Camarón

Westzeedijk 461A 3024 EK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Camarón

Een stukje Spanje in Rotterdam

Bij Camarón worden fantastische Spaanse gerechten bereid zonder concessies. Wat je hier proeft, is wat je in Madrid ook zou proeven. Delicatessen die onder de mediterrane zon ontstaan of die daar in ieder geval op gebaseerd zijn. Voortreffelijke tapas komen voorbij en daarnaast worden er heerlijke wijnen geschonken. Een fantastische avond uit in het kloppende hart van Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Camarón

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Camarón

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Koosje E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Een fijn restaurant. Jammer dat het dreigt te gaan sluiten. Dus: ga allen naar Cameron! Het is de moeite waard!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wat een ontdekking. Op een en waar je het niet zou verwachten een Spaans restaurant met authentieke smaken.
We namen de keus van Camaron en elk gerechtje was even lekker.
Bediening was ongedwongen, vriendelijk en goed.
Hasta la proxima!
KasSim D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Niet heel verrassend, de smaken zouden wel wat meer uitgesproken mogen zijn. En we misten de Spaanse charcuterie op het menu.
Jerney V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Via Iens hier terecht gekomen. Er zijn niet echt veel tapas restaurantjes in Rotterdam.
Klein knus restaurantje met leuke persoonlijke bediening.
Geen hele grote kaart maar wat ze hadden was lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!
Als ze het op tijd weten kan er ook prima glutenvrij gegeten worden: glutenvrije bloem, houden 1 frituur schoon, glutenvrij brood in de vriezer, top geregeld dus!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima plek om gezellig tapas te eten!
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
een avondje uit met vrienden en we hebben hier heerlijk gegeten. We hebben ons laten verassen door de chef en dat viel erg goed in de smaak. De variatie was top en vooral de varkenskoontjes waren erg lekker! Lekker wijntje erbij en een goede atmosfeer met leuke bediening zorgde ervoor dat wij een geslaagde avond hebben gehad. Kom zeker nog eens terug!
Pascal W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vol goede verwaching erheen .. belachelijke prijs /kwaliteit verhouding .. 140€ met 4 mag je wel wat verwachten lijkt me .. maar helaas. Keuze menu vd chef genomen .. smaken op zich ok maar wanneer je beweert Spaans restaurant te willen zijn moet je meer brengen .. wat je krijgt is, af en toe wel smaakvol, maar simpelweg te weinig en lack of creativiteit (chorizo worstjes zonder smaak, salade met 3 ingrediënten die ik om de dag thuis ook maak als ik,ff wat simpels wil en simpele patat wat wellicht vervangen mag worden door papas brava) en bij ‘2e’ gang zo eenvoudig en gemakkelijk afgedaan dat ik niet eens meer zin had te eten .. bedoelen het goed, maar ik zou zeggen, ga nog ff terug naar Spanje en leren ..
Elwin K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben hier zeer lekkere tapas gegeten. Allemaal net iets anders dan de standaard tapas en dus een leuke ervaring. Zeer vriendelijke gastvrouw en leuk klein restaurantje. Enige minpunten zijn dat de verlichting iets minder vel mag en de verwarming wat hoger.
Evelien M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben ons laten verrassen met een tapasmenu van de chef. We hebben heerlijk genoten van het eten in een leuk knus restaurant, waarbij de service top is! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fijne sfeer, heerlijke tapas, kortom een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar, of je nu samen of met vrienden uit eten gaat.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig en informeel no nonsens tapasrestaurant. Ik heb er nu voor de 2e keer gegeten en het bevalt me prima. De tapasgerechten smaken prima en er wordt met je meegedacht over de grootte van de porties, zodat je niet te veel neemt. Zeer symphatiek! Het was er behoorlijk druk en we moesten wel een beetje lang wachten op de gerechten, want er waren slechts 2 vrouwen die alles moesten runnen: keuken en bedienen. Desalniettemin heerlijk gegeten en ik kom absoluut terug!
Hannie M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij eten hier vaak ook ons 40 jarig huwelijk hier gevierd en mijn 60e en 65e verjaardag altijd goed en lekker eten en vriendelijk voor kinderen die erbij zijn.
Dennie T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
een gezellig knus restaurant. We hadden de tapasmenu en het eten was heerlijk en ruim voldoende. De bediening was hartelijk en behulpzaam. Het restaurant was vol, het was druk, maar daar hadden wij geen last van. Het eten was er snel en de lekkere Rioja en San Miguel bier was een goede aanvulling. Dit restaurant is een aanrader voor iedereen die van simpel, maar lekker eten houd.
Pieter_Rotterdam .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Camaron is een informeel en toegankelijk restaurant, ook heel geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Eenvoudige tafels en grove tegels op de vloer, kaart met diverse Spaanse gerechtjes. Bediening is opgewekt en Hollands.

We gaven de vrije hand in het maken van de tapas. Ze smaakten prima, en de twee rondes vulden de magen goed. Zonder veel na te denken namen we een fles wijn die werd gesuggereerd.

Bij het afrekenen bleek die fles wijn EUR 30 te kosten, wat ik buiten proporties vond in relatie tot de setting van het restaurant. Het hielp ook niet dat men redelijk vroeg begon de open keuken schoon te maken (op zich OK), waardoor de geur van reinigingsmiddelen het restaurant overnam (niet fijn).

Al met al vond ik dus het restaurant en het eten best, maar die fles zijn en de geur van spoelmiddelen blijft overheersen in mijn herinnering. Eigenlijk wel jammer.
Nel S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heel gezellig restaurant. Goede kwaliteit van het eten. Super, komen zeker terug.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hadden de verrassingsmenu. Wij hebben daarvan genoten alleen vonden wij de hoeveelheid iets tegenvallen. In de eerste en tweede ronde had een extra tapas gepast, dat is de reden voor geen 10.
De bediening was super vriendelijk echter er was maar 1 dame en 1 dame in de keuken, dat leverde soms lange wachttijden op.
Leuke en eenvoudige Spaanse indeling, alleen als de deur openging kwam er een ontzettende koude wind binnen. Een gordijntje voor de deur zou wonderen gedaan hebben
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten super leuk huiskamer restaurant ,hele vriendelijke bediening .
Ja gewoon top ,kom zeker weer terug ????
Hennie G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen jammer dat je daarna nergens meer heen kan want het afzuigsysteem van de open keuken zorgt ervoor dat alle kleding naar eten ruikt.
Desalniettemin vind ik het heel dapper dat deze Nederlandse dame een Spaans restaurant is begonnen.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben gekozen voor het varrassingsmenu en daarna wat lekkere losse tapas besteld. Van lamsvlees tot rundvlees tot chorizo worstjes.
Lekker tomatenbrood er bij met allioli smeersel erbij.
Alles was lekker, alleen de patatjes waren iets minder lekker (te hard en te lang in de feituus gelegen).
Vriendelijke mensen.
Leuke klein Spaans ingericht restaurantje.
Ik kom zeker nog een keer terug naar Delfshaven voor een tapa-tje