Caña IJburg

Krijn Taconiskade 404 1087 Amsterdam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Caña IJburg

Gerenomeerde en prijswinnende kok Taner Can neemt u graag mee op een culinaire reis door langs de mediterranee. De wisselende kaart bevat heerlijke hapjes, heerlijke grilgerechten, zowel vlees, vis als vegetarisch.

Ons restaurant bevindt zich aan de gezellige haven van IJburg. In de mooie maanden van het jaar kunt u genieten van ons mooie en ruime terras. Bij minder weer ontvangen wij u graag in ons sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Caña IJburg

Woensdag t/m Maandag: 11:00 tot 22:00
Dinsdag: gesloten

Jouw recensie over het restaurant Caña IJburg

Roshnie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Rustige plek, lekker eten rn lieve bediening
Aartie M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2019
Normaal gesproken eet je hier goed. Vandaag niet zo. En ook hèel lang wachten op mijn maaltijd
Sonia F.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
We hebben vanavond hier heel lekker gegeten, goede kwaliteit, grote porties. Service was goed en de sfeer heel gezellig. Zeker een aanrader!
SEOUL W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
aardig personeel. leuke inrichting.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Met AH restaurant actie gegeten. Bediening was iets traag maar eten was heerlijk. Waren er toevallig met live DJ muziek. Heerlijk nog even kunnen swingen :-)
Ga zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proeven.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Heerlijk Mediterraans gegeten tegen een ongelofelijk lage prijs, dankzij de AH-restaurantactie. Eten was echt heel lekker en met verse ingrediënten klaargemaakt en de bediening was echt heel attent en vriendelijk. Onbegrijpelijk dat de zaak zo rustig was op een zaterdagavond. We komen hier zeker terug.
Danny J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Het eten was prima. We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. De bediening was heel vriendelijk, maar kwam wat onprofessioneel over. De inrichting vond ik wat ongezellig. Al met al goed, maar nog wel wat verbeterpunten.
Sharona V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Gereserveerd via AH-restaurantactie, wij hebben heerlijk gegeten bij Caña, we kregen 4 heerlijke mezzes als voorgerecht. Als hoofdgerecht konden we kiezen uit gegrilde kip, -gehakt of vegetarisch. Alles smaakte lekker, was netjes gepresenteerd en zag er vers uit. Als toetje konden we kiezen uit koffie of thee met een likeurtje (Grand Marnier). De bediening was ook erg vriendelijk.
Tip voor Cana, iets minder zout op het vlees. Verder absolute aanrader. 5 sterren!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Voor de 2e keer bij Cana gegeten en het was weer erg lekker. Vriendelijke bediening, maar helaas voor de 2e keer niet op de hoogte dat ik met een actie had gereserveerd waardoor we niet het juiste menu hadden voor de AH restaurant actie, maar gelukkig is dit netjes opgelost.
Vittorio D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Gekozen voor de 30 procent korting om te lunchen, Heerlijke ervaring en het was wel stil maar een perfecte locatie . De biologische wijnen waren zeer de moeite waard. Wel zonde dat ons vertrek niet werd opgemerkt .
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Weer heerlijk gegeten bij Caña. Gezellig warm restaurant om te dineren
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heel erg lekker gegeten, super smaakvolle gerechten! We waren hier met de AH actie en kregen als voorgerecht verschillende mezzes (brood met smeerseltjes), konden als hoofdgerecht kiezen uit kip, vlees of vega en achteraf kreeg je koffie of thee met likeur. Echt een heerlijke gevulde aubergine gegeten en ik zat ook flink vol. De anderen waren ook zeer te spreken over de vleesgerechten. Jammer dat de echte toetjes buiten het menu vallen, maar prima om daar nog los voor te betalen. Ik zou hier zeker terugkomen!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
in het kader van de AH actie hier gaan eten. 4 Lekkere voorgerechtjes en daarna de hoofdgerechten die bij ons uit vleesgerechten bestonden. Twee kip spiesjes, die heerlijk mals waren klaargemaakt. En twee gehakt spiesjes, die ook heel smakelijk waren. Het was jammer dat er geen vis keuze bij zat. De salade was ook lekker aangemaakt. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om de rest van de kaart te proberen. We waren de enige bezoekers deze avond.
Essaadia T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Lekker gegeten met de ah restaurant actie.
En de desserts waren ook heerlijk deze zaten niet bij de actie.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Hier geweest i.h.k.v. de AH actie. Vastgesteld menu van 4 koude voorgerechten, keuze uit vlees, vis of vegetarisch hoofdgerecht en koffie met likeur als nagerecht. Kwaliteit was uitstekend en bediening erg vriendelijk. Wij hebben inmiddels opnieuw geboekt.
SEOUL W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De bediening was heel vriendelijk. Er hing een gemoedelijke sfeer. Het eten was prima en door de 30%korting een gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met hele gezin en aanhang. Zeer divers en lekkere gerechten. Jammer dat de haven op IJburg een beetje stil is de laatste tijd. De horeca verdient dat niet, die is top!
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goed gegeten en goede service
Els H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vooral de tapas waren erg lekker
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Met de AH actie. Weinig keuze in de gerechten. Het voorgerecht bestond uit brood en diverse sauzen. Het hoofdgerecht bestond uit een kipspies of gehaktstaven of een vegetarisch gerecht. Koffie met likeur toe.
Prijs/kwaliteitsverhouding viel tegen.