Caña IJburg

Krijn Taconiskade 404 1087 Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 25€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Caña IJburg

Gerenomeerde en prijswinnende kok Taner Can neemt u graag mee op een culinaire reis door langs de mediterranee. De wisselende kaart bevat heerlijke hapjes, heerlijke grilgerechten, zowel vlees, vis als vegetarisch.

Ons restaurant bevindt zich aan de gezellige haven van IJburg. In de mooie maanden van het jaar kunt u genieten van ons mooie en ruime terras. Bij minder weer ontvangen wij u graag in ons sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant Caña IJburg

Woensdag t/m Maandag: 11:00 tot 22:00
Dinsdag: gesloten

Jouw recensie over het restaurant Caña IJburg

SEOUL W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De bediening was heel vriendelijk. Er hing een gemoedelijke sfeer. Het eten was prima en door de 30%korting een gunstige prijs kwaliteit verhouding.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met hele gezin en aanhang. Zeer divers en lekkere gerechten. Jammer dat de haven op IJburg een beetje stil is de laatste tijd. De horeca verdient dat niet, die is top!
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goed gegeten en goede service
Els H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vooral de tapas waren erg lekker
Annette O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Met de AH actie. Weinig keuze in de gerechten. Het voorgerecht bestond uit brood en diverse sauzen. Het hoofdgerecht bestond uit een kipspies of gehaktstaven of een vegetarisch gerecht. Koffie met likeur toe.
Prijs/kwaliteitsverhouding viel tegen.
José B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Eten was lekker, maar niet bijzonder. Zou ik het nog een keer doen? Misschien. Service was prima. Was niet erg druk, maar deel restaurant was afgeschermd door gezellig gordijn en een leuk zithoekje. Cheescake was lekker. Dat zeker.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten met ons gezin. Het AH menu was prima en lekker.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Eten was echt lekker! Zeker een aanrader. Vlees was lekker mals en goed gekruid. Bij koude tapas kreeg je alleen heel weinig brood in vergelijking met de sausjes (humus was hemels). Het personeel geeft je met alle liefde nog een mandje met brood. Personeel was wat onervaren waardoor het niet Heel soepel liep, maar ze waren wel erg vriendelijk. Er werd relaxende muziek gedraaid wat wel fijn is.

Mijn ervaring in dit restaurant was erg goed en ik zou er nog wel een keer willen komen eten.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Prima eetcafé. Lekkere kaart. Bedieding enthousiast, maar onervaren. Ambiance kan spannender. In ontwikkeling dus. Komt vast goed.
Michelle K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Heerlijk gegeten, smaken waren vers en smaakvol. Zeker met de 30% kortingactie een goede deal.
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prettige bediening en lekkere gerechten
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de ah actie. Het meisje van de bediening hield de zaak goed in de gaten en je hoefde nooit lang te wachten op service. het eten was erg lekker. wel hadden we wat extra brood gevraagd bij het voorgerecht omdat er zoveel keuze was in dips voor brood, dat de 2 kleine stukjes brood per persoon snel op waren. Ik had als hoofdgerecht de kipspies. deze was erg lekker. de vleesspies was wat groot (kebab). als desert kreeg je koffie met likeur. aangezien we met de auto waren hebben de de likeur afgezegd en hebben we voor eigen rekening de cheesecake besteld. deze was goddelijk! wat een aanrader is dat. het was al met al een leuke avond (wel mistte ik de achtergrond muziek)
R.M. P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het duurde erg lang voor de bediening je bestelling kwam opnemen. Het was druk en slechts 2 bedieningspersoneel
En met feestijnen was er geen parkeerplek dicht bij het restaurant. Voor een beginnende restaurant vind ik het redelijk. Maar ala hun al een poosje meedraaien is het wel minder. De ambiance buiten was wel gezellig binnen was het een duffe boel. Voor de koudere maanden moet er zeker het een en ander aangepast worden
Loes J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijke spiezen.. Goed eten voor redelijke prijzen..vriendelijk personeel.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Uitstekend tapas en heel vriendelijk service.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Lekker gegeten...last minute bedacht...ook nog met 30% korting.
Fijn muziekje ook op de achtergrond.
Huiswijn is ook heeeel.goed te doen.
Kortom een prettige ervaring zo op de maandagavond.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.
Kornelis D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij hebben met z'n achten een geweldige avond gehad. Met eten van hoog niveau, ruime keus uit biertjes, een hele aangename Italiaanse wijn (montepulciano d'abruzzo, voor een zeer redelijke prijs), en heel leuk contact met de bediening, de eigenaar(?) en zelfs ook de chefkok, die nog even kwam binnenvallen om kennis met ons te maken. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Waren niet voorbereid op ah aktie. Er was geen menu. We kregen 5 koude mezzes (stukjes brood met smeersels ) en 3 warme tapas. Echt allemaal niet lekker. Kost.normaal 20 eu per persoon maar dit was het zeker niet waard. Dus geen voorgerecht en nagerecht. Hebben zelf koffie als na genomen. Waarvan we er na overleg maar 1.moesten betalen. . Waren nu nog 45 eu kwijt. Is niet erg als het eten goed was. Maar dit was eens maar nooit meer.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Te weinig eten voor een menu van €19,50 per persoon, dus maar patat bijbesteld.