Candi Borobudur

Stationsweg 36 1404 AP Bussum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Candi Borobudur

Indonesische tempel

Stap in de Indonesische sfeer van restaurant Candi Borobudur. ‘Candi’ betekent letterlijk ‘tempel’ in het Indonesisch en dat kun je zien het interieur. Prachtig stijlvol ingericht met authentieke elementen. Laat je meenemen op een culinaire reis. De gerechten worden bereidt volgens eeuwenoude recepten met de heerlijkste kruiden en specerijen. Het vriendelijke personeel is ontzettend gastvrij en heten je dan ook van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Candi Borobudur

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Candi Borobudur

Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen, goede aardige bediening.
Wij komen zeker weer terug!
J. W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Vriendelijke en deskundige bediening un heerlijk gegeten
Abraham H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Zeer vriendelijke ontvangst. Je voelde je echt gast en welkom.
Het eten was voortreffelijk, alles prima!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
We kwamen hier voor het eerst en we maakten gebruik van de AH-restaurantzegels. Het was nog heel rustig, we waren de eersten, maar gelukkig kwamen er later nog wat mensen bij. Het raakte echter lang niet vol, maar het was dan ook een doordeweekse dag. Als voorgerecht werd door beiden gekozen voor de Pangsit Goreng Istimewa Vegetarisch. Flensjes gevuld met Tempé. Beetje vlak van smaak. Het hoofgerecht werd de vegetarische rijsttafel, die goed was maar waar sommige gerechten wat warmer mochten. Het nagerecht voor de een werd spekkoek met twee bollen ijs en voor de ander een Dame blanche. De spekkoek was wat droog en het vanille-ijs niet heel goed van kwaliteit, het kaneelijs was een stuk beter.
Het personeel was wel heel aardig en bereidwillig. Het restaurant vonden we niet echt sfeervol, een grote ietwat saaie ruimte. Misschien is een verbouwing aan te bevelen om het wat aardiger en smaakvoller te maken. Waarschijnlijk zullen we dit restaurant niet nogmaals bezoeken.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Het eten heeft een echt indonesische smaak.
J W.
Heerlijk gegeten.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Prettige ontvangst, prima stoelen, goede verlichting, een mooi fris restaurant. Zeker om weer terug te komen. Iets wat we ook zeker gaan doen. Een aanrader.
Riekje K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Het eten is werkelijk fantastisch!
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Eten uitstekend. Bediening zeer vriendelijk en bekwaam.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Hallo Candi Borobudur, we hebben heerlijk Indonesisch gegeten, echt lekker. Het enige Minpunt is het Gepingel op de Piano, kunt u niet gewoon een normaal muziekje opzetten. Het klonk totaal niet, meerdere gasten stoorden zich eraan.
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Hier heerlijk gegeten was echt een feestje om hier te eten.
R L.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Geweldig restaurant om met vrienden of familie heerlijk en ontspannen te dineren. Eindelijk ook weer eens saté kambing gegeten en niet te vergeten mijn favoriete drank es cendol!
G.P.W. V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Wij komen heel graag bij dit restaurant waar je voortreffelijk kunt eten bij zeer vriendelijke mensen.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Voor de tweede binnen korte tijd hier heerlijk gegeten !!! De eerste indruk was dus niet verkeerd en de kwaliteit van het eten en de vriendelijke bediening blijken dus een constante factor te zijn. We hebben al weer een volgende reservering gemaakt maar nu met onze kinderen want zij zijn echte Indonesië fans en worden hier dus zeker niet teleurgesteld .
R.A.J. D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Prima gegeten bij Candi Borobudur. Mooie rijsttafel en tegen een geringe meerprijs saté kambing in plaats van saté ajam.
Prima smaken, hoeveelheden precies goed.
Prijs kwaliteit zeker met de AH actie heel goed. Wij rijden graag van Almere naar Bussum om daar te gaan eten!
Fredrik T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
We hebben lekker gegeten en er was een aardige bediening. Komen terug
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Rustig restaurant met plezierige bediening en smakelijk bereide gerechten...
Roanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Sfeervolle plek om te eten. De rijsttafel was net als vorige keer weer erg lekker. Goed op smaak. En veelzijdig. We komen zeker weer terug.
Roanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Goede bediening. Het eten is goed op smaak en de rijsttafel is veelzijdig. Net als vorige keer weer heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Verrassende ontdekking. Heerlijk gegeten. Zeer authentieke gerechten, goed gekruid en zeker niet te zout. Een bijzondere aanrader!!! Wij gaan hier zeker vaker genieten!