Canadian Corner

7,2
Voordelig
Smulpaapje60 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Met 4 personen hier gegeten.
Prima adres om voor een redelijke prijs goed te eten. Verwacht geen haute cuisine, maar gewoon goede eerlijke gerechten. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Bedienend personeel on ervaren. Komen vragen of je nog wat wilt drinken terwijl de glazen nog meer dan halfvol op tafel staan.
Wilma Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Hoi Donna Lindsey en team we hebben gisteren weer mogen genieten van heerlijke taco+comb. pizza zoals altijd super .
Ook de sfeer is als of je thuis komt en het interieur vertrouwd en toch altijd anders .
blijf zoals jullie zijn wij komen weer graag wat lekkers eten .
groetjes Dirk
Jo H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Vandaag voor het eerst in de Canadian Corner geweest. Van te voren de recensies gelezen, dus we waren benieuwd. Wij hadden gereserveerd voor 2 personen om 17 uur en binnengekomen werden wij hartelijk ontvangen. De bediening bestond uit een jong en zeer enthousiast team. Wij bestelden de Canadian starter als voorgerecht en wilden er 2 bestellen. Een attente medewerkster adviseerde er maar een te pakken aangezien we ook een ' hoofdgerecht ' wensten. Zeer attent! Hoofdgerecht was een heerlijke tacopizza en een normale hamburger. Het eten was gewoon goed en dat met een zeer vriendelijk bediening stemde het ons uiterst tevreden.
Scannerboy-Bram .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
De laatste keer dat wij bij Donna en Lindsey waren was het stampe vol.
Bijna alles vol met reserveringen.
Wij hadden een spontaan moment en vooral honger,onderweg al diverse restaurants gebeld,maar iedere keer was de vraag heeft u gereserveerd.
Wij waren 1min van Donna verwijderd ik ben de parkeerpl op gereden mijn vrouw naar binnen en kwam met een smile naar buiten,wij mochten komen eten maar moesten voor 19:00u klaar zijn want dan kwam de volgende reservering.
Ik vind de Canadian Corner zo flexibel daarin en als je nu dacht dat het haast werk werd helemaal niet hoor.
Op ons gemak gegeten wn ook nog een toetje na waar kun je dat nog krijgen????? ik bedoel wel kopen he lol.
Nee Donnaen Lindsey kunnen van mij wel een medaille krijgen voor wat hun team de dagen dat ze open zijn presteren chappeau en vooral zo door blijven gaan.
Daarom zijn wij ook regelmatige klanten want get is smullen daar.
Gr Bram en Joyce en Oma
Hallo Lieve Bram en Joyce, Wat lief dat jullie even hier reageren. Bedankt daarvoor en hoop jullie binnenkort weer in goede gezondheid te zien. Gr Donna en team Canadian Corner.
Rexjekipje .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Gezellig familie restaurant waar iedereen welkom is. Zeer vriendelijk personeel en het eten was heerlijk. Ruime menukaart en de chocolademouse is een echte aanrader! De schnitsels zijn lekker groot en de biefstuk was heerlijk medium gebakken. Ook de dunne bodem van mijn vis pizza was heerlijk. Het was aardig druk en toch werd er genoeg aandacht aan ons besteed. Het was een heerlijke, gezellige avond.
Fijn dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Dat is natuurlijk altijd ons streven. Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om dat hier te vermelden. Fijne dag en tot de volgende keer.
Gr Donna en team Canadian Corner
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het was ruim 25 jaar geleden dat wij hier voor het laatst gegeten hebben. Toen was het geen indrukwekkende ervaring. Maar op uitnodiging toch maar weer eens geprobeerd. Nou, in 25 jaar is aan het interieur niets veranderd. Helaas aan het eten ook niet. Maar het interieur is niet overkomelijk, zolang je een gezellige avond hebt, met lekker eten, kijk je daar door heen. Maar kort samengevat: het eten was gezien de prijzen wel erg modaal. Absoluut niets bijzonders. Het meest vreselijke was gewoon, dat we ruim 2 uur op ons eten hebben moeten wachten. Ondertussen geen enkel excuus. Wél kregen we van de gastvrouw na anderhalf uur te horen dat het eten binnen 10 minuten zou komen...ze deden hun best... Helaas werden die minuten ruim een half uur. Ondertussen hadden meerdere gasten hun tafel verlaten. Nee, voor ons nooit meer.
Wat jammer dat U bij ons een slechte ervaring heeft gehad. Dat is natuurlijk niet ons streven. Toegegeven het was op hemelvaartsdag verschrikkelijk druk en de wachttijden ook lang. Onze excuses daarvoor. Fijn weekend.Team Canadian Corner
René H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
We werden zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw en gedurende de gehele maaltijd bleef de bediening van een uitzonderlijk vriendelijk niveau, ook door de jonge obers. Na een smakelijke aspergesoep vooraf kwamen de hoofdgerechten op het juiste moment. Mijn partner had Linny's pizza, een pikante specialiteit met garnalen, en zelf koos ik voor een steak, ditmaal de Canadian Corner Steak. Precies goed, geserveerd met lekkere gebakken aardappeltjes, bosui, wortelen en salade. We hebben ons nog laten verleiden door een Koffie Lekkers en ook die was verrukkelijk. Door het mooie weer konden we ook nog eens op het terras plaatsnemen. Het was genieten voor ons beiden.
hartelijk bedankt voor de lieve reactie. Fijn dat alles naar wens is geweest en dat jullie heerlijk op het terras hebben kunnen genieten. Fijn weekend en tot de volgende keer.Team Canadian Corner

Jaihaze .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij Canadian Corner. Deze keer een jägerschnitzel met heerlijke saus! We komen er vaker en de sfeer is gezellig. Personeel is heel vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Kortom, we gaan er zeker terug!!!
Super bedankt voor deze fijne positieve reactie. Dit is natuurlijik ons streven, dat de gast het naar zijn zin heeft en reden heeft om weer terug te komen. mvg Donna en team Canadian Corner
Armand E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Ben onlangs nog hier geweest. Het verandert weinig, het keukentafel idee blijft. Het eten is redelijk, maar wordt niet echt aangekleed geserveerd. De service is beneden peil, onvriendelijk en bij kritiek op een vuil mes en glas, heb je het verpest voor de rest van je etentje.
Vind de waardering met name voor het eten nog erg hoog hier. Kan echt niet meer dan een 4 geven.
Het spijt ons dat jouw ervaring niet goed is geweest, het is natuurlijk ten allen tijd onze bedoeling om het gasten naar de zin te maken, en een vuil glas en bestek kan natuurlijk echt niet. Kan helaas niets anders doen dan onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groeten Team Canadian Corner

Reactie van proever:

Hallo Team Canadian Corner,

Het was inderdaad wel jammer omdat het ook de sfeer aan de tafel niet verhoogt.
Ik hoop op beterschap en wie weet treffen we elkaar weer bij jullie.

Vriendelijke groet,
Koningszuster .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Gister avond een collega in het zonnetje willen zetten, ivm haar aankomende huwelijk.
Er was voor 15 personen gereserveerd.
Echter waren we maar met zijn 8. De meeste collega's hadden zich niet afgemeld. Met als gevolg dat de eigenaresse dit niet leuk vond. Ook heel begrijpelijk aan gezien je hier mee rekening houdt (. Zeker als het volle bak is. Maar het restaurant was nog niet eens voor de helft vol met mensen). Daarbij nog geprobeerd onze excuses te maken. Echter vond de eigenaresse dat zij ons als een stel ongemanierde kinderen terecht kon wijzen. De mensen die direct om ons heen zaten konden , lekker mee genieten. Ze wilde ons in eerste instantie ook nog extra laten betalen 5 euro voor elke persoon die niet was komen op dagen. Mijn inziens zeer onprofessioneel om je klanten zo te benaderen. Daarbij erg lang gewacht op ons hoofdgerecht, wat trouwens ook al aardig lauw was. De salade was helemaal verpieterd. Daarbij kregen we ook amper iets te drinken. Als je dan geld wilt verdienen. Dan vraag regelmatig of mensen nog wat willen drinken. Vervolgens werden alle spare Ribs ( wat van alle borden over was) in een kom gesmeten. En gevraagd of wij dit nog wilden meenemen. Normaal zou ik zijn op gestaan als iemand mij op zo' 'n manier zou aan gaan. Maar het was een surprise vrijgezellenfeestje voor onze lieve collega. En we wilden haar avond niet verpesten. Kortom het viel ontzettend tegen, het eten en de gastvrijheid. Dit ben ik niet gewend van dit restaurant. Daarbij betaal je genoeg voor het eten. Het is niet zo dat je er iets gratis krijgt. Dus mag je wel enige vorm van respect/ fatsoen tonen naar je klanten toe.

Corina V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Al veel gehoord over de canadian corner tijd om zelf eens tegaan kijken en proeven. Ten eerste werden wij heel hartelijk en gastvrij ontvangen, ondanks de drukte werd er veel moeite gedaan om ons van een plaatsje te voorzien, wat een gezellige warme sfeer hing er, dat voelde meteen goed. Na de kaart gekregen viel ons meteen op een ruime keuze aan menu's, ook werd ons door de gastvrouw het menu van de dag aan geboden. Drankjes zijn opgenomen en wij maken onze keuze, drankjes worden al snel gebracht, en de bestelling wordt opgenomen, wij hebben gekozen voor een starter als voorgerecht, 2 x taco schotel een met friet en een met gebakken aardappelen, 1x varkenshaas en 1x het menu van de dag steak met scampie's en garnalen.. Starter werd na een kwartier al gebracht, hhmmm zag er heerlijk uit, uiringen, kippenvleugels, gepaneerde garnalen, Chili cheese nuggets, stokbroodjes in de oven met kruidenboter, schaaltje olijven, rösti stukjes, kort om het was meer als voldoende en smaakte heerlijk, binnen een half uur werd ook het hoofdgerecht gebracht, nou ik kan je vertellen ook dat was heerlijk, heb de taco al op veel plaatsen gehad maar nog nooit zo lekker als deze een echte aanrader, de varkenshaas was lekker mals en heel smakelijk met frietjes warme groenten, salade plus nog een heerlijke frisse complot, en het menu wat aangeraden werd door de gastvrouw was een zeer goede keuze... De bediening was zeer goed en vriendelijk, tussen door werd geregeld gevraagd of alles nog naar wens was, nou alles was zeker naar wens. Het toetje kregen wij helaas niet meer op, maar dat staat zeker op het menu voor de volgende keer, want die komt er zeer zeker. Ik zou zeggen voor iedereen die leest, neem aub eens een bezoek aan dit restaurant, want mijn familie en ik hebben heerlijk gegeten en gedronken, en ons gelijk thuis gevoeld door het gastvrije en vriendelijke personeel, een echte aanrader, en het wordt zeker ons favorieten restaurant...
Kyon M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Ik ben hier jaren gekomen en altijd tevreden geweest. Maar door een verhuizing alweer 2 jaar niet meer daar gegeten. Gisteren dus samen met vriendinnen daar gaan eten.
Een vriendin had tot 2 keer een stokje van ongeveer 10 cm in haar tacopizza. Bij navraag werd heel luchtig gereageerd, dat zal dan wel in het blik bonen gezeten hebben. Mijns inziens had je dit moeten zien bij het afgieten van de boontjes. Maar goed.
Bij het bestellen van een spa rood werd een glas geleverd met echt nog een ferme afdruk van rode lippenstift erop. Er werd wat geirriteerd op gereageerd toen ik vroeg om een ander glas.
Het glas werd ook vrij ruw op tafel gezet.
Daarna bij het afrekenen bleken de daadwerkelijk drankprijzen totaal anders dan op de prijslijst stonden. Voor het 1/4 flesje rose werd notabene €2,55 meer gerekend dan op de prijslijst!! Vragen hierover werden afgedaan als: wij hebben al jaren onze prijzen niet verhoogd, zelfs niet met de BTW verhoging etc. Maar daar gaat het niet om. Je mag vragen wat je wilt, maar zet het dan wel op de prijskaart! Heel geirriteerd werd toen gezegd, dan betaal maar wat je wilt betalen.
Heel jammer vind ik alles bij elkaar, aangezien ik toch ook jaren wel met plezier daar gekomen ben. Maar het lijkt een beetje vanzelfsprekend voor hen. Gastvrijheid is toch even iets anders dan vanzelfsprekendheid.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Wij hadden al vaker goede berichten over de Canadian Corner in Brunssum gehoord. Wij zijn er vandaag voor het eerst met de buren geweest. Wij werden hier hartelijk ontvangen in een gezellige sfeer en entourage. De gerechten, zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten, waren gewoonweg heerlijk. Tevens ruim voldoende; we kregen niet eens alles op. Ook de tijd tussen de gerechten door was precies goed. Bediening was zeer vriendelijke en attent en vroeg gepast of alles naar wens was. Drankjes bestellen verliep vlot. Al met al hebben we een zeer geslaagde avond in de Canadian Corner beleefd en kunnen ons niets voorstellen bij minder positieve recensies die kennelijk sommigen hebben afgegeven. Wij gaan er zeker nog eens terug, zo ook onze buren!!!
JC01 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Recentelijk 2 x gegeten bij Canadian Corner in Brunssum. Rond de kerstperiode is het een waar winterwonderlandschap, geweldig, nog nooit zo'n entourage gezien.

Eten was super, de uiensoep is de heerlijkste die we ooit gehad hebben, Taco is super en ze hebben ook verse vis, hele goede kwaliteit/prijsverhoudingen!

Bediening vriendelijk ondanks het feit dat het super druk was. Wij zullen zeker nog vaker terug komen, ondanks dat het voor ons best een stukje rijden is.
Stefanie G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
Tijdens ons vakantiebezoek in Limburg kregen we de tip om te gaan eten bij de Canadian Corner.
Wij zijn met 5 volwassen en 2 kinderen (2 en 5 jaar) gaan eten.
Alleen al het kerstdecor was een beleving. De volwassenen en de kinderen keken hun ogen uit.
We werden hartelijk ontvangen en konden meteen na plaatsnemen een drankje bestellen.
Als voorgerecht kregen we de tip om de Canadian Corner Starter te bestellen en dit was voldoende en alles smaakte heerlijk.
Er werd netjes aan tafel gezegt dat het hoofdgerecht iets langer op zich liet wachten maar dit viel uiteindelijk mee.
We hebben verschillende hoofdgerechten besteld zoals de Taco met vlees en vegatarisch en de burger.
De prijs-kwaliteit is prima en de service goed, vriendelijk en klantvriendelijk. We kregen zelfs hele leuke tips wat betreft bezienswaardigheden in de omgeving.
Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in de leuke speelhoek en kregen een leuk ijsje en een presentje voor thuis waar ze fan van zijn.
Wanneer wij weer een bezoek aan Limburg brengen zal dit niet zonder bezoek zijn aan de Canadian Corner.
Het was echt een avondje uit.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Vanavond hier wezen eten, eerlijk gezegd schrok ik van de recencies die hier al staan. Mijn vriend en ik kwamen binnen en werden hartelijk ontvangen door wat volgens mij de gastvrouw was. Verder werden wij zeer snel bediend en hadden wij het voorgerecht (canadian corner starter) binnen no time op de tafel staan. Dit is trouwens een echte aanrader. Vervolgens hadden wij binnen 20 minuten ons hoofdgerecht op tafel staan wat ook heerlijk smaakte! Wij zullen hier zeker terug komen als wij nog eens in de buurt zijn.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
De recensies hieronder zijn ontzettend herkenbaar. Er is heel veel aandacht voor vaste klanten en vrienden maar veel minder voor nieuwe klanten.
We hebben met ons gezelschap 2 uur en 15 minuten moeten wachten op ons hoofdgerecht. Terwijl de jongere gastvrouw gezellig aan een tafel met vaste klanten zat te keuvelen moesten we ongeveer smeken om wat te drinken te krijgen, we schaamden ons dood voor onze vrienden die we hier mee naar toe namen. Blijkbaar kunnen ze het zich veroorloven om van hun oude klantenschare rond te komen want nieuwe krijgen ze niet op deze manier. Zo lijkt het ook met alle reviews over dit restaurant, lyrische vaste klanten maar geen enthousiaste nieuwe.

Als voorgerecht hadden we met 4 personen de persoons starter. Dit was redelijk lekker en voldoende als voorgerecht voor 4.
Met het hoofdgerecht ging het een en ander ook niet goed. De grote pizza's waren helaas niet meer verkrijgbaar werd ons verteld. Blijkbaar worden deze (bodems?) dus niet vers gemaakt. Vervolgens bestelden we 1 keer de normale "platter" voor 2 personen en 1 keer de duurdere canadian "platter" voor 2 personen. De eerste was helaas ook al niet verkrijgbaar. Dan maar 2 keer de duurdere besteld. Toen we deze kregen na uren wachten was het helaas maar de helft, in de keuken was men aan het slapen aldus de gastvrouw. De rest kwam eraan... De spareribs waren nogal wisselend. Iemand vond ze smakeloos en de ander was weer pittig. De biefstukken erg doorbakken en de varkenshaas veel te droog. De chickenwings vielen wel in de smaak. Het 2e deel van het hoofdgerecht werd neergezet op een bord zonder saus en frieten, hierdoor moesten we het met 4'n doen met de porties die bij de eerste portie hoorden. De mayonaise kwam na herhaaldelijk vragen toen de frietjes al bijna op waren. En eerlijk is eerlijk toen we bijna klaar waren kwam men vragen of er nog frieten gewenst werden.
De salade was nogal karig; een kommetje ijsberg sla met letterlijk 2 (!) sprieten rucola, wat tomatenstukjes erboven en 1/8 gekookt ei met wat dressing.

Het aan de kinderen beloofde ijsje hebben we maar uitgesteld. Het was al heel ruim na bedtijd toen we naar buiten gingen. Dit terwijl we toch echt op tijd gingen eten.

Als ze dan professioneel zouden optreden en excuses zouden maken en wat drinken van de zaak zouden aanbieden was alles vergeten maar niets van dit alles. Ronduit onvriendelijk bij het afrekenen omdat we de rekening graag door 2 wilden delen om apart te betalen. Zelden zo teleurgesteld tijdens een etentje. Ik kan begrijpen dat er personeel ziek is of iets dergelijks maar vertel dit dan!
Ze hadden bijna alle boosheid en teleurstelling kunnen wegnemen door zelf excuses aan te bieden, een drankje erbij en eventueel zelfs een gratis toetje. Ze mogen toch begrijpen dat mensen die met kinderen van 4 en 5 ergens gaan eten liever geen 3 uur tafelen voor 2 gerechten.
Ik wil best hier nog op ingaan maar dan persoonlijk. Ik ben bereikbaar op mijn eigen mailadres en mijn nummer is op de site te vinden. Nogmaals excuses voor jullie ongenoegen.
K V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Decor was oke, maar wat een drama voor de rest, om kwart voor 7 binnen en pas om half 10 het hoofdgerecht gehad. Het was niet lekker en het was koud. Bediening ook echt slecht, 2 drankjes kunnen bestellen in die tijd.. sfeer was oke maar niet meer dan dat, voor ons geen Canadian corner meer!
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Eten was lekker, geen klachten over te melden. Decor op terras was iets minder vanwege de ligging, binnen echter wel erg mooi. Bediening (te) amicaal, en zelf (inclusief hun familie) erg aanwezig, wat nogal storend werkt.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Lekkere super vispiza gegeten.
Krijg je dus echt niet op.
Krokante dunne bodem zo als ik hem het lekkerst vind.
Heerlijk, gezellig restaurant met leuke bediening.