Meer informatie over restaurant Canadian Corner

9,1

Jouw recensie over het restaurant Canadian Corner

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een bekende en goede eetgelegenheid waar klanttevredenheid, kwaliteit en sfeer voorop staan. Zal de komende tijd zeker weer een maaltje gaan verorberen bij de Canadian. Donna en haar team zijn toppie !!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Het was een enge bedoeling en personeel niet zo mooi gekleed voor het restaurant zijnde. Dan de maaltijd.....Deze vond ik ver benedenpijl qua prijs qualiteit. Het duurde dik 45 minuten voordat we het eten kregen ( mounty steak veel te draaderitig (spier) overbakken met wat...... kaas was niet tezien en bijn niet meer te proeven? Haricots vers zonder smaak) dan negens niet kompleet appelcompot te laat en veel te koud.
Ik was nog aan het eten ( wel ver gevorderd ) kwamen ze vragen of we klaar waren......waarop ik antwoorde.....Nee en even later pakte ze het bord toch weg...... jaten waren we klaar met Canadian Corner!
Truus E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig, goed eten, vriendelijk personeel!
Carola R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Prima verzorgd .ik kom er al meer dan 35 jaar. Het eten is lekker.iedereen is vriendelijk tegen ons
De inrichting is prima
Maaike J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prima gegeten, leuk personeel en mooi sfeervol ingericht
Vivian B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
een super restaurant. super gezellig. een goede bediening en het eten voortreffelijk zeker eens heen gaan en ook weer voor herhaling vatbaar
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Ik was hier nu voor de eerste keer gaan eten maar het was zeker niet de laatste keer.

De (kerst) inrichting was heel sfeervol, de bediening was vriendelijk en het eten was echt super lekker.
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Prima eten, ik had tipjes die vielen zowat uit elkaar dus perfect, ook met kinderen gewoon super. Speelhoek erbij. Ook zonder kinderen is het aan te bevelen. Het restaurant is in 2 delen gesplitst een voor families met kinderen waar ze ook kunnen spelen en een gedeelte voor oudere kinderen of zonder kinderen waar het wat rustiger is. Reserveren is wel nodig.
Gladys A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben weer eens genoten! We komen er vaker, en altijd weer opnieuw zijn we weer heel tevreden. Het personeel is heel erg vriendelijk & behulpzaam. Daarnaast ook heerlijk eten: vooral de nachos en pizza taco zijn aanraders. Kortom, een dikke 10/10!
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vandaag met dochter en zoon geweest. Sta steeds versteld hoe Donna en haar team steeds weer weten wie iedereen is. Was heel druk maar altijd tijd voor praatje. Super gastvrouwen en heer. En super lekker gegeten.
Alleen mijn lijn????
Lily O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Een gezellig, ongecompliceerd restaurant. Prettige omgeving, prettige gasten en bediening. Het eten was goed, de gastvrouw gaf nagenoeg iedere gast aandacht. We komen vast nog eens terug.
Marina S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service. Soms te goed. Iedere paar minuten weer een andere serveerster die kwam vragen of we nog iets nodig hadden. Teveel van het goede soms. Graag samen overleg wie, welke tafel bediend.
Bijna onmogelijk om als gezin een gesprek te voeren. Maar was goed bedoeld natuurlijk. Kwamen ze niet, was het ook niet goed geweest.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
altijd goed
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ik heb een maagverkleining gehad en dit besproken en was geen enkel probleem en heb de kinderpizza Taco mogen nemen. Precies de goede grootte ???? Super restaurant in ALLES
Andy V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zoals gewend, ik kom er graag. Het restaurant bestaat al meerdere generaties. Ook vanuit mijn familie komen we ook al drie generaties naar dit restuarant.
Resie H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gezellige sfeer vriendelijk personeel ondanks de drukte niks gemerkt van stress onder het personeel. Het eten kwam tegelijk en was echt heet compliment.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom fantastisch, gezellige sfeer. Top bediening. Lekker gegeten. Toetje overheerlijk. Als super☺
Altijd leuke prestatie van de gerechten.
Ramona W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De inrichting is middenmoot maar kom maar eens rond de kerst dan zo mooi versierd altijd in 1 woord geweldig
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bediening vriendelijk eten zeer lekker prijs verhouding zeer goed. Aanbevolen wel reserveren want het is er meestal zeer druk.het restaurant is zeker een aan rader kom er zelf regelmatig