Camelot

Veerstraat Zuidzijde 12 3142 CP Maassluis Nederland Kaart

Over het restaurant Camelot

Legendarisch genieten

Restaurant Camelot brengt je terug naar de tijd van King Arthur. Het originele interieur brengt je gelijk in de juiste stemming voor een legendarische maaltijd. Op het menu staan gerechten die je laten watertanden. De chef heeft oog voor stijl en kookt met het grootste gemak een maaltijd die aan speciale dieetwensen voldoet. Hij maakt alleen gebruik van natuurlijke producten die het seizoen te bieden heeft. Net als vroeger.

Meer informatie over restaurant Camelot

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Camelot

Ineke T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Een prima eetgelegenheid alleen de geur van de olie waarmee de kaarsen branden vind ik heel opdringerig en aanwezig. dat is een minpuntje
Helma S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Met z’n vijven lekker gegeten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening.
Bij binnenkomstwerden we gelijk welkom geheten en kregen we een gezellig plekje in een
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Fantastisch!!!
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Altijd goed eten, ongedwongen en ongehaaste sfeer.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten, een spontane, lieve gastvrouw. Goede sfeer alleen jammer van de verlichting, die was erg fel. Maar kom zeker nog een keer terug.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten prima, bediening perfect, een hele lieve enthousiaste gastvrouw. Inrichting hartstikke leuk, maar de verlichting mag minder. Was niet erg sfeervol verlicht
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een zeer gezellig, goed restaurant. Eten is top.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in ridderlijke sferen, bijzonder vriendelijke ontvangst en bediening.
Echt een aanrader met waar voor je geld.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
leuk restaurant, intieme en gastvrije sfeer, lekker eten, 2 minpunten. de wachttijd tussen de gangen was aan de lange kant en de muziek zou iets zachter kunnen en was niet helemaal mijn smaak, maar dat is natuurlijk subjectief.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Leuk restaurant, vriendelijke bediening en fortreffelijk gegeten.
Bert G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden aan tafel zowel het verrassing menu als gerechten van de kaart, alle goed.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten, fijne wijnen en zeer gastvrije ontvangst. We komen hier graag.
EMBijster .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gewoon ontzettend lekker eten in een gastvrij restaurant. Ik voel mij er altijd weer een gewaardeerd gast! Gewoon proberen.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
8 juli weer eens genoten van een heerlijk,ontspannen en gezellig avondje uit.eigenaars,en personeel heel vriendelijk,geinteresseerd.en meedenkend.achteraf altijd even,als het kan,een babbeltje met Michel,CHAPEAU,en tot gauw
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een relaxte, sfeervolle setting. Bediening uitstekend en personeel zeer vriendelijk. Voorgerecht (terrine van zalm met haringkaviaar) en hoofdgerecht (zeewolffilet) zijn een absolute aanrader. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening voor een prima prijs!
John D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Afgelopen zaterdag gegeten in dit sfeervolle restaurant. Voor en hoofd gerecht was uitstekend. Bediening was attent en vrolijk. Zeker een aanrader !
Loek R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Zeer leuk om relaxed te eten en zeer Goede kwaliteit
abvrijn V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Via een gekregen VVV cadeaucheque heerlijk gegeten in dit ,in het fraaie oude stadscentrum gelegen, restaurant. Ons laatste bezoek was al weer even geleden.
Het gekozen verrassingsmenu met wijnarrangement was voortreffelijk. Na een heerlijk (huisgemaakt) voorgerecht volgde een fraai opgemaakt en zeer smakelijk hoofdgerecht en dessert. Hierbij werden zeer passende goed gekozen wijnen geserveerd.
Chapeau voor de maître in de keuken.! Zo ook voor de attente en charmante bediening.
Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gisteravond weer vanouds heerlijk gegeten bij restaurant camelot. We hadden gekozen voor een 3-gangen verassingsmenu en een aantal gerechten a-la-carte. Beide keuzes waren een lust voor het oog om te zien en heerlijk van smaak. Na het eten nog gezellig een drankje gedaan met de chefkok en zijn gastvrouw wat de avond helemaal compleet maakte. Ik zeg tot snel weer...