Camelot

Erg rustig
Erg kort
Annebert S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
gezellige sfeer, prima keuze, eten ziet er goed uit, constante kwaliteit, (we lunchen daar dus regelmatig) lekker en heel goed betaalbaar, snelle en vriendelijke bediening, kortom: helemaal goed!
Christel_ .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Prima gegeten bij de Camelot. Verwacht geen hoogstandjes, het is een simpel eetcafé maar daar zijn de prijzen ook naar. We namen de maaltijdsalade met forel en een beenhammetje. Allebei lekkere gerechtjes. Witte wijn is lekker en de sfeer in het restaurant is gezellig. Het personeel was druk maar wel vriendelijk.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Na een dagje winkelen even de vermoeide benen wat rust gegund. Die rust willen we vergezeld laten gaan van een lekker biertje van de tap. Dat geeft even wat problemen bij de uitermate vriendelijke bediening in kwestie die 'de kaart' niet helemaal paraat had en alle bieren niet helemaal uit elkaar wist te houden. Maar geen probleem: "We hebben ook kleine glaasjes, dan kunt u ze allemaal even proeven!" Wat een schitterende service! Na twee kleine cognacglaasjes met speciale bieren geproefd te hebben, zitten we bij het raam lekker te genieten van onze biertjes als we ook tot een borrelgarnituurtje besluiten.
Ook dit wordt met een stralende glimlach geserveerd. Helaas komen dan de mosterd en de 'saus' in van die knijpzakjes. Geen chilisaus - wat je bij deze snacks toch zeker zou verwachten. Onbegrijpelijk dat een en ander niet in een setje dipschaaltjes wordt geserveerd. Kost zo weinig, maar presenteert en eet zoveel lekkerder dan een knijpzakje mayo en ketchup.
Desondanks besluiten we hier ook te blijven eten. Het menu kost weinig en inmiddels waren we geestelijk al voorbereid op de matige presentatie. Als soep van dag wordt ons eerst iets met broccoli en pesto voorgesteld, maar dan begint de bediening te twijfelen en blijkt de dagsoep 'n crèmesoep met wilde paddenstoelen te zijn.
We gaan ervoor.
Twee sneetjes geroosterd stokbrood erbij en een horecakuipje boter... De soep is wat dunnetjes voor crèmesoep, maar smaakt verder redelijk.
De saté is prima: keurige prikker, keurig vol met vlees. Op het bord een goede salade en een portie patat - met 'n knijpzakje mayo...
Na de biertjes vraag ik om een glas rode wijn bij het eten. De bediening adviseert een wat duurdere wijn te nemen en dat blijkt een goed advies: prima wijntje, al is het fraaie glas wat 'karig' gevuld.
Een toetje laten we maar aan ons voorbijgaan en helaas kon ik niet bij ons aardige serveerstertje zelf afrekenen. Een ongeïnteresseerde dame bedient de pin en incasseert de 2 euro 60 fooi zonder ook maar een bedankje...
Jammer!
De locatie is prima, gezellig geanimeerde sfeer onder de aanwezigen, maar voor erg veel meer dan een heerlijk biertje hoef je hier dus niet echt naar binnen te gaan...
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Van het lopen door de stad trek in een "versterking" gekregen in de vorm van koffie met appeltaart + slagroom...
We worden geholpen door een juffrouwtje wat duidelijk dit werk tegen haar zin doet.
We deden onze bestelling intussen serveerde dat juffrouwtje de koffie echter zonder appeltaart. ik vroeg waar is de appeltaart... Ze zei doodleuk dat de appeltaart nog gehaald moest worden; kon een half uur duren... Intussen had ze de koffie al geserveerd waarop ik zei dat ik geen zin had om koude koffie te drinken bij de appeltaart... Brutaal zei ze dat ze opdracht had gekregen van de baas om die koffie te serveren.
Ach dacht ik uiteindelijk, we laten onze dag niet verpesten door zo'n puberale blaag....
Maar wat schertst nou onze verbazing? Ze was nog niet koud weg of ze kwam terug met appeltaart! Ik weet niet wat ze daar uitvoeren bij Camelot maar als dat juffrouwtje zo regelmatig bedient dan kan Camelot gedag zeggen tegen een flink aantal klanten over het krijgen van negatieve recensies nog maar te zwijgen!
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Leuk café annex eetcafé in het centrum. Kleine kaart met kleine prijsjes. Tosti Paul, met kaas, kip, ei en sambal een pittige aanrader!
Roxxx .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Van vrienden gehoord dat je hier heerlijk kunt eten, dus dat zijn we maar eens gaan doen! we wilden ergens binnen zitten maar het is binnen nou niet heel gezellig, en de grote deuren stonden wagenwijd open terwijl het 16 graden was. brrr.. toen toch maar eventjes buiten gaan zitten! het is absoluut geen restaurant, meer een eetcafé. De saté is inderdaad aan te raden hmm wat lekker! maar echt heel groot vond ik de porties niet. ik kon er nog wel een toetje achteraan krijgen, dit verschilt misschien ook per persoon.