voor yummies. Deze Nederlander doet zijn afkomst eer aan.
Lauren P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben een rijsttafel genomen. Het was heerlijk. Er werd goed uitgelegd wat er allemaal op tafel werd gezet. Het vlees was eeg lekker en goed gaar en niet droog. We hadden een hele gezellige avond.