Camposing

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Erg kort
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wanneer we in Garderen of omgeving zijn eten we graag bij Camposing. Dit is een van de beste Chinese restaurants die we kennen, en de moeite waard om voor om te rijden. Aankleding is strak, niet heel bijzonder. De bediening vriendelijk, maar wel heel erg snel met afruimen. De pekingeend van tafelgenote was heerlijk, niet te droog en met een lekker krokante huid. Denk er alleen aan dat je alleen eend krijgt en er verder geen groenten of garnering bij zit. De foe yong hai met garnalen was smakelijk met veel garnalen. We komen gauw terug!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zondag 12 juni hier gegeten. We gingen voor het verrassingsmenu..... en dat werd een verrassing. Wan Tansoep vooraf. Het hoofdgerecht bestond uit vier verschillende smaaksensaties. Hete kip met cashewnoten, chasiu met honing, peking eend met seizoengroenten en ossehaas. Wat opviel... aan alles was heel veel aandacht besteed. Er werden seizoensgroenten gebruikt zoals peultjes en granaatappel. De moderne sfeervolle inrichting met prachtige bloemarrangementen..... helemaal top. Het was voor ons een feestje. Wat een gastvrijheid. Compliment voor de hard meewerkende eigenaar.
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afgelopen vrijdag 27 mei 2016 hier gegeten. Op aanraden van de maitre Chong heb ik een garnalengerecht besteld. Ik heb nog nooit zulke goede gamba's bij een chinees/kantonees gehad!!!
Dit is zeker voor herhaling vatbaar, dus Chong tot snel maar weer! complimenten ook aan jouw personeel natuurlijk.

Groetjes Bart
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Dit is niet meer wat het geweest is. In het begin kon je hier heerlijke Chinees afhalen. Het was altijd smaakvol, vers en knapperig. Nu lijkt alles lafjes en waterig van smaak. Loempia is taugé met bladerdeeg en babi pangang en dergelijke lijkt allemaal hetzelfde te smaken. Erg jammer.
Welkom2001 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij als vegetariers hebben hier onlangs gegeten. Partner wilde graag vegetarische loempia; stond niet op de kaart, maar kon wel gemaakt worden ( service!!) zeer attente en gastvrije dame van de bediening. Mijn keuze viel op de vegetarische tjap tjoy ( wel pittig prijsje 18,50 euro) maar zeer smakelijk met duidelijk verse groenten. Aanrader!!
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Dit is geen standaardchinees. De aankleding is een mix van Chinees en modern. De gastvrouwen zijn zeer attent. De eigenaren helpen volop mee in de zaak. Het eten is prima maar niet bijzonder. Wellicht hadden we ons moeten laten verrassen met een menu en niet kiezen voor de rijsttafel.
Edgilst .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Twee keer bezocht in een jaar tijd en twee keer een topprestatie. Gekozen voor biefstukreepjes met pittige saus en als extra cashewnoten. Heerlijke verse ingrediënten zoals peultjes, witlof, minimais, paprika en diverse pepers combineerde uitstekend met de zeer malse biefstuk. Een Chinees waar ik graag een stuk voor omrijd.
Nlldvgd .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wat moet je nog vertellen over dit resaurant. Alles klopt hier. De gastvrijheid, de ambiance en het overheerlijke eten. Wij zijn veel gewend maar dit komen we niet vaak tegen. Camposing is een must als je in de buurt bent en een avond gezellig en heerlijk wilt eten. Ook onze kinderen rijden er graag een eindje voor om, om zich hier culinair te laten verwennen.
Nelly de Voogd
Max K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met 4 personen gegeten; het was een teleurstelling. 1 vleesgerecht was vet in waterige saus, 1 (normaalgesproken) krokant spekgerecht was taai, 2 andere gerechten waren smakeloos... net zoals de rijst.

Absoluut dieptepunt: het is de kok zelfs gelukt om het eenvoudige, klassieke combinatiegerecht foe yong hai met tjap tjoy totaal te verprutsen. Hopelijk had de vaste kok zich ziek gemeld en was de wanprestatie de schuld van een inderhaast opgetrommelde uitzendkracht.

Dit moet beter kunnen Camposing!
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Camposing is een Chinees restaurant van uitzonderlijke kwaliteit; een bezoek aan Garderen is voor ons niet compleet zonder hier te eten. We kijken altijd zeer geinteresseerd naar wat de andere gasten bestellen, het ene smakelijke gerecht na het andere komt langs. Voor ons vandaag knapperige eend voor de dame en pittige garnalen voor mij. Heerlijk!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Camposing

Ik heb vandaag, zoals nog nooit,
zomaar ’n ontdekkingsreis gedaan,
toen ik ineens, heel onverwachts,
”Camposing” op een pand zag staan.
Het bleek een prachtige Chinees,
zoals je ze nog zelden ziet,
die voor een smulpaap culinair
de heerlijkste gerechten biedt.

Beginnend met een Wan-Tan soep,
die’k likkenbaardend tot mij nam,
een goudgebakken pekingeend
heel vorstelijk op tafel kwam.
Mijn vrouw had verse kabeljauw,
krokant en werk’lijk puur van smaak.
Het was een schot recht in het doel,
een treffer, kostelijk en raak.

En toen de prijs op tafel kwam,
keek ik mijn echtgenote aan
en beiden spraken we spontaan
”Zo’n restaurant mag nooit vergaan!”
Wil je een avond werk’lijk uit
dan moet je bij Camposing zijn.
Dat is beslist de moeite waard:
zo’n heerlijk, smaak’lijk eetfestijn!

Frits Deubel
Een klant die zeker terugkomt
Fijnproeve R.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Uitstekend Aziatisch restaurant. Menukaart top. De met zorg geserveerde gerechten zijn altijd smakelijk en gevarieerd. De bediening is attent en prima. Eigenaar Tsjong laat zichzlf zien. Dit heeft echt niets met gewoon Chinees te maken. Interieur is mooi en modern. Een absolute aanrader!
Lekkerbekrex .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Als je het restaurant binnenkomt valt het relatief eenvoudige, maar smaakvolle interieur op. Kijk je beter dan zie je hoe alles kraakhelder en super schoon is. Des bediening is attent en correct. Dus dacht ik dat de keuken ook wel zeer goed zou zijn en daarin ben ik niet teleurgesteld. Goede witte huiswijn, erg lekkere hoofdgerechten, goede presentatie en verfijnde combinaties. Afgesloten met een heerlijke kop koffie. De rekening is alleszins redelijk voor dit niveau. Wij komen hier terug!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
het eten is goed, zeer netjes restaurant, schoon en zeer vriendelijk personeel. dit had ik al eerder als recensie gegeven, maar toen had ik de rekening nog niet gezien.... je betaalt met 2 personen ca 25 euro meer dan bij een gewoon chinees restaurant. voor die prijs moet het gewoon in orde zijn. een loempia 6 euro, 6 kleine loempias 5,50 euro. 1 cola light €2,50.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2013
Wederom heerlijk maar dan ook heerlijk gegeten bij camposing.
Een voortreffelijke bediening en relaxte uitstraling.
Wij komen graag weer .
Succes verder en tot ziens
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Modern ingericht Kantonees restaurant. Lekkere gerechten die niet de standaard smaak hebben. Vriendelijke bediening. Delen van het menu ruilen voor iets anders was geen enkel probleem. Ruime porties.
Lugtbol .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Voor ons de 2e keer in 3 jaar, teruggekomen omdat het destijds heerlijk vertoeven en eten was. Nu wederom heerlijk gegeten, personeel is ontspannen en zeer service gericht, sfeer is relaxed...en het eten tsja...dit is een ongewoon Kantonees/Chinees restaurant, van de top categorie op alle gebieden...het enige normale is de prijs.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Wat een feest om bij Camposing te kunnen eten. Dit is niet een standaard Chinees, maar een van bijzonder goede kwaliteit. Mooie verscheidenheid aan gerechten, kraakvers en bijzonder lekker. Toen wij een loempia bestelden werd verteld dat dit iets langer kon duren, omdat deze vers bereid werden. Kenmerkend voor Camposing; waar vind je dat nog tegenwoordig? Een Chinese culinaire oase in Garderen.