Campanile

Minervum 7090 4817 ZK Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Campanile

Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Goede service, hele vriendelijke bediening, prijzen normaal voor de kwaliteit. Ik had biefstuk [200 gram] met gebakken spekjes en champignon, saus, frietjes en salade voor 18.50 euro en goed bereid.
Mijn vrouw had een snitzel [midium] met champignonsaus, frietjes en salade voor 13.50 euro.
Het waren zulke grote porties dat wij niet eens alles opkregen.
Zeker een aanrader!
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Tijdens ons verblijf in Hotel Campanile Breda het aspergemenu gegeten. Dit bestond uit een amuse van ham met huzarensalade, een aspergesoep, varkensfilet/zalm met asperges en een dame blanche. De kwaliteit van het eten was wisselend (aspergesoep goed, hoofdgerecht ruim voldoende en de amuse en het nagerecht matig). De bediening was vriendelijk en attent, wel waren er spanningen tussen het personeel merkbaar op de achtergrond. Het decor is iets wat ongezellig/kaal voor een hotel-restaurant, het terras is wel mooi (jammer alleen dat er enkel schaduw plekken zijn door de bomen).
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Een locatie waar je verrast wordt door de kwaliteit van eten en service.
Een lunch heb ik genoten. Het broodje gezond was verrukkelijk. Goede kwaliteit brood, erg ruim belegd en goede verse ingrediënten erbij zoals sla met smaak zonder kneuzingen en verkleuringen, tomaten met goede smaak, verse ei en niet uit een emmer.Als je dit lekkers hebt genoten wordt je bij het afrekenen helemaal verrast door de lage prijs. Service van de jonge gastheer was erg goed te noemen. Zeer attent en bewust wat echte gastvrijheid is.
Enigste aandachtspunt is de uitstraling van het restaurant dat mag gezelliger worden in aankleding. Maar de kwaliteit en service doen dit minpuntje vergeten.
Ik kom zeer zeker terug. Een aanrader die ik rondvertel.