Over het restaurant Camarón

Een stukje Spanje in Rotterdam

Bij Camarón worden fantastische Spaanse gerechten bereid zonder concessies. Wat je hier proeft, is wat je in Madrid ook zou proeven. Delicatessen die onder de mediterrane zon ontstaan of die daar in ieder geval op gebaseerd zijn. Voortreffelijke tapas komen voorbij en daarnaast worden er heerlijke wijnen geschonken. Een fantastische avond uit in het kloppende hart van Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Camarón

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Camarón

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hadden de verrassingsmenu. Wij hebben daarvan genoten alleen vonden wij de hoeveelheid iets tegenvallen. In de eerste en tweede ronde had een extra tapas gepast, dat is de reden voor geen 10.
De bediening was super vriendelijk echter er was maar 1 dame en 1 dame in de keuken, dat leverde soms lange wachttijden op.
Leuke en eenvoudige Spaanse indeling, alleen als de deur openging kwam er een ontzettende koude wind binnen. Een gordijntje voor de deur zou wonderen gedaan hebben
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten super leuk huiskamer restaurant ,hele vriendelijke bediening .
Ja gewoon top ,kom zeker weer terug ????
Hennie G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alleen jammer dat je daarna nergens meer heen kan want het afzuigsysteem van de open keuken zorgt ervoor dat alle kleding naar eten ruikt.
Desalniettemin vind ik het heel dapper dat deze Nederlandse dame een Spaans restaurant is begonnen.
Machiel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben gekozen voor het varrassingsmenu en daarna wat lekkere losse tapas besteld. Van lamsvlees tot rundvlees tot chorizo worstjes.
Lekker tomatenbrood er bij met allioli smeersel erbij.
Alles was lekker, alleen de patatjes waren iets minder lekker (te hard en te lang in de feituus gelegen).
Vriendelijke mensen.
Leuke klein Spaans ingericht restaurantje.
Ik kom zeker nog een keer terug naar Delfshaven voor een tapa-tje
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zondag 10-09-2017 weer heerlijk gegeten bij cameron. Heerlijke tapas waar wij ze nog nooit zo lekker hebben gegeten. Ga zo door dames . En tot de volgende keer.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zou de tafels wat meer aankleden gezellige placemats in bijv de Spaanse vlag of met flamenco danseressen
In de zaak zelf meer Spaanse attributen
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hele lekkere tapas gegeten! Inrichting is informeel, gezellig en dat gold ook voor de bediening. Prijzen zijn wat aan de hoge kant. Verder een leuke avond gehad. Komen zeker terug!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heel lekker eten Goeie en gezellige bediening. Inrichting is simpel maar gezellig. Aanrader en komen zeker jog eens terug.
Coco C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ge-wel-dig! We komen graag terug naar dit kleine en knusse plekje. Heerlije tapas gerechtjes die met liefde zijn bereid!
TS D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
YES Camaron is weer open! En met dit mooie nazomerweer ga ik zeker snel nog een vorkje prikken op het heerlijke terras. Tapas zijn echt zoals je ze in Spanje eet. Bediening is altijd top en denkt mee. Vegan, glutenvrij: alles kan! Camaron staat hoog op mn favoriete restaurantenlijstje en dat zal zeker niet veranderen!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Dit weekend op de valreep, Camarón gaat een paar weken op zomerreces, gegeten bij dit typisch Spaanse restaurant. Wij gingen voor de Keus van Camarón, een selectie van heerlijke tapas. De één bijna nóg lekkerder dan de ander. De Ibericoham, de empanadilla, inktvis van de plancha, venkel met vijg en sinaasappel, allemaal even heerlijk. We hebben genoten met een goed glas wijn ernaast. Ook de bediening was weer even attent, vriendelijk en ontspannen als altijd. Lieve Camarón-meisjes: we wensen jullie n fijne zomer en kijken uit naar ons volgende bezoek aan Camarón. Philomena
Tonk B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk Spaans eten met vriendelijk en attente bediening.
Renee C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Ik was hier al eerder geweest Ik vind het nog steeds een leuke zaak Tapa's heel gevarieerd, mijn vriendin is vegetarisch en daar werden extra vegetarische tapas voor gemaakt Heel erg flexibel en sympathiek,.
De wijn was trouwens ook heerlijk!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijke tapas met heel veel smaak
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuk restaurantje, beetje afgelegen. Het eten is goed maar het duurde wat lang.
De dames zijn met weinig maar werken hard. Leuk om een keer te doen maar heeft niet
definitief onze harten gewonnen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke eerste kennismaking, we kozen voor het verassingsmenu en dat was een succes. O.a. Stoofvleesje en gambas. Tipje, geef bij de ongepelde gambas een bakje water met citroen of een reinigingsdoekje. Verder alles super en we komen zeker terug.
G H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende smaken.
Lola D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten in Camaron! We namen het keuze menu, en dat was een goede beslissing. Veel variatie aan smaken. We werden in de tweede ronde van het menu onder andere verrast met een heerlijke paella. Ook lekkere wijn. Vriendelijke en vrolijke bediening. Wij komen zeker terug!
Colette1966Kok K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitstekend tapas restaurant
joke H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik was hier voor de vierde maal en heb weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en gezellige sfeer. Prima restaurant.