Campo de Fiori

Reguliersdwarsstraat 32 1017 BM Amsterdam Nederland Kaart
31-203039500

Over restaurant Campo de Fiori

Italiaans genieten in de bruisende binnenstad

Begin je avond goed met een aperitief aan de schitterende proseccobar. Geef je daarna over aan de kunsten van de talentvolle chef en geniet van authentiek Italiaanse gerechten in deze moderne zaak in hartje Amsterdam. De gastvrije ontvangst, uitmuntende service en bijzonder smaakvolle keuken maken het dit een absolute aanrader!

Meer informatie over restaurant Campo de Fiori

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben van het zomer menu erg genoten. Het trio voorgerecht was super lekker en als hoofdgerecht hadden we kalfsoester en die was voortreffelijk. Ook de rode wijn was erg lekker. We hebben heerlijk buiten in de tuin gegegeten, want het was een mooie zomeravond.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Hier gegeten om onze trouwdag te vieren. Het eten was op zich zeker niet slecht, maar ook niet erg goed. We hadden vooraf de antipasti voor twee personen met allerlei diverse delicatessen, maar dan op ons verzoek zonder vlees. Alles was prima van smaak, maar niet echt verrassend. Als hoofdgerecht hadden we coquilles met truffel, die was erg lekker en ook de sliptongetjes met truffel. Die was wat aan de zoute kant en de truffel viel wat weg. Jammer dat bij beide gerechten weinig groeten zat. Dat zou best meer mogen. De bediening is weinig alert en erg onpersoonlijk. Bij binnenkomst kregen we in eerste instantie een tafel toegewezen in een hoek direct grenzend aan een andere tafel. Vanwege dat we dan geen privacy hebben, zijn we naar een andere tafel gegaan. Wat ook storend was, was het geluid van buiten. Er traden straatartiesten op waarvan je binnen mee kon genieten. Al met al voor ons geen restaurant waar we weer naar toe zullen gaan.
Christine R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op aanraden van een collega hierheen gegaan en het was zeer goed bevallen. Op een warme zomeravond heerlijk in de tuin dineren. Op z'n Italiaans eerst antipasto della casa genomen. Was heerlijk, veel verschillende soorten.
Daarna tagliolini met zeevruchten. Super gerecht, mocht iets meer op smaak gebracht worden. Pasta was goed al dente. Als laatste dolce: pannacotta tri colori. De originele was het lekkerst, daar kon ik meer van eten. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Alex N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Lamsfiletjes in muntsaus waren hemels. Ossehaas prima, alhoewel het was wel even peperkorreltjes vissen (misschien uitzeven?). Op het terras was het een beetje fris in de avond, eten werd dan ook snel koud, dus rap eten! :) Bediening kundig en behulpzaam.
Loekijssel .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gisteren, op nota bene een van de drukste dagen, geweldig gegeten in de tuin van dit restaurant. Een (bijna te) klein tafeltje in de tuin maakt het bijna tot een sprookje, wetende dat je aan de straatzijde niet kunt lopen van alle mensen.
Heerlijke antipasti vooraf, met o.a. lekkere bruschetta, tomaat met een smakelijke mozarella een blaadje rode sla met wat salade met inktvis, wat gerookte zalm enz, kortom een heerlijk peuzelgerecht. Daarna de coquilles met truffel, dat gerecht staat er al een paar jaar op de kaart en dat is te begrijpen!
Ik kan het iedereen aanbevelen, maar liefst 8 stuks, met wat bijlage van kriel en haricot verts, flesje Italiaanse wijn erbij en de avond was compleet.
Ik kom hier vaker en kom er zeker weer terug!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekker gegeten in de tuin. Erg vriendelijke bediening. Alle pasta was glutenvrij verkrijgbaar, en verzoeken om kleine wijzigingen in een gerecht was mogelijk. Hier vaker gegeten met twee en met kleine en grotere groepen, stelt nooit teleur.
Levienstevense .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Ik had de lasagna en die was geweldig! Ook de Penne met pascetta was fantastisch! De service was heel goed, alleen vond ik het jammer dat ik wel Engels tegen een ober moest praten, maar dat hoort nou eenmaal bij een Italiaans restaurant. Kortom: een blijvertje!
JPD V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gezellig, net restaurant voor een avondje uit midden in Amsterdam. Goede gerechten die het niveau van de standaard pasta en pizza zeker ontstijgen. Minpuntje was dat er schaaldeeltjes in de pastabonbon van schelpdieren zaten. Dat is goed opgelost door de bediening. Gerechten zijn authentiek en origineel. Zou hier zeker nog eens teruggaan.
Helga A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Was heerlijk.Visschotel was uitstekend.En die ossehaas heerlijk ,eigenlijk alles was lekker.Tuin zag er heel mooi uit om te eten..Een aanrader.Nex time again.
Hamid S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voor zeker 10e keer gegeten. Is niet meer zoals het was. Na 40 minuten kregen we brood. Gerechten zijn niet meer zo zoals ik gewend ben een jaar geleden. Absoluut achteruit gegaan. Mijn favoriete gerecht is burata mozzarella is ook niet meer zoals het was. Jammer
Sebastiaanberger .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Ik heb echt genoten en zal het zeker aanraden! De kelner, de presentatie en de setting was perfect. Het enige waar ze in mijn optiek iets kunnen verbeteren is het dimmen van de lichten in de avond
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gisteren heb ik mijn moeder mee uit eten genomen voor Moederdag. We hebben heerlijk gegeten! Vooraf de antipasti voor 2 en als hoofdgerecht de zeebaars en coquilles, erg lekker allemaal. Bediening zeer vriendelijk en attent, ik ga hier zeker nog een keer terug en kan het restaurant alleen maar aanraden!
Ranslu .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het eten was super goed. Heerlijke smaak.
Het enige was dat we steeds de waiter moest roepen om te bestellen. Hij kwam niet regelmatig langs. Dat is een beetje jammer.
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Voor mijn moeders 60e verjaardag hier een reservering gemaakt. Dit ook genoteerd te hebben in te reservering met de vraag naar een aperitief of iets leuks bij het dessert. Helaas niet gebeurd. Erg jammer aangezien dit de doorslaggevende reden was om hier naartoe te gaan!

Daarnaast was het eten prima, personeel sprak alleen engels maar dat was niks mis mee. Service had attenter gekund, een paar keer moeten vragen voor meer wijn enzovoorts.
Singapore1978 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voorafgaand aan een voorstelling bij de Nederlandse Opera met zijn tweeën een hapje gaan eten bij Campo de' Fiori. Het was kort, omdat wij al vroeg moesten vertrekken naar de voorstelling, maar de enorm vriendelijke dame in de bediening zorgde ervoor dat alles soepeltjes verliep. Met dank ook aan de flexibele keukenbrigade.
Als voorafje deelden wij de selectie voorgerechten van het huis, een goede selectie, waarbij als enige opmerking gemaakt zou kunnen worden dat het seizoen voor meloenen nog niet geheel is aangebroken. Het hoofdgerecht, heilbot, was in alle opzichten perfect! Vis vers, perfect van textuur, garing en smaak. Verrukkelijk! Wij komen gauw nog eens.
Estherd72 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor het menu, erg lekker. Bediening was wat traag, zo moesten we zelf vragen wat het menu inhoud en kregen we niet de drankkaart bij de menukaart. Allemaal niet heel schokkend dus een erg leuke avond gehad.
Patrickpul116 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Perfect eten perfecte wijnen en uitmuntende service
Mijn favoriete Italiaanse restaurant in Amsterdam
Makkelijk te reserveren en goede parkeergelegenheid
Simonsrommel .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hebben echt fantastisch gegeten, alles smaakte gewoon perfect, vooral de gevulde pasta! De huiswijn was al heerlijk. Het modern ingerichte restaurant wordt gerund door een aantal charmante Italianen, die heel goed in staat zijn om Italië onderscheidend te vertegenwoordigen in Amsterdam. Zeker een aanrader!
Ludovicus S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gebruik gemaakt van 3-gangen Iens-deal en ik kan niet anders zeggen dat wij heerlijk hebben gegeten in dit restaurant met zeer aangename sfeer. Alle gangen waren zeer smaakvol en ruim van omvang. De huiswijn is van goede kwaliteit. De bediening is attent en zeer vriendelijk. Zeker aan te raden.
Cymemoe .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
We hadden het menu gekozen: dit waren 3 voorgerechten, een hoofdgerecht en 3 toetjes. Alles was erg lekker - zoals we hier altijd goede ervaringen hebben. Ik vond het wel erg veel. De sfeer is vriendelijk, net als de service. Een aanrader voor als je net een beetje netter uit eten wilt. We komen zeker terug, en we kijken uit naar de zomer als het bijbehorende tuinterras open kan gaan.