Campman

Meer informatie over restaurant Campman

• Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
een paar keer per jaar , als zolang als ik me kan herinneren, bezoeken we met de familie dit restaurant. We genieten dan ook al jaren van de heerlijke gerechten, de gezellige sfeer en de fijne bediening. We hebben nog al eens de neiging om af te wijken van het menu door speciale wensen en wensjes te hebben, en alles is altijd mogelijk.
We blijven er dan ook graag de komende jaren komen!
NoukSimon .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijke gerechten met goede ingredienten. Het vlees was van een superkwaliteit en de bearnaise was erg goed gemaakt. De huisgerookte zalm en eendenborst waren vootreffelijk en de bediening gaf voldoende persoonlijke aandacht. Een aanrader!
Coen W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier van een heerlijke lunch genoten: een mooi twaalfuurtje met tomatensoep, een broodje met een minikroket, een broodje tonijnsalade en een broodje carpaccio en voor mijn vrouw een prima geitenkaas salade. Aangenaam familie restaurant met een frisse sfeer en zowel tafels voor grote als kleine gezelschappen. Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding prima.
JFTVerheij .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Na een drukke werkdag heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer, de gastvrouw was erg enthousiast over de kaart en de wijnen. Nieuwe wijn geprobeerd op aanraden van gastvrouw Gamla (Israelisch).....inderdaad een aanrader!
Je zit midden in het bos en om dan lekker van een Wildmenu te genieten is zoals het hoort.

Kom zeker snel weer terug! Bedankt voor een heerlijke avond!
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Vandaag heerlijk in het najaarszonnetje op het terras van een lunch genoten.
De kroketten met brood en de club sandwich waren kwalitatief oke, waar campman bekend om staat. Alhoewel ik bij de club sandwich wel de chips miste, die er gewoonlijk wel bij horen.
Over de service zijn we wat minder te spreken, dit keer. De dame die ons deel van het terras voor haar rekening moest nemen was duidelijk minder productief dan haar collega's, en dat terwijl er op haar deel maar 5 tafels bezet waren.
Het duurde bijna een kwartier voor ze bij ons kwam, toen nog ruim 5 minuten voor ze de kaart bracht en de drankjes opnam. Na een paar minuten kwam ze terug, want ze was vergeten wat onze drankjes waren.... De bestelling werd opgenomen en ze vroeg welk brood we er bij wilden, we kozen voor wit. Toen de bestelling gebracht werd, door een andere serveerster, ontbrak de mosterd en was het geen wit maar bruin brood. Niet zo heel erg, maar als je iets besteld hebt, wil je het ook graag hebben. De dame in kwestie erbij geroepen, bleek dat het restaurant geen witbrood heeft, alleen licht of donkerbruin. Het had ons wat ergernis gescheeld als ze dat meteen gezegd had.
Kortom, kwalitatief en qua locatie oke, maar vandaag was de service duidelijk minder...
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We komen al 9 jaar bij Campman. Het is een goed restaurant. De kwaliteit van de producten is altijd een 8 waard. Gezien de prijs mag je dit ook verwachten. We worden zelden enorm verrast qua smaaksensatie of combinaties van gerechten. Maar misschien is dit ook niet de doelgroep van Campman. We hebben enorme waardering voor de wijze waarop de familie Campman heeft gezorgd voor hun personeel na de brand en de wederopbouw. Er wordt gewerkt met ervaren personeel en dat zal zeker de prijs beinvloeden. Als we een cijfer zouden kunnen geven voor prijs/kwaliteit dan zou het cijfer zakken naar 7. We gaan vaak uit eten en in de directe omgeving zijn er zeker restaurants die voor minder geld meer creativiteit en enthousiasme laten zien.
Campman is vooral een degelijk restaurant met een constante kwaliteit en professionaliteit. Het restaurant ligt erg mooi en heeft een heel fijn terras.
Hetty L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Spontaan streken wij vanavond neer bij dit mooi gelegen restaurant in de Remkumse bossen. Het was eigenlijk vol; toch hebben zij nog een tafel gecreëerd. We hebben heerlijk gegeten. Het aspergemenu was fantastisch. Ook de paling en tong waren van zeer goede kwaliteit. Uitstekende service en aangename omgeving. Kortom een echte aanrader.
Eagle1979 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Wij zijn al meerdere keren uit eten geweest bij Restaurant Campman.
Wij hebben ook gewoon een bijzondere band met dit restaurant (en met de familie) omdat wij er in 2008 ons trouwfeest hielden.
Helaas kwam er enkele jaren later brand in het restaurant: een zware klap voor de familie Campman en diens vertrouwde gasten.
Het restaurant werd op de oude fundering herbouwd, de uiterlijke vorm is van buiten nog hetzelfde maar van binnen is het interieur drastisch vernieuwd en gemoderniseerd.
Het eten, de bediening: alles is er geweldig!
Wij bevelen dit restaurant van harte bij u aan!

Het is wellicht wat prijziger dan de gemiddelde restaurants, maar de kwaliteit, de service en de prachtige locatie zijn het meer dan waard!
Een avondje genieten!
Alain D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Prachtig nieuwe inrichting!
Vriendelijk personeel en een mooie menukaart, ook menu's aanpassen op allergieën is hier geen enkel probleem. Nadat wij bij een ander restaurant wegliepen door slechte service kwamen wij hier, een echte aanrader
Bedankt!
Annelore B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Geweldig restaurant!!
Ik ga er regelmatig eten met mijn moeder die in een verpleeghuis woont in Renkum. Zeer prettige bediening, een fraai terras en heerlijk eten, wat wil je nog meer?
Swiebe .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Onze favoriete plek om te lunchen. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, prachtige omgeving en chique restaurant (terwijl je je ook gemakkelijk voelt in wandelkledij). Broodje Campman is een absolute aanrader. Onze kinderen vinden de ossenhaaspuntjes en de lunch met kroket heerlijk. We hebben nog geen kans gehad om hier te dineren, maar daar hebben we veel zin in.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Op deze mooie zomerdag/avond neergestreken op het prachtige, bosrijk gelegen, terras van restaurant Campman voor een lichte maaltijd. De menukaart met warme voor- en tussengerechten voorziet daarin. Wij kozen de Gamba’s gebakken in kruidenboter, geserveerd met Pata Negra, salade en vinaigrette van pomodori. Een mooi evenwichtig gerecht, zowel qua smaak als qua hoeveelheid. Na het bekijken van de dessertkaart kozen wij voor de verse aardbeien met vanilleroomijs en de salade van gemarineerd zomerfruit met yoghurtijs en limoensabayon. Aardbeien met room ijs zijn gewoon altijd lekker, met drie bollen roomijs was deze portie voor de wat 'kleinere' eter wel wat te groot. De salade van zomerfruit was heerlijk, een mooie combinatie met de frisse limoensabayon. Het geheel afgesloten met koffie. De bediening was zeer attent.
Gisette V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Al wandelend door de omgeving kwamen we toevallig bij Campman terecht. Geweldig!! We hebben heerlijk gegeten. Mijn vriend het wildmenu en ik het Campman menu. Alle gerechten erg goed. Perfect bereid vlees, originele combinaties, heerlijk dessert. De service vonden we erg goed: vriendelijk, opmerkzaam en we kregen zelfs een lift naar ons hotel aangeboden door de eigenaar. Echt een aanrader als je op de Veluwe bent en echt goed wilt eten.
Annemarie O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Na de brand is dit restaurant helemaal vernieuwd! Erg mooi gedaan; modern maar wel heel gezellig en creatief.
Het eten hier is helemaal top! Leuke gerechten op de kaart, heel divers. De borden zijn geweldig mooi opgemaakt; echt een feestje als dit voor je wordt neergezet. Garnituur was prima in orde. Niets op aan te merken. Ook in deserts volop keuze, en dan niet alleen ijs maar ook vers fruit, kaasplankje.. ik miste alleen iets van een lekkere chocoladetaart/brownie/cheesecake of gewoon appeltaart (dat zijn voor mij toch wel de top-deserts)..
Het personeel is erg vriendelijk, ook fijn dat telkens dezelfde 'gastheer' aan de tafel komt. Wel opvallend dat men niet onthoud wie wat besteld heeft (drankjes en gerechten), dat verwachte ik eigenlijk wel bij dit restaurant.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Met 5 personen van een avondvullend diner genoten. Uitstekend van kwaliteit alleen jammer dat het bijbestelde aardappel-garnituur wat lang op zich liet wachten waardoor de rest van het eten koud was geworden. Prachtige locatie en voor herhaling vatbaar.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2013
Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant met zeer vriendelijke bediening. We hebben meteen gereserveerd voor een volgende keer.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
heerlijk gegeten in het ons zo vertrouwde restaurant, dat na de brand schitterend is herbouwd. de sfeer is goed, het eten als vanouds, dus het was weer genieten!