Camarón

Westzeedijk 461A 3024 EK Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Camarón

Een stukje Spanje in Rotterdam

Bij Camarón worden fantastische Spaanse gerechten bereid zonder concessies. Wat je hier proeft, is wat je in Madrid ook zou proeven. Delicatessen die onder de mediterrane zon ontstaan of die daar in ieder geval op gebaseerd zijn. Voortreffelijke tapas komen voorbij en daarnaast worden er heerlijke wijnen geschonken. Een fantastische avond uit in het kloppende hart van Rotterdam!

Meer informatie over restaurant Camarón

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:30

Voordelig
Alexandrina P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Meta V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij hebben hier verrukkelijk gegeten en je gaat hier met een tevreden gevoel naar huis. Heerlijke gerechten met een verfijnde combinatie van verschillende smaken.
Ook is het heel prettig dat het niet een massale gelegenheid is. Een uitstekende locatie voor een intiem etentje of lekker kletsen met vriendinnen.
Kortom: een aanrader!
Leontien S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een erg leuk restaurant met best wel veel zit gelegenheid ,als je met een grote groep bent kun je ook boven zitten,ook als het beneden al vol zit natuurlijk. Het eten vond ik erg lekker en er is veel keuze . De hoeveelheid is zeker ook ruim voldoende we kregen niet alles helemaal op. Wat ik het leuke van tapas vind is dat je zelf de hoeveelheid kunt bepalen . Kortom een echte aanrader.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Met goede vrienden hier een plezierige dag afgesloten. Het restaurant heeft een huiskamersfeer met een bescheiden aankleding. We lieten de keuze van de tapas aan de kok over. Lekker waren de kroketjes, sucadevlees in rode wijn, de chorizo met dadels en de gambas. De spruitjes vielen tegen. De desserts waren prima. De Castilla las Lunes Tempranillo had ons aller instemming. De bediening was aangenaam en attent. Met onze vrienden komen we hier nog eel eens.
Karla N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vrijdag 4 november kwamen we per toeval bij dit geweldige restaurant terecht. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die prettige meedacht. Omdat we de formule niet kenden kwamen we wat in tijdnood dus we gaan zeker nog vaker terug met meer rust. we kozen het tapasmenu: 9 tapas, brood, frietjes, salade en aioli. Lekkere huiswijn ook. Verrassende smaken, echt heerlijk gegeten!
Heerlijke kroketjes, lekkere empanadilles met tonijnvulling,
Jessy V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Afgelopen maand hier voor de tweede keer gegeten , en het eten was wederom top ! Een gezellig restaurant , die je voor een avond meeneemt naar Spanje ! De tapas waren divers , en op een heerlijke manier klaargemaakt. De bediening was super vriendelijk , en lieten je gelijk op je gemak voelen. Ik zou dit restaurant zeker aanraden , en ik zal hier ook zeker vaker gaan eten !
Suzan K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten! We hadden maar beperkte tijd omdat we naar een voorstelling gingen. Ze hebben er alles aan gedaan om te zorgen dat we toch alle gekozen hapjes te kunnen serveren.
Een gezellige plek, met familie, vrienden of als stel samen.
Een aanrader!
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voorafgaand aan een voorstelling hebben wij (2 personen) bij Cameron gegeten. Zij hebben erg hun best gedaan om ons op tijd te laten komen bij de voorstelling . Vriendelijke bediening, heerlijk eten. Een volgende keer nemen wij meer tijd voor al die heerlijke tapa's.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Al even niet meer in dit echt Spaanse restaurant geweest. Bij binnenkomst positief verrast door de nieuwe frisse kleuren, waardoor je nog meer een vakantiegevoel hebt. Aan de kwaliteit van de tapas en de bediening was niets veranderd, als altijd héél erg lekker en heel vriendelijk en attent. De nieuwe tapas op de kaart zoals b.v. de huisgemaakte spinazie/kaaskroketjes, gerookte eendenborst met baconjam en varkenswangetjes in pxsherry en bourbon zijn echte aanraders. Kortom, een héél geslaagde avond en snel weer reserveren bij dit pareltje aan de Westzeedijk!
Renuskha H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben woensdag gegeten bij Camaron. We hadden het tapamenu. Heerlijke zelfgemaakte kroketjes, brood met tomaat en knoflook, calamaris en nog andere lekkere hapjes.
Huiswijn prima , bediening gezellig en goed. Een top zaak.
Germaine B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op zich vond ik het eten prima, maar niet meer dan dat.
Wat me tegenviel was dat je de tapas niet per persoon mocht uitkiezen. We waren met 5 en konden 9 tapas uitkiezen. Die betekende dat er 9 tapas werden geserveerd op basis van een portie voor 5 personen.
Ferry S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Gisteren met mijn vriendin bij Camaron gegeten. Veel positieve verhalen gehoord en dat werd zeker waargemaakt. We namen de keus van Camaron met als speciaal verzoek de mosselen, want daar zijn we allebei dol op. We kregen 5 tapas vooraf. Allemaal even lekker! Bij de tweede ronde kregen we onder andere sucadevlees in rode wijn. Dat smaakte ons zeer goed. De sfeer in het restaurant was supergezellig en de bediening vrolijk en snel. We komen hier zeker snel weer terug!
Brigitte H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Zondag 4 september gegeten bij de cameron. We hebben echt genoten van de heerlijke tapas, En wij vonden echt alles lekker. Alleen de sardientjes zouden wat groter mogen, Om de volle smaak te krijgen van sardiene en hoe het is klaar gemaakt. De frietjes waren eigelijk het minpuntje , Die waren te hard doorgebakken , Misschien een idee om andere friet te nemen , Of patatas bravas op het menu te zetten . De bediening is super aardig , En de eigenaresse een schat van en vrouw, Die steeds vroeg of het smaakte en wat er eventueel verbetert kon worden. Ik kreeg van haar zelfs op het einde een grote Camba , Omdat ik dacht dat die niet op de kaart stond. Ze zei de kers op de taart. Cameron super bedankt voor alles . Mijn man en ik hebben genoten van jullie tapas, en jullie gastvrijheid. Vriendelijke groet : Brigitte.
Narf .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. De sfeer is lekker ongedwongen, een plek waar je doordeweeks spontaan naartoe wilt gaan. Personeel is zeer vriendelijk.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Al tig keer voorbij gelopen .Een beetje dom.Want wat hebben we hier heerlijk gegeten bij dit supervriendelijke team dat culinair wel van wanten weet.De Spaanse zon was in alle gerechten te proeven.We lieten de kok de vrije hand en smulden van alles op de al snel overladen tafel. Jammer dat de zaak nu zes weken sluit,want we wilden de volgende dag gelijk weer!
Anne.konijn .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Afgelopen zondag heb ik samen met een vriendin gekozen voor het keuze menu van dit gastvrije Spaanse restaurant. Het keuzemenu bleek een echt verrassingsmenu te zijn! Met name de salmoreja, mosselen en kippenlevertjes in sherry sprongen eruit.
De bediening was vlot en vriendelijk, we werden snel geholpen en kregen goede tips voor de wijnkeuze.
Een leuk detail is, dat dit restaurant een open keuken heeft. We hebben de koks dus kunnen zien zwoegen.
Voor wie opzoek is naar een gezellig, gastvrij en informeel restaurant is dit zeker een aanrader!
Foodlover999 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Het is een vriendelijk restaurantje. De huiswijn voldoet, maar is basic. De boquerones zijn goed. en de kroketjes zijn verwassend met spinazie erin. De overige gerechten scoren net een voldoende. De crema catalano heeft een lekker gebrand suikerlaagje, maar de bodem is ijskoud, komt direct uit koude ijskast.
Ria.groenendijk61 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Eten was heerlijk. Smaakte tenminste naar Spaanse tapas, dat is bij sommige all-you-can-eatzaken wel eens anders. We kozen voor 'het avontuur'. Prima gegeten, maar heel avontuurlijk vond ik het niet. Dan was het zeker een 9 geworden
Master_fijnproever .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vrijdagavond voor t eerst bij camaron gegeten. Menu genomen waarbij er keuze is uit 9 tapas. De eerste ronde was erg goed (oa gerookte zalm, Italiaanse kaas, kroketjes, ham), maar tweede ronde tapas viel wat tegen. Patat was niet lekker en kip piri piri viel ook tegen. Champignons niet vies, maar ook niet bijzonder lekker. Dessert was ok. Serveerster is heel vriendelijk. Decor wat ongezellig.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Geweldige kennismaking met dit knusse restaurant. We kozen voor het tapasmenu en kregen (naast tomatenbrood, verrukkelijke patat en een mooie salade) negen zelf uitgekozen kleine gerechtjes die stuk voor stuk erg lekker waren. Typerend voor de servicegerichtheid en de gastvrijheid was de direct op de tafel gezette fles water (gratis). Het eindcijfer zou een '10' geweest zijn als de glazen wijn wat beter waren gevuld - nu was dat wel erg karig, wat een minpunt opleverde..... Desalniettemin komen we hier zeker terug!