Camelot

Veerstraat Zuidzijde 12 3142 CP Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant Camelot

Legendarisch genieten

Restaurant Camelot brengt je terug naar de tijd van King Arthur. Het originele interieur brengt je gelijk in de juiste stemming voor een legendarische maaltijd. Op het menu staan gerechten die je laten watertanden. De chef heeft oog voor stijl en kookt met het grootste gemak een maaltijd die aan speciale dieetwensen voldoet. Hij maakt alleen gebruik van natuurlijke producten die het seizoen te bieden heeft. Net als vroeger.

Meer informatie over restaurant Camelot

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Amvdloon .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Afgelopen zaterdag (1 oktober) weerbij de camelot gegeten. Wat is het toch een geweldig restaurant. Vriendelijke bediening, heerlijk eten lekkere wijn en de chef die komt uitleggen wat voor kaas hij serveert. Wij genieten hiervan
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De inrichting is wat donker,kasteelachtig maar sfeervol en mooi gedekte tafels.
We kozen voor het drie gangen menu.
Het voorgerecht was prima maar het gerecht (een mouse van geitenkaas met parmaham gewikkeld in soort chorizo/salami-achtig vleeswaren qua structuur maar andere smaak,maar we vonden het niet zo lekker,dat lag absoluut niet aan het gerecht,maar puur aan onze eigen smaak.
We hebben toen gevraagd of we toch nog een vier gangen menu ervan konden maken als het tussengerecht soep was,dit was geen probleem en het menu werd aangepast.
We kregen de soep van het huis omdat we het voorgerecht niet lekker vonden,wat een SUPERSERVICE!!
De soep(Tom/paprika)was lekker pittig.
Het hoofdgerecht (heekfilet) was heerlijk en de saus zalig!!
Het was een grote portie vis en heerlijke bijgerechten op het bord en ernaast nog een salade en huisgemaakte friet.
Het nagerecht met verschillende gerechtjes o.a chocoladetaartje,aarbeienmouse en mangoijs met verse decoratie was smaakvol.
De bediening was erg vriendelijk!
De porties zijn erg ruim en de wijnen lekker,aanrader!!
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin. Prima bediening door de vrolijke eigenaresse en het eten was voortreffelijk. Prijs kwaliteit verhouding meer dan uitstekend.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vanavond het 5 gangen verrassings menu op en wat was het lekker! Mooie variatie, meer dan voldoende en heerlijke smaken! Complimenten voor de chef! Vriendelijke bediening en leuke sfeer. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ga zeker nog eens terug!
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Kwaliteit van eten was gewoon goed, maar niet onderscheidend. Extra friet bij bestellen duurde erg lang. De bediening was niet echt heel vriendelijk, op één dame na, maar die bediende ons helaas niet. Lokatie is goed, entourage ook.
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Samen met vrienden hebben wij hier a la carte gegeten. Zowel vlees als visgerechten werden gekozen. Alle 4 waren we zeer te spreken over de smaak van hetgeen we gekozen hadden. De entourage is gezellig en de bediening zeer vriendelijk.
Kortom een gezellig, goed restaurant wat nog wel eens vergeten wordt omdat het niet "in de loop" zit. echter reserveren is gewenst, volgens eigen zeggen (en ik geloof het direct) zit het er geregeld vol...
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Met een gezelschap van vier personen genoten van een uitstekend diner. Twee van ons kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu, de andere twee à la carte. Zowel het voorgerecht als het tussengerecht en het hoofdgerecht en het dessert zijn van topkwaliteit: de eigenaar van Camelot blijkt een voortreffelijke chef-kok te zijn, die met ogenschijnlijke soepele routine op hoog niveau kookt en zich op gepaste wijze prettig onderhoudt met de gasten. De bediening is vriendelijk, maar zou zich iets professioneler mogen presenteren zodat het geheel aan allure wint. De kasteel-look van het interieur is wat amateuristisch, maar het geheel maakt een warme indruk. Het geruite gordijn bij de entree hoort meer bij een bruincafé en valt daardoor echt uit de toon: als je al een gordijn nodig vindt, kies dan voor een mooi rood fluwelen versie. Wij komen hier beslist en met plezier nog eens terug!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Bij Camelot een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Vooraf aangegeven dat we als dessert liever kaas eten dan een zoet dessert.
We kregen vooraf een 'trio''; hert, foie gras en wildpathe, erg lekker! Hoofdgerecht; 2 soorten witvis met groente. Geserveerd met patat en salade. De vis was erg lekker maar de patat was wat slapjes en de salade een beetje saai geserveerd. Als dessert kregen we een kaasplankje (zoals onze aangegeven voorkeur). Veel kaas (5 soorten) en erg lekker!
Ook kan je bij Camelot leuk betaalbare wijnen kiezen!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met ons schip waren we "opgesloten" in Maassluis. Door hoogwater op de Waterweg was de sluis dicht, en draaide de brug niet. Via Iens.nl op zoek naar een restaurant. We kozen Camelot. Dat bleek toch wel een goede keus.
De Chardonnay/Viognier uit de Pays d'Oc kon niet bekoren.Veel bloemen in de neus, dat wel, maar de afdronk was "chemisch", vonden we beiden.
In het restaurant klonk muziek uit 50er en 60er jaren, prima. Maar halverwege kregen we herhalingen te horen, jammer.
We kozen het 3 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. En die wijnen waren uitstekend. Bij de jaloersmakend goed gegaarde wildpaté een Argenteinse rosé. Een Grüner Veltliner begeleidde de op de huid gebakken leng met gegrilleerde roodbaars, op een bed groente. Het separate obligate kommetje sla voegde niets toe, meer is soms minder. Bij de bavarois van perzik met een bol vanille-ijs op huisgemaakte (heerlijk naar roomboter smakende) kletskoppen paste de fris-zoete saussignac heel goed.
Daarna nog koffie met pindarotsjes, een goede afsluiting van een goede maaltijd.
De aperitiefwijn werd niet op de rekening gezet. Met z'n tweeën betaalden we tenslotte
€88,50, een goede prijs-kwaliteit verhouding
Lauco .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Ie paasdag hebben wij met 5 personen, bij dit restaurant gegeten, wij zijn het met elkaar eens dat wij een heerlijk diner hebben gehad, hebben gekozen voor het 4 gangen verrassings menu, met een bijpassend wijn arregement, onze complimenten aan de chef, en de bediening, goede keuzes van gerecht en wijn, goede uitleg bij het gerecht en de wijn, kunnen dit restaurant van harte aanbevelen, gezien de prijs kwaliteit verhouding erg goed niet echt duur, gaan hier zeker nog een keer dineren.
Renée H.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2013
Meerdere keren gegeten; Eten is erg goed voor de prijs. Wijn-arrangement is zeker een aanrader want de wijnen passen altijd geweldig bij het eten. Bediening is vriendelijk en heeft product kennis.
Interieur mag wel eens upgraded worden maar daar kijk je makkelijk door heen als je lekker zit te eten.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
alle vele jaren in maassluis gevestigd, niet echt spannend eten, eten was goed en smaakvol maar niet wouw, lekkere friet, lekkere huiswijn. bediening niet al te vlot vondt het erg lang duren, 2 man bediening in volle zaak, wat weinig. ook decor is al jaren hetzelfde tijd voor een frisse wind zou ik zeggen
Jhaak1972 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Supergezellig ! Heerlijk gegeten.
We hebben hier al ongeveer 10 keer gegeten. Nooit tegengevallen. Leuke vlotte en gezellige bediening. Prijzen zijn goed te noemen. Zeker waar voor het geld. Ons jaarlijkse uitje zal zeker wéér hier plaats gaan vinden. :-)
Jaschenka S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Ook niet de eerste keer dineren hier voor ons, en opnieuw enorm gezellig en heerlijk gegeten! Vriendelijk, vlot personeel, in voor een grapje en perfecte bediening. Alle gerechten prachtig opgediend en super lekker. Voor herhaling vatbaar.